Poslední návštěva: 16 pro 2018 03:10 Právě je 16 pro 2018 03:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 02 lis 2015 12:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Včera ti to jezdilo hezky.. :-) gratulace.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 lis 2015 11:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
DÍky :)

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Nějaký ten refresh po delší době :)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak zase nějaké novinky na auťáku :)

V první řadě nemilá novinka v podobě naraženého kola....na trase na které znám každý metr silnice se mi najednou na vnitřku zatáčky objevila díra jako kráva a skončilo to ohlým ráfkem...takže kolo aktuálně na rovnání, snad se s tim poperou.

Obrázek

Další věcičkou, která se objevila na autě je náhrada ze seriový gumový silentblok na tyči řízení, již je nainstalováný na autě. A musím říct, že vyndavat celou volantovou tyč na nastrojeným autě je "zábava" :roll: A jelikož ještě nemám hotové to kolo tak jsem ještě nemohl tuto hračku pořádně otestovat. Jak moc to bude znát, uvidime, ale rozhodně je to znát při parkování či stání na místě, že řízení nepruží a v běžném provozu si myslím, že to nebude žádný rozdíl ale na okruhu sem si jist, že feedback od povrchu trati a obrubníků bude úplně jinde....Woytovi dík, za navedení na tvar mezikusu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Další hračkou na autě jsou nové stabíky od Whiteline...opět díky za velmi rychlé dodání Jagymu a Jedetoshopu :) Kvůli instalaci stabíků byla nutná úprava splitteru. I přes vyříznutí to moc nestačí a stabík vyvaluje lehce spliter ale je to pružné takže ono si to nějak vybuduje svou cestu. Odezvu zatím netuším....až po opravě kola.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

No a poslední moje hraní byla zkouška prahů z japonské Garagemak. Jejich auta jsou naprostá úžasnost.... https://thenaritadogfight.com/2014/12/1 ... ports-s13/

Práh jako takový se mi líbil hodně, ale vůbec se to nehodilo ke zbytku auta. Třináctka garagemak je už natolik upravné, že se tam ty ostré hrany a agresivní žebrování hodí, ale na mém autě je to pořád hrozně moc pěst na oko. Nicméně to jaké prahy na autě budou je již promyšlené takže se máte na co těšit :)

Obrázek

Tak po delší době nějaký ten záznam z ježdění.

Poslední onboard z Mostu probíhal v docela dost horkém počasí, čemuž přikládám velmi rychlé přehřátí pneumatik. Což mělo za pozitivní následek to, že jsem maličko víc pochopil jak pracovat s přenosem těžiště auta.

Co sem posunul tak je jednoznačně průjezd dolíkem, na který sem se zaměřil protože zde jsem měl po Pallasovu rozboru dost mezery a podařilo se mi v něm podstatně zvýšit průjezdovou rychlost.

Nej čas byl shodný s mým dosavadním, coož považuji za dobrý výsledek vzhledem k tomu, že mi auto pořádně nezatáčelo. Jinak motor a chlazení fungovalo i v tak horkém počasí na jedničku...olej stabilních 100° a voda standardní teplota ve středu teploměru.

[youtube]o-L_2Pq8EXg[/youtube]

Tak po delší době zase náká aktualizace.

Bohužel mi už nějaký čas kopou brzdy po zahřátí - myslel jsem si že se nedostatečně chladí na okreskách a tak jsem přidělal chlazení pro okresky a bohužel to nepomohlo.


Mám na to teorii, při instalaci sem objevil v kotoučích docela velké kusy asfaltu, který se tam dostal chlazením na okruhu a obávám se že se tak lokálně ucpal vstup vzduchu do kotouce v jednom místě což zapříčinilo lokální přehřátí a kotouč se mohl lehce zkroutit. Možná je to kravina ale je to jediná věc, která mne napadá jako duvod toho proč by ty kotouče mohli kopat.... :evil:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak po delší odmlce zase nějaké novinky. Na auto jsem dnes dostal bov. DLouho sem se bránil myšlence dolaminování přiruby do lamino trubek nakonec jsem si říkal proč ne. Příruba šla vyrobit naprosto pohodově a i když jsem se bál pevnosti pri slaminovávání, tak pevnost je suprová ale hodně tomu přispívá předvrtání, díky kterému je spoj téměř nezničitelný.

Bov musel být celý upraven pro možnost vložení příruby, jelikož jsem chtěl od samého začátku dělat bov jako recirkulační, proto přišla na řadu i výroby příruby do sací trubky. Vzduch z bovu je tak vracen před turbo - motor tak má tolik vzduchu, kolik skutečně váha naměří :) Byl jsem velmi zvědav na zvuk, ale bov vůbec slyšet není právě díky recirkulaci. Vše funguje jak má, takže jsem spokojen.

V krátké době přijdou zase nějaké novinky tak budu informovat ;).


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek



Jinak minulý týden jsem se vrátil z výletu. S Peetem jsme se rozhodli, že jim to dojedeme letos poslintat osobně. Byl to nadliský úžasný zážitek!!! Potřásli jsme si rukou se všemi japonskými legendami a spoustu další zběsilovstí. Zde malá ochutnávka. Připravujeme report z celé akce - takže sledujte FB a těšte se ;)
https://www.facebook.com/Teamrule32/?fref=ts

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak na auťáku se maká každou volnou chvíli, chystají se nějaká úpravy, ale zatím nebudu prozrazovat. Jinak dnes dorazil diff, velká radost především z toho co všechno obsahuje balení (ložiska, olej gufera těsnění pod víko) očekával jsem pouze diff.

Tímto dík Jagymu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Tak po 5 měsících nějaké info co že se s autem vlastně děje....mám kopici fotek z výroby forem bodykitu a dopasovávání, výroby vrat atak dále...někdy si zkusím najít čas a udělat z toho nějaký ucelený report :)

[youtube]4rrcfkriS4k[/youtube]

Zde slibovaný report prací co na autě za poslední půlrok probíhali :) bylo to fkt hodně tak to zde nebudu moc rozepisovat.

1) Zadní vrata - Vratam to celé začalo, záměrně vrata nemají na sobě vrstvu gelu jelikož jsem se snažil v rámci experimentu jet na minimální váhu, ve vratech jsou už připravená vyztužená místa do kterých behem pul roku přibude křídlo.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Obrázek

Obrázek

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek




2) Zadní nárazník - skrze Koudyho děkuji Cornovi za zapůjčení. Zde poprvé v životě zkušenost s vícedílnou formou - na poprvé myslím dobrý.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

3)Zadní podnárazník - bočnice nepoužitelné jelikož dopravdy hodně neseděli a tak se museli rozřezat přelaminovat zaformovat a z toho vyrobit teprve pasující kousky. Tyto kousky i formy se povedli suprově. Středový díl byl pokroucený ale po přidělání a dopasování sednoul takže ten jsem is jen zaformoval. Dále se museli předělat otřesné polské držáky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


4) Prahy - nezdá se to ale těžký výrobek na vyloupnutí z formy

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

5) Prahové a náraznkové nástavce - to byla nepříjemná práce - spoustu ploch které se uzavírali ve směru vyloupávání z forem takže to nebylo jednoduché. Pochopi ljsem téaké zde proč nějakteré výrobky poláku jsou v plniči a nekteré tak jak je vyloupnete z formy. Jelikož se neobtěžují s dvoudílnými formami pokud to neni nutné a tak spoustu výrobku musí vyrvat z forem silou a povrchové se mohou poškodit a tak se to musí naprat do plniče

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
6) Přední nárazník + lip - toho jsem se bál nejvice ale nakonec výsledek super. Jak je vidět na fotkách tak to bylo hodně náročné na přípravu kopyta a prudlužovacích ploch a dělných ploch forem. Pak to bylo náročné svou velikostí. Nalaminovat takový dílec mi trvá cca 9 hodin nepřetržité práce.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
7) Vertex generátory na střechu - vlastní odlitky. Budou přilepeny na okne, výrobky jsou pevné ale křehké jak nemají tkaninu

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek



8) Nová kolesa a obutí - jedná se o Work emotion - zadek 17x9 a předek 17x8 - rozhodl jsem se že přejdu na pětidíru a že přejdu na menší kola. Obutí bylo zvoleno Kumho.
Jedno kolo je poničené a má ostrouhlý límec - nyní nechám. Zbytek kol jsou jak nové. Kola byly pro mne na autě velmi nezvyklé a nemohl jsem is na to nějak zvyknout ale po pár dnech se mi to začlo velmi líbit, co se týče nábojl tak jsem zvolil konverzní sadu nový nábojů.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

9) Upgrade brzd - Předek byl kvůli neustálým problémům rozebrát a byli kompletně orovnány. Rotory na magnetce, středy na soustruhu. Na zadek přišli brzdy ze Z32 po repasu od Koudyho, díky. Nyný čekám na dodávku konverzních hadic. Zde muselo dojít k převrtání středu na pěti díru - je to prasečina ano vím. Je to jak to je a pokud to nebude takto makat tak si nechám vyrobit nové středy na pět děr.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Takže zhruba toto se dělo v posledních 5 měsících. Strávil jsem nad tím spoustu víkendů a večerů a jsem docela rád že se to blíží ke konci. Co mne čeká jsem psal v příspěvku výše takže se těším až to celé bude a já se zase svezu.

Pěkný víkend ;)

Tak už se finišuje, nyní jsem ve fázi čekání. Brzdy u Máry, diff seskládaný u PJ, a body komplet připraveno na lak - ve středu odvážím do lakovny a za 14 dní to snad bude celé seskládané. Už aby to bylo, nemůžu se už dočkat :)

Nějaký typy na seskládaní bausetu zadního okna?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Tak zase posun vpřed.....

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Auto doskládané, testovací pársetkilometrový pojezd ukázal zase nějaké věci. Začnu tím pozitivní z čeho jsem mega nadšený! Obrovský nárůst gripu a stability na zadní nápravě až tomu nerozumím. Přisuzuji to novým pneumatikám, které mě velmi mile překvapili, dále přechodu z 225 na 245mm na zadnu no a v neposlední řade LSD Kaaz. Diferenciál neskutečně nádherně pracuje s rozložením momentu mezi levé a pravé kolo a roztočit auto v zatáčce jee zase o něco složitější. Doopravdy z tohodle mám radost protože se auto stalo zase o hooodně rychlejším a ne na úkor bezpečnost - naopak. Krásně čitelné. Překvapila mne "necivilnost" toho diferenciálu. Je to skutečně mechanická záležitost každým coulem protože rány a zvuky jdoucí z difu při popojíždění na jedničku a otáčení se a podobě jsou docela masakr, nicméně to mi nijak nevadí - mám rád že je to taková čím dál víc mechaničtější surovější a agresivní svým fungováním - jen jsem z prvu nevěděl zda se jedná o závadu či normální projev.

No a negativní věc jsou jak jinak než brzdy.....dvoudílné kotouče od pana Pavlíčka opět ani po celkovém orovnání nefungují a kopou po zahřátí jak zběsílé. Nevím už jak toto řešit. Po konzultaci s PJem, který měl stejný problém jsem došli k závěru, že kotouče mají asi nedostatečnou dimenzi duralových středů. Nyní zkusím nahodit staré litinové kotouče co budou dělat a pka si pujčím jeste nějaké od někoho jiného abych mohl definitivně vyloučit jiné příčiny než jsou kotouče.

Dále se čím dál víc a víc ozývá turbo, které sice maká co se plnění týče standardně ovšem kouří víc a víc. Uvidíme jak se to bude projevovat dále ale v zime asi už se koupi nového nevyhnu. Repasu se bojím, že to budou vyhozené peníze a především čas s tím strávený.

Dále se na zimu plánuje přesunutí chladičů do nárazníku, aby nebyl nárazník prázdný a aby jsme využili na max tok vzduchu.

Když to shrnu - po přesunutí chladičů do nárazníku bude auto designově v mých očích dokonalé. Po vyřešení kopání brzd bude auto na okreskách velmi rychlé naprosto přesně se řídící a velmi prořidičské (dif a širší pneu fkt mega!!!). No a až dojde na turbo tak se to udělá komplet i s nalazením na nistune takže přibude i maličko koníků (230-250HP).


.....bohužel dle očekávání se mi nedostalo moc rad a typů na to jak sestavit bauset okna a tak jsem strávil x hodin hledáním na netu volání do firem otravování lidi kolem sebe až jsem si řekl že ne to nemám nervy ani čas a tak jsem si lemování okna vyrobil. Celý rám je laminátový a je dokonalou kopii plechového seriového. Škoda, že mne to nenapadlo hned.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Dále přibyly přepínače do interiéru. Zatím využívám dva. Jedním si přepínám mezi teplotou oleje v motoru a oleje v diferenciálu, druhým si spouštím čerpadlo chlazení oleje v diferenciálu.

Obrázek

Obrázek

Mnoo a takto to vypadá.....jsem spokojen.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3966
..no precital som sa az sem ..
a teda .. nestihal som cumet ..

..to lamino ... 8)
..
proste parada ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017 06:55 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Dobrej pokrok 8) Koukam ze jste byli na WTAC. Byl jsem asi poslednich pet let a vzdycky super. Nekdo mi i nekam psal ohledne toho, mozna to byl nekdo z vas dvou.

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2008 19:56
Příspěvky: 4736
Bydliště: Sokolov-Březová
nemam slov 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

_________________
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Škoda Fabia Combi 1,9 TDI rv02 -familywagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Ritchma píše:
Dobrej pokrok 8) Koukam ze jste byli na WTAC. Byl jsem asi poslednich pet let a vzdycky super. Nekdo mi i nekam psal ohledne toho, mozna to byl nekdo z vas dvou.



Ahoj mas pravdu, Petr ti psal. Bylo to super!!

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
No tak to je za 5 měsíců hodně odvedené práce a umím si představit těch odpracovaných hodin, když si vemu, jak dlouho mi trvalo udělat můj nárazník.

PS:můžeme SZ, nebo fb?-měl bych pár dotazů ohledně laminátů (materiálů).

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2017 22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
kucik píše:
No tak to je za 5 měsíců hodně odvedené práce a umím si představit těch odpracovaných hodin, když si vemu, jak dlouho mi trvalo udělat můj nárazník.

PS:můžeme SZ, nebo fb?-měl bych pár dotazů ohledně laminátů (materiálů).


Čau, jasné :) FB: Michal Fabiánek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů