Astra GSi16V C20XE M2.8
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Astra GSi16V C20XE M2.8
Tak zde také založím téma, kde se podělím o svůj projekt. Dalo by se říci znovuzrození Fkové Astry GSi16V z 92 roku.
Jednoho krásného slunečného dne jsem dostal možnost projet v té době asi jedinou schopnou GSičkovou Astru v republice, jednoho zdejšího člena, který momentálně vlastní ještě lepší stroj než tehdy. Bylo rozhodnuto o další hračce. A těsně po zimě 2010/2011 jsem sepsal smlouvu s ďáblem a koupil červenou, vybledlou, odřenou, zanedbanou, smradlavou Astru GSi16V s C20XE s několika nepochopitelnými úpravami, sliskanými pneu, nevyváženými koly atd atd.
Po cestě proběhla zastávka na palivo a kafe a nakonec jsme dojeli s velkou slávou domů, kde začal cvakat motor. Po asi dvou vyjížďkách, kdy cvakaly hydra se bohužel cvakání proměnilo v dost výrazné tlučení a motor odešel i na spodku. Tedy auto 14 dní doma a motor K.O. Každopádně to neodradilo od renovace a začali dost rozsáhlé opravy.
Během těch cca 2 let co auto mám jsem s ním najel cca 1000km. Za to proběhly všechny tyto opravy a úpravy:
- Generální oprava motoru - šálky, písty, kroužky, kompletní hlava, všechna těsnění nová - fatální chyba po 200km.
- Výměna motoru za jiný- čištění, rozvody, nová těsnění, modding, pochopitelně filtr, olej Castrol.
- Kompletní generálka karosérie. Vyvaření zadních kapes, zadních podběhů, předních podběhů, podlahy a prahů
a to v nerezi + vyvaření víčka nádrže.
- Kompletní obroušení a očištění spodku karoserie a nakonzervování dutin + podvozku.
- očištění a obroušení karosérie pod nárazníky a opět antikorozní nástřik.
- Výměna nádrže, palivového filtru.
- Repas celé zadní nápravy. Nový nástřik, červený stabilizátor, stříbrné těhlice.
- Výměna zadního omezovače brzdného účinku a repas ruční brzdy.
- Výměna kotoučů a desek + repas brzdičů - žlutý komaxit, nové vodíci tyčky, pružinky, opravná sada
gumiček a odvzdušňováky.
- Výplach a nahrazení celého brzdového média za DOT4.
- Komletní repas přední nápravy - výměna všech silentbloků, spodních kulových čepů, čepů řízení, dorazů a
prachovek předních tlumičů, horního uložení, stabilizátoru.
- Instalace štelovatelného podvozku na zakázku HP Sporting.
- Výfuk - leštěné svody, rezonátor, středový tlumič a vzadu org. Remus.
- Odpojené ETC, zakázkový sací domeček místo SFi boxu, Simota filtr s karbonovým štítem, svíčky NGK dvoujiskřiště. Kompletní modding motorového prostoru.
- Zadní a přední rozpěra v laku karoserie.
- Lakování karosérie opět do původní barvy Opel 547 - zadní nárazník, kufr, zadní blatníky, kapsy, zrcátka, kliky, lišty
střechy, přední blatníky , maska atd. - momentálně dolakováváno přední dveře, prahy, přední nárazník a kapota.
- Zakoupení GM výstražného trojúhelníku, lékárničky a sady žárovek. Nových GM světýlek do zadního nárazníku. Vše
SMD LED osvětlení. Nové přední mlhovky, přední Bosch světla a motorky. Nové skla zrcátek, kabinový filtr, vzpěry kapoty,
centrál na dálku..
V interiéru:
- Polokožené sedačky s originálními GSi středy, červenočerné kožené manžety řadičky a ruční brzdy. Kompletní podsvícení
interiéru a přístrojů, budíky Indiglo s plasma podsvícením. Koberečky s logem GSi16V. Volant, chrom GM kličky z VeBe.
- Dvoje kola AEZ Dion 15x7 s pneu Toyo Proxes T1R 195/50
a
Rial LeMans 16x7 s pneu Pirelli Pzero Nero 195/45.
A spoustu spoustu dalších věcí... určitě jsem kupu věcí vynechal...
Jednoho krásného slunečného dne jsem dostal možnost projet v té době asi jedinou schopnou GSičkovou Astru v republice, jednoho zdejšího člena, který momentálně vlastní ještě lepší stroj než tehdy. Bylo rozhodnuto o další hračce. A těsně po zimě 2010/2011 jsem sepsal smlouvu s ďáblem a koupil červenou, vybledlou, odřenou, zanedbanou, smradlavou Astru GSi16V s C20XE s několika nepochopitelnými úpravami, sliskanými pneu, nevyváženými koly atd atd.
Po cestě proběhla zastávka na palivo a kafe a nakonec jsme dojeli s velkou slávou domů, kde začal cvakat motor. Po asi dvou vyjížďkách, kdy cvakaly hydra se bohužel cvakání proměnilo v dost výrazné tlučení a motor odešel i na spodku. Tedy auto 14 dní doma a motor K.O. Každopádně to neodradilo od renovace a začali dost rozsáhlé opravy.
Během těch cca 2 let co auto mám jsem s ním najel cca 1000km. Za to proběhly všechny tyto opravy a úpravy:
- Generální oprava motoru - šálky, písty, kroužky, kompletní hlava, všechna těsnění nová - fatální chyba po 200km.
- Výměna motoru za jiný- čištění, rozvody, nová těsnění, modding, pochopitelně filtr, olej Castrol.
- Kompletní generálka karosérie. Vyvaření zadních kapes, zadních podběhů, předních podběhů, podlahy a prahů
a to v nerezi + vyvaření víčka nádrže.
- Kompletní obroušení a očištění spodku karoserie a nakonzervování dutin + podvozku.
- očištění a obroušení karosérie pod nárazníky a opět antikorozní nástřik.
- Výměna nádrže, palivového filtru.
- Repas celé zadní nápravy. Nový nástřik, červený stabilizátor, stříbrné těhlice.
- Výměna zadního omezovače brzdného účinku a repas ruční brzdy.
- Výměna kotoučů a desek + repas brzdičů - žlutý komaxit, nové vodíci tyčky, pružinky, opravná sada
gumiček a odvzdušňováky.
- Výplach a nahrazení celého brzdového média za DOT4.
- Komletní repas přední nápravy - výměna všech silentbloků, spodních kulových čepů, čepů řízení, dorazů a
prachovek předních tlumičů, horního uložení, stabilizátoru.
- Instalace štelovatelného podvozku na zakázku HP Sporting.
- Výfuk - leštěné svody, rezonátor, středový tlumič a vzadu org. Remus.
- Odpojené ETC, zakázkový sací domeček místo SFi boxu, Simota filtr s karbonovým štítem, svíčky NGK dvoujiskřiště. Kompletní modding motorového prostoru.
- Zadní a přední rozpěra v laku karoserie.
- Lakování karosérie opět do původní barvy Opel 547 - zadní nárazník, kufr, zadní blatníky, kapsy, zrcátka, kliky, lišty
střechy, přední blatníky , maska atd. - momentálně dolakováváno přední dveře, prahy, přední nárazník a kapota.
- Zakoupení GM výstražného trojúhelníku, lékárničky a sady žárovek. Nových GM světýlek do zadního nárazníku. Vše
SMD LED osvětlení. Nové přední mlhovky, přední Bosch světla a motorky. Nové skla zrcátek, kabinový filtr, vzpěry kapoty,
centrál na dálku..
V interiéru:
- Polokožené sedačky s originálními GSi středy, červenočerné kožené manžety řadičky a ruční brzdy. Kompletní podsvícení
interiéru a přístrojů, budíky Indiglo s plasma podsvícením. Koberečky s logem GSi16V. Volant, chrom GM kličky z VeBe.
- Dvoje kola AEZ Dion 15x7 s pneu Toyo Proxes T1R 195/50
a
Rial LeMans 16x7 s pneu Pirelli Pzero Nero 195/45.
A spoustu spoustu dalších věcí... určitě jsem kupu věcí vynechal...
- Přílohy
-
- GSi motor malá.jpg (166.15 KiB) Zobrazeno 5447 x
-
- Astra GSi zadek malá.jpg (241.9 KiB) Zobrazeno 5447 x
-
- Astra GSi předek malá.jpg (167.38 KiB) Zobrazeno 5447 x
Naposledy upravil(a) pavelini22 dne 28 zář 2012 11:07, celkem upraveno 1 x.
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
pomalu, ale jistě
od koupi je nad vším odborný dohled a společná konzultace
už se těším na finální podobu
od koupi je nad vším odborný dohled a společná konzultace
už se těším na finální podobu
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
paradicka Jak jsi spokojeny s tema Pzero Nero ?
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Hmmm ,Pěkné dílko to je,... ten štelovák a kola Ti závidím,...
další zachráněná Astřice hlavně k ní nepouštěj svého dvorního mekánika s flexou
další zachráněná Astřice hlavně k ní nepouštěj svého dvorního mekánika s flexou
Opel Astra F C20XE
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Pekny , ale lituju auta, az na nej lukin uvidi trochu koroze
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
S Pzerama zatím spokojený velmi. Drží skvěle, moc se nehrnou, ikdyž to nejsou XLka tak mají docela tvrdou bočnici. Docela měkká směs. Na potáhnutí ručky na suchém asfaltě, ikdyž jsou úplně studené, jde po půl metru dým. Myslím, že mi nevydrží ani 10tis.km. Ale i při normálním používání podle mě nevydrží moc víc než 20tis. Ale o tom to není. Kdo není šetřílek a chce si dobře zajezdit, určitě můžu doporučit.LiberaleMiguel píše:paradicka Jak jsi spokojeny s tema Pzero Nero ?
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Jinak díky za ohlasy. Koroze je sprosté slovo, takže toho se nebojím...
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
co byla ta fatální chyba?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Máš to hezký, jen ta věta o Lukinově vozu zní dost namyšleně
Až budeš běhat kolem auta s foťákem, mohl by si mi vyfotit kde máš chycené ty vzpěry přední kapoty? Já když jsem je nasadil na Kadetta, zavřel kapotu, tak jsem jí nemohl otevřít, protože mi ta hranka kapoty zajela pod kloubky tak jestli si to nějak vymyslel lépe než já. Nechci vrtat ani brousit hranu kapoty.
Až budeš běhat kolem auta s foťákem, mohl by si mi vyfotit kde máš chycené ty vzpěry přední kapoty? Já když jsem je nasadil na Kadetta, zavřel kapotu, tak jsem jí nemohl otevřít, protože mi ta hranka kapoty zajela pod kloubky tak jestli si to nějak vymyslel lépe než já. Nechci vrtat ani brousit hranu kapoty.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Chyba byla, že z nějakého nepochopitelného důvodu přestalo mazat čerpadlo.
Jinak jojo vyfotím ti to.
A třetí věc. Pokud by byla nějaká trochu zajímavá nabídka, je Astra k máni...
Jinak jojo vyfotím ti to.
A třetí věc. Pokud by byla nějaká trochu zajímavá nabídka, je Astra k máni...
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
jaká je podle tebe zajímavá nabídka
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Ja bych rek, ze moc daleko od ceny, na kterou si ji cenil Lukin, to nebude
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
25 max
Naposledy upravil(a) BIGPAPA dne 02 říj 2012 23:36, celkem upraveno 1 x.
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
big papa> na kolik bys ocenil moje? můžeš to napsat klidně i tam..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Mno vzhledem k tomu, že jen investice byla do auta tak STOdvacetpět.. tak jsem se pousmál...
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
vidíš ale investice není rozhodující o ceně vozidla ale někdo se určitě najde kdo dá víc jak těch 25-30 abych tolik neškudlil
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
ivestice v jisté míře rozhoduje o ceně vozidla... je rozdíl jestli za 5 let neivestuješ nic, nebo 100tis
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
to ano ale pokud někdo rozhodně, že nechá tuten starý auťák za 70% svojí investice tak je to bláznovství stejně jako prodej té GII za 60tis
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Já dal do vozu přes 150tis a neřekl bych že mi někdo dá za FRS přes 300tisíc
" www.autowerks.cz "
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Tak tady podle viz. nahoře, by jsi byl úplný blázen, kdyby sis myslel že ti dá někdo za tvojí Fabku 105tis. (což je 70% intestice). To je hnus co...tholis píše:Já dal do vozu přes 150tis a neřekl bych že mi někdo dá za FRS přes 300tisíc
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
je zbytečný se tady hadat jak děti na pískovišti o kyblíček... když chceš neco prodat tak napiš cenu a neptej se tu a pokud nevíš kolik si říct tak si zajeď do AAA auto a tam ti chlapci udělaj tabulkovej odhad na cenu vozu
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
A nyní budeme dražit černou, polomatnou Vectru se zelenými dveřmi. Vyvolávací cena... 1368,-Kč
A propo, jsem se konkrétně tebe na nic netázal, takže když nic nechceš koupit, nevím co se tady do toho sereš...
A propo, jsem se konkrétně tebe na nic netázal, takže když nic nechceš koupit, nevím co se tady do toho sereš...
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Tak já nevím proč sem taháte tátovo cigán káru..on jí neprodává tak nevím co s tím má společného?
" www.autowerks.cz "
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
a propo toto je veřejný forum, kde se mužu vyjadřit. napsal si něco o rozumný nabídce tak jsem se zeptal co je podle tebe rozumná nabídka
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
O.K. tak toho nechme... a řekněme, že kdyby někdo přišel a řekl že dá 50.. 60 tis. kč tak zmáčknu slzu a řeknu, že se jde dál..
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
To je ten Ford co vám kazí partu tak úžasnej, že to najednou oba prodáváte? 3 dny se nedostanu na internet a takové změny za tu chvilku
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
mě taky sežrala 70 000 jen na úpravách a nikdo to nezhodnotí.....moc pěkná astřice,škoda prodávat je to auto co podělá mnoho o 20let mladších
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
já teda myslím, že za 50 by byla pryč hned
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
Taky si myslím, že za tuhle cenu by se prodala rychle Každopádně mi přijde škoda, že to oba prodáváte.
Sám občas na Astru GSi v inzerci koukám, docela uvažuji nad tím, ji někdy pořídit místo Corsy nebo ke Corse. A když se podívám občas na ty za 25-30, tak by se pomalu chtělo člověku brečet. Samozřejmě mluvím o české inzerci.
Sám občas na Astru GSi v inzerci koukám, docela uvažuji nad tím, ji někdy pořídit místo Corsy nebo ke Corse. A když se podívám občas na ty za 25-30, tak by se pomalu chtělo člověku brečet. Samozřejmě mluvím o české inzerci.
Re: Astra GSi16V C20XE M2.8
to je to auto fakt tak úžasné že stojí tolik? nerýpu, jen se ptám.
Jaké to má výhody oproti třeba staršímu crx-ku?
Jaké to má výhody oproti třeba staršímu crx-ku?