Poslední návštěva: 24 led 2018 10:50 Právě je 24 led 2018 10:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 19:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2244
Bydliště: Dobříš
Fabi: přestože obdivuji tvoji práci s laminátem,tak já bych se použití na vedení sacího potrubí vykašlal. Duvodem je křehkost laminátu a jeho velmi nízká teplotní odolnost. Vypadá to že používáš normální běžnou pryskyřici i tkaninu,ze které se laminují třeba sportovní kajaky a lodě. Odolnost této pryskyřice je cca 80st C. Z turba v zatěži leze stlačený vzduch o teplotě až 160st C. Laminát se začne chovat tak,že se začne odpařovat,křehnout,praskat a malé kousky skla se začnou odlamovat a poputují přímo do motoru - sklo tam bude dělat fakt dobře.

Taboo: Pokud jsem Bodu správně pochopil natlakoval sací trakt od vstupu do turb po skrtící klapku. Ten vzduch mu prochází vratnou trubkou oleje z turba do vany. Jeho vůz ma relativně dobře přístupné pouze jedno turbo,to druhé je špatně přístupné schované za motorem. A tam tipuji z duvodu vetší tepelné nasycenosti a špatného chlazení i víc opotřebené turbo. Ono za provozu se do určité míry vůle vymezí,zvlast u hřídele turba. Ale zkoušel jsem si dnes nafouknout samotné nové turbo na 30psi a velmi velmi lehce unikal vzduch přes loziska,.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2332
Bydliště: Kutná Hora
Taboo píše:
Hlavni pricinou byvaji ne uplne uzavrene saci ventily (kdy motor neni presne v TDC anebo je v jine, nez kompresni fazi), kdy se tlak dostane do vany pres netesnici pistni krouzky (coz je pri nebezicim motoru normalni). Zkus trochu zahybat vackami (aby doslo k uplnemu zavreni ventilu [s #1 pistem v TDC na kompresni fazi]) anebo muzes vyradit turbo naprosto z obehu (a natlakovat saci trakt pres spojeni vystupu turba - a pozorovat pripadne zmeny). Anebo muzes docasne vytahnout merku hladiny oleje. Nezapomen otevrit pri tom testu klapku sani (casto netesni zatvrdle tesneni vstriku a samotne hridele klapky anebo vsemozne hadice vychazejici z intake manifoldu a komponenty do kterych vedou). Nejlepe je k tomu testu pouzit mydlovou vodu. On se da stav tesnosti saciho traktu ale docela dobre odhadnout rychlosti odpadu tlaku. Samozrejme, s turbem tlacenym k jeho maximalni kapacite se pote i mensi netesnosti projevi vyrazneji v podobe odpadu tlaku a narustu IAT.
Pokud to turbo nema nejake excessivni mechanicke vule a na jeho vstupu a vystupu (jeho compressor housing) nepozorujes olej, tak by loziska a tesneni jeho hridele mely byt mechanicky vporadku. Ten zvyseny odpad tlaku muze byt zapricinen ne jen netesnosti saciho traktu, ale take treba vnitrne zanesenym intercoolerem.

coje IAT? z jakého důvodu vytahovat měrku hladiny oleje? napadlo mě ještě stejným tlakem natlakovat i klikovou skříň třeba právě přes měrku oleje, ale nevím, jestli je to to pravé ořechové...? :?

jinak vše jak psal libor (tedy doufám až na to, že mam KO turba :D), natlakoval jsem mezi vstupy na turbech a škrtící klapkou. přepokládal jsem únik kolem hadic mezi turby, ic a škrtící klapkou. až do motoru jsem to netlakoval, protože mi nedošlo, že lze mít zavřené všechny sací ventily (a popravdě ani teď mi to nedochází)

_________________
WWW.PECEOKUZI.CZ
WWW.MISTRKUZE.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3882
Intake Air Temperature

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 22:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
bóďa píše:
coje IAT? z jakého důvodu vytahovat měrku hladiny oleje? napadlo mě ještě stejným tlakem natlakovat i klikovou skříň třeba právě přes měrku oleje, ale nevím, jestli je to to pravé ořechové...? :?

Jen pokud ti to bublani nejak moc vadi, aby mel ten tlak kudy uniknout... Protoze s naprosto nulovou vuli hridele by to turbo nejspis moc dobre nepracovalo, tak tam vzdy nejaky unik tlaku pres jeho hridel pri tom testu bude. Ten test je v natlakovani saciho traktu pres vstup turba vzhledem k beznym operacnim podminkam samozrejme vetsinou nerealisticky (pokud se nejedna o staged system), kde ani v pripade sequentialniho systemu ty turba na vstupu neuvidi vyssi, nez atmosfericky tlak (natoz pak nejakych 20-30 PSI). I pote tam pri tom testu odpada tlak oleje pusobici proti tlaku vstupniho vzduchu. Proste, pokud se ti to bublani oleje nezamlouva, tak ten saci trakt natlakuj az za turbem.
bóďa píše:
jinak vše jak psal libor (tedy doufám až na to, že mam KO turba :D), natlakoval jsem mezi vstupy na turbech a škrtící klapkou. přepokládal jsem únik kolem hadic mezi turby, ic a škrtící klapkou. až do motoru jsem to netlakoval, protože mi nedošlo, že lze mít zavřené všechny sací ventily (a popravdě ani teď mi to nedochází)

Mas pravdu, z nejakeho duvodu jsem napsal blbost :oops: . Uz jsem to opravil. :wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 23:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak problém s fuelcutem vyřešen. Táhlo se nastavilo na krásně stabilní tlak 0,8b. A v plném rozsahu otáček to jde pěkně a fuel cut už to neomezuje.

Děkuji vše za pomoc a radu :)

No a je tu další problém :)odvětrávání funguje asi víc než bych si přál a tahá mi to olej z bloku...zapojení mám hlava výfuk sání spojené a otevřené do atmosféry a blok naveden do sání. Co s tím ? Restrikce do sací hadice do hlavy ? Prioritně bych ponechal hlavu otevřenou do atmošky aby mohl vzduch cirkulovat z hlavy do bloku a tahal tak olej z hlavy do vany rychleji. Napadá vás něco ?

Obrázek
Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Taboo: Upravilo se táhlo WG a plnící tlak se naladil na optimum 0,8b. Jinak s výkonem žádné ambice nemám. Jsem spokojen s výkone, které auto má a budu rád když se mi podaří ho zastabilizovat na co nejdelší dobu bez dalších nutný oprav/úprav.

Libor12: Ačkoliv s jistotou nemohu říct že je laminát pro toto vhodný tak i naopak věřím že ani opak nejde říct s jisottou a to sice že je nevhodnýa že bude dělat neplechu. Jednou za čas ho určite zkontroluji. Za jízdy jsou trubky krásně vlažné jelikož leminát není tolik tpelně jímavý jako kovové materiály tak uvidime jak bude fungovat v takové zátěží kdyby se neosvědčil použijí se hlinikové trubky.

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 08:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2332
Bydliště: Kutná Hora
Taboo píše:
Jen pokud ti to bublani nejak moc vadi, aby mel ten tlak kudy uniknout... Protoze s naprosto nulovou vuli hridele by to turbo nejspis moc dobre nepracovalo, tak tam vzdy nejaky unik tlaku pres jeho hridel pri tom testu bude. Ten test je v natlakovani saciho traktu pres vstup turba vzhledem k beznym operacnim podminkam samozrejme vetsinou nerealisticky (pokud se nejedna o staged system), kde ani v pripade sequentialniho systemu ty turba na vstupu neuvidi vyssi, nez atmosfericky tlak (natoz pak nejakych 20-30 PSI). I pote tam pri tom testu odpada tlak oleje pusobici proti tlaku vstupniho vzduchu. Proste, pokud se ti to bublani oleje nezamlouva, tak ten saci trakt natlakuj az za turbem.


tlakoval jsem to už před turby z toho důvodu, že k zadnímu turbu se nejde dostat, takže jsem dal záslepku už před něj, tedy k filtrboxu. abych tlakoval až za ním, tak bych musel zaslepit až před intercoolerem a to se ochudím o test uníku na výstupu zadního turba, kde je zrovna pravděpodobné, že nějaký únik bude.

a názor na to, natlakovat stejným tlakem jak sání, tak klikovou skříň (třeba přes měrku)? jde mi o to, jestli to něčemu nevadí. mě totiž nenapadá, čemu by to mohlo vadit. ale nerad bych, aby mi někde třeba vylítlo gufero nebo tak něco.. :?

_________________
WWW.PECEOKUZI.CZ
WWW.MISTRKUZE.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 11:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
200sxfabi píše:
Napadá vás něco ?

Co by mohlo pro tve potreby pracovat je Honda-style oil/air separator (nic narocneho na vyrobu) na vystupu z bloku, pripadne ve spojeni s uzavrenou OCC.
bóďa píše:
a názor na to, natlakovat stejným tlakem jak sání, tak klikovou skříň (třeba přes měrku)? jde mi o to, jestli to něčemu nevadí. mě totiž nenapadá, čemu by to mohlo vadit. ale nerad bych, aby mi někde třeba vylítlo gufero nebo tak něco.. :?

Vzhledem k tomu, ze v klikove skrini dochazi mnohdy k takovemu pretlaku, ze to dokaze vyhodit merku oleje na motor, tak by se dalo usuzovat, ze nejakych 20 PSI nicemu neublizi. Popravde ale, ja to nikdy nezkousel a vzdy tam cpal tlak jen pres turbo (vice-mene z duvodu snadneho pristupu). Mou "tajnou zbrani" na spojeni je hairspray a pri vyssich tlacich dve T-bolt spony na kazde strane swaged koncu potrubi a jednoduche boost braces 180 stupnu od sebe (to ale jen pri skutecne vysokych tlacich).

Obrázek

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 12:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6430
To mi přijde výhodnější teda V-band než taková konstrukce :D

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 13:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Beaver píše:
To mi přijde výhodnější teda V-band než taková konstrukce :D

V-band spojeni je na potrubi intercooleru (v mistech, kde je zapotrebi aspon nejake pruznosti k absorpci pohybu motoru) nepouzitelne.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6430
Pravda, V-bandy úplně všude mají spíš lidi se solid motor mounts :D Možná bych to ale udělal tak, že bych ty pružné spoje použil jen na dvou místech (připojení potrubí na throttle body a na výstup z turba a zbytek spojil V-band. Líbí se mi, jak se to rychle a jednoduše rozebírá a dobře to těsní (na druhou stranu je pravda, že to potrubí by nemělo být nutné nějak moc často rozebírat). No nic, jako bych nic nenapsal... :?:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 19:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
hlavně pružná část má vliv i na "odstínění" tepelné vodivosti z turba na vedení atd :-) sorry za OT

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 22 dub 2015 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2332
Bydliště: Kutná Hora
taboo, tak tomu říkám předimenzovaný spoj :lol: jaký je plnící tlak, že je tohle potřeba?

_________________
WWW.PECEOKUZI.CZ
WWW.MISTRKUZE.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 10:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
bóďa píše:
taboo, tak tomu říkám předimenzovaný spoj :lol: jaký je plnící tlak, že je tohle potřeba?

Ono to je spise "Proce ne?" anebo "vice je lepsi" zalezitost... Pokud dve spony jsou dobre, ctyri budou jeste lepsi - a ty pohyblive vzpery tam jsou na to, aby lidi vedeli, ze to clovek mysli vazne, nic neponechava nahode a pocita uplne se vsim :lol: .

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Takže jak řekl tak provedl. V sací hadici restrikce a na hadici jdou z bloku vyrobené OCT s vnitřní dělicí přepážkou a celé vycpané drátěnkama. Podtlak za jízdy zkusím změřit pro zajímavost :)

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
No tak jsem dneska provedl dva testy. Oba zvláštní výsledek.

První byl s otevřeným systémem kdy si do hlavy přisává vzduch. Při měření mi budík tlaku ukázal 0,0b. Měřeno přes měrku oleje.

Druhý test byl s uzavřeným oběhem. Zacpal jsem vstup což v podstatě simuluje seriový systém kdy je celý vnitřek uzavřen do jednotné soustavy. Tlak, respektive očekávaný podtlak opět 0,0b.

Budík jsem zkoušel po příjezdu natlakovat pusou jestli měří a měřil v pohodě.

Vůbec tedy nechápu jak je možné, že mi tedy předtim vyblilo tolik oleje do sáni. Takto vypadal kondenzát po ostrých 50km s otevřeným systémem s restriktorem v sací trubce. Zatím tam nejsou nacpané drátěnky pro lepší separaci. Asi to jeste zkusím zapojit na uzavřený systém kdy dám na hadici co mi ted jde z bloku téčko a na to nasadím hlavu aby se systém uzavřel. Ale není mi jasné jak je možné že hodnota podtlaku při vysokých otáčkách a zátěži je nula. :bounce:

Stav kondenzátu a naměřená hodnota jsou dvě naprosto si odporující skutečnosti. Bud bude podtlak a pak je reálné mít nahamtaný olej v OCT a nebo tam podltak není tzn že tam vzduch neproudí a pak ale nemužu být nic v OCT resp ne takové množství po 50km. I když si zase říkám že tam muže normálně vzduchu cirkulovat ale ne tak moc jak jsem myslel proto hodnota podtlaku je neměřitelně malá.....nvm nvm jsem z toho ťumpachovej :D

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2012 10:30
Příspěvky: 376
nemáš na klikové skříni tak náhodou 2 odvětlávací hadice? jednu z hlavy a druhou někde ze skříně?

_________________
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 22:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Nene...na bloku je jeden vývod a ten je napojen do víka sací vačky

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 07 čer 2015 16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak po delší době malý update.

Naladil jsem konečně podvozek podle svého gusta. Takže podvozkově je auto ve formě v jaké snad ještě nebylo. Co se týče fuelcutu tak problém jsem vyřešil chipem. Takže po dnešku se v jednotce nachází chip Stage 1 a maličko jsem to nafouknul na již zmiňovaných 0,8b. Jede to krásně luxusně to zatáčí, co víc si přát :)

V nejbližší době bych potřeboval nové kotouče na předek a nové pneu na zadek.

Další srandy co mám v hlavě jsou unibalové stavitelné tensions rod, kolega mi nasadil do hlavy brouka s odlehčeným setrvákem a jelikož mi fkt hodne chybí na okreskách křídlo tak přemýšlím pořád nad tímto difuzorem. Výroba primitivné, líbí se mi to a fungovat by to taky mohlo (samozřejmě myslím na okreskách kde nebudu mít gumu na předku, na okruhu by to zase mělo pekný look s křídlem. S křídlem doopravdy není třeba dohánet přítlak zadku difuzorem :) )

Obrázek

A jinak toto bude další pokus na úprava na okruh...opět jen okruhová záležitost na rychlo montáž na místě

Obrázek
Obrázek

No a tady ještě nějaké foto z lazení podvozku. Sudy pro simulaci zátěže řidiče...chtěl jsem konečně pořádně doladit výšku jednotlivých coilovers.
Jinak zde hodnoty které se mi velmi dobře osvědčili..Předek sbíhavost kolem 0°20´ odklon 2°15´ zadek odklon 1°45´ a sbíhavost 0°-0°15´ (při větší mi nepřijemně nadbíhal zadek do zatáček)

Obrázek
Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 07 čer 2015 17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
S odlehčeným setrvákem mám zkušenost zatím jenom na Coupe V6, ale rozdíl to udělalo dost velký. Ten motor jde pak o dost ochotněji do otáček :-)

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 08 čer 2015 07:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
LiberaleMiguel2 píše:
S odlehčeným setrvákem mám zkušenost zatím jenom na Coupe V6, ale rozdíl to udělalo dost velký. Ten motor jde pak o dost ochotněji do otáček :-)

Mas nejake overene cisla, kterymi muzes sve tvrzeni dolozit?

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 08 čer 2015 08:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
Na okruh bych setrvak neodlehcoval.. ztratis kroutak a ne zrovna ochotně to pujde ze zatáček ven. Okruh neni sprint. tak bacha na to ':-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 09 čer 2015 21:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2004 05:18
Příspěvky: 2684
Bydliště: Brno
Taboo píše:
LiberaleMiguel2 píše:
S odlehčeným setrvákem mám zkušenost zatím jenom na Coupe V6, ale rozdíl to udělalo dost velký. Ten motor jde pak o dost ochotněji do otáček :-)

Mas nejake overene cisla, kterymi muzes sve tvrzeni dolozit?


dotaz predpokladam neni myslen vazne, ze?

Protoze jinak: Pocitove je to pica lepsi, takze tak!

_________________
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 09 čer 2015 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3882
ano a rozdiel vo vykone ..meraneho na brzde je NULACELAAAA NULAPRD ..

jedine co je poznat, je rychlejsi spad otacok pri deceleracii..
a samozrejme "aj to lepsie tocenie do otacok" navolnobehu ...
ktore je rovnako prinosne ako zapal slepeho creva...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 10 čer 2015 02:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Snizenim vahy rotacni hmoty setrvacniku a spojky o 50% se da dosahnout narustu vykonu a krouticiho momentu v celem rozsahu RPM pasma o vsude mezi 1 a 2% (mereno na motorovem dynu), ale to (protoze setrvacnik je samozrejme zarizeni slouzici k uschovani kineticke [rotacni] energie, ktera je z nej podle potreby neustale budto odebirana, do neho uschovavana anebo v nem zachovavana) samozrejme nerika celou pravdu (o ktere se da napsat mensi kniha :lol: ).

Maly zabavny pribeh :lol: :
My jsme pred lety udelali maly pokus. Jeden z nasich dobrych a stalych zakazniku chtel, abychom mu na jeho VR4 dali Fidanza hlinikovy setrvacnik (lehci o celych 25%), ktery si koupil. Pristi den jsme mu zavolali s tim, ze jeho vuz je hotov a on si ho se svym kamaradem prijel vyzvednout. Asi po 30-minutove zkusebni jizde prijeli zpet a oba basnili, jak ten motor jde uzasne do otacek, jak to VR4 lepe akceleruje a jaky znacny rozdil ten lehci setrvacnik udelal - nez jsme jim prozradili, ze jsme se toho auta ani nedotkli a zeptali se toho vlastnika, jestli ten hlinikovy setrvacnik nadale skutecne chce. On si ho vzal nazpet a pristi den ho s malou ztratou prodal na eBay. My jsme sice ztratili nejakych $500 za instalaci, ale ne vsechno je vzdy jen o penezich... :?:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 10 čer 2015 07:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3882
Taboo píše:
Snizenim vahy rotacni hmoty setrvacniku a spojky o 50% se da dosahnout narustu vykonu a krouticiho momentu v celem rozsahu RPM pasma o vsude mezi 1 a 2% (mereno na motorovem dynu), ale to (protoze setrvacnik je samozrejme zarizeni slouzici k uschovani kineticke [rotacni] energie, ktera je z nej podle potreby neustale budto odebirana, do neho uschovavana anebo v nem zachovavana) samozrejme nerika celou pravdu (o ktere se da napsat mensi kniha :lol: ).

Maly zabavny pribeh :lol: :
My jsme pred lety udelali maly pokus. Jeden z nasich dobrych a stalych zakazniku chtel, abychom mu na jeho VR4 dali Fidanza hlinikovy setrvacnik (lehci o celych 25%), ktery si koupil. Pristi den jsme mu zavolali s tim, ze jeho vuz je hotov a on si ho se svym kamaradem prijel vyzvednout. Asi po 30-minutove zkusebni jizde prijeli zpet a oba basnili, jak ten motor jde uzasne do otacek, jak to VR4 lepe akceleruje a jaky znacny rozdil ten lehci setrvacnik udelal - nez jsme jim prozradili, ze jsme se toho auta ani nedotkli a zeptali se toho vlastnika, jestli ten hlinikovy setrvacnik nadale skutecne chce. On si ho vzal nazpet a pristi den ho s malou ztratou prodal na eBay. My jsme sice ztratili nejakych $500 za instalaci, ale ne vsechno je vzdy jen o penezich... :?:

..a myslim ze ty sam si tu uz ohladne tejto problematiky napisal uz davno vela a vela cennych informacii .. 8)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 29 říj 2015 22:36, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 18 říj 2015 17:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Hotovo.....zatím jsem se s tím byl projet jen pomaličku, abych zjistil jak moc to zmákne nerovnosti. Jede to skoro pořád po zemi, dře to, nicméně jsem s tim počítal. Přejel jsem s tim i přez cihlu takže ohnout a přizpusobit se to dokáže. Ostrý test zatím v nedohlednu, uvidime podle počasí. :smt006 :smt006 :smt006

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 18 říj 2015 17:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak nakonec Most skutečně proběhl takže zde nějaké shrnutí akce.

BYLO MOKRO! Vzhledem k předpovědi počasí, kterou jsem začal sledovat dva dny před akcí sem změnil cíl cesty. Původně to byl cíl zajet čas pod 2 minuty. Koncem týdne byl již cíl za žádnou cenu nebýt nasranej. Cíl se zdařil! Nasraný sem nebyl, poprvé po 7 letech co vlastním 200sx můžu říct, že jsem se svezl na vodě. První dvě jízdy úplně mokro, cílem bylo pouze doklouzat autem do cílovky, nic víc nic míň. I s výkonem něco málo přes 200hp se v takových podmínkách na plyn můžete jen dívat a i to velmi opatrně, jelikož na mokru auto při plném plynu nemělo trakci do cca 120 km/h, což sem doopravdy nečekal.

Pak se vyjezdila stopa. Stopa se kterou jsem byl za jedno z cca 70%, zbylých 30% sem jezdil jinak než ostatní takže po mokru. Čas, který se podařilo zajet mi udělal radost vzhledem k nepříznivostem jako že mě opět klamali brzdy, můj zlozvyk držení volantu (pracuji na tom, ale nejde to hned), mokro na trati, a účastníci mezi kterými se člověk musí proplétat.

Podařilo se jen jedno kolo ze dvou rozjezdů na suchu, aniž by mě nikdo nebrzdil. Race chrono ukázalo čas 2:05.26. Jsem spokojen vzhledem k podmínkám vím že s tím dám čas pod 2 minuty, bohužel pro mě budu si na to muset počkat do další sezony.

K autu:

Geometrie je konečně tam kde sem chtěl, jsem spokojen, konečně! Auto je stabilní dobře zatáčí. Nedostatky....brzdy. Přehřívají se bohužel s v tom rozměru jaký mám. Řešení? Koupím desky Hawk HP+ na radu okolí a referencí. Pokud i to bude k hovnu koupím k ním i kotouče a přemýšlím, že na okruh udělám chlazení, které bude na okresky prostě zavřené abych nepřechlazoval. Další nedostatek je diferenciál technická pasáž za šikanou za cílovkou kde člověk jede pod plynem zatáčku, celou jí prohrabu jedním kolem. Řešení zatím vidím v HLSD z S15. Další "nedostatek" je fakt, že už mě nebaví skládat aero....kort v dešti, takže to vezmu za jiný konec. Guma pujde pryč. Zůstanou pouze canardy, které se předělají na rychlo instalaci. Křídlo to samé...udělá se lamino nárazník pod kterým bude permanentně přidělaná konstrukce křídla, která se zařízne s nárazníkem ve kterém budou díry...křídlo se pak nainstaluje bez jakéhokoli sundavání nárazníku a podobně a jeho instalace bude na cca 5 minut. Nějak sem s tím letos ztratil nervy to pořád rozebírat.

Co se chlazení motoru týče tak super! Jasně, hrála do karet teplota ovzduší nicméně olej stabilních 92°C voda na normálu bez jakéhokoli pohybu nahoru.

Zde video a klouzací video na mokru přidám časem.

https://www.youtube.com/watch?v=6KWEadM ... u.be&t=148

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 28 říj 2015 14:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak zase nějaké novinky :)

O víkendu, jako většina místních, jsem byl na Slovakia ringu potřást si rukou legendárního Keiichiho. Dovezl jsem si podepsanou helmu, což mi udělalo neskutečně velkou a upřímnou radost :)

Obrázek

Další novinkou je ještě horká úprava na chladícím systému brzd. Na mostě sem měl docela problém s přehříváním, bude nutnost pořídit lepší desky, ale rozhodl jsem se chlazení pomoci trochu více. Věřím že to bude velmi funkční úprava. Upgrade mi vyšel na 178,-.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 říj 2015 21:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2006 20:32
Příspěvky: 3571
Bydliště: PilsN
pokaždý na to křídlo z cosmic gate koukám na dromu v mostě :D

_________________
Ford Focus RS MK2
daily: vlak,autobus,tramvaj


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO