Poslední návštěva: 23 čer 2018 22:48 Právě je 23 čer 2018 22:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 17:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 183
Bydliště: Zlín-Malenovice
To vše prověřeno,snímače otáček jsem měnil z funkčního auta,furt stejné.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 19:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
To není žádná závada,ale fuel cut. Předpokládám když plníš 1.3 baru,že jsi obešel tovární elektronickou regulaci tlaku nečím manuálním,ale ecu už o zvýšení tlaku nikdo neřekl. A tak dělá to co ji výrobce řekl.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3929
...no ako vtej jendotke je standartne napajkovany 250kPa MAP senzor ...

a ten vrchny riadok v mape by to este malo obsluzit...

..
ale samozrejme to neviem takto posudit.. :roll: :roll:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Fuel cut je 1.1bar. Ono ho to chvíli přes pustí, ale když tlak neklesne,protože el regulace není ,to zarizne.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 183
Bydliště: Zlín-Malenovice
Dík za rady,ono mi to dělá i při 1 baru stejně jako když nastavím 1.6 baru. Ale když foukám jen bar tak motor obtížně vytáčím,jednoznačně mu chybí vzduch ale do nouzáku to při plné akceleraci skočí také.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 183
Bydliště: Zlín-Malenovice
Libor12 píše:
Fuel cut je 1.1bar. Ono ho to chvíli přes pustí, ale když tlak neklesne,protože el regulace není ,to zarizne.


Takže řešením je jiný senzor?
P.S. Když jsem zkusil odpojit hadičku podtlaku snímače v jednotce tak se to chovalo stejně.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 183
Bydliště: Zlín-Malenovice
Libor: Tu manual regulaci jsem tam dal protože el.regulace nefungovala,turbo dalo max.0.5 baru,regulováno pouze pružinou. Regulačním ventilem to nebylo. Uvažuji,že ten senzor v řj je vadný a "zasekl" se a hlásí furt že tlačím moc,řj vyřadí el.regulaci a auto po vytočení hodí do nouzáku. Může být moje úvaha správná?

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3929
..este moze byt vadna ta hadicka v ecu ...

EDITED:
tak podla posledneho telefonatu...

pricina, preco ti to po "kratkej ustalenej jazde" hodi do nudzaku..
moze byt taka, ze si ecu mysli, ze nema dosiahnuty pozadovany plniaci tlak ...
alebo nieco podobne.... a proste to utne...

vies mi do SZ poslat cislo z riadiacky ..??
pripadne ci uz na nej boli robene neake upravy ... a pod ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 15 pro 2017 21:40, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 183
Bydliště: Zlín-Malenovice
JRD McLAREN píše:
..este moze byt vadna ta hadicka v ecu ...

Ta je těsná...bohužel. :(

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 16 pro 2017 22:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Kuno píše:
Libor: Tu manual regulaci jsem tam dal protože el.regulace nefungovala,turbo dalo max.0.5 baru,regulováno pouze pružinou. Regulačním ventilem to nebylo. Uvažuji,že ten senzor v řj je vadný a "zasekl" se a hlásí furt že tlačím moc,řj vyřadí el.regulaci a auto po vytočení hodí do nouzáku. Může být moje úvaha správná?

Tovární ecu sleduje nejen překročení,ale i vzrůst tlaku x RPM. Kdyby nefungoval map tak to bude v nouzáku pořád. Tahle jednotka má v paměti i objem kyslíku x tlak,teplota a průtok. Ono stačí použít i jiné potrubí kolem...a jsi v ... plnící tlak je 0.6bar,overboost 0.8bar a 0.95 je fuel cut.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů