Kdo si hraje, nezlobi! :) aneb renovuju si Safrana BiTurbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Kdo si hraje, nezlobi! :) aneb renovuju si Safrana BiTurbo
sem si ho vcera nahrubo umyl
asi 254. vyrobenej
to byl jeste v nedeli po vyndani pohromade:
KKK K04
komplet fotky snad behem dneska uz i s novejma na biturbo.safrane.org
motor nahrubo umyt, tak dneska asi prekopnu kliku a pak budu pokracovat v cideni
asi 254. vyrobenej
to byl jeste v nedeli po vyndani pohromade:
KKK K04
komplet fotky snad behem dneska uz i s novejma na biturbo.safrane.org
motor nahrubo umyt, tak dneska asi prekopnu kliku a pak budu pokracovat v cideni
Naposledy upravil(a) NeviM dne 07 čer 2008 09:53, celkem upraveno 2 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
klika, saly - kvuli tomu sem ho puvodne vyndal... jenze se mi to nak zvrtlo a misto abych ho hodil vzhuru nohama, vymenil kliku a sup s nim zpatky, tak sem ho zacal rozebirat a prichazet na dalsi a dalsi veci co dam novy, opraveny atd a posbiram tim docela dost pochcipanejch koni asi.. napriklad mezi zadni svody a turbo nekdo zapomnel dat tesneni a turbo tam bylo povoleny volny a foukalo to kolem:) pak spousta novejch hadic, hadicek, guger, tesneni a tak dale... jo a setrvak s lamelou a pritlacakem... spojka skoro na nejtech uz, na setrvaku i pritlacaku les prasklinek, takze taky new... pak taky nejaky loziska, ulozeni kardanu a tak dale uvazoval sem i skopnout hlavy a vymenit aspon tesneni, kdyz uz to mam venku, ale je na tom asi dost veci nedavno delanejch, tak jeste uvidim.. treba vlozky valcu se mi zdaj zvenku jako ze musej bejt nedavno novy, pac si myslim ze by po asi 13 letech provozu vypadali trosku jinak nez vypadaj...hattori_hanzo píše:Co s tím budeš provádět,kromě čištění?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: Kdo si hraje, nezlobi! :) aneb mam ho venku..
heh no vidíš, já právě vyndal kabinovej filtr a umyl:D
v podstatě to stejný ne
v podstatě to stejný ne
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
A já se vsadím že zatímco stará vyhnilá sedmička se válí na každým druhým rohu cikánskýho sídliště,tak tohohle Renaulta potkáš třikrát ročně a jsi rád...Tomu taky odpovídají ceny! Najdi stejně vzácný auto od BMW a pak se může porovnávat ceník!Fugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
Kabinovej?Nejmenuje se u Pandy náhodou správně ptačobudkovej?Panda píše:heh no vidíš, já právě vyndal kabinovej filtr a umyl:D
v podstatě to stejný ne
✠Luftwaffle✠
o tomhle jsem nemluvil a ani na to nemyslel, jsem taky "odkojen" renaultem a dříve jem měl R25 V6 Turbo kde jsem také dělal motor (změna z 2.5T na 2.9T) a vím jaké byly ceny u R kupříkladu za šály a jaké potom byly na bmw, byl jsem překvapen že ač každý říká že bmw je drahé tak mě stál víc Renault. Takže nešlo o nic ve zlém což jistě Nevim ví.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo si hraje, nezlobi! :) aneb mam ho venku..
ten motor co má ta sedma je hodně exclusive a u BMW asi nebude dražšího motoru ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
no nevim nevim, jestli se sedmicka predelana na biturbo vali na kazdym rohu cikanskyho sidliste...hattori_hanzo píše:A já se vsadím že zatímco stará vyhnilá sedmička se válí na každým druhým rohu cikánskýho sídliště,tak tohohle Renaulta potkáš třikrát ročně a jsi rád...Tomu taky odpovídají ceny! Najdi stejně vzácný auto od BMW a pak se může porovnávat ceník!
jinak tady je opravdu vidět NeviMovo heslo, že kdo si hraje, nezlobí... (sorry za kvalitu, foceno mobilem)
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
ten sportovní volant se tam moc nehodí
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
pchehattori_hanzo píše:A já se vsadím že zatímco stará vyhnilá sedmička se válí na každým druhým rohu cikánskýho sídliště,tak tohohle Renaulta potkáš třikrát ročně a jsi rád...Tomu taky odpovídají ceny! Najdi stejně vzácný auto od BMW a pak se může porovnávat ceník!Fugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
Kabinovej?Nejmenuje se u Pandy náhodou správně ptačobudkovej?Panda píše:heh no vidíš, já právě vyndal kabinovej filtr a umyl:D
v podstatě to stejný ne
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
no u renolta sem si objednal zatim akorat kolecko nahonu tachometru a termostat, to jeste financne utahnuFugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
BTW: v tom renaultu asi jedou na drogach nebo co... sem se driv divil ze kazdej rika trochu jiny ceny za takovy veci jako ty tlumice, turba atd a ted nedavno sem zjistil ze voni si asi jen tak z nudy ty veci porad ruzne zlevnujou a zdrazujou... napriklad predni desticky na biturbo ted zdrazili z 6 na 26 tisic husty kreteni co?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
no jednou se zeptáš, zjistíš kolik stojej a odcházíš. Pak ti to nedá, jdeš s tam s penězma, že je chceš objednat a řeknou ti víc no...tak šetříš dál...NeviM píše:no u renolta sem si objednal zatim akorat kolecko nahonu tachometru a termostat, to jeste financne utahnuFugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
BTW: v tom renaultu asi jedou na drogach nebo co... sem se driv divil ze kazdej rika trochu jiny ceny za takovy veci jako ty tlumice, turba atd a ted nedavno sem zjistil ze voni si asi jen tak z nudy ty veci porad ruzne zlevnujou a zdrazujou... napriklad predni desticky na biturbo ted zdrazili z 6 na 26 tisic husty kreteni co?
to je přesně ta věc co u renaulta nechápu, viz. vymezovací podložky přesahu vložek (to bys měl taky udělat, aby ti za čas nezačla týct voda do oleje) kdy jeden den stojej 70kč a druhej den 700kč a přitom je to prd a to doslova. Ještě se to tenkrát dalo zachránit tím že člověk zajel do německa kde ty ceny byly zajímavější.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
cece mam podezreni, ze na tom motoru toho nekdo nedavno asi dost delal, vlozky mi prijdou jak novy (je videt na 2 dirama pro vodu do bloku)... na fotce to neni az tak videt, v realu to je proste krasny cisty jako novy... ale schvalne co mi na to reknete, jeste sem moc motoru nerozdelaval, rekl bych ze uz po nekolika letech provozu budou na tech vlozkach zvenku stejne jako na vsech ostatnich castech kudy proteka voda usazeny ruzny sajrajty, tak nevim...Fugo píše:to je přesně ta věc co u renaulta nechápu, viz. vymezovací podložky přesahu vložek (to bys měl taky udělat, aby ti za čas nezačla týct voda do oleje) kdy jeden den stojej 70kč a druhej den 700kč a přitom je to prd a to doslova. Ještě se to tenkrát dalo zachránit tím že člověk zajel do německa kde ty ceny byly zajímavější.
jinak jako nejradsi bych to rovnou rozkopl cely a udelal komplet GO, ale na to bohuzel ted fakt nemam love, takze ho nejspis vyndam jeste jednou v lete, nebo podle potreby az zas neco odejde kazdopadne pridrit uz nic nehodlam, zaprvy vsechny uniky oleje odstranim, za druhy nebudu verit palubnimu ukazateli mnozstvi oleje a za treti uz vim ze probliknuti vsech kontrolek muz byt zpusobeno nejen malym mnozstvym brzdovky, ale taky malym mnozstvim oleje
btw: mam jednu salu nastrouhanou ve vane a do hlav se dostal pres sejtko jen takovej prasek z toho, zbavim se toho bezpecne nejakym proplachovym olejem? (samozrejme co pujde, odstranim mechanicky)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
je fakt že to vypadá čistě, vždy jsou ty vložky rezavý a s vodním kamenem, asi jsi jezdil s tím sráčem do pračky co je na vodní kámen. Kdybys sundával hlavy tak si zajisti vložky ať se nehnou, potom by ses už vyndání a přetěsnění nevyhnul.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
moje hovadko zacina bejt docela cisty
Fugo: no asi je sundavat nebudu a kdybych sundaval, tak tohle vim, neboj (od tebe )... a jak se to vubec dela? to si jako koupim u rendla sadu ruzne silnejch tesneni a pak ty vlozky sundavam a nandavam a merim presahy (cim?) porad dokola a menim tesneni podle potreby?
Fugo: no asi je sundavat nebudu a kdybych sundaval, tak tohle vim, neboj (od tebe )... a jak se to vubec dela? to si jako koupim u rendla sadu ruzne silnejch tesneni a pak ty vlozky sundavam a nandavam a merim presahy (cim?) porad dokola a menim tesneni podle potreby?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
kdepak to byses nedoplatil, vyndáš vložky, důkladně očitíš vložku a blok od starých těsnění, nasázíš tam vložky bez těsnění a změříš přesahy (nebo utopení) a dle tabulek si dohledáš pod každou vložku těsnění dané tlouštky (přesah je cca 0.20, koukni do manuálu) a koupíš ho.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
tak sem pred chvilkou zjistil, ze hlavy asi budu muset sundat, pac je chycena ojnice kvuli tomu ze pulka saly uz tam vubec nebyla a tu spodem nevymenim, takze uz z toho docela zacina bejt komplet generalka jak zajistit teda ty vlozky abych se tomu vyhnul? a kdyz vyndam pist za vlozky tak muzu to pak dat zpet i se starejme pistnima krouzkama? jo a co tesneni pod palici, mam to nejak resit? koupit Victor Reinz za 2tkc/hlava nebo nejaky kovovy (za???kc)?Fugo píše:kdepak to byses nedoplatil, vyndáš vložky, důkladně očitíš vložku a blok od starých těsnění, nasázíš tam vložky bez těsnění a změříš přesahy (nebo utopení) a dle tabulek si dohledáš pod každou vložku těsnění dané tlouštky (přesah je cca 0.20, koukni do manuálu) a koupíš ho.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
zajistíš to jednodušše použiješ hlavový šrouby, přes blok a vložku dáš velkou podložku ale ne moc abys zas vyndal píst, a na vymezení mezery mezi hlavou šroubu a podložkou si nařežeš trubky o stejné délce jaká je výška hlavy plus výška těch držáku co drží koníky a je to.
Pokud nebudeš měnit kroužky na všech válcích a nezlomíš ty stávající tak proč ne.
Těsnění bych použil Reinze a vždy když jsem je kupoval byly max kolem 800kč/ks, kovový asi, já s tím nemám zkušenost, ale dle mého názotu bys musel srovnat hlavy (což bys měl stejně) a potom blok, ale nevím jak by to chodilo nebo spíš nechodilo s těma vložkama co budou mít přesahy, protože to kovový se tak nevymáčkne jak to origo, ale to jen můj názor.
Pokud nebudeš měnit kroužky na všech válcích a nezlomíš ty stávající tak proč ne.
Těsnění bych použil Reinze a vždy když jsem je kupoval byly max kolem 800kč/ks, kovový asi, já s tím nemám zkušenost, ale dle mého názotu bys musel srovnat hlavy (což bys měl stejně) a potom blok, ale nevím jak by to chodilo nebo spíš nechodilo s těma vložkama co budou mít přesahy, protože to kovový se tak nevymáčkne jak to origo, ale to jen můj názor.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
ok, dik... to tesneni sem teda jeste jinde nehledal, ale na autokelly ho maj asi 2200/kus, tak treba mi poradis nejkej levnejsi zdrojFugo píše:zajistíš to jednodušše použiješ hlavový šrouby, přes blok a vložku dáš velkou podložku ale ne moc abys zas vyndal píst, a na vymezení mezery mezi hlavou šroubu a podložkou si nařežeš trubky o stejné délce jaká je výška hlavy plus výška těch držáku co drží koníky a je to.
Pokud nebudeš měnit kroužky na všech válcích a nezlomíš ty stávající tak proč ne.
Těsnění bych použil Reinze a vždy když jsem je kupoval byly max kolem 800kč/ks, kovový asi, já s tím nemám zkušenost, ale dle mého názotu bys musel srovnat hlavy (což bys měl stejně) a potom blok, ale nevím jak by to chodilo nebo spíš nechodilo s těma vložkama co budou mít přesahy, protože to kovový se tak nevymáčkne jak to origo, ale to jen můj názor.
jinak par dalsich dotazu:
muzou bejt pridreny i vacky, nebo do hlav se ty piliny ze saly pres filtr dostat nemohly? a co pistni cepy? a co driky ventilu? btw: dole to vypada dost blbe, skoro na vsech salach a ulozenich kliky a oj. cepech jsou rejhy jak prase
cim se merej ty presahy, neco mi rika ze se to bude jmenovat mikrometr, ale kde to vezmu a jak to vubec vypada?
btw: vcera sem si poprvy tak zhruba spocital kolik me bude stat nez jenom muzu dat motor zas do auta a uz ted je to docela randal, takze si jeste tak 14dni, tri tejdny nezajezdim
ale pak to bude stat za to, s ozivlejma nekolika desitkama konema ktery byli chciply kvuli ruznejm netesnostem hlavne u zadniho nepristupnyho turba a s vetsim plnicim tlakem (a kdyz uz ho mam venku tak me zacly uz napadat i dalsi veci, ale zatim radsi nic rikat nebudu )
jo a budu mit zanovni turba misto tech svejch obou popraskanejch hec
naky fotky:
vybrus kliky
ojnice jsou nejspis stejny jak na N/A, pisty ee
tohle zbylo ze saly na prvnim valci
skoro pripraveno na lak (nebo vylesteni?? )
jedna z mnoha krabic s bordelem co sem sundal z motoru
chladic prevodovyho oleje - made in U.S.A. - sem docela cumel ze se do francouzkejch aut davaj pravy americky veci
zbytek spojky
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
těsnění jsem kupoval od Auto Bados - AD Partner, jen VIKTOR REINZ žádnou AjusaNeviM píše:ok, dik... to tesneni sem teda jeste jinde nehledal, ale na autokelly ho maj asi 2200/kus, tak treba mi poradis nejkej levnejsi zdroj
jinak par dalsich dotazu:
muzou bejt pridreny i vacky, nebo do hlav se ty piliny ze saly pres filtr dostat nemohly? a co pistni cepy? a co driky ventilu? btw: dole to vypada dost blbe, skoro na vsech salach a ulozenich kliky a oj. cepech jsou rejhy jak prase
cim se merej ty presahy, neco mi rika ze se to bude jmenovat mikrometr, ale kde to vezmu a jak to vubec vypada?
btw: vcera sem si poprvy tak zhruba spocital kolik me bude stat nez jenom muzu dat motor zas do auta a uz ted je to docela randal, takze si jeste tak 14dni, tri tejdny nezajezdim
ale pak to bude stat za to, s ozivlejma nekolika desitkama konema ktery byli chciply kvuli ruznejm netesnostem hlavne u zadniho nepristupnyho turba a s vetsim plnicim tlakem (a kdyz uz ho mam venku tak me zacly uz napadat i dalsi veci, ale zatim radsi nic rikat nebudu )
jo a budu mit zanovni turba misto tech svejch obou popraskanejch hec
teoreticky by se to nahoru dostat nemělo (za filtr), to by musel být ten filtr tak ucpanej že by se otevřel obtok, konečně na vačce nebo v hlavách bys ten bordel viděl.
přesahy se měří buďto ručičkovým mikrometrem (hodinkami) nebo si člověk může pomoci tak že přes vložku dá kupř. RADEKO nebo něco co je 100% rovné a za pomoci spárových měrek se změří přesah mezi tím RADEKEM a blokem motoru, problém ale je že renault neuvádí jak velký přesah má být po montáži, provozu a rozebrání, udávají jen přesah u nové montáže.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
no pekny, tak na to prdim, vlozky jsou jak novy i z vnitrni strany, tak sem rad ze to delat nemusim
jinak mam uz par new dilu na predni napravu, tak uz se tesim na vikend kterej budu mit konecne celej volnej, tak dam asi dokupy motor a asi vytahnu jeste rizeni a dam ho dokupy
par aktualnich fotek z telefonu:
jinak mam uz par new dilu na predni napravu, tak uz se tesim na vikend kterej budu mit konecne celej volnej, tak dam asi dokupy motor a asi vytahnu jeste rizeni a dam ho dokupy
par aktualnich fotek z telefonu:
- Přílohy
-
- Obraz052.jpg (165.41 KiB) Zobrazeno 5495 x
-
- Obraz056.jpg (132.24 KiB) Zobrazeno 5493 x
-
- Obraz049.jpg (139.41 KiB) Zobrazeno 5492 x
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
joj, tak trochu se mi ten puvodni zamer rychle vymenit kliku s salama zvrtla
hromadky vycistenejch/repasovanejch/novejch dilu se nastesti porad zvetsujou
ale ty s dilama cerstve vyndanejma z auta bohuzel taky
vycistenej filtrbox,, filtr jeste ne, hadice na vymenu (kdybyste nekdo vedel o nejakem levnejsi reseni tech zakroucenejch dlouhejch tak dejte vedet, dik)
uz tam toho moc nezbylo
v tejdnu pokoupim veci na motor a o vikendu budu mit doufam na nej cas
hromadky vycistenejch/repasovanejch/novejch dilu se nastesti porad zvetsujou
ale ty s dilama cerstve vyndanejma z auta bohuzel taky
vycistenej filtrbox,, filtr jeste ne, hadice na vymenu (kdybyste nekdo vedel o nejakem levnejsi reseni tech zakroucenejch dlouhejch tak dejte vedet, dik)
uz tam toho moc nezbylo
v tejdnu pokoupim veci na motor a o vikendu budu mit doufam na nej cas
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)