Nissan Silvia S15

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Tom_ »

Aha, tak to je super...No čidla tlaku a teploty oleje to ma jiz v serii . Me by prave zajimalo, jaky muze byt narust u pouziti Stand Alone ECU jeste pri pouzit na N/A motoru a pokud chapu dobre, tak by se ta jednotka + kabelaz (+- nejaky cidlo navic) dalo pouzit na stejný motor ale již přeplňovaný. Nejjednoduší by bylo použít origo foukaný motor,ale nastává pak problém s papíry. Tudíž je pro me jednodušší i levnější přeplnit seríový N/A motor, kde vím, že na autě jsem udělal komplet podvozek,jiné brzdy a bude zcházet již zmíněný motor..Urcite bych se rad zbavil rozdelovace a dal COPs. Nektere dily jako Turbo sani, sandwich na olejovy filtr s moznosti chladice oleje a jiné veci uz mám a pomalu sbírám . Pro vetsi tlak by se pouzilo nove cerpadlo, ktere by melo sednout do OEM saciho kose v nadrzi.


Co se tyce cidel nektere jsou bosch a nektere HITACHI, protoze v te dobe Audi nejak spolupracovalo s HITACHI :D

Kompres 10,3:1
4 ventily na válec
zapapalovani 1 - 2 - 4 - 5 - 3
vyfukove ventily plnene sodikem

Kde je :
halluv snimac na rozdelovaci
MAF senzor
lambda
2 knock senzory 1x (1 a 2 valec) 2 ( pro 3,4,5)
čidlo vody
engine speed sensor ( setrvak)
engine reference sensor (taky setrvak, generuje singal 60 stupnu pred TDC pro 1 valec)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Libor12 píše:JJ,už jsem si našel jak to funguje. http://www.mr2.com/files/mr2/techinfo/R ... urbo-1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; 11,5 : 1 u E85 vzhledem k jeho stechio 9,76 je 11.5 chudá a odpovídá nejakým 15.8 v benzínu.
no tak to neber....... nemám to přepočítané. Zobrazení je podle volného kyslíku, tedy korektní info by bylo že je to 0,78 lambda
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Tom_ píše:Aha, tak to je super...No čidla tlaku a teploty oleje to ma jiz v serii . Me by prave zajimalo, jaky muze byt narust u pouziti Stand Alone ECU jeste pri pouzit na N/A motoru a pokud chapu dobre, tak by se ta jednotka + kabelaz (+- nejaky cidlo navic) dalo pouzit na stejný motor ale již přeplňovaný. Nejjednoduší by bylo použít origo foukaný motor,ale nastává pak problém s papíry. Tudíž je pro me jednodušší i levnější přeplnit seríový N/A motor, kde vím, že na autě jsem udělal komplet podvozek,jiné brzdy a bude zcházet již zmíněný motor..Urcite bych se rad zbavil rozdelovace a dal COPs. Nektere dily jako Turbo sani, sandwich na olejovy filtr s moznosti chladice oleje a jiné veci uz mám a pomalu sbírám . Pro vetsi tlak by se pouzilo nove cerpadlo, ktere by melo sednout do OEM saciho kose v nadrzi.


Co se tyce cidel nektere jsou bosch a nektere HITACHI, protoze v te dobe Audi nejak spolupracovalo s HITACHI :D

Kompres 10,3:1
4 ventily na válec
zapapalovani 1 - 2 - 4 - 5 - 3
vyfukove ventily plnene sodikem

Kde je :
halluv snimac na rozdelovaci
MAF senzor
lambda
2 knock senzory 1x (1 a 2 valec) 2 ( pro 3,4,5)
čidlo vody
engine speed sensor ( setrvak)
engine reference sensor (taky setrvak, generuje singal 60 stupnu pred TDC pro 1 valec)
signal z kliky ok, signal na rozdělovači vezmeme jako secondary trigger a je to


co se týká plnění N/A motoru zde je hlavně otázka jakou zátěž mechanicky vydrží komponenty... to se nedá elektronikou zachránit. Prostě když rupne ojnice tak to nemusí být jen detonací....

MAF potřebovat nebudem
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Libor12 »

leon4x4 píše: 0,78 lambda
to by šlo. EMU umí zobrazovat i volný kyslík? 8) To by pak ale byla hodnota 0.37 - 02 počítam li správně? Neber to jako chytání za slovo,ale když mi někdo řekne 11.5 :1 automaticky si doplním AFR k danému palivu - tady k e85. Taky jsem s alkoholovými palivy jeden čas experimentoval a tak vím kdy jsem měl takhle pěkně šedivé výfukové potrubí 8)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Tom_ »

OEM pisty zvladaj cca 400 hp...Ale samozrejme vim, ze jak by se motor stavel tak by se pouzily JE/Wossner kovane pisty a kovane FCP engineering (nebo jiné) H-beam ojnice s ARP srouby...Ono tech věci se da pomerne hodne vymenit za lepsi at uz titanove pruziny a retainers...ale zas nemyslim si, ze je potřeba tocit 8k+, dostacujici je origo 7-7,5k...

Me se jedna, jak velky narust by byl oproti OEM ecu na N/A setup se Stand Alone ECU...Protože prvne by se auto provozovalo na Stand alone ecu jako N/A a další rok by s pridanim par cidel (EGT,Boost,AFR) udelala preplnovana verze spolu s vymenou ojnic,pistu,etc...

A hlavne by to bylo i finance prijatelnejsi to udelat takhle, aspoň by to nebyl takovy financni šok....


Omlouvam se za OT, pokud budes chtit, muzem tuhle diskuzi presunout jinam
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Tom_ píše:OEM pisty zvladaj cca 400 hp...Ale samozrejme vim, ze jak by se motor stavel tak by se pouzily JE/Wossner kovane pisty a kovane FCP engineering (nebo jiné) H-beam ojnice s ARP srouby...Ono tech věci se da pomerne hodne vymenit za lepsi at uz titanove pruziny a retainers...ale zas nemyslim si, ze je potřeba tocit 8k+, dostacujici je origo 7-7,5k...

Me se jedna, jak velky narust by byl oproti OEM ecu na N/A setup se Stand Alone ECU...Protože prvne by se auto provozovalo na Stand alone ecu jako N/A a další rok by s pridanim par cidel (EGT,Boost,AFR) udelala preplnovana verze spolu s vymenou ojnic,pistu,etc...

A hlavne by to bylo i finance prijatelnejsi to udelat takhle, aspoň by to nebyl takovy financni šok....


Omlouvam se za OT, pokud budes chtit, muzem tuhle diskuzi presunout jinam
Nemám s tím problém. Diskuze je věcná a myslím, že pro nás oba přínosná. Takže za mne, až budeš rozhodnutý, přivez auto a já se mu budu věnovat. Až bude hotové tak si ho odvezeš. Pokud chceš ještě něco zkonzultovat, ptej se.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Tom_ »

Nejradsi bych ho privezl hned, ale bohužel financni stranka věci to zatím nedovoluje.Tak me zatím zaujimaji predbezne informace....Cetl jsem ze budes mit i brzdu, ale ted nevim jestli se jedna klasicky na 1 hnanou napravu, nebo to bude i na 4x4...
Ciste teoreticky, jak dlouho instalace nove ECU s kabelazi, s tim, ze bych chtěl aby nova ECU byla umistena v origo mistech jak stara (jedna se mi i cistotu instalace) ?

A ještě zda-li mas +- srovnane kolik Hp/Nm dela rozdil OEM ECU vs EMU na N/A aplikaci, pokud jsi již něco takove delal . Verim ze rozdil na foukane aplikaci OEM ecu vs EMU, bude ten rozdil preci jen markantnejsi, diky "vetsimu" poddimenzovani naladeni
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od JRD McLAREN »

Karle videl si ten AUDI TRIGGER nazivo ..??
ono to zas az taka sranda neni.. vela ecu stym ma problemy..

Tom pise, ze rozdelovac by chcel dat prec, takze cam-trigger bude potrebne riesit..
obzvlast, ked tie originalne "audinacke" hall senzory moc spolahlivosti nepobrali...

:spac:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Tom_ píše:Nejradsi bych ho privezl hned, ale bohužel financni stranka věci to zatím nedovoluje.Tak me zatím zaujimaji predbezne informace....Cetl jsem ze budes mit i brzdu, ale ted nevim jestli se jedna klasicky na 1 hnanou napravu, nebo to bude i na 4x4...
Ciste teoreticky, jak dlouho instalace nove ECU s kabelazi, s tim, ze bych chtěl aby nova ECU byla umistena v origo mistech jak stara (jedna se mi i cistotu instalace) ?

A ještě zda-li mas +- srovnane kolik Hp/Nm dela rozdil OEM ECU vs EMU na N/A aplikaci, pokud jsi již něco takove delal . Verim ze rozdil na foukane aplikaci OEM ecu vs EMU, bude ten rozdil preci jen markantnejsi, diky "vetsimu" poddimenzovani naladeni
Brzda 4x4 celkem 8 válců + 2 retardéry na bázi eddy-current. Výkon na steady-state +600PS (zastavitelný) a měřitelný výkon +1000PS (při dynamické zkoušce). To jsou výrobcem garantované údaje u kterých si ponechal značné rezervy. Už brzdili přes 1000koní na jedné a přes 1400 na dvou nápravách. Při nejhorším začíná trochu klesat absolutní přesnost měření (pořád jde ale o poměr mezi měřeními)

Nevím jestli to někdo dokáže, ale já neumím od stolu pálit koně. Často to bývá tak, že sériová jednotka už nedává ani sériový výkon. Třeba auto má mít 240koní a má jen 218, po naladění má třeba 256.... takže rozdíl je pak někdy velký. U turbomotoru si můžeš do motoru nahnat více vzduchu se kterým pracuješ, u atmosféry pracuješ jen s tím vzduchem co máš a tak ladíš už jen předstih a směs. Pokud se nebavíme o moderních motorech kde jsou variabilní vačky, DBW atd....

Běžně na kabeláž potřebuji tak týden času. Umístit se dá jakékoliv rozumné místo, tedy třeba i na místo kde byla sériovka. Cena za kabeláž bude různá, zejména podle množství materiálu a provedené. Rozdíl bude u 4 válce a kabeláži zamotané v hadrapásce a nebo 8mi válec ve vodotěsném provedení. Takže rozmezí cena bude tak 10-30tis.

Pro zajímavost v příloze nějaké obrázky kabeláže.
Přílohy
20140417_170320x.jpg
20140420_102132.jpg
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

JRD McLAREN píše:Karle videl si ten AUDI TRIGGER nazivo ..??
ono to zas az taka sranda neni.. vela ecu stym ma problemy..

Tom pise, ze rozdelovac by chcel dat prec, takze cam-trigger bude potrebne riesit..
obzvlast, ked tie originalne "audinacke" hall senzory moc spolahlivosti nepobrali...

:spac:
To víš, že jsem ještě zrovna tento model nedělal. Nevím jak moc se che rozdělovače "zbavit". Jedna věc je nepoužívat ho pro zapalování (odpojit kabely) , druhá věc je sundat bakelitové víčko a zaslepit, třetí věc je demontovat úplně. Trigger je třeba někde získat. Podle kliky sice zjistím kdy je první válec v horní úvrati, ale už nezjistím zda pracovního nebo výfukového cyklu a pálit jen tak pro srandu 2x, tedy každých 360° ? V případě, že by nebylo použitelné čidlo tak jak tam je, buď se nahradí spolehlivějším, změní se jeho přesná pozice , nebo se nasnímá jinde, i kdybych měl něco vyrábět. Výhoda je, že u programovatelné ecu nemusím dodržet sériovou platformu, tedy počty zubů a jejich úhly. Jsem přesvědčený, že si s tím poradím. To jak náročné to bude mohu říci až to uvidím live.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Taboo »

leon4x4 píše:Nevím jak moc se che rozdělovače "zbavit". Jedna věc je nepoužívat ho pro zapalování (odpojit kabely) , druhá věc je sundat bakelitové víčko a zaslepit, třetí věc je demontovat úplně. Trigger je třeba někde získat.
Jednoduse ten rozdelovac prestav na trigger pomoci vhodneho Honeywell sensoru a trochy fabrikace :wink: .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Libor12 »

Karel: Velmi pěkná kabeláž! 8)

Tome: Karel ti to nechce říct narovinu,ale montáží programovatelné ECU na stávající motor nezískáš ve většině případů vůbec žádný výkon a když... tak se pohybuje v řádech několika koní,zvlášt,pokud má za sebou 350k km. Občasný přínos výkonu(do 10%) je kvůli nepřesnostem ve snímání,kdy poloha kliky i vačky je snímána v rozdělovači kterým točí vačka a v lepším případě je spojená klika s vačkou řetězem,v horším případě řemenem,ale taky zejména díky konzervativnějšímu továrnímu předstihu,výrobce je svázán emisními limity a v oblasti ideálního předstihu vzniká i nejvíce emisí. Motor z roku 90 kdy se na emise teprve začínalo koukat je v maximu výkonu většinou na samé hranici,zvláště pokud už tehdy bylo použit MAP+IAT. To je třeba případ JPN motoru toy 3SG kde tovarní výkon je 175hp a s program ecu se dostaneš cca180-185hp. Prostě pokud nezačneš měnit vačky,sání,svody atd montáží prog ecu získáš jen benefit toho,že když se rozhodneš vyměnit vačku,namontovat ITB eventuelně turbo,už nemusíš elektroniku řešit a jen si upravíš konfiguraci sw dle hw.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od raddy »

Libor12 píše:
leon4x4 píše: 0,78 lambda
to by šlo. EMU umí zobrazovat i volný kyslík? 8) To by pak ale byla hodnota 0.37 - 02 počítam li správně? Neber to jako chytání za slovo,ale když mi někdo řekne 11.5 :1 automaticky si doplním AFR k danému palivu - tady k e85. Taky jsem s alkoholovými palivy jeden čas experimentoval a tak vím kdy jsem měl takhle pěkně šedivé výfukové potrubí 8)
hodnota lambda vzdy reprezentuje mnozstvo nespaleneho kysliku, vystupom sirokopasmovej lambda sondy je vzdy parameter lambda, cize EMU zobrazuje jedine volny kyslik. AFR ziskas doplnenim stoichometrickeho pomeru pre dane palivo. Na ladenie vsak staci hodnota lambda, kazde palivo ma danu idealnu lambdu pre rozne zataze motora...

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Libor12 »

Raddy: takže pro tebe ještě jednou :) Napíšeš li mi zde : mám 11.5:1 AFR a spaluji benzín - řeknu si: je to velmi bohatá směs,napíšeš li mi tu samou hodnotu ale uvedeš,že spaluješ E85 řeknu si : je to chudá směs. Poté to Karel uvedl na správnou míru,tak o co jde? Obvod CJ 125 od bosch umí jak lambdu,tak kyslík.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Libore ještě jednou já. Dlouho jsem používal samostatný wideband controler Innovative. Tak nějak jsem si zvykl víc na poměr AFR než na lambdu. Takže mám WB sondy přepnuté na AFR, což u benzínu je 14,7:1. Když tu samou lambdu se stejným čidlem nacpu do výfuku, je jedno co tam je za palivo a vždy když je lambda =1 ukáže mi to na display 14,7:1 i když reálný poměr paliva a vzduchu je jiný.

No a když EMU umožňuje v jeden a ten samý okamžik zobrazit jak AFR tak lambdu. Abych si nezasíral hlavu a abych toho nemusel moc měnit při změn paliva z 100 Oct na E85 tak je pro mne nejsnazší udělat korekce na injektorech nebo zadat schválně jinou kapacitu do výpočtu VE. Tedy pro benzín to jsou 1700ccm a pro e85 to mám zadáno jako 1200ccm.
Tím mi téměř celé natavení sedí a i při případné změně paliva nemusím moc měnit. Ještě přesněji, musí se měnit hodně parametrů, ale ne o tak velké kroky.

Ale také to vnímám tak, že pro mne bude dobré přeučit se na lambdu, ačkoliv 11,76 a 11,61 a 11,47 je stejný rozdíl jako 0,80 a 0,79 a 0,78 a přesto to tak nějak lidsky vypadá, že v AFR to je změna větší, je to dané tím ,že je prostě celé číslo větší.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od raddy »

Libor12 píše:Raddy: takže pro tebe ještě jednou :) Napíšeš li mi zde : mám 11.5:1 AFR a spaluji benzín - řeknu si: je to velmi bohatá směs,napíšeš li mi tu samou hodnotu ale uvedeš,že spaluješ E85 řeknu si : je to chudá směs. Poté to Karel uvedl na správnou míru,tak o co jde? Obvod CJ 125 od bosch umí jak lambdu,tak kyslík.
asi presne nechapem co chces povedat.... akakolvek wideband sonda meria len kyslik a prezentuje ho ako parameter lambda, cize to co si napisal "Obvod CJ 125 od bosch umí jak lambdu,tak kyslík" nie je logicke. neviem o co ide, reagoval som na toto co si napisal: "to by šlo. EMU umí zobrazovat i volný kyslík?" napisal som ze EMU umi jedine volny kyslik, nic ine totiz nemeria. Na ladenie s akymkolvek palivom staci jedine lambda hodnota. Ako benzin, tak E85, tak cisty lieh maju velmi podobne idealne lambdy, vobec nie je potrebne vediet aky je AFR pomer... Ale ako pise leon, v skutocnosti je uplne nepodstatne aky je realny stoich pomer daneho paliva, kludne sa moze ladit aj podla AFR (benzinu), napr. na 11.5:1, a je jedno ci je to benzin alebo E85, alebo cisty lieh, pretoze lambda bude vzdy ta ista.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Libor12 »

raddy píše:
asi presne nechapem co chces povedat....
to jsem si všiml. Nešlo mi o nic jiného
Libor12 píše:Napíšeš li mi zde : mám 11.5:1 AFR a spaluji benzín - řeknu si: je to velmi bohatá směs,napíšeš li mi tu samou hodnotu ale uvedeš,že spaluješ E85 řeknu si : je to chudá směs.
ve vztahu k stechio E85 a benzínu. Nic víc,nic mín. Vím že lambda bude stejná jestli tam poteče "éčko" nebo benzín. A ostatního si nevšímej,to je z cesty. :wink: :) protože já mám takovéto zobrazení.
Přílohy
screen LSU cntrl.jpg
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 24 zář 2014 11:15, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
SomČarovný
Příspěvky: 478
Registrován: 13 srp 2014 23:27

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od SomČarovný »

Sorry, že vám do toho skáču pánové. Ale projekt jak má být :) Luxusní :pifko:
7GTD

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Zemi »

Kaja si zas hraje. To mi chybelo. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
leon4x4 píše:Nevím jak moc se che rozdělovače "zbavit". Jedna věc je nepoužívat ho pro zapalování (odpojit kabely) , druhá věc je sundat bakelitové víčko a zaslepit, třetí věc je demontovat úplně. Trigger je třeba někde získat.
Jednoduse ten rozdelovac prestav na trigger pomoci vhodneho Honeywell sensoru a trochy fabrikace :wink: .
Pokud se dohodneme kouknu na to jaký Hall tam teď je, jak je umístěný a co se s tím dá podniknout. Pokud to není nutné, nesnažím se za každou cenu všechno vymýšlet znovu. Pokud bude potřeba, určitě něco vyrobím/obrobím (fabricate) a dám vhodný hall.
Zjistil jsem, že dost často, když je s něčím problém, je problém právě s tím, co někdo změnil oproti sériovému stavu. Velmi málo kdy, se jedná o skutečné "zlepšení" stavu. A zejména v elektrické části jsem se ještě s ničím jiným než problémy nesetkal.

Už jsem jednou 16hodin hledal proč se mi po autě šíří tento signál (po všem) a na vině byl "nově" zapojený alternátor.
Přílohy
20140513_132253.jpg
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Libor12 »

leon4x4 píše: A zejména v elektrické části jsem se ještě s ničím jiným než problémy nesetkal.
Mluvíš mi z duše. 25letá rozlámaná kabeláž která až do instalace bezproblémově fungovala,čidla teplotní taktéž po 25 letech ukazují "naprosto přesně", VR senzor který normálně dává 2V při 300rpm nefunguje bud vůbec nebo z něj leze 0.5 V. Kostra baterie,zemnící body kabelového svazku,nahrazení stíněného kabelu dvoulinkou... fakt zábava něco hledat. :savle:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Tom_ »

Libor12 : díky, tak nějak jsem si myslel presně to, co jsi napsal. Mě se nejedná v první o nějaký extremní nárust výkonu(ani to nejde) v N/A specifikaci , ale spíš převážně o ulehčení finanční stránky před stavbou motoru. Přecijen, nějakých 40 000 kč, která ECU spolkne, bude v konečném budgetu pro mě, jakožto průměrně vydělávajícího občana ČR přijatelnější rozdělit přestavbu na 2 části...


leon4x4 : 95% uživatelů těchto (5 cylinders) motorů , používá trigger wheel 60-2, který se umisťuje pod řemenici z kliky za drobné úpravy řemenice...Ale těch řešení je více. Někdo používá těsnění kliky z Pola 1.4 pokud ECU pouziva VR senzory
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

Tom_ píše:leon4x4 : 95% uživatelů těchto (5 cylinders) motorů , používá trigger wheel 60-2, který se umisťuje pod řemenici z kliky za drobné úpravy řemenice...Ale těch řešení je více. Někdo používá těsnění kliky z Pola 1.4 pokud ECU pouziva VR senzory
Nemáš odkaz na rozklad motoru co tam máš ? Nebo servisní manuál ? Nevím přesně o kterém motoru se bavíme a mohl bych si to u dopředu nastudovat ...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Tom_ »

Poslu ti to do SZ...
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od miras3000 »

Parádní auto i projekt. Po dlouhý době je zas co sledovat a neco se přiučit . Super 8)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

https://www.youtube.com/watch?v=lXzsEYDU8cI" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak co ? Hrozné video, ale zvuk to má parádní
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Zemi »

Je to zly....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Tom_ »

badass 8) 8)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od Marab »

..hodně pekelný..dojedeš na CDS brno? vezmi hoooo :D
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Silvia S15

Příspěvek od leon4x4 »

chtěl jsem, proto jsem byl na letišti ladit..... bohužel nereaguje na regulaci tlaku... asi zadřený wastegate, nebo boostcreep vlivem nedostatečného průměru klapky wastegate......

takže jsme to vzdal a přes zimu dostane Silva nové, moderní turbo, svody, 2x wastegate, vačky, pružiny a tradá za 8000ot.

vše má svůj čas
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Projekty“