elviiis píše:jo no to šlo vydět vypucované to bylo drsně řekl bych že jeho mladá to stále pucovala... Ten prah celkem ničemu nevadí možná proto to neopravoval ale mám lidi co mi to opraví opravdu kvalitně bude mne to stát směšné paníze tak proč to neopravit... ale komu jsem to neukázal tak si toho nevšiml
Myslim, že mi to Petr zdůvodňoval, že nikomu z přilehlejch lakýrů nevěří, že trefí správně odstín...On do toho celkově nechtěl moc zasahovat do toho auta, právě kvůli tomu že největší hodnotu to má v co nejpůvodnějším stavu
Mimochodem co říkáš na podvozek? Já když mě v tom naposledy vezl, tak mi to přišlo tvrdý až moc
elviiis píše:jo no to šlo vydět vypucované to bylo drsně řekl bych že jeho mladá to stále pucovala... Ten prah celkem ničemu nevadí možná proto to neopravoval ale mám lidi co mi to opraví opravdu kvalitně bude mne to stát směšné paníze tak proč to neopravit... ale komu jsem to neukázal tak si toho nevšiml
Myslim, že mi to Petr zdůvodňoval, že nikomu z přilehlejch lakýrů nevěří, že trefí správně odstín...On do toho celkově nechtěl moc zasahovat do toho auta, právě kvůli tomu že největší hodnotu to má v co nejpůvodnějším stavu
Mimochodem co říkáš na podvozek? Já když mě v tom naposledy vezl, tak mi to přišlo tvrdý až moc
mno podvozek bych řekl akorát rover byl podstatně tvrdší... dávám bacha na díry... to že do auta skoro nezasahoval byl důvod proč jsem to od něj vzal nechtěl jsem nic zprasaného a vzhledově jsem chtěl naprostou sérku protože tak je to auto nejhezčí... co se lakování týče taky nikomu jinému krom coubese taky nevěřím... takže petra v tomto ohledu chápu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Tom_ píše:super,4kola a jeste k tomu v turbu,taky bych si nechal libit , gratulace a hodne zdaru s upravama
ůpravy minimální = sání , vejfuck , spojka , plnící tlak turba a toď vše každopádně na jaře pojedem na brzdu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No jsem rád, že si tohle auto našlo někoho, kdo si ho bude vážit a během půl roku z něj nebude kupa šrotu - přecejen jich moc takhle zachovalejch už asi není Jinak máš stoprocentní pravdu v tom, že tohle auto vypadá nejlíp v seriovym stavu Tak ať slouží
mno malování není asi nejvhodnější nástroj pro VT ale aspoň pro představu
Přílohy
cecil_td.JPG (58.46 KiB) Zobrazeno 3318 x
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
mno já chci 16 tady je nahrazeno 17 opticky se ale o dost zvětšili ale je přesně stejně velké jáko 17 ka která tam byla před tím...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
MPI píše:Aaaa, koukám foto z mojí produkce Tak takhle to nevypadá zas tak zle, i když něco méněpaprskovýho by tomu dle mě seklo líp
jo pěti paprskvé speedline 2010 ty udělám zejtra...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo to jsou... jen jsem to zkoušel... měl jsem totiž rovera vyfoceného v podobném ůhlu
nejlepší by asi byly ty co mám v awataru ale ta cena
Přílohy
z_2010.jpg (15.77 KiB) Zobrazeno 3230 x
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ááále sem si řikal že je mi to auto nějaký povědomý Jestli to nebude tim že jezdim ke stejnýmu mechanikovi jako MPI
Jinak auto je fakt leštěnka jako prase, ale jel sem v tom a nepřišlo mi že by to nějak extra moc jelo ( bavim se o jízdě rovně ) chtělo by to nafoukat a odlehčit
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Trhyy píše:ááále sem si řikal že je mi to auto nějaký povědomý Jestli to nebude tim že jezdim ke stejnýmu mechanikovi jako MPI
Jinak auto je fakt leštěnka jako prase, ale jel sem v tom a nepřišlo mi že by to nějak extra moc jelo ( bavim se o jízdě rovně ) chtělo by to nafoukat a odlehčit
Jdi si nafoukat balonek a odlehči se na záchodě, nasedano
jo jo je to těžké a slabé ale už je to nafouknuté ale spojce se to nafouknutí nelíbý takže musím vymněnit tu pak to ještě dofouknu a udělám ještě drobné detailíky... rozhodně by to měl byjt rozdíl 1,2bar oproti 0,7serie... výfuk bude celej upravanej a základ bude vycházet s toho laděného co je tam nyní... mnělo by jet jak rover což už bych řekl že s tím 1bar asi jede... ale na vyšší rychlosti mi klouže spojka takže to moc neotestuju a odpich vým taky prd prootže pořádnej odpich ta spojka nedá...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo a na váhu nesahám... mám to auto pro radost a pro zábavu takže nemám důvod to nějak kuchat pro docílení lepších výsledku na sprintech apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
MPI píše:ty 2010 by byly pecka Ale pokud bys rozhodoval mezi Team Dynamics na prvním ,,VT" a těma Kosei, tak jednoznačně ty TD
s těma TD je problém s autodoplňků my odepsali že TD už nevedou bo nemaj dodavatele a navíc prej tyhle bílé monzy TD stáhli s nabýdky
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:jo a na váhu nesahám... mám to auto pro radost a pro zábavu takže nemám důvod to nějak kuchat pro docílení lepších výsledku na sprintech apd...
Tak tohle rád slyším, myslím že Carlose by bylo škoda nějak kuchat..... No, snad na to seženeš nějaký slušivý kolečka, ty Kosei mi tam fakt nesedí
elviiis píše:jo a na váhu nesahám... mám to auto pro radost a pro zábavu takže nemám důvod to nějak kuchat pro docílení lepších výsledku na sprintech apd...
Tak tohle rád slyším, myslím že Carlose by bylo škoda nějak kuchat..... No, snad na to seženeš nějaký slušivý kolečka, ty Kosei mi tam fakt nesedí
kdybych chtěl auto na závodění apd tak koupím obyč 4x4 jinak zatím to vypadá že půjdu do braidů jsou za rozumnou cenu mněli by něco vydržet a můžu si nadiktovat ET...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
vim ze nejsou nejlevnejsi ale mozna by se ty TD daly sehnat v HALFORDS tam sem kupoval ja ty team dynamics ale jak rikam neni to nejlevnejsi kram,. reba by meli nejakyho jinyho dodavatele...
mikro323s píše:vim ze nejsou nejlevnejsi ale mozna by se ty TD daly sehnat v HALFORDS tam sem kupoval ja ty team dynamics ale jak rikam neni to nejlevnejsi kram,. reba by meli nejakyho jinyho dodavatele...
Nějakej odkaz? našel jsem jen halfordscz.cz a to nějaká chaotická stránka kde míchaj hrušky z jabkama a alu tam žádné nemaj
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Nač zvedat tlak turba? To auto má jiný mouchy a dokud je nevyřešíš,tak by jsem na tlak vůbec nesahal.Raději dej nový veškerý hadičky co najdeš a uvidíš,že výkon půjde nahoru (steřelýma hadičkama uniká/nasává vzduch a ovlivňuje to celkovej chod motoru). Hlavně náplně,filtry,a v prvé řadě celkové kontrola brzd.Nechcu radit ale pár lidí co si koupilo takovýhle auto už jsem na Toyota klubu zažil a ti co jako první řešily tlaky a kola nedopadli dobře.
Nač zvedat tlak turba? To auto má jiný mouchy a dokud je nevyřešíš,tak by jsem na tlak vůbec nesahal.Raději dej nový veškerý hadičky co najdeš a uvidíš,že výkon půjde nahoru (steřelýma hadičkama uniká/nasává vzduch a ovlivňuje to celkovej chod motoru). Hlavně náplně,filtry,a v prvé řadě celkové kontrola brzd.Nechcu radit ale pár lidí co si koupilo takovýhle auto už jsem na Toyota klubu zažil a ti co jako první řešily tlaky a kola nedopadli dobře.
Prosím neber to jako útok-myslím to v dobrým
neboj nejsem dement ale ti co znají předchozí majitele vědí že se o to auto staral dobře a tyto věci měl taky v cajku... myslím že kotouče tar-ox mluví za vše... jinak spolu ze zvednutím tlaku jde nové těsnění pod svody které bylo fouklé nová downpipe protože ten nesmysl co tam je od výroby (box na katr) nástupu turba moc nepřidá... jo a ještě tlakování sání je pro mne dnes už běžná kontrola jako např kontrola oleje ale díky za radu... jo a s kolama já je dopředu vybírám ale jsou v pořádí až za spojkou , olejovým chladičem , pipou a výfukem sáním apd... jde to pomalu víc jak 10tis měsíčně na auto neušetřím a to mi ještě tím že jsem koupil auto o 50tis drahší než jsem chtěl vznikl renonc kterej teĎ rovnám ale stejně zimu jezdit nepotřebuju a pak si to na jaře vynahradím
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:jo jo je to těžké a slabé ale už je to nafouknuté ale spojce se to nafouknutí nelíbý takže musím vymněnit tu pak to ještě dofouknu a udělám ještě drobné detailíky... rozhodně by to měl byjt rozdíl 1,2bar oproti 0,7serie... výfuk bude celej upravanej a základ bude vycházet s toho laděného co je tam nyní... mnělo by jet jak rover což už bych řekl že s tím 1bar asi jede... ale na vyšší rychlosti mi klouže spojka takže to moc neotestuju a odpich vým taky prd prootže pořádnej odpich ta spojka nedá...
Kde to pojede rychleji jak Rover je bahno a sotolina. A mozna 1/4mile... Jinde bohuzel.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Zemi píše:Kde to pojede rychleji jak Rover je bahno a sotolina. A mozna 1/4mile... Jinde bohuzel.
moc roveru fandíš... je fakt že rover jede brutálně ale ten předí náhon je jeho slabost... samozřejmně myslím tím setup jakej jsem měl já... rover s t28 a big coolerem bude asi jiná šťáva ale tak daleko s celicou jít nechci teda pokud mi nemrdne
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily