Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Jelikož již nejsem majitelem a budoucí majitel sem na TF nechodí bude pokračovat topic na následujících stránkách. :
http://www.horsepowers.in/diskuze/index ... &id=104111" onclick="window.open(this.href);return false;
Předmětem mé nudy se stal Fiat Cinqeucento původně 1.1 sporting
Auto jsem přivezl s rozdělaným motorem, mělo zohýbané ventily a a vydřenou vačku.
Původně bylo v plánu pouze poskládat motor, dát na to kola a jezdit
Koupil jsme tedy nové ventily, sadu těsnění na motor, všechno poskládal abych nakonec zjistil že klepe spodek jako datel. Do výměny motoru se mi kvůli zaplněné garáži moc nechtělo neboť vidina skládání auta pod širákem mi moc blízká není ale co se dalo dělat.
http://www.horsepowers.in/diskuze/index ... &id=104111" onclick="window.open(this.href);return false;
Předmětem mé nudy se stal Fiat Cinqeucento původně 1.1 sporting
Auto jsem přivezl s rozdělaným motorem, mělo zohýbané ventily a a vydřenou vačku.
Původně bylo v plánu pouze poskládat motor, dát na to kola a jezdit
Koupil jsme tedy nové ventily, sadu těsnění na motor, všechno poskládal abych nakonec zjistil že klepe spodek jako datel. Do výměny motoru se mi kvůli zaplněné garáži moc nechtělo neboť vidina skládání auta pod širákem mi moc blízká není ale co se dalo dělat.
Naposledy upravil(a) Juraj dne 03 zář 2013 17:56, celkem upraveno 8 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka :-)
Komu už někomu je jasné že znovu tam ta 1.1 nepůjde tak má pravdu. Dovezl se motor 1.2 16V z punta sporting základ 63kW (tedy o 23kW vice než původní motor) na nějaké barvení popřípadě mytí teď kašlu, to se může udělat až to bude vrčet!
Bráškové spolu.
Takže přehodit převodovku startér altík.... Hmm tak jednoduché to nebylo, startér z 1.1 nepasoval tak se musel sehnat jiný a alternátor to samé, nakonec sem vyměnil olejovou pumpu ze staré 1.1 kvůli držáku snímače polohy a mohl namontovat původní altík i s lehkou 1.1 řemenicí bez vyvažováku a zbytečné druhé řemenice na servo.
no a je tam:
moc místa teda nezůstalo:
Bráškové spolu.
Takže přehodit převodovku startér altík.... Hmm tak jednoduché to nebylo, startér z 1.1 nepasoval tak se musel sehnat jiný a alternátor to samé, nakonec sem vyměnil olejovou pumpu ze staré 1.1 kvůli držáku snímače polohy a mohl namontovat původní altík i s lehkou 1.1 řemenicí bez vyvažováku a zbytečné druhé řemenice na servo.
no a je tam:
moc místa teda nezůstalo:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka :-)
muselo se přizpůsobit kopa věcí včetně plynového lanka, což sem vyřešil velmi rychle a jednoduše:
pak pokračovalo zapojeni hromady blbosti, odstranění immo z jednotky, atd.
Proběhl menší upgrade brzd za Punto GT:
protože již 13" kola nepasují sehnal jsme tyto 14":
další foto přibude časem. Gumy jsem koupil v rozměru 195/40 R14, cinque dostalo nová ramena a čepy, nové manžety poloos, baterka se začala stehovat do kufru, a hlavně se expanzní nádobka přestěhovala na druhý tlumič a její místo zabral originální trochu upravený držák motoru z fiata Bravy 1.2 16V aby motor pri zaberu nenarážel do světla jako u mnohých kolegů dále motor dostal kompletně nové náplně a konečně byl umyt Výfuk je zatím série bez katu.
No a co je v plánu? :
Dopasovat svody + koncový tlumič z yamahy R1
Tuhostně stavitelný podvozek SPAX
volant,sedačky,pásy
nové lanovody řazení
6speed převodovka s vlastní úpravou diferenciálu
úprava strmosti řízení
kotouče co zbyli ze předu napasovat na zadek + hydraulickou ručku
lyžina pod motorem
no prostě je toho móóóóc... jak si najdu čas stáhnu fotky a budu pokračovat
pak pokračovalo zapojeni hromady blbosti, odstranění immo z jednotky, atd.
Proběhl menší upgrade brzd za Punto GT:
protože již 13" kola nepasují sehnal jsme tyto 14":
další foto přibude časem. Gumy jsem koupil v rozměru 195/40 R14, cinque dostalo nová ramena a čepy, nové manžety poloos, baterka se začala stehovat do kufru, a hlavně se expanzní nádobka přestěhovala na druhý tlumič a její místo zabral originální trochu upravený držák motoru z fiata Bravy 1.2 16V aby motor pri zaberu nenarážel do světla jako u mnohých kolegů dále motor dostal kompletně nové náplně a konečně byl umyt Výfuk je zatím série bez katu.
No a co je v plánu? :
Dopasovat svody + koncový tlumič z yamahy R1
Tuhostně stavitelný podvozek SPAX
volant,sedačky,pásy
nové lanovody řazení
6speed převodovka s vlastní úpravou diferenciálu
úprava strmosti řízení
kotouče co zbyli ze předu napasovat na zadek + hydraulickou ručku
lyžina pod motorem
no prostě je toho móóóóc... jak si najdu čas stáhnu fotky a budu pokračovat
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Super projekt! Ale 1,2..Neslo tam dostat neco silnejsiho? tim nijak nesnizuju zasluhu, mam tyhle male prditka co nic nevazi a jedou v oblibe Jen jsem si rikal ze neco otrubeneho by tomu sluselo vice.
" www.autowerks.cz "
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
já taky nemám rád maloobjemy ale tak 63kw s tím asi hne... však to váží tolik co kastlík ze Superba ne
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
výkon nijak závratnej, ale s tou muší váhou to zamává pěkně
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Drzim palce chlape, jen tak dal a ten vykon muze byt zajimavy, treba kdyby nejaky ten ponik navic pribyl a s tou vahou to musi byt zajimave, jen kdyz vzpomenu na Swift MK2 GTI a jeho cca 74Kw a vaha kolem 800KG
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Já bych to téma nazval spíš rakev než schránka... Viděl jsem jak papírový to auto je a nikdy bych do toho nevlez
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Díky, ono turbo jsem vážně nechtěl... nerad víc stojím než jezdím no a ta 1.2 je začátek... zatímco bude jezdit připravím doma vysoko kompresní 1.4 16V která má v základu 70kW a to by byl čert abych se na nějakých 80-90kW nedostal
jinak motor je těžší v porovnání se sérií o 20kg což není mnoho jinak váha auta se drží těsně nad 700kg, přesněji 715kg a to má auto komplet interiér, topení, audio apod.
jinak motor je těžší v porovnání se sérií o 20kg což není mnoho jinak váha auta se drží těsně nad 700kg, přesněji 715kg a to má auto komplet interiér, topení, audio apod.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
třeba mi rupne v bedně rozbiju prasátko, a dám na tu budoucí 1.4 taky šneka. jen si říkám jestli by už nějakých 200koní nebylo na těch 650-700kg kontraproduktivní ... výkon je přeci jedna věc ale přenést ho a využít je věc druhá!tholis píše:Super projekt! Ale 1,2..Neslo tam dostat neco silnejsiho? tim nijak nesnizuju zasluhu, mam tyhle male prditka co nic nevazi a jedou v oblibe Jen jsem si rikal ze neco otrubeneho by tomu sluselo vice.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Tohle už tady někdo měl. Tušim že Reproboy. A dával s tim na sprintu dvoulitry Ten motor bohate staci.
Jinak fandim
Jinak fandim
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
presne tak
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Jsem nepochopil tu větu že turbo si nechtěl, že nechceš víc stát než jezdit. To tam hold nesmíš narvat turbo fiata, ale pořádnej motor
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
nechci tolik křížit auta a vyrábět nějaký bastly myslím že tohle bude prozatím zcela stačit pak se udělá ta 1.4 s nějakými 85kW a budu naprosto spokojen. při podvozku co tahle krabička má to bude slušné svezení.Ritchma píše:Jsem nepochopil tu větu že turbo si nechtěl, že nechceš víc stát než jezdit. To tam hold nesmíš narvat turbo fiata, ale pořádnej motor
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
No me se libi i ta 1,4ka! Ten kompresor by byl uzasnej, ale na druhou stranu uz by to bylo dost financne narocny a clovek si rika=proc? Jinak 200HP proc ne? Prenest na silnici to dle meho pujde. Pokud das kvalitni podvozek, dobre pneu=pripadne i slicky, tak 200HP i presto ze je to lehky predohrab by melo jeste drzetJuraj píše: třeba mi rupne v bedně rozbiju prasátko, a dám na tu budoucí 1.4 taky šneka. jen si říkám jestli by už nějakých 200koní nebylo na těch 650-700kg kontraproduktivní ... výkon je přeci jedna věc ale přenést ho a využít je věc druhá!
" www.autowerks.cz "
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
přesně tak, otázka je : PROČ??!! takhle budu s 1.4 v kategorii do 1.4 a myslím že i konkurenceschopný navíc s autem potřebuji vozit psa do práce
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
nasel jsem nějaké další fotky z údržby
No a nějaké piplačky s elektrikou.
A jelikož platí co nepotřebuješ to puč tak z aukra přišel tenhle pomocník
No a nějaké piplačky s elektrikou.
A jelikož platí co nepotřebuješ to puč tak z aukra přišel tenhle pomocník
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Držím palce, já sám mám Sportinga a jede to jak vzteklý I se samotnou 1.1 lze potrápit kdejaký běžný auto.. Kolega má v práci služební Fabii 2 1.6TDI a do takových 130km/h se nechytal vůbec .. pak mi samozřejmě ujel S tou 1.2 to pojede znatelně líp a myslím, že je to úplně dostačující
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Když pominu, že se mi to auto nelíbí vzhledově (ale hlavní je, že Tobě ano), tak to auto je tak nebezpečné, že bych do něj nevlezl... Budeš to nějak vyztužovat, převařovat nebo tak?
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Ano.Sova píše:nebezpečné?
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
myslím že plně dostačující bude ta 1.4 tohle je takovej mezi pólSPEEDY píše:Držím palce, já sám mám Sportinga a jede to jak vzteklý I se samotnou 1.1 lze potrápit kdejaký běžný auto.. Kolega má v práci služební Fabii 2 1.6TDI a do takových 130km/h se nechytal vůbec .. pak mi samozřejmě ujel S tou 1.2 to pojede znatelně líp a myslím, že je to úplně dostačující
Ivan: řekl bych že i šeredné auto má své kouzlo. a co se tuhosti karoserie týče je celkem slušná... o devastaci při případné havárii se raději nebavme... nebudeme přeci posly špatných zpráv
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
projekt urcite zajimavy, ale co sem mel v tomhle jednou jet nekam, sedl sem do toho, vystoupil a zaprisah ze uz nikdy. to auto je fakt papirovy
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
a jakej je rozdíl mezi tímhle a unem?případně pětkou nebo čímkoli podobným
Cléon & Fonte
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
petka i uno je na pro pocit posadky bytelnejsi. jakoby o level vys. nevim jak to presne popsat, ale proste v unu nebo petce nemas porad strach, v tomhle te to nuti hodne premyslet. nebo teda tak sem to alespon mel ja a par lidi okolo me co meli moznost.Sova píše:a jakej je rozdíl mezi tímhle a unem?případně pětkou nebo čímkoli podobným
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Já jsem nenapsal, že je šeredné, jen že se mi nelíbí... a máš pravdu, všude, kam přijedeš, můžeš jen překvapit Já mám právě strach, aby Tě v tom nezabil i cyklista, když do Tebe nabourá...Juraj píše:Ivan: řekl bych že i šeredné auto má své kouzlo. a co se tuhosti karoserie týče je celkem slušná... o devastaci při případné havárii se raději nebavme... nebudeme přeci posly špatných zpráv
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
já to píšu do všude kde je cinquecento. Táta vlítnul do jednoho se starym transporterem z boku. Podle brzdný dráhy mu spočítali rychlost 39kmh než začal brzdit. Říkal že tak dva tři metry a už by stál. Fiat provalený dveře, zlomenou střechu, ženská mrtvá.... Na transporteru vylomený asi tři centimetrový kousky z masky a na blinkru a A sloupku červenej lak. Ten šel navíc bez problémů odstranit... To auto je prostě papírový!!!
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
maRkus píše:petka i uno je na pro pocit posadky bytelnejsi. jakoby o level vys. nevim jak to presne popsat, ale proste v unu nebo petce nemas porad strach, v tomhle te to nuti hodne premyslet. nebo teda tak sem to alespon mel ja a par lidi okolo me co meli moznost.Sova píše:a jakej je rozdíl mezi tímhle a unem?případně pětkou nebo čímkoli podobným
cinque je bytelnější než uno teď tedy nevím jak je to s crashem ale na tuhost karoserie určitě
a co se pocitu týče měl jsme uno logo a v tomhle se cítím lépe (nevidím podlahou na silnici
Naposledy upravil(a) Juraj dne 18 bře 2012 04:13, celkem upraveno 3 x.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Ritchma píše:já to píšu do všude kde je cinquecento. Táta vlítnul do jednoho se starym transporterem z boku. Podle brzdný dráhy mu spočítali rychlost 39kmh než začal brzdit. Říkal že tak dva tři metry a už by stál. Fiat provalený dveře, zlomenou střechu, ženská mrtvá.... Na transporteru vylomený asi tři centimetrový kousky z masky a na blinkru a A sloupku červenej lak. Ten šel navíc bez problémů odstranit... To auto je prostě papírový!!!
A už přestaňte nebo se v tom budu bát jezdit ... tady to není o rozebírání bezpečnosti auta, nehádám se s vámi... auto které ve třech lidech odnesete nemůže být bezpečné, ale kvůli bezpečnosti jsme si ho nepořizoval
Jinak sporting má alespoň airbag
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
líbí se mi to a moc... výkonu v týhle kastli bych se nebál vždyť už před 15 lety po německu jezdily čenta sporting s turbokity od novitecu (100PS), merkuru, nebo hoermann-motorsport... nehledě na malou šílenost seicento biturbo s 200PS z 1.2jky...(SeiBi..)
zrychlení pod 7, maximálka 200.... ideální nasíračka všehomožnýho...obzvlᚍ když to encháš tak ošklivý, jak to je...
tahle 1.2jka taky má potenciál... když to rozjezdíš tak jak ten motor má fungovat, dáš tomu podvozek (brzdy už máš víc než dostatečný..) tak to bude fajnový svezení.. zvažoval bych ještě rozpěry, aby se to tolik nekroutilo.... s 1.4rkou sem viděl naživo polský seicento - tu měl chlapík poladěnou na 130PS (vačky, 4klapka, svody+megasqurt..)+6q... to už bylo docela maso...
kastle bych se nebál -sic to je papírák, ale koukni na starý favority, golfy, kadety... ty dopadnou při ráně stejně.. jen máš teoreticky trochu víc prostoru...
zrychlení pod 7, maximálka 200.... ideální nasíračka všehomožnýho...obzvlᚍ když to encháš tak ošklivý, jak to je...
tahle 1.2jka taky má potenciál... když to rozjezdíš tak jak ten motor má fungovat, dáš tomu podvozek (brzdy už máš víc než dostatečný..) tak to bude fajnový svezení.. zvažoval bych ještě rozpěry, aby se to tolik nekroutilo.... s 1.4rkou sem viděl naživo polský seicento - tu měl chlapík poladěnou na 130PS (vačky, 4klapka, svody+megasqurt..)+6q... to už bylo docela maso...
kastle bych se nebál -sic to je papírák, ale koukni na starý favority, golfy, kadety... ty dopadnou při ráně stejně.. jen máš teoreticky trochu víc prostoru...