Hondzikovo Sierra RS2K
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Hondzikovo Sierra RS2K
Hodím sem taky svoje auto, zatím je v silným stadiu vývoje, jde to pomalu , není moc času a peněz, ale nějak se to začíná pomalu rýsovat...
Po ztrátě bývalé Sierrky jsem tři měsíce hledal, přemejšlel co a jak dál, chtěl jsem zase zadokolku, sierru jsem zavrhnul s tím, že bych jen srovnával s tou minulou a prostě dvakrát do téže řeky nevstoupíš atd. Pak kamarádka klepla své drahé polovičce sierru a bylo jasno, už putovala ke mě...
Lehká data: Sedan rv 92, výbava CLX, 2,0 DOHC 88kw, no ABS, tudíž mikro brzdy 240mm/ buben
Momentálně je ve stavu Bebí: lehké šrámy, neslícováno, absentující pravej předek a prostě milion věcí co se musí napravit.
Představa je vcelku jasná, měl jsem už určité plány s bývalou Sejří, tady můžu jít cestou menších kompromisů, protože funkci auta na ježdění "plní" jiný auto.
Takže plány
Interiér:
2 skořepiny, 4bod pásy , moje milované OMP na postu volantu , zadní sedačky zachovány, Jamex platle na pedály. Přibude pár budíků na kontrolu motoru. Jinak pár věcí se s námi rozloučí- Zadní okna makrolon napevno , tudíž vzadu si asi větrat nebudem, koberce odtučníme, tlumícím materiálům dáme zbohem, rozloučíme se se šíbrem , když bude vyhřívat přední okno, půjde pryč asi i topení. Z prvků zhýralého luxusu zůstane loketka ( potřebuju někam schovat expanzku ruční brzdy a regulátor tlaku) ele okna a centrál... Celý interíér ladím do mojí pohřební barvy.
Exteriér:
serie, jen přijde o zámky, lišty na dveřích, kapoty a přední blatníky nahradí lamino/kevlar. Nárazníky možná trochu poškádlím, nicméně velmi decent, ala cosie maska, trošku si chci pohrát s přední optikou. Kola límcová leštěná OZ 15", pokud se vlezou přes brzdy. Takže sierra u které by laik neměl poznat, že je něco špatně Wink Barva zůstane Smokestone, líbí se mi
Podvozek/Motor:
Zástavba motoru z esca RS2000 a rád bych jeho úpravy, ale záleží na financích.
Brzdy vpředu 280mm buď scorpio, nebo mondeo, vzad se postěhujou přední sierácké z ABS verze- 260mm vnitřně chlazeno + manuální regulátor tlaku na zadní nápravu + hydra ruka.
Celé auto na tvrdé PU silentbloky nebo uniball, podvozkové díly půjdou na bílo, ať si všichni klidně ťukají na hlavu. Prostě to tak chci a nebudu se o tom bavit.
Samosvorný dif, zadní stabl, nemine mi pár bodanců COčkem do kastle kvůli zpevnění.
Audio:
nula, nic. Budu poslouchat motor a zpívat si Je to těžký jako prase
Toť tak nahrubo vytyčeno vše, co mám v plánu, doufám, že se vše podaří
takhle to vypadalo po přivezení:
začalo se s vytrháváním, škrabáním tlumení, a zjišťováním co vše je v loji.
Po ztrátě bývalé Sierrky jsem tři měsíce hledal, přemejšlel co a jak dál, chtěl jsem zase zadokolku, sierru jsem zavrhnul s tím, že bych jen srovnával s tou minulou a prostě dvakrát do téže řeky nevstoupíš atd. Pak kamarádka klepla své drahé polovičce sierru a bylo jasno, už putovala ke mě...
Lehká data: Sedan rv 92, výbava CLX, 2,0 DOHC 88kw, no ABS, tudíž mikro brzdy 240mm/ buben
Momentálně je ve stavu Bebí: lehké šrámy, neslícováno, absentující pravej předek a prostě milion věcí co se musí napravit.
Představa je vcelku jasná, měl jsem už určité plány s bývalou Sejří, tady můžu jít cestou menších kompromisů, protože funkci auta na ježdění "plní" jiný auto.
Takže plány
Interiér:
2 skořepiny, 4bod pásy , moje milované OMP na postu volantu , zadní sedačky zachovány, Jamex platle na pedály. Přibude pár budíků na kontrolu motoru. Jinak pár věcí se s námi rozloučí- Zadní okna makrolon napevno , tudíž vzadu si asi větrat nebudem, koberce odtučníme, tlumícím materiálům dáme zbohem, rozloučíme se se šíbrem , když bude vyhřívat přední okno, půjde pryč asi i topení. Z prvků zhýralého luxusu zůstane loketka ( potřebuju někam schovat expanzku ruční brzdy a regulátor tlaku) ele okna a centrál... Celý interíér ladím do mojí pohřební barvy.
Exteriér:
serie, jen přijde o zámky, lišty na dveřích, kapoty a přední blatníky nahradí lamino/kevlar. Nárazníky možná trochu poškádlím, nicméně velmi decent, ala cosie maska, trošku si chci pohrát s přední optikou. Kola límcová leštěná OZ 15", pokud se vlezou přes brzdy. Takže sierra u které by laik neměl poznat, že je něco špatně Wink Barva zůstane Smokestone, líbí se mi
Podvozek/Motor:
Zástavba motoru z esca RS2000 a rád bych jeho úpravy, ale záleží na financích.
Brzdy vpředu 280mm buď scorpio, nebo mondeo, vzad se postěhujou přední sierácké z ABS verze- 260mm vnitřně chlazeno + manuální regulátor tlaku na zadní nápravu + hydra ruka.
Celé auto na tvrdé PU silentbloky nebo uniball, podvozkové díly půjdou na bílo, ať si všichni klidně ťukají na hlavu. Prostě to tak chci a nebudu se o tom bavit.
Samosvorný dif, zadní stabl, nemine mi pár bodanců COčkem do kastle kvůli zpevnění.
Audio:
nula, nic. Budu poslouchat motor a zpívat si Je to těžký jako prase
Toť tak nahrubo vytyčeno vše, co mám v plánu, doufám, že se vše podaří
takhle to vypadalo po přivezení:
začalo se s vytrháváním, škrabáním tlumení, a zjišťováním co vše je v loji.
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
ještě jsem zapomněl na kolesa, mám ty samý co na bývalý sejří, jen 16". Origo Ford RS, zas bude leštěná čelní plocha.
a takhle nějak by to mělo v důsledku vypadat, aneb VT v malování ( bývalá sierra, jen položená na zem, s nárazníkama a zahlazeno
a takhle nějak by to mělo v důsledku vypadat, aneb VT v malování ( bývalá sierra, jen položená na zem, s nárazníkama a zahlazeno
- Přílohy
-
- VT.jpg (65.63 KiB) Zobrazeno 4273 x
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
klasika N9C moc na ladění není, ikdyž co jsem koukal po německejch webech, tak ty auta chlapi laděj, dokonce tam byla zmínka i o nějakým chipu.....Sierru se chystám ladit jednu na normální ježdění, ale tam bych spíš chtěl jít cestou velkýho krouťáku , než max výkonu ve vysokejch otáčkách.Pro mě jako nestrojaře, nemechanika to bude problém
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Hondzikovo Sierra RS2K
hondzik neni lepsi koupit coswortha.
ja vim je to dalsi penize navic ale pokud to myslis vazne (coz z fotek je docela videt) tak je skoda ze tam bude jen 2.0
ja vim je to dalsi penize navic ale pokud to myslis vazne (coz z fotek je docela videt) tak je skoda ze tam bude jen 2.0
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Cosa by byla fajn, ale je to o úplně jinejch penězích. Prostě představa je točivá dvoulitrová atmoška, v RS escobaru jsem jel, na příjemný svezení se mi to zdálo dobrý.
Vím že 2,0 a 2,3 jsou k nerozeznání , ale svědomí prostě nepustí, chci jezdit poctivě. Že to neschválí je mi fuk, ve scorpiu mk2 2,0 16V mě taky bije 2,0DOHC ze sierry a když tě zastaví, neřeší to. Blok je stejnej a ta palice se dá okecat.
Pinto ( 2,0 OHC ) nemám nevím proč rád, prostě nesympatickej motor i když z toho jde udělat svině malá jedovatá co točí 11t
Vím že 2,0 a 2,3 jsou k nerozeznání , ale svědomí prostě nepustí, chci jezdit poctivě. Že to neschválí je mi fuk, ve scorpiu mk2 2,0 16V mě taky bije 2,0DOHC ze sierry a když tě zastaví, neřeší to. Blok je stejnej a ta palice se dá okecat.
Pinto ( 2,0 OHC ) nemám nevím proč rád, prostě nesympatickej motor i když z toho jde udělat svině malá jedovatá co točí 11t
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel