MB 560 SEC 1989
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: MB 560 SEC 1989
hele, strašně...! Navíc tam býval i pes. Pod sedačkou jsem našel ohlodaný kosti, teda ne toho psa samo..
Těším se, až bude komplet nově potaženej interier. Pak to bude teprve v pořádku.
Těším se, až bude komplet nově potaženej interier. Pak to bude teprve v pořádku.
- H.o.m.i.e.
- Příspěvky: 655
- Registrován: 14 črc 2008 16:08
- Bydliště: kósek vod Brna
Re: MB 560 SEC 1989
Todle je pecka !!! Nádherný auto
Re: MB 560 SEC 1989
No luxus, kámo Naprosto úžasný
Nechtěl bys napsat na kolik tě to zatim vyšlo? Nemyslim to auto ale ta práce potom...
Jediný, co musim říct, že se mi FAKT nelíbí je ta dřevěná řadička, to je nechutnej amerikanismus
Ale jinak supr
Nechtěl bys napsat na kolik tě to zatim vyšlo? Nemyslim to auto ale ta práce potom...
Jediný, co musim říct, že se mi FAKT nelíbí je ta dřevěná řadička, to je nechutnej amerikanismus
Ale jinak supr
Gallupovo varování: osmdesát procent všech lidí se považuje za nadprůměrné řidiče.
Re: MB 560 SEC 1989
no nakonec proč ne? zatím jsem utratil 155 tis. + pořizovací cena (usmlouval jsem z 80 tis na 30 tis) to asi nejlépe vypovídá o stavu při nákupu. Pán to měl 12 let. Před ním někdo v Německu. Po 6 měsících od prodeje zemřel. Měl několik infarktů, no smutný no. Dohodli jsme se, že mu to auto ukážu až bude hotový, ale to je život..
U tohodle vozidla je už problém něco sehnat. Na cupe neni druhovýroba, všechno jsem musel koupit v MB (Chodov, Stodůlky) sklo a šíbr jsem sehnal z jiného auta a dále jsem potřeboval dva díly chromu z nárazníku, koupil jsem kvůli tomu přední i zadní komplet nárazník z vraku. Pořád to bylo levnější než nové. Dost dílů už MB ani nenabízí. Blatník třeba poslali z centrálního skladu. Po Evropě nikde už není atd.
řadička bude kombinace kůže a dřevo, zatím se na ní nedostalo. Když jsem to kupoval, měl jsem v hlavě takový psychologický limit 200 tis. to byl velikej optimismus....
U tohodle vozidla je už problém něco sehnat. Na cupe neni druhovýroba, všechno jsem musel koupit v MB (Chodov, Stodůlky) sklo a šíbr jsem sehnal z jiného auta a dále jsem potřeboval dva díly chromu z nárazníku, koupil jsem kvůli tomu přední i zadní komplet nárazník z vraku. Pořád to bylo levnější než nové. Dost dílů už MB ani nenabízí. Blatník třeba poslali z centrálního skladu. Po Evropě nikde už není atd.
řadička bude kombinace kůže a dřevo, zatím se na ní nedostalo. Když jsem to kupoval, měl jsem v hlavě takový psychologický limit 200 tis. to byl velikej optimismus....
Re: MB 560 SEC 1989
Mám rád MB a tohle je pecka,co motor a podvozek?
Jinak pokud budeš kupovat něco v MB,vyplatí se zajet do Německa,stačí se domluvit emailem,pokud toho bude víc,chtějí zálohu,ale je to levnější a třeba do Pirny je to kousek.
Jinak pokud budeš kupovat něco v MB,vyplatí se zajet do Německa,stačí se domluvit emailem,pokud toho bude víc,chtějí zálohu,ale je to levnější a třeba do Pirny je to kousek.
Re: MB 560 SEC 1989
Tak to jsi za to utratil fakt hodně, no... Na těch 200 tisíc ti to asi nevyjde, ale to jsi musel vědět už když jsi to kupoval, je to prostě Mercedes, takže díly z prvovýroby jsou k****sky drahý a druhovýroba na tak starý auto a ještě ke všemu coupé se shání fakt špatně, jak píšeš...petrsl píše:no nakonec proč ne? zatím jsem utratil 155 tis. + pořizovací cena (usmlouval jsem z 80 tis na 30 tis) to asi nejlépe vypovídá o stavu při nákupu. Pán to měl 12 let. Před ním někdo v Německu. Po 6 měsících od prodeje zemřel. Měl několik infarktů, no smutný no. Dohodli jsme se, že mu to auto ukážu až bude hotový, ale to je život..
U tohodle vozidla je už problém něco sehnat. Na cupe neni druhovýroba, všechno jsem musel koupit v MB (Chodov, Stodůlky) sklo a šíbr jsem sehnal z jiného auta a dále jsem potřeboval dva díly chromu z nárazníku, koupil jsem kvůli tomu přední i zadní komplet nárazník z vraku. Pořád to bylo levnější než nové. Dost dílů už MB ani nenabízí. Blatník třeba poslali z centrálního skladu. Po Evropě nikde už není atd.
řadička bude kombinace kůže a dřevo, zatím se na ní nedostalo. Když jsem to kupoval, měl jsem v hlavě takový psychologický limit 200 tis. to byl velikej optimismus....
S tím naprosto souhlasim, zaprvé je to levnější a za druhé tam toho seženeš tak 100x víc.milonovo píše:pokud budeš kupovat něco v MB,vyplatí se zajet do Německa
A když jsi z Prahy tak to na Německý hranice neni tak daleko... (Prahu soudim jen podle SPZ, jestli se mýlim tak promiň )
Gallupovo varování: osmdesát procent všech lidí se považuje za nadprůměrné řidiče.
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MB 560 SEC 1989
vypada to hodne dobre, konecne dalsi zajimavy projekt
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
Re: MB 560 SEC 1989
Docela mě zaráží že se něco nedá sehnat. To teda zase u BMW seženeš všechno i na pekáč z roku 1975 a co nemají skladem ti prostě vyrobí. Sice cenově to není zrovna příjemná záležitost ale asi je to snažší než třeba rok shánět nějakou serepetičku o jejíž abenci vím stejně jen já. Ale auto je nádherný,škoda že nemáš fotky před... docela by bylo zajímavé vidět z čeho ten Fénix povstal.
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: MB 560 SEC 1989
No to i na Embéčko seženeš prakticky všechno, jen se těžko shání druhovýroba.Conscious píše:Docela mě zaráží že se něco nedá sehnat. To teda zase u BMW seženeš všechno i na pekáč z roku 1975 a co nemají skladem ti prostě vyrobí. Sice cenově to není zrovna příjemná záležitost ale asi je to snažší než třeba rok shánět nějakou serepetičku o jejíž abenci vím stejně jen já. Ale auto je nádherný,škoda že nemáš fotky před... docela by bylo zajímavé vidět z čeho ten Fénix povstal.
Origo díly seženeš v Německu podle mě vždycky, jenže jak píšeš, cenově to neni sranda,
takže když nemáš nekonečký finance je lepší rok shánět serepetičku než jí mít hned a dát za to nesmysl...
Gallupovo varování: osmdesát procent všech lidí se považuje za nadprůměrné řidiče.
Re: MB 560 SEC 1989
Moc krásný auto
Re: MB 560 SEC 1989
tak jsem po seřízení motoru, opravy niva, geometrie, opravy elektroniky komfortních funkcí a snížení podvozku díky pružinám od Lorinseru. Je toho ještě víc, ale proč to vyjmenovávat. Teď bych chtěl udělat nový interiér. Foto z iphonu narychlo, je to trošku lowrider..
Re: MB 560 SEC 1989
Tak toto mozem. Super auto a praca na nom odvedena
Re: MB 560 SEC 1989
hodně luxusní, kamarád má tyhle kola na clk430 a je to bomba!
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Re: MB 560 SEC 1989
konečně jedno pořádný auto v projektech
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: MB 560 SEC 1989
Nádhera, obrovský klobouček
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: MB 560 SEC 1989
Krasavec. Jeden z mála co pochopil, že lepší mít hezkýho youngtimera v super stavu než tunit nějakou novodobou plečku
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MB 560 SEC 1989
Luxusní!!! Velky obdiv.
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MB 560 SEC 1989
Krásné auto, renovace rozhodně měla smysl
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: MB 560 SEC 1989
moc děkuji za kladné reakce, myslel jsem, že tenhle typ aut, moc oslovovat tuningovou komunitu nebude
dnes jsem udělal fotku na parkovišti v kauflandu, přišlo mi to auto mezi těma dnešníma modelama jak z jiného světa..
dnes jsem udělal fotku na parkovišti v kauflandu, přišlo mi to auto mezi těma dnešníma modelama jak z jiného světa..
Re: MB 560 SEC 1989
Proti tomuhle vypadaj vsechny soucasny auta jako holici strojky
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)
Re: MB 560 SEC 1989
Stejný pocit mám, když bodnu Kadetta mezi Octávky a Fábie na parkovišti.... je to jakoby se vrátil čas boží stroj
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: MB 560 SEC 1989
Kubi at mam tveho kadeta rad a fandim mu tak ten wau efekt to rozhodne nema...jezdi jich jeste dost a neni to tak vyjimecne auto...
" www.autowerks.cz "
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MB 560 SEC 1989
To je Kaufland na Podbabě, že? Ta hala je velice zajímavápetrsl píše:moc děkuji za kladné reakce, myslel jsem, že tenhle typ aut, moc oslovovat tuningovou komunitu nebude
dnes jsem udělal fotku na parkovišti v kauflandu, přišlo mi to auto mezi těma dnešníma modelama jak z jiného světa..
tholis: Nemá to tak velkej efekt jako Méďa, ale jistá nevšednost tam je (mluvím o svém, ale stříbrnej jako stříbrnej)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MB 560 SEC 1989
dobry stroj ty nove auta kolem jsou hnus
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/