Posero Civic EG B16 turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Posero Civic EG B16 turbo
ahoj všem
jelikož jsem chodím víc číst než psát a nejradši koukám na projekty rozhodl jsem se podělit o vývoj svého auta abych i já něco přidal
moje auto, bylo můj sen od mala který sem si splnil v podobě sedanu VTI v černé barvě, který sem si koupil v 18ti letech a měl sem ho celý měsíc a 4 dny, osudným se mu stal "street race" auto, bylo poškozené tak moc a nešikovně, že se nevyplatilo opravit. uskladnil sem jej do garáže a začal vydělávat na další ....
netrvalo dlouho a dal sem dohromady další peníze i přestože jsem chodil do školy a přivezl se civic hatchback 1,5dxi na přání absolutně sociální verze naprosto bez výbavy, střešního okna abs atd. už v té době jsem si totiž pohrával s myšlenkou přestavět poškozené VTI do této kastle. Bohužel v té době mi tady nikdo nebyl schopen říci co vše pasuje a nepasuje, jak náročné to bude a co bude potřeba sehnat. Další velký problém byl, že sem nikdy na autě nevyměnil nic jiného než kolo a třeba i výměna oleje byla sci-fi představou navíc sem dítě z paneláku, takže krom řadové garáže, bez elektriky, vybavení a jakéhokoliv nářadí sem neměl nic. Ale kdo se bojí nesmí do lesa, začal sem studovat jak by se taková věc dala provést a koupil sem si první gola sadu ATX 104 dílů. pak už šlo vše samo
přípravy se dostaly ke konci, potřebné díly sehnány a náhle nastal den "D" tím byl týden kdy odjeli kamarádovi rodiče na dovolenou a tak sme obydleli jejich zahradu a garáž po rozebrání a zlikvidování VTI jsme úspěšně vyndalo motor i z 1,5 a sranda mohla začít. na novém motoru sem se rozhodl udělat rozvody, nikdy sem to ani neviděl, nebyla možnost se někde přiučit, ale řekl jsem si, že to nemůže být tak složitý na motoru venku, podle návodu proběhla výměna (problémy nastaly při povolování řemenice) a dílo se podařilo, hurá s motorem do auta, jelikož VTI má jiné nápravy tak se měnili také, s brzdama atd... po vyladění dětských nemocí auto jezdilo v této "seriové" podobě až do dne kdy sem si řekl, že je třeba zkusit se posunout a začali zase studie, narazil sem na TF a sbíral sem informace jak bych posunul svoje auto dál, díky jednomu ze zdejších uživatelů (kterému tímto veřejně děkuji) jsem prozřel a zjistil, že konusový filtr a vyleštěné svody moc parády neudělají v tom se objevil Marat a jeho civic 6g poté crx.... bylo jasno, bude to běh na dlouhou trať ale další sen byl na světě a cíl byl stanoven. mezitím jsem se věnoval, úpravám které jsem považoval za užitečné .... myslím, že je na čase představit auto aby to nebylo jen o kecání
momentální stav mé Hondy Civic Eg "VTi"
Kastle: bez tuzingu naprosto seriový stav jen doplňky určené pro VTi (delší křídlo a lip předního nárazníku)
Interiér: je taky serie vti, doplněn o volant OMP Corsica a sedačky Recaro z Integry type-R, od předních sedaček dozadu jen plech
Podvozek: o pružení a tlumení se stará podvozek BC racing na originálních nápravách uložených v silentblocích energy suspension, změny doznaly "horní ramena" přední i zadní nápravy z důvodu potřeby nastavení odklonu originální sem tedy vyměnil za Buddy Club, všechny ramena samozřejmě prošly renovací. došlo i na výměnu všech ložisek, čepů, manžet, táhel atd.
Brzdy: o bezpečné zastavení auta se po dlouhém zkoušení, kombinování a testování starají nové přední brzdy XYZ 6ti písty s kotouči 286x26, zadní seriové honda 240mm, serivý brzdový válec, hydraulická ruční brzda, kolečkový omezovač brzdného účinku, nový rozvod vedený vnitřkem auta, po opravdu dlouhé době sem spokojen a můžu doporučit brzdy XYZ
Kola: kola vozím troje, pdoobné protože mě hodně omezuje rozměr brzd a chci zachovat 15" takže "suché mam dvoje OZ F1 obuté na toyo R888 195/50 a mokré OZ superleggera obuté na toyo R1R 195/50
Motor, převodovka atd: původně zastavěná B16a2 byla vyměněna za motor určený pro přeplňování, který je postaven na bloku s vložkami AEBS, klikou a ojnicemi eagle, písty CP, hlava byla osazena věcmi od Brian Crower, samozřejmost je nová oil pumpa, rozvody atd, dále osazen svody pro turbo, WG, (momentálně bez turba, vysvětlím ...) dále IC, BOV atd atd. do kastle je usazen držáky hasport ohromné tvrdosti, o přenos výkonu se stará odpovídající spojka, byl dodán samosvor a silnější poloosy...
presnější údaje neuvádím záměrně, ale nebráním se další diskuzi pokud by někoho zajímali detaily, z dalších zajímavých údajů už je snad jen váha která se bude pohybovat cca někde kolem 950kg přesný údaj bohužel není
během stavby tohoto projektu sem dostal možnost pronájmu prostor které sem vybavil a dá se trvrdit, že je to můj, malý dobře vybavený servis+pneuservis také díky tomu se to začně opět hýbat protože si konečně můžu dělat na autě kdy se mi bude chtít a to co zvládnu si udělám sám. jinak plánování, přípravu, nákup dílů a doposud realizaci měl na starost Wheelman kterému bych taky chtěl poděkovat za vše co pro to udělal a hlavně udělá fakt díky moc
dám pár fotek, auta z dob NA verze, turbo "beta" verze při zajíždění a pak už to asi bude pokračovat až se to pohne jinak se omlouvám za to jak przním jazyk národa českého
jelikož jsem chodím víc číst než psát a nejradši koukám na projekty rozhodl jsem se podělit o vývoj svého auta abych i já něco přidal
moje auto, bylo můj sen od mala který sem si splnil v podobě sedanu VTI v černé barvě, který sem si koupil v 18ti letech a měl sem ho celý měsíc a 4 dny, osudným se mu stal "street race" auto, bylo poškozené tak moc a nešikovně, že se nevyplatilo opravit. uskladnil sem jej do garáže a začal vydělávat na další ....
netrvalo dlouho a dal sem dohromady další peníze i přestože jsem chodil do školy a přivezl se civic hatchback 1,5dxi na přání absolutně sociální verze naprosto bez výbavy, střešního okna abs atd. už v té době jsem si totiž pohrával s myšlenkou přestavět poškozené VTI do této kastle. Bohužel v té době mi tady nikdo nebyl schopen říci co vše pasuje a nepasuje, jak náročné to bude a co bude potřeba sehnat. Další velký problém byl, že sem nikdy na autě nevyměnil nic jiného než kolo a třeba i výměna oleje byla sci-fi představou navíc sem dítě z paneláku, takže krom řadové garáže, bez elektriky, vybavení a jakéhokoliv nářadí sem neměl nic. Ale kdo se bojí nesmí do lesa, začal sem studovat jak by se taková věc dala provést a koupil sem si první gola sadu ATX 104 dílů. pak už šlo vše samo
přípravy se dostaly ke konci, potřebné díly sehnány a náhle nastal den "D" tím byl týden kdy odjeli kamarádovi rodiče na dovolenou a tak sme obydleli jejich zahradu a garáž po rozebrání a zlikvidování VTI jsme úspěšně vyndalo motor i z 1,5 a sranda mohla začít. na novém motoru sem se rozhodl udělat rozvody, nikdy sem to ani neviděl, nebyla možnost se někde přiučit, ale řekl jsem si, že to nemůže být tak složitý na motoru venku, podle návodu proběhla výměna (problémy nastaly při povolování řemenice) a dílo se podařilo, hurá s motorem do auta, jelikož VTI má jiné nápravy tak se měnili také, s brzdama atd... po vyladění dětských nemocí auto jezdilo v této "seriové" podobě až do dne kdy sem si řekl, že je třeba zkusit se posunout a začali zase studie, narazil sem na TF a sbíral sem informace jak bych posunul svoje auto dál, díky jednomu ze zdejších uživatelů (kterému tímto veřejně děkuji) jsem prozřel a zjistil, že konusový filtr a vyleštěné svody moc parády neudělají v tom se objevil Marat a jeho civic 6g poté crx.... bylo jasno, bude to běh na dlouhou trať ale další sen byl na světě a cíl byl stanoven. mezitím jsem se věnoval, úpravám které jsem považoval za užitečné .... myslím, že je na čase představit auto aby to nebylo jen o kecání
momentální stav mé Hondy Civic Eg "VTi"
Kastle: bez tuzingu naprosto seriový stav jen doplňky určené pro VTi (delší křídlo a lip předního nárazníku)
Interiér: je taky serie vti, doplněn o volant OMP Corsica a sedačky Recaro z Integry type-R, od předních sedaček dozadu jen plech
Podvozek: o pružení a tlumení se stará podvozek BC racing na originálních nápravách uložených v silentblocích energy suspension, změny doznaly "horní ramena" přední i zadní nápravy z důvodu potřeby nastavení odklonu originální sem tedy vyměnil za Buddy Club, všechny ramena samozřejmě prošly renovací. došlo i na výměnu všech ložisek, čepů, manžet, táhel atd.
Brzdy: o bezpečné zastavení auta se po dlouhém zkoušení, kombinování a testování starají nové přední brzdy XYZ 6ti písty s kotouči 286x26, zadní seriové honda 240mm, serivý brzdový válec, hydraulická ruční brzda, kolečkový omezovač brzdného účinku, nový rozvod vedený vnitřkem auta, po opravdu dlouhé době sem spokojen a můžu doporučit brzdy XYZ
Kola: kola vozím troje, pdoobné protože mě hodně omezuje rozměr brzd a chci zachovat 15" takže "suché mam dvoje OZ F1 obuté na toyo R888 195/50 a mokré OZ superleggera obuté na toyo R1R 195/50
Motor, převodovka atd: původně zastavěná B16a2 byla vyměněna za motor určený pro přeplňování, který je postaven na bloku s vložkami AEBS, klikou a ojnicemi eagle, písty CP, hlava byla osazena věcmi od Brian Crower, samozřejmost je nová oil pumpa, rozvody atd, dále osazen svody pro turbo, WG, (momentálně bez turba, vysvětlím ...) dále IC, BOV atd atd. do kastle je usazen držáky hasport ohromné tvrdosti, o přenos výkonu se stará odpovídající spojka, byl dodán samosvor a silnější poloosy...
presnější údaje neuvádím záměrně, ale nebráním se další diskuzi pokud by někoho zajímali detaily, z dalších zajímavých údajů už je snad jen váha která se bude pohybovat cca někde kolem 950kg přesný údaj bohužel není
během stavby tohoto projektu sem dostal možnost pronájmu prostor které sem vybavil a dá se trvrdit, že je to můj, malý dobře vybavený servis+pneuservis také díky tomu se to začně opět hýbat protože si konečně můžu dělat na autě kdy se mi bude chtít a to co zvládnu si udělám sám. jinak plánování, přípravu, nákup dílů a doposud realizaci měl na starost Wheelman kterému bych taky chtěl poděkovat za vše co pro to udělal a hlavně udělá fakt díky moc
dám pár fotek, auta z dob NA verze, turbo "beta" verze při zajíždění a pak už to asi bude pokračovat až se to pohne jinak se omlouvám za to jak przním jazyk národa českého
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
plány na nejbližší dny jsou jasné, úprava čela kvůli chladiči. zapojení zbylých budíků, úklid vozu, shánění nového turba protože původní mělo nehodu, a taky nějaké to překvapení
jakékoliv diskuzi se nebráním
jakékoliv diskuzi se nebráním
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Pěkná Hondice tady se budou dít asi dost šílené věci těším se
A ty brzdy jsou parádní :slina
A ty brzdy jsou parádní :slina
Re: Posero Civic EG B16 turbo
zatím je to složený a zajíždělo se, je to taková provizorka zatím musím hodně máknout.... ale děkujuLiberaleMiguel píše:Pěkná Hondice tady se budou dít asi dost šílené věci těším se
A ty brzdy jsou parádní :slina
jinak momentálně sháním turbo Garret GTX3071R nové
Naposledy upravil(a) posero dne 28 zář 2013 22:19, celkem upraveno 1 x.
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Moc pekny projekt,funkcni a bez kokotinek:-) ps strizlivy odhad vykonu prosim klidne do sz...
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi
Go HARD or Go Home!!!
Go HARD or Go Home!!!
Re: Posero Civic EG B16 turbo
při zajíždění kdy to opravdu nebylo laděno na výkon to při použití jen cca do 6t rpm ujelo S2k která má 240ps.... bohužel po doladění odešlo turbo na klerém se ustřihla výfuková část hřídele takže musím sehnat nové, chci se dostat přes 300ps co bude dál se uvidí to jsou jen čísla ale důležité je aby to fungovalo
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Slusny:-) ps cim to ridis?mysleno jednotka motoru?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi
Go HARD or Go Home!!!
Go HARD or Go Home!!!
Re: Posero Civic EG B16 turbo
A nejdulezitejsi fotka na vleku za Transitem tu neni
Jsem to já jak zamlada Vaše L.A.M.A.
Re: Posero Civic EG B16 turbo
celou tuhle zběsilost řídí jednotka honda nevím jestli jestli P30 nebo P28 upravená a této části rozumí asi jen wheelman který má tuto část pod palcem, nicméně to funguje bez problému a naladit se dá opravdu cokoliv co je potřeba
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Jeden z mala vozu a jeho vlastniku, kteri by nazev a poslani tohoto fora meli definovat, ne byt jeho ridkymi vyjimkami.
Preji hodne uspechu do budoucnosti.
Preji hodne uspechu do budoucnosti.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Posero Civic EG B16 turbo
byl to taky jeden z důvodů tuto stavbu zveřejnit a pokračovat, snad to motivuje další lidi. je to o poznání, o tom něco zkusit dokázat a jít si za tím... když člověk chce dokáže opravdu hodněTaboo píše: Jeden z mala vozu a jeho vlastniku, kteri by nazev a poslani tohoto fora meli definovat, ne byt jeho ridkymi vyjimkami.
Preji hodne uspechu do budoucnosti.
Taboo tobě díky za všechno co jsi zde napsal, prozradil a dal si tady tak lidem šanci, je na každém jak ji využije
PS: problém palivových hadic vyřešen, měl sem sice objednáno všechno v 6AN ale hadice byla s PTFE a já si nevšiml poznámky "PTFE Hose Ends only" ale trvalo to dlouho rozluštit kde je chyba
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
pěkny pěkny. Civic byl sen asi hodne lidi. Taky byly plany ho poridit a oturbit. Bohuzel se jen zustalo u tohoto "snu" takze budu sledovat aspon Tvuj projekt
Re: Posero Civic EG B16 turbo
ono vlastně existuje video, že se to i hýbe díky všem za pochvalu
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Pěkná raketa..
Loga, tiskoviny, pozvánky, firemní indentita. Jste začínájící firma, živnostník a potřebujete svou tvář? Navštivte mojí stránku, se vším vám poradím a zhotovím.
-->http://www.christpetr.cz<---
-->http://www.christpetr.cz<---
Re: Posero Civic EG B16 turbo
konečně něco, co se dá nazvat tuning
Líbí se mi to a jen tak dál
určitě můžeš rozšířit fotky jaky byl průběh než jsi došel k aktuálnímu stavu
Líbí se mi to a jen tak dál
určitě můžeš rozšířit fotky jaky byl průběh než jsi došel k aktuálnímu stavu
Řidič
Re: Posero Civic EG B16 turbo
bohužel nemůžu, protože dokumentace chybí... pár fotek sem měl ale byly ztraceny v předchozím PC.... ale vzhledem k tomu, že přes zimu chci auto celé předělat můžeme brát tohle jako začátekDcSpeedi píše:konečně něco, co se dá nazvat tuning
Líbí se mi to a jen tak dál
určitě můžeš rozšířit fotky jaky byl průběh než jsi došel k aktuálnímu stavu
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
bomba můj dávný sen od 15ti sice jsem to 10 let zaspal, ale snad se k tomu jednou vrátím
...
Re: Posero Civic EG B16 turbo
já sem právě dostal v životě chuť se "vrátit" a splnit si sny a dělat co mě baví, ne se jen slepě řítit do nikamJord píše:bomba můj dávný sen od 15ti sice jsem to 10 let zaspal, ale snad se k tomu jednou vrátím
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Senzační. Civic EG hatch je naprosto ikonická záležitost, takže je skvělé vidět zvnějšku nezprzněný a zevnitř řádně posílený kousek. Velmi dobrá práce. Přeju v dalším vývoji pouze úspěchy!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posero Civic EG B16 turbo
jede ti to skoro jak moje corolla bez oken,dveří,kapoty,interiéru - jen skelet motor kola a sedačka a láhev N2O to je přesně dle mého gusta. Auto,které zvenku nejde odhadnou jak jede. Tak ať to s tou 3071 dobře dopadne!
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Supr a taky uznání za odvahu a odhodlání, doufám, že se o úpravách rozepíšeš víc. Spousta věcí mě zajímá, ledacos mě čeká taky
Jinak mě potěšilo, že jsi použil kombinaci modrý lak + bílé disky + žluté třmeny. Chtěl jsem ji použít ale nemohl jsem nikde najít auto, kde by to bylo vidět, člověk si to těžko přestavuje. A u tebe to vypadá barevně skvěle.
Jinak mě potěšilo, že jsi použil kombinaci modrý lak + bílé disky + žluté třmeny. Chtěl jsem ji použít ale nemohl jsem nikde najít auto, kde by to bylo vidět, člověk si to těžko přestavuje. A u tebe to vypadá barevně skvěle.
Naposledy upravil(a) Brandon dne 01 říj 2013 19:24, celkem upraveno 1 x.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posero Civic EG B16 turbo
idem sledovat....
(a moznoto tu raz dopisem tu moju story)
(a moznoto tu raz dopisem tu moju story)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Zajímavej projekt, budu rád sledovat
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Posero Civic EG B16 turbo
video ze zajíždění, tohle je asi nejprudší kopec co tady v okolí je, auto se ještě šetřilo jezdilo se cca do 6t rpm nové turbo je na cestě do konce týdne by mělo být a je víc novinek až bude chvilka ukážu fotkyLibor12 píše:jede ti to skoro jak moje corolla bez oken,dveří,kapoty,interiéru - jen skelet motor kola a sedačka a láhev N2O to je přesně dle mého gusta. Auto,které zvenku nejde odhadnou jak jede. Tak ať to s tou 3071 dobře dopadne!
jinak díky všem, zkusím s tím zas pohnout aby to bylo zajímavější
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
tak už minulý týden dorazila nová sedačka a pás, zatím ale nebyl čas snad o víkendu a příští týden se pohnu
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
tady je důvod proč nejezdíme
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Posero Civic EG B16 turbo
Tvůj projekt se mi moc líbí
Civic 5g má obrovský kouzlo! Máš dobrej vkus.
Fakt cenim tvůj přístup! Hlavně začátky musely bejt hodně krušný..
Sám vim jak bez zázemí,vybavení a zkušeností člověk prostě táhne tu káru dál do kopce a dělá co může aby dosáhl svého cíle. Za všech okolností.
Dělá to vlastně spousta lidí, ale cesty i výsledky jsou vždy odlišné..
Je vidět, že máš srovnáno a neseješ prachy do nesmyslů! Což je na samouka hodně cool! a za to dávám palec kurva nahoru!
Jen díky takovým projektům se může pojem "tuning" posunout dál!
Držim palce! Hlavně opatrně!
Civic 5g má obrovský kouzlo! Máš dobrej vkus.
Fakt cenim tvůj přístup! Hlavně začátky musely bejt hodně krušný..
Sám vim jak bez zázemí,vybavení a zkušeností člověk prostě táhne tu káru dál do kopce a dělá co může aby dosáhl svého cíle. Za všech okolností.
Dělá to vlastně spousta lidí, ale cesty i výsledky jsou vždy odlišné..
Je vidět, že máš srovnáno a neseješ prachy do nesmyslů! Což je na samouka hodně cool! a za to dávám palec kurva nahoru!
Jen díky takovým projektům se může pojem "tuning" posunout dál!
Držim palce! Hlavně opatrně!
Act:BMW e39 528iT
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posero Civic EG B16 turbo
tak přesně takhle jsem viděl poškozena turba v specialturbo kde mi servisak říkal že to je od kombinace detonacního spalování,vysokého egt a compressor surge. Garett (údajně) podrobuje všechny díly zkoušce RTG a ultrazvuku na povrchové trhliny aby byla vyloučena vada materiálu. Osobně moc zkušenosti s turbínami nemám. A co jsem dělal tak jezdí bez problémů a nic takového neřešil. Třeba k tomu něco napíše Taboo. Určitě se setkal s různými poškozeními.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP