Poslední návštěva: 22 dub 2018 04:12 Právě je 22 dub 2018 04:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6451
No a jelikož VR6 mají o půl litru větší objem, tak jsme doma. Aneb když vybírá turbo "odborník" :lol:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 22:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Citace:
Motor Volkswagen VR6 je čtyřdobý o objemu 2,8 l.


Kupovali jsme těch turb 5, dva šly na 2,8 VR6, jedno tady do tohohle, a pak dva s větší výfukovou části šly jedno na R32 motor a jedno na 2JZ co dělá Ma-bo do E36 ;-)

Kromě toho R32 už všechny jezdí a fungují skvělé, takže.... Příště raději mlč

On ten lag stejně bude nejvíc na svědomí mít délka svodů, protože vzhledem k umístění motoru a turbo jsou prostě hodně dlouhé, jinak to řešit nešlo, aby se všechno vlezlo.

Ale jak říkám, i tak se s tím jezdí v klidu, není to nic tragického.
Auto je určeno na denní ježdění, ne na sprinty nebo nějaké jiné závodění

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 23:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 686
LiberaleMiguel píše:
On ten lag stejně bude nejvíc na svědomí mít délka svodů, protože vzhledem k umístění motoru a turbo jsou prostě hodně dlouhé, jinak to řešit nešlo, aby se všechno vlezlo.

Ale jak říkám, i tak se s tím jezdí v klidu, není to nic tragického.
Auto je určeno na denní ježdění, ne na sprinty nebo nějaké jiné závodění
Spomínaš si ked som písal že ak chce niekto stavať tak by mal zvoliť na to vhodného adepta?
Jednoducho sú ideálne autá na prestavbu, potom sú vhodné autá na prestavbu, za nimi menej vhodné a atd...
Mám pocit že ste prišli na to že to nebolo zrovna ideálne auto na stavbu
Tak aspon máte skúsenosť do budúcna aby ste neurobili rovnakú blbosť


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 00:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Já teda na nic takového nepřišel :D věděl jsem přesně do čeho jdu, jaká bude cesta, a jaký výsledek. A s výsledkem jsem maximálně spokojený

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 08:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Kdy a kam to jde na brzdu? Pocitam ze to bude mit vyrazne znatelnejsi lag nez moje auto, kde se mluvilo o zbytecne mega velkym IC :lol:

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 08:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6451
Jasně a všechny VR6 jsou 2.8 :lol: Ale jak se už tady zmínilo, tak u VR6 jsou svody ve stylu řadového šestiválce, takže opět zůstáváme u toho, že pro optimálnější průběh by bylo lepší jiné turbo (a hlavně s jinou zemí původu :mrgreen: ). Jinak řečeno, někdo tu vybral turbo stylem "pyčo funguje to na dvouventilovém dinosaurovi se stejným objemem, dáme to i na korejskou jebku se stejným výkonem". Pak se vzniklé prasárny částečně zamaskovaly zhovadilým laděním bez pořádné brzdy a vydává se to za dobrý výsledek :smich2:

Ritchma píše:
Kdy a kam to jde na brzdu? Pocitam ze to bude mit vyrazne znatelnejsi lag nez moje auto, kde se mluvilo o zbytecne mega velkym IC :lol:

Prosím tě, vždyť on pořádně ani neví, jak IC funguje, zrovna tohle má na lag vliv téměř zanedbatelný :D

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 13:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2257
Bydliště: Dobříš
No
Beaver píše:
Prosím tě, vždyť on pořádně ani neví, jak IC funguje, zrovna tohle má na lag vliv téměř zanedbatelný :D

No Michal mne přesvědčil,že neví ani jak funguje turbo...
LiberaleMiguel píše:
s menším turbem bych musel foukat znatelně víc.

Podle mého nakupují zde: http://www.maxspeedingrods.co.uk/t3-gt3 ... arger.html všimni si popisu :) "Bigger HP Applications, perfect for all 4/6 cylinder and 3.0L-6.0L engines"
VR6 je vcelku dost specifický motor at co se týka samotné konstrukce tak jeho plnění a už vůbec ho nelze srovnávat třeba s 2jz nebo tím V6 od Hyundai. Motor s objemem 2.7 a vykonem 123kw má prostě mizernou volumetriku na úrovni favorita z 88 někde kolem 78% načež 2jz je na úrovni 95% a VR6 90% . To je jedno z kritérií výběru a ne že mi číňan do popisu napíše že je "vhodné". Vhodnost turba určuje jeho kompresorová mapa. Co mne překvapuje,že v tom jede i Marab...

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 16:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
No to bude asi tím rozdílem mezi teorií a praxí, že jo....

Protože vy tady jenom plácáte na internetu, kdežto my ty turba montujeme a jezdíme :D

A ne, z UK fakt není

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 17:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2257
Bydliště: Dobříš
Někdo na 350hp potřebuje turbo a někdo zase poskládá VR6 tak že má 350hp v atmosféře a kam přijede bere zlato. :wink:
https://youtu.be/0bvQwfcaQG4

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 10 lis 2017 16:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Auto sice ještě není úplně doladěné, ale při jízdě se mi zdálo, že tam je už při 0,8bar o dost víc, než 300 koní, takže jsem prostě zajel na brzdu, abych to s tím 1,1bar nepřehnali.

Brzda hodila 372 koní (293 na kolech) při 6500 otáčkách a 474Nm při 4000Nm. Takže větší tlak netřeba :D

Jinak výkon a točivý moment kopírují origo, atmosférické, hodnoty, takže to sedlo ideálně :-)

Graf dodám až budu na Pc

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 10 lis 2017 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Trochu to tahá i na 5ku

https://youtu.be/Q2j6mgISghE

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 12 lis 2017 00:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
video i s grafem na konci

https://www.youtube.com/watch?v=OUHPPYA ... e=youtu.be

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 12 lis 2017 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Příloha:
motor final.jpg


finální podoba motoráku :-) zítra směr Bratislava k majiteli :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 12 lis 2017 20:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Proc vsude pises, ze to jeste neni uplne doladeny, kdyz to tam bylo nekolik tydnu a najednou to jde zpet k majiteli?

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 12 lis 2017 21:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Protože zítra ráno to jedu doladit a odpo do Bratislavy

a fotka "kokpitu"


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 06:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2011 15:12
Příspěvky: 1499
Bydliště: Budvar city
budíky prosport evo asi totální maximum 8) mám v plánu objednat snad všechny včetně otáčkoměru do 11tis a rychloměru do 300km/h ještě někoho kdo to zapojí :lol:

_________________
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 07:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
Byl sjem k těm digitálním budíkům trochu skeptický, kvůli přehlednosti, ale ve finále musím uznat, že velké číslo je prostě mnohem lépe sledovatelné než poloha ručičky :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 08:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Za me je ten interier uplna katastrofa, ale to je hlavne diky tomu ze uplne nesnasim cervenou barvu a fake carbon fiber, coz asi ostatnim tolik vadit nebude. AFR budik tam nekde je?

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 08:31 
Offline

Registrován: 03 kvě 2016 14:33
Příspěvky: 127
https://www.youtube.com/watch?v=S0UvJZmGTsk


dobra práce 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 10:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2012 13:26
Příspěvky: 716
Ja bych za ty fakovy carbony taky daval mesic na tvrdo :lol: ale tak kdyz se to nekomu libi... Proc ne, my v tom nejezdime...

_________________
už nemám hnujdaj...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3915
...ale jezdi to pekne ...
..
ziadny "kopanec" a ani nejaky turbo-lag tam nepoznat ...
sklbanie ci nejake tie ine znamky vynechavania citit neboli ...

akurat ten graf z brzdy je taky trochu kostrbatejsi ...
..ale nie vzdy sa da vsetko "vyhladit" .. :mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 15:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2880
Bydliště: Havířov
AFR tam není

Mě ten instrošč taky přijde trochu přeplácaný a fejky taky nemám rád, ale moje auto to není a majiteli se to líbí, to je to hlavní :-)

tireguy a JRD: Díky 8) ono se to po tom měření jelo fakt ještě doladit a pak už je to v pohodě :-) Taky mě napadlo, že to možná na té brzdě lehce klouzlo v těch vyšších otáčkách :D ono i na tom videu je vidět, když je záběr na budíky, že to zrychlí trochu až moc od těch cca 5000rpm.

Digitun i říkal, ať tam naliju 100 oktan a zkusím to změřit, že by tam mělo těch koní být ještě víc, ale už tak myslím, že jich tam je víc než dost :D uvidíme na jaře, ajk se to bude chovat na pořádných gumách a se špérou

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO