323F V6 by Nigtmare
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
323F V6 by Nigtmare
Konečně jsem se dostal k tomu, založit si "projekt" i na tuningforu, po tom co sem chodím asi 6 let
Mazdu jsem si koupil v roce 2007 jako svoje první auto, bez jakýchkoliv znalostí a zkušeností ohledně aut Buhužel (teď bych řekl spíš naštěstí) jsem si vybral ten největší vrak co byl v republice zrovna na prodej a tak jsem hned od začátku dostával tvrdou školu. Auto vpodstatě sotva dojelo po koupi domů na 4 válce.. Z motoru kapal olej, cukalo to, vynechávalo, kolísal volnoběh a žralo to 12litrů. Protože stav mého účtu po koupi mazdy byl = 0 Kč a nemám žádného "znémého mechanika" musel jsem začít studovat knihy - jak vlastně ten motor funguje a přece to zas nemůže být tak složité:) Postupně jsem to během půl roku dal do pojízdného a použitelného stavu..
Ale protože motor žral litr oleje na 500km a na motor KF (2,0V6) toho nešlo moc sehnat, rozhodl jsem se že tam zrovna swapnu KL (2,5V6). Ten se mi povedlo koupit a začlo asi roční období kdy jsem seděl u google, běhal s multimetrem kolem auta a vymýšlel jak tam ten motor zapojit, když je jiná celá elektrika atd.. Mechanicky to až takový problém nebyl, tak jsme ho tam šoupli a zhruba další půl roku se ladilo a hledaly dráty a řešily problémy. Bohužel KL které jsem koupil za strašně moc peněz a mělo být v "top stavu" byl napůl přidřený šrot, který žral opět zhruba litr oleje na 500km. Takže se dělala komplet generálka a zrovna se upravilo vše co na tom motoru rozumně upravit šlo. Na úpravu hlav jsem sice čekal půl roku ale myslím že to stálo za to..
Pak jsem s autem nějakou dobu jezdil, jen do té doby než jsem se rozhodl, postavit to celé od znova, podle svých představ (nakonec z původního auta zbyla jen holá kastle, kapota, zadní okna a poloosy. - vše ostatní se vyhodilo a nahradilo dílama z jiných mazd co jsem měl na ND, nebo novýma dílama případně se vyrobilo/upravilo)
teď nějaké ty fotky
bohužel stav po koupi byl tak tragický, že jsem to moc nefotil, ale něco ilustračního...
Pořídil jsem originální spoiler a 17" kola Drifz
Chystání KL motoru na swap..
Tady je motor v autě a ještě se nevědělo, že brzo pude opět ven a bude se dělat GO
Mazdu jsem si koupil v roce 2007 jako svoje první auto, bez jakýchkoliv znalostí a zkušeností ohledně aut Buhužel (teď bych řekl spíš naštěstí) jsem si vybral ten největší vrak co byl v republice zrovna na prodej a tak jsem hned od začátku dostával tvrdou školu. Auto vpodstatě sotva dojelo po koupi domů na 4 válce.. Z motoru kapal olej, cukalo to, vynechávalo, kolísal volnoběh a žralo to 12litrů. Protože stav mého účtu po koupi mazdy byl = 0 Kč a nemám žádného "znémého mechanika" musel jsem začít studovat knihy - jak vlastně ten motor funguje a přece to zas nemůže být tak složité:) Postupně jsem to během půl roku dal do pojízdného a použitelného stavu..
Ale protože motor žral litr oleje na 500km a na motor KF (2,0V6) toho nešlo moc sehnat, rozhodl jsem se že tam zrovna swapnu KL (2,5V6). Ten se mi povedlo koupit a začlo asi roční období kdy jsem seděl u google, běhal s multimetrem kolem auta a vymýšlel jak tam ten motor zapojit, když je jiná celá elektrika atd.. Mechanicky to až takový problém nebyl, tak jsme ho tam šoupli a zhruba další půl roku se ladilo a hledaly dráty a řešily problémy. Bohužel KL které jsem koupil za strašně moc peněz a mělo být v "top stavu" byl napůl přidřený šrot, který žral opět zhruba litr oleje na 500km. Takže se dělala komplet generálka a zrovna se upravilo vše co na tom motoru rozumně upravit šlo. Na úpravu hlav jsem sice čekal půl roku ale myslím že to stálo za to..
Pak jsem s autem nějakou dobu jezdil, jen do té doby než jsem se rozhodl, postavit to celé od znova, podle svých představ (nakonec z původního auta zbyla jen holá kastle, kapota, zadní okna a poloosy. - vše ostatní se vyhodilo a nahradilo dílama z jiných mazd co jsem měl na ND, nebo novýma dílama případně se vyrobilo/upravilo)
teď nějaké ty fotky
bohužel stav po koupi byl tak tragický, že jsem to moc nefotil, ale něco ilustračního...
Pořídil jsem originální spoiler a 17" kola Drifz
Chystání KL motoru na swap..
Tady je motor v autě a ještě se nevědělo, že brzo pude opět ven a bude se dělat GO
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
upravené hlavy vs původní
nějaké další díly na GO motoru..
antidetonační štěrbiny (to tady ještě chodíval Taboo)
Pak to nějakou dobu jezdilo relativně bez problémů. Vyměnil jsem světla a upravil okolí čoček, sehnal čiré mlhovky, tmavé blinkry, tahokov do nárazníku, nový znak atd...
Tady poslední rozloučení s autem a většina dílů šla do šrotu
nějaké další díly na GO motoru..
antidetonační štěrbiny (to tady ještě chodíval Taboo)
Pak to nějakou dobu jezdilo relativně bez problémů. Vyměnil jsem světla a upravil okolí čoček, sehnal čiré mlhovky, tmavé blinkry, tahokov do nárazníku, nový znak atd...
Tady poslední rozloučení s autem a většina dílů šla do šrotu
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
měl jsem sto chutí to tam hodit celé, ale nakonec jsem se naučil svařovat a nějak se to zvládlo
Protože jsem tímpádem byl bez auta, pořídil jsem si na vození dílů do garáže další mazdu, tentokrát 323BG GTX, 1,8turbo, 4x4. Tehdy jsem pochopil, že takhle dobře BAčko stejně nikdy nepojede. takže nemá cenu jít cestou nějakých extra performance úprav, raději z toho udělat auto které se mi bude líbit, bude pohodlně jezdit a motor bude mít dost síly aby utáhl nějaký ten subwoofer v kufru a podobné srandy..
Když už do toho vrážím nemalé peníze a práci, bylo by vhodné to hned někde nerozsekat.. tedy pořídily se větší brzdy
Dal jsem tam dvoupístové brzdiče z Xedosu9 a kotouče 325mm. to si žádalo vyrobit mezikusy a celé to dopasovat na frézce. zadní brzdy se taky trochu zvětšily - kotouče jsou z MX6, desky taky, brzdič se musel trochu upravit..
ještě pancéřované hadice goodridge, desky EBC redstuff a kompletní repase..
Protože jsem tímpádem byl bez auta, pořídil jsem si na vození dílů do garáže další mazdu, tentokrát 323BG GTX, 1,8turbo, 4x4. Tehdy jsem pochopil, že takhle dobře BAčko stejně nikdy nepojede. takže nemá cenu jít cestou nějakých extra performance úprav, raději z toho udělat auto které se mi bude líbit, bude pohodlně jezdit a motor bude mít dost síly aby utáhl nějaký ten subwoofer v kufru a podobné srandy..
Když už do toho vrážím nemalé peníze a práci, bylo by vhodné to hned někde nerozsekat.. tedy pořídily se větší brzdy
Dal jsem tam dvoupístové brzdiče z Xedosu9 a kotouče 325mm. to si žádalo vyrobit mezikusy a celé to dopasovat na frézce. zadní brzdy se taky trochu zvětšily - kotouče jsou z MX6, desky taky, brzdič se musel trochu upravit..
ještě pancéřované hadice goodridge, desky EBC redstuff a kompletní repase..
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
mezitím jsem si hrál s drobnostma v interieru - volant je z BMW M3, airbag upravený z BA a okolo vyrobený kryt z laminátu potažený alcantarou
budíky..
středová konzola vyvýšená, z laminátu. prostor pro budíky, kožená manžeta kolem řadičky.
vytlumené všechny dveře z obou stran plechu
Samotná kapitola byla dostat tam sedačky z EVA
pokračovalo se s vyvařováním kastle, kolem čelního skla byly vyrezlé boky, měnil jsem vnější plechy na A sloupcích za nové.
výroba zadních lemů
komplet silentbloky polyuretan a HaR podvozek..
motorový prostor hotový
Namontovaný přídavný chladič oleje s termostatem
zamračená kapota
a měsíce dřiny
upravený přední nárazník, svářečkou na plasty
finální broušení pniče
po laku
budíky..
středová konzola vyvýšená, z laminátu. prostor pro budíky, kožená manžeta kolem řadičky.
vytlumené všechny dveře z obou stran plechu
Samotná kapitola byla dostat tam sedačky z EVA
pokračovalo se s vyvařováním kastle, kolem čelního skla byly vyrezlé boky, měnil jsem vnější plechy na A sloupcích za nové.
výroba zadních lemů
komplet silentbloky polyuretan a HaR podvozek..
motorový prostor hotový
Namontovaný přídavný chladič oleje s termostatem
zamračená kapota
a měsíce dřiny
upravený přední nárazník, svářečkou na plasty
finální broušení pniče
po laku
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
Pak následovala audio zástavba v kufru. Vyhodil jsem rezervu a místo využil pro hudbu. je tam šestikanál RODEK (4x 120w + 1x 240w)-ale opravdových , subwoofer RockfordFosgate Punch P2 12" a kapacitor 1F. komplet vytlumeno a na pevno našroubována + přilepena ozvučnice z MDF. není to hotové, přes to přijde ještě jedna deska která to komplet překryje a bude v ní mřížka pro repro a bude potažená kobercem tak aby nešlo nic vidět. směrem u zadní hrany kufru budou dvířka, které se se budou vyklápět nahoru a v tom prostoru je místo na lékárničku, hever atd..
nejprve jsem musel opravit zesilovač protože jaksi se choval velmi podivně, se silným šumem a zkreslením.
našel jsem přepálenou cestu na DPS, takže nefungovala jedna větev symetrického napájení. po opravě je vše OK.
taky jsem našel 2 fotky (sice takové hodně nešťastné, ale lepší nemám) jak vypadá strop čalouněný alcantarou. (během skládání interieru)
hotovo..
]
nejprve jsem musel opravit zesilovač protože jaksi se choval velmi podivně, se silným šumem a zkreslením.
našel jsem přepálenou cestu na DPS, takže nefungovala jedna větev symetrického napájení. po opravě je vše OK.
taky jsem našel 2 fotky (sice takové hodně nešťastné, ale lepší nemám) jak vypadá strop čalouněný alcantarou. (během skládání interieru)
hotovo..
]
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
malé srovnání: před/po
Je to hodně zkrácený příběh fotek mám tisíce, ale pro představení mého auta to snad bohatě stačí
ještě mám rozepsaný MOD-list, tak to sem rovnou hodím, kdyby někoho zajímalo jaké komponenty byly použity
Exterier
Přední lízátko V6
Výdechy v předním nárazníku
Karbonový výdech na kapotě
světla Bosch, černé okolí čoček
xenony 4300K + ostřikovače světel
LED obrysovky a osvětlení SPZ
Prahy a zadní zástěrky MSdesign - plast
odstraněné a zahlazené zámky ze dveří
kliky a zrcátka v barvě atua
černá střecha
karoserie po vyvaření a renovaci, lak Bílá Frozen White
Nerezový koncový tlumič Bulldog (zakázková výroba)
Kola Drifz 8x17 s leštěným nerezovým límcem
parkovací čidla předek + zadek
3. brzdové světlo
Podvozek
vyměněny veškeré čepy, zadní ramena, tyčky řízení a silentbloky
pružiny H&R -40mm
tlumiče KYB Xcell-G plynové
přední brzdiče Xedos9 dvoupístkové
přední kotouče Nissan Murano 325mm vrtané+drážkované
přední desky EBC Blackstuff
Zadní kotouče Mazda MX6 vrtané
zadní desky EBC Redstuff
brzdové vedení - měď
Pancéřované brzdové hadice Goodridge
Pancéřované palivové vedení SpeedPro
Kompletní polyuretanové silentbloky ramen SuperPro
Spodní rozpěra zadní nápravnice
polyuretanové uložení stabilizátorů SuperPro
pneumatiky 215/45R17 Hankook Ventus V12 Evo
rozpěrná tyč mezi předními tlumiči
Motor
Swap 2,5V6 KL
Kompletní přetěsnění, honování válců
kroužky NPR, písty s keramickým povlakem, vyleštěná dna
ložiska kliky ACL Duraglide
Olejová pumpa Topline
Rozvody SKF, řemen Gates
zvětšené a vyleštěné kanálky v hlavě, snížené hlavy o 0,4mm
kit sání kopie HotShot, bavlněný filtr
podtlakové hadičky Samco - silikon
Externí zapalovací cívka a zapalovací tranzistor (HEI mod)
svíčkové kabely KerNelson quad core 10mm
svíčky NGK Iridium
nerezové laděné svody
omotávky svodů ThermoTec
odlehčená duralová řemenice se změněným převodem
odlehčený setrvačník (z motoru 2,0V6)
Engine damper - přídavný držák motoru
Oil catch tank
olejový chladič Mocal s termostatem 80°C
olej Mobil1 5W50
velký olejový filtr K&N pro Chevrolet CorvetteZR1
domontovaná klimatizace
2x slim ventilátory chladiče
Interier
přední sedala Recaro z Mitsubishi Evo9 černá kůže + alcantara
Zadní sedadla z Peugeotu 406coupe černá kůže
výplně dveří, středový tunel a strop - Alcantara
přídavné budíky Prosport - teplota a tlak oleje, voltmetr
kompletní modré podsvícení přístrojovky a LED osvětlení interieru
karbonová hlavice řadící páky, kožená rukojeť ruční brzdy, černé hliníkové nástavce pedálů
automatické rozsvícení světel po startu
funkce komfortního blinkru - trojblik po krátkém stisknutí páčky
radio Clarion MP3 + USB
zesilovač Rodek R680A - 6x 100W RMS + kapacitor 1F
subwoofer Rockford Fosgate PunchP2 12"
přední i zadní komponentní repro Powerbass Extreme 16cm
MDF doorboardy pro repro a MDF zástavba v kufru pro SW
kufr se otevírá pomocí elmag. odskoku na tlačítko
kompletní vytlumení karoserie, střechy, dveří, kufru - Vibraflex
černý koberec a plasty z pofacelift verze
palubní deska lakována černou matnou
volant BMW Mpacket (E90)
Je to hodně zkrácený příběh fotek mám tisíce, ale pro představení mého auta to snad bohatě stačí
ještě mám rozepsaný MOD-list, tak to sem rovnou hodím, kdyby někoho zajímalo jaké komponenty byly použity
Exterier
Přední lízátko V6
Výdechy v předním nárazníku
Karbonový výdech na kapotě
světla Bosch, černé okolí čoček
xenony 4300K + ostřikovače světel
LED obrysovky a osvětlení SPZ
Prahy a zadní zástěrky MSdesign - plast
odstraněné a zahlazené zámky ze dveří
kliky a zrcátka v barvě atua
černá střecha
karoserie po vyvaření a renovaci, lak Bílá Frozen White
Nerezový koncový tlumič Bulldog (zakázková výroba)
Kola Drifz 8x17 s leštěným nerezovým límcem
parkovací čidla předek + zadek
3. brzdové světlo
Podvozek
vyměněny veškeré čepy, zadní ramena, tyčky řízení a silentbloky
pružiny H&R -40mm
tlumiče KYB Xcell-G plynové
přední brzdiče Xedos9 dvoupístkové
přední kotouče Nissan Murano 325mm vrtané+drážkované
přední desky EBC Blackstuff
Zadní kotouče Mazda MX6 vrtané
zadní desky EBC Redstuff
brzdové vedení - měď
Pancéřované brzdové hadice Goodridge
Pancéřované palivové vedení SpeedPro
Kompletní polyuretanové silentbloky ramen SuperPro
Spodní rozpěra zadní nápravnice
polyuretanové uložení stabilizátorů SuperPro
pneumatiky 215/45R17 Hankook Ventus V12 Evo
rozpěrná tyč mezi předními tlumiči
Motor
Swap 2,5V6 KL
Kompletní přetěsnění, honování válců
kroužky NPR, písty s keramickým povlakem, vyleštěná dna
ložiska kliky ACL Duraglide
Olejová pumpa Topline
Rozvody SKF, řemen Gates
zvětšené a vyleštěné kanálky v hlavě, snížené hlavy o 0,4mm
kit sání kopie HotShot, bavlněný filtr
podtlakové hadičky Samco - silikon
Externí zapalovací cívka a zapalovací tranzistor (HEI mod)
svíčkové kabely KerNelson quad core 10mm
svíčky NGK Iridium
nerezové laděné svody
omotávky svodů ThermoTec
odlehčená duralová řemenice se změněným převodem
odlehčený setrvačník (z motoru 2,0V6)
Engine damper - přídavný držák motoru
Oil catch tank
olejový chladič Mocal s termostatem 80°C
olej Mobil1 5W50
velký olejový filtr K&N pro Chevrolet CorvetteZR1
domontovaná klimatizace
2x slim ventilátory chladiče
Interier
přední sedala Recaro z Mitsubishi Evo9 černá kůže + alcantara
Zadní sedadla z Peugeotu 406coupe černá kůže
výplně dveří, středový tunel a strop - Alcantara
přídavné budíky Prosport - teplota a tlak oleje, voltmetr
kompletní modré podsvícení přístrojovky a LED osvětlení interieru
karbonová hlavice řadící páky, kožená rukojeť ruční brzdy, černé hliníkové nástavce pedálů
automatické rozsvícení světel po startu
funkce komfortního blinkru - trojblik po krátkém stisknutí páčky
radio Clarion MP3 + USB
zesilovač Rodek R680A - 6x 100W RMS + kapacitor 1F
subwoofer Rockford Fosgate PunchP2 12"
přední i zadní komponentní repro Powerbass Extreme 16cm
MDF doorboardy pro repro a MDF zástavba v kufru pro SW
kufr se otevírá pomocí elmag. odskoku na tlačítko
kompletní vytlumení karoserie, střechy, dveří, kufru - Vibraflex
černý koberec a plasty z pofacelift verze
palubní deska lakována černou matnou
volant BMW Mpacket (E90)
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
Ve stavu jako je na posledních fotkách bylo auto miulé léto. pak šlo na zimu do garáže a protože auto nikdy není hotové a zařadil jsem ho mezi projekty, pořád se na něm něco dělá Takže teď už aktuální úpravy z poslední doby
Sticker-bombing, protože se mi na podzim podařilo na jednom nájezdu prasknout lak na podspojleru. po umytí wapkou se kus ulomil :/ A jelikož není ani čas ani počasí na lakování, řeším to zatím takto
Nálepky pod bočníma blinkrama HaR
Kovový znáček Mazdaspeed
Celkový pohled zezadu
Sticker-bombing, protože se mi na podzim podařilo na jednom nájezdu prasknout lak na podspojleru. po umytí wapkou se kus ulomil :/ A jelikož není ani čas ani počasí na lakování, řeším to zatím takto
Nálepky pod bočníma blinkrama HaR
Kovový znáček Mazdaspeed
Celkový pohled zezadu
323F GTV6
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: 323F V6 by Nigtmare
Parádní povoz
Máš to odbrzděné ?
Video se zvukem by nebylo ?
Máš to odbrzděné ?
Video se zvukem by nebylo ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323F V6 by Nigtmare
Ač mazdám nějak zvlášť nevěnuju pozornost a ty kola samotný nejsou šálek mého čaje, tak je to jako komplet parádní auto s kupou pěkně odvedený práce Jediný, co se mi nelíbí je ten stickerbomb, ale chápu, proč tam aktuálně je, takže jakoby nic vlastně
Re: 323F V6 by Nigtmare
pekna prace
Focus RS r.v.2002, 2.0 Turbo 200kW+ =lámač hnátů
Focus ST225 r.v.2006, 2.5 Turbo 166kW+ =na rozstřel
..a ty další Fordi hnoje
www.focus-garaz.cz
Focus ST225 r.v.2006, 2.5 Turbo 166kW+ =na rozstřel
..a ty další Fordi hnoje
www.focus-garaz.cz
Re: 323F V6 by Nigtmare
díky odbržděné to zatím není (další věc co se letos nestihla a už nestihne )
video bych nějaké našel, ale taky bylo v plánu natočit něco pořádného. tak aspoň na ukázku
http://www.youtube.com/watch?v=Ko7ozSvzvA4
video bych nějaké našel, ale taky bylo v plánu natočit něco pořádného. tak aspoň na ukázku
http://www.youtube.com/watch?v=Ko7ozSvzvA4
323F GTV6
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323F V6 by Nigtmare
Klobouk dolu. Neskutecná práce, já sice na mazdy nejsem, efko se mi líbílo jen kdysi - mrkačka. Ale ta práce, kterou jsi na aute odvedl je silena!!! Zajímalo by mě, jestli máš finální rozpočet. To musela byt slusna darda!
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Re: 323F V6 by Nigtmare
Pecka jak sviň Respekt za tu odvedenou práci
♥ ŠKODA OCTAVIA 1.8 20V- 92 kW 1996 ♥ Prodáno
♥ ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi - 66 kW 1999 ♥
TDI svatý
♥ ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi - 66 kW 1999 ♥
TDI svatý
Re: 323F V6 by Nigtmare
Díky
ještě jsem něco pofotil - jak to zhruba vypadá o víkendu, když se sejde pár kámošů...
ještě jsem něco pofotil - jak to zhruba vypadá o víkendu, když se sejde pár kámošů...
323F GTV6
Re: 323F V6 by Nigtmare
tak to je paráda velice dobře odvedená práce
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: 323F V6 by Nigtmare
jinak to video je cesta přes solaň ?
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: 323F V6 by Nigtmare
Mám rád radši starší 323. Ale ta odvedená práce a výsledek jsou neskutečný
life's too short to drive slow
Re: 323F V6 by Nigtmare
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: 323F V6 by Nigtmare
Můžeš prozradit kde jsou focené ty fotky jak tam ty mazdy závodí?A ty noční u té chaty??
Mitsubishi Eclipse 2G DSM Cars
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323F V6 by Nigtmare
čumim. klobouk dolu, moc pěknej projekt. Tato mazdice se mi moc zamlouvá.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: 323F V6 by Nigtmare
lukin66: jj cesta přes soláň.
což je taky odpověď na otázku kde je to foceno v noci u chaty - vrchol Soláň. Fotky ze sprintů jsou z opuštěného letiště Nitranské Rudno na slovensku... Každé léto se v kempu poblíž pořádá 323F sraz...
mám tu ještě pár updatů co se na autě tohle léto měnilo. teď už ho připravuju k zazimování, protože na něho ani nemám zimní gumy. (přes brzdy nedám bez úprav ani 17" kola, takže nemá smysl investovat tolik do zimáků, když s tím v zimě stejně nechci ani nepotřebuju jezdit)
Zadní blinkry jsem upravil pomocí průhledné stříbrno-šedé folie, ať tam ta oranžová tak nerazí. původně jsem to měl přestříkané červeným sprejem na světla, ale moc dlouho to nevydrželo a oranžová opět vyplula na povrch. Navíc to blikalo dost červeně. tohle je ideal, líbí se mi to víc a bliká to hezky oranžově.
A dokonce to aji funguje
což je taky odpověď na otázku kde je to foceno v noci u chaty - vrchol Soláň. Fotky ze sprintů jsou z opuštěného letiště Nitranské Rudno na slovensku... Každé léto se v kempu poblíž pořádá 323F sraz...
mám tu ještě pár updatů co se na autě tohle léto měnilo. teď už ho připravuju k zazimování, protože na něho ani nemám zimní gumy. (přes brzdy nedám bez úprav ani 17" kola, takže nemá smysl investovat tolik do zimáků, když s tím v zimě stejně nechci ani nepotřebuju jezdit)
Zadní blinkry jsem upravil pomocí průhledné stříbrno-šedé folie, ať tam ta oranžová tak nerazí. původně jsem to měl přestříkané červeným sprejem na světla, ale moc dlouho to nevydrželo a oranžová opět vyplula na povrch. Navíc to blikalo dost červeně. tohle je ideal, líbí se mi to víc a bliká to hezky oranžově.
A dokonce to aji funguje
323F GTV6
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323F V6 by Nigtmare
Prosim tě, kde se dají sehnat ty sedačky z eva?
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: 323F V6 by Nigtmare
Třeba na bazoši, občas sbazar nebo nějaký rally bazar. Bývají tam docela často.
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323F V6 by Nigtmare
hezky vuz to je
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební