Škoda 120 Jihlava
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- polyJihlava
- Příspěvky: 58
- Registrován: 13 led 2009 18:30
- Bydliště: Jihlava - Horni kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
prave ze chci vacku vhodnou na sprinty na normalni jezdeni mam jiny auto.Budu muset zavolat p.Dluhemu do Ledce ten mi snad poradi.
- polyJihlava
- Příspěvky: 58
- Registrován: 13 led 2009 18:30
- Bydliště: Jihlava - Horni kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Jeste mi poradte kolik stoji tovarni 300stupnova vacka a naky stranky na webu kde bych si o nich mohl neco precist abych byl vic v obraze.dekuju
Re: Škoda 120 Jihlava
to je ten pán, co dělá vrtání 78mm do seriových vložek a nabízí jakoukoliv kombinaci časování vačky? No nevím, jestli to je ten pravý.....polyJihlava píše:Budu muset zavolat p.Dluhemu do Ledce ten mi snad poradi.
- polyJihlava
- Příspěvky: 58
- Registrován: 13 led 2009 18:30
- Bydliště: Jihlava - Horni kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
MATTESS :ja sem od nej kupoval vsechny veci do motoru a zatim v pohode.Spatny zkusenosti s nim nemam ale kdyz poradis nekoho jineho tak mu rad zavolam.
- polyJihlava
- Příspěvky: 58
- Registrován: 13 led 2009 18:30
- Bydliště: Jihlava - Horni kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
MATTESS : hele ted sem koukal na skoda-virt na tveho Rapidka je fakt nadhernej!!!Celkem me dostal ten tvuj montazni pripravek jak mas na motor.Dalsi parada co jsem tam videl ze se asi znas s tim klukem co ma tu hezkou zlutou 105.u neho me fascinuje ten cistej blok motoru nechces mi zjistit jak to cistil atd. Jo,kdyz bys nebyl proti poslal bych ti cislo na icq myslim ze by to nebylo na skodu.
Re: Škoda 120 Jihlava
cena origo továrny +- 9000,-
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Ha,tak to je dobra palba,to bych si ji radsi ukoval z nohy od stolu....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Škoda 120 Jihlava
polyJihlava: díky za pochvalu. Ano, s Tunerem#2 se znám velice dobře (asi víc jak 20 let). S čištěním bloku neměl moc problém, ten motor měl najeto 15000km a původně jsem ho měl já. Ale nakonec jsem zůstal u originálu.
Číslo na ICQ klidně pošli, občas tam i bývám.
Vačku na hobby ježdění bych vzal u Čepka.
Číslo na ICQ klidně pošli, občas tam i bývám.
Vačku na hobby ježdění bych vzal u Čepka.
Re: Škoda 120 Jihlava
polyJihlava píše:LS1 : Jsi frajer
nemyslim to frajersky, jen joke pane
Pronájem chalupy, dovolená na vysočine http://chalupababin.cz/
http://www.b3studio.cz/
http://www.elektrosamal.atlasweb.cz/
http://www.b3studio.cz/
http://www.elektrosamal.atlasweb.cz/
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Poli zkus toho Čepka jak tu padlo. A nebo ti zkusim sehnat číslo na motoráře, který dělal můj motor. Staví si i svoje auta a jedni maníci v okolí tam mají i 130LR. Je to taková oblast bláznů do úprav škoda motoru. Tam by se určitě nějáka pořádná vačka z výkovku sehnala. Ale cena nebude malá, jak už tu padlo.
Škoda 120 1400
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Ještě jak se tu řeší přebrus vs. vačka z polotovaru. Není to třeba taky tím, že na přebroušený vačce nedostaneš takový zdvih? Jinak mě taky napadá, že jeden klučík z okolí toho motoráře prodával vačku myslím 320/320, ale to bylo někdy před létem, tak už jí asi nema.
Škoda 120 1400
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Vacku nemuzes jen tak prebrousit... ma urcitou vrstvu,ktera je nak cementovana,takze to nemuzes jen tak prebrousit.
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Škoda 120 Jihlava
např. Čepkova 265°/258° má zdvihy 6,5/6,3 mm. Samozřejmostí je povrchová úprava
Re: Škoda 120 Jihlava
ale zase továrna to je kvalita a záruka že vydrží
Re: Škoda 120 Jihlava
Já jsem moc nechodím, ale koukám že to tady stojí za to
Jako první pochválím auto, vypadá dobře a je správné, že na to nevěšíš žádné zbytečné plasty a lamináty jako většina majitelů těchto aut.
Borbet: Tovární vačku sehnat je celkem oříšek a navíc to jsou vačky dělané čistě na závody s velkým úhlem otevření a bez pořádného plnění (2 x 40 - 45 Weber) a výfuku je nemá cenu do auta vůbec dávat. Dnešní vývoj vaček šel dál, jezdí se menší úhly otevření, ale větší zdvihy a jiný tvar palců - tedy i jiné časování. Vačky rámcově do 270° jdou udělat bez problému přebrusem ze série, musí se samozřejmě poté tepelně upravit a následně rovnat a tohle bohužel dost brusařů nedělá. Ale pokud je tepelně upravená a následně srovnaná, tak vačka 100% přežije několik motorů. Vačky nad 270° se pak už dělají z polotovaru.
Co se týče přebrusů, tak asi nejlepší volba je p. Čepek - firma Motor Excel. Mám od něj 265/258°, 6,5 a 6,3 zdvih, dá se s tím úplně v pohodě jezdit po městě a mám odbržděno 89HP. Samozřejmě není to na závody a nebo sprinty. S ostřejší vačkou se dá 100 a více HP, ale ten motoru bude už do provozu nevhodný a taky jeho výdrž nebude taková jako u série nebo u toho co mám já. Co se týče Dlouhého z ledče, tak ruce pryč, když jsem viděl jeho upravené hlavy, kde než prst dojel k ventilu, tak to bylo jak vlnobití a jeho přebrusové vačky bez tepelné úpravy, tak to je taky maso... Jinak najdeš mě vždy na virtu, tady chodím jen nárazově.
Jako první pochválím auto, vypadá dobře a je správné, že na to nevěšíš žádné zbytečné plasty a lamináty jako většina majitelů těchto aut.
Borbet: Tovární vačku sehnat je celkem oříšek a navíc to jsou vačky dělané čistě na závody s velkým úhlem otevření a bez pořádného plnění (2 x 40 - 45 Weber) a výfuku je nemá cenu do auta vůbec dávat. Dnešní vývoj vaček šel dál, jezdí se menší úhly otevření, ale větší zdvihy a jiný tvar palců - tedy i jiné časování. Vačky rámcově do 270° jdou udělat bez problému přebrusem ze série, musí se samozřejmě poté tepelně upravit a následně rovnat a tohle bohužel dost brusařů nedělá. Ale pokud je tepelně upravená a následně srovnaná, tak vačka 100% přežije několik motorů. Vačky nad 270° se pak už dělají z polotovaru.
Co se týče přebrusů, tak asi nejlepší volba je p. Čepek - firma Motor Excel. Mám od něj 265/258°, 6,5 a 6,3 zdvih, dá se s tím úplně v pohodě jezdit po městě a mám odbržděno 89HP. Samozřejmě není to na závody a nebo sprinty. S ostřejší vačkou se dá 100 a více HP, ale ten motoru bude už do provozu nevhodný a taky jeho výdrž nebude taková jako u série nebo u toho co mám já. Co se týče Dlouhého z ledče, tak ruce pryč, když jsem viděl jeho upravené hlavy, kde než prst dojel k ventilu, tak to bylo jak vlnobití a jeho přebrusové vačky bez tepelné úpravy, tak to je taky maso... Jinak najdeš mě vždy na virtu, tady chodím jen nárazově.
- polyJihlava
- Příspěvky: 58
- Registrován: 13 led 2009 18:30
- Bydliště: Jihlava - Horni kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Tuner#2 : cus vacku dam teda si 280/280 myslim ze to bude nejlepsi reseni a navic se celkem dobre da sehnat za rozumne penize.jen by me jeste zajimala jedna vec,blok stareho favorita ma jeste mechanicke cerpadlo na bloku tudis i vystup na vacce k pohonu.Ja mam uz blok s el.cerpadlem takze nalitek na mechanicke tam nemam.Jsou ty vacky ze stareho favorita do felicie mpi stejne nebo si mam dat na neco pozor?
Jestli bych se jeste mohla zeptat na jednu otazku co mi lezi v hlave.Jak si dosahl toho ze mas blok motoru tak cistej a lesklej?Ja uz sem zkousel snad vsechny chemikalie ,ruzne cistice hliniku,pripravky na alu kola.ruzne lestici pasty atd a vysledek je porad mizernej jedineho ceho sem dosahl jsou rozezrana podlaha v garazi a prsty bez otisku.
Jestli bych se jeste mohla zeptat na jednu otazku co mi lezi v hlave.Jak si dosahl toho ze mas blok motoru tak cistej a lesklej?Ja uz sem zkousel snad vsechny chemikalie ,ruzne cistice hliniku,pripravky na alu kola.ruzne lestici pasty atd a vysledek je porad mizernej jedineho ceho sem dosahl jsou rozezrana podlaha v garazi a prsty bez otisku.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
..a vidim ze sa tu schadza cely VIRT .....
noo ale k veci ..
motory 781.135/136 maju inu vacku nez 791.135/136...
je tam rozdiel v priemere lozisk, ..teraz si nespomeniem ktore ma vacsie a ktore mensie...
ale toto je podstatna vec. pri kotorej si treba dat pozor...
(samo ked kupish vacku z vacsim premierom lozisk, tak to neni az taky problem, ako ked kupish z mensim)
no a vseobecne by sa dalo povedat, ze pri vackach okolo / do 270st.
sa daju pouzit seriove pruziny, misky a pod.. a tiez aj prebrusenie seriovej vacky sa pohybuje okolo 270st.
vsetky vacky (vyrazne) nad 270st uz potrebuju aj upravy na "ventiloch" (ulozenia, voditka, pruziny atd.)
a vackam cca od 285 do 300st sa doporucuju minimalne volnobezne otacky niekde okolo 2000ot./min.
(nad 300st aj 3000)
..pre staly chod motoru, a pre neziaduce opotrebenie vacky dvihatok a pod. na nizkych otackach...
(o strielani a chrrrrrleni plamenov ani nehovoriim...)
noo ale k veci ..
motory 781.135/136 maju inu vacku nez 791.135/136...
je tam rozdiel v priemere lozisk, ..teraz si nespomeniem ktore ma vacsie a ktore mensie...
ale toto je podstatna vec. pri kotorej si treba dat pozor...
(samo ked kupish vacku z vacsim premierom lozisk, tak to neni az taky problem, ako ked kupish z mensim)
no a vseobecne by sa dalo povedat, ze pri vackach okolo / do 270st.
sa daju pouzit seriove pruziny, misky a pod.. a tiez aj prebrusenie seriovej vacky sa pohybuje okolo 270st.
vsetky vacky (vyrazne) nad 270st uz potrebuju aj upravy na "ventiloch" (ulozenia, voditka, pruziny atd.)
a vackam cca od 285 do 300st sa doporucuju minimalne volnobezne otacky niekde okolo 2000ot./min.
(nad 300st aj 3000)
..pre staly chod motoru, a pre neziaduce opotrebenie vacky dvihatok a pod. na nizkych otackach...
(o strielani a chrrrrrleni plamenov ani nehovoriim...)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Škoda 120 Jihlava
Škoda 136L pro radost z jízdy a poslechu SQ instalace: http://tuner2.skoda-virt.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak tahle šáde je mazec
Tak tahle šáde je mazec
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Škoda 120 Jihlava
polyJihlava: No tak hlavně tuhle vačku nebrat! Jakmile nějakou takovou koupíš z druhé ruky, tak to zdaleka nemusí být to co je nabízeno a i nová co by přebrus od Pavlíčka, nebo to co nabízí Speedpro - to je děs. Ta vačka má sériový zdvihy a není tepelně upravená! Pozná se to většinou dle toho, že palce jsou normálně lesklé, kdežto tepelně upravená vačka má place takové šedivomléčné jako ta moje na fotkách. Vačky až po starší verzi Felicie MPI jsou stejné, až někdy od roku myslím 98 co udělali facelift, tak je myslím zároveň větší uložení vačky. Poznáš to dle toho, že řemenice na klice je na 24 klíč - ten motor s velkým uložením mám já. Na vačce bych rozhodně nešetřil a těžko budeš hledat lepší než to co nabízí Motor Excel. Navíc ví jaké nastavit vetilové vůle, jak upravit karbec a rozdělovač a tohle Tě jiní "brusiči" málokdy řeknou. Co se týče bloku, tak ten motor měl asi 15tkm a je pořádně odmaštěný, natřeným Galvinolem (základ na lehké kovy) a na to 2 x stříbrný Alkyton.
JRD McLAREN: Není to tak jak píšeš. Pokud to bude šmejd 280tka vačka, tak na ní stačí sériové pružiny, pokud to bude vačka dělaná někým kdo tomu rozumí a bude mít pořádný zdvihy a jiné náběžné hrany (tvar palce), tak k tomu zároveň dodá i nejhnodnější pružiny. Co se týče volnoběhu, tak s 280tkou je to kolem 1300rpm s 300 tak kolem 1600rpm, ale rozhodně ne to co píšeš.
Rolljoin: Díky.
JRD McLAREN: Není to tak jak píšeš. Pokud to bude šmejd 280tka vačka, tak na ní stačí sériové pružiny, pokud to bude vačka dělaná někým kdo tomu rozumí a bude mít pořádný zdvihy a jiné náběžné hrany (tvar palce), tak k tomu zároveň dodá i nejhnodnější pružiny. Co se týče volnoběhu, tak s 280tkou je to kolem 1300rpm s 300 tak kolem 1600rpm, ale rozhodně ne to co píšeš.
Rolljoin: Díky.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Tuner#2, kedze som predcasom sp ekuloval s vackami, tak viem co a ako...teda asi to iste co ty..
vyrobca vacky doporuci ci a ake pruziny, prip aj dvihatka ak sa bavyme o HYDRO ci PEVNYCH,
povrchova uprava je tiez dovezita vec...kedze som sa co to o "strojarine" ucil..
brusenim sa prosste zbrusi tenka tvrda vrstva z povrchu vacky, a nasledne je treba "urobit novu"..
a utych skodovackych bol podla mna rozdiel tak ako som pisal..
Felda BMM mala blok 781, z nalitkom na bloku a zaslepenym otvorom na pumpu..
a Felda MPI mala blok 791, bez nalitku a z toho uz vacky do starsich blokov nepasujuuu...
(byt vacka z Feldy MPI ma relativne najlepsie casovanie, co sa seriovky tyka)
a co sa otacok tyka, ja netvrdim ze to na nizsich otackach nepojde..
ale ze tie ci one su optimalne...samo zavisi to motor od motoru...od "REDLINE",
konstrukcia ovladania ventilov (OHV OHC, MiVEC, VVT-i, VTEC atd.)
vyrobca vacky doporuci ci a ake pruziny, prip aj dvihatka ak sa bavyme o HYDRO ci PEVNYCH,
povrchova uprava je tiez dovezita vec...kedze som sa co to o "strojarine" ucil..
brusenim sa prosste zbrusi tenka tvrda vrstva z povrchu vacky, a nasledne je treba "urobit novu"..
a utych skodovackych bol podla mna rozdiel tak ako som pisal..
Felda BMM mala blok 781, z nalitkom na bloku a zaslepenym otvorom na pumpu..
a Felda MPI mala blok 791, bez nalitku a z toho uz vacky do starsich blokov nepasujuuu...
(byt vacka z Feldy MPI ma relativne najlepsie casovanie, co sa seriovky tyka)
a co sa otacok tyka, ja netvrdim ze to na nizsich otackach nepojde..
ale ze tie ci one su optimalne...samo zavisi to motor od motoru...od "REDLINE",
konstrukcia ovladania ventilov (OHV OHC, MiVEC, VVT-i, VTEC atd.)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Škoda 120 Jihlava
JRD McLAREN: Vím na 100% že MPI mělo i malé uložení a lámalo se to nějakým rokem, asi tím co jsem psal, to už 100% teď z hlavy nevím. Navíc MPI vačka je sice nejostřejší série, ale absolutně nevhodná na karburátor svým průběhem. Trápil jsem se s ní skoro dva roky, nějak to jelo, ale pořád to zlobilo v přechodovém režimu. Co se týče otáček, tak jsi psal min. volnoběh u 300vačky 3000rpm a to není pravda.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
no mne sa este MPIcko felda z malymi loziskami pod ruku nedostala...
a knizka co tu mam tiez hovori to co som tvrdil...
a je pravda ze u tychto motorov som sa moc s karburatormi nehral..
lebo "naladit favorita" ....to ho racej podpalim...
SEDR a EDSR nemam problem naladit aj "poslepu"
..ale karbec FAV ...ee..
neviem jak je to u otacok s ostrou vackou na skodovkach....(kedze sa stym uz nehrajem..)
ale u oplu 16V je pri 296ke vacke vykon v rozmedzi 4000-8000ot.min a doporucene volnobezne okolo 2400
pri 314ke vacke vykon medzi 4500-800ot.min a volnobeh okolo 3000...
..znovu hovorim doporucene volnobezne otacky...pojde to samo aj na mensich...
a "doporucenymi volnobeznymi otackami" myslim tie, co doporucuje vyrobca vacky, z prislusnym "SETom"
ventilom, pruzin, misiek a pod..
u 8ventilu to bude zrejme menej...
a knizka co tu mam tiez hovori to co som tvrdil...
a je pravda ze u tychto motorov som sa moc s karburatormi nehral..
lebo "naladit favorita" ....to ho racej podpalim...
SEDR a EDSR nemam problem naladit aj "poslepu"
..ale karbec FAV ...ee..
neviem jak je to u otacok s ostrou vackou na skodovkach....(kedze sa stym uz nehrajem..)
ale u oplu 16V je pri 296ke vacke vykon v rozmedzi 4000-8000ot.min a doporucene volnobezne okolo 2400
pri 314ke vacke vykon medzi 4500-800ot.min a volnobeh okolo 3000...
..znovu hovorim doporucene volnobezne otacky...pojde to samo aj na mensich...
a "doporucenymi volnobeznymi otackami" myslim tie, co doporucuje vyrobca vacky, z prislusnym "SETom"
ventilom, pruzin, misiek a pod..
u 8ventilu to bude zrejme menej...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- polyJihlava
- Příspěvky: 58
- Registrován: 13 led 2009 18:30
- Bydliště: Jihlava - Horni kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Tuner#2 tak dam teda na tebe a omrknu vacky u motor excel.tam mi teda snad poradi nejlip.Jinak vacka mpi mi nejezdila spatne ani s dellortama.Co se tyce toho bloku motoru tak to zkusim udelat taky.diky za radu
Re: Škoda 120 Jihlava
Tuner#2: vždyt jo když chc jezdit sprinty tak musí mít porádnou palici - sací 38 , vefukový 32, ale i "seriovej" karbec když se udělá tak jde bez problému viz. Jarda Pešan , a ještě ta vačka je tak drahá protože jich je opravdu málo
příkald hlavy : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/" onclick="window.open(this.href);return false;
příkald hlavy : http://rallybazar.acrt.sk/component/opt ... lovak_utf/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Škoda 120 Jihlava
polyJihlava: Musíš si ujasnit na co to auto chceš a podle toho volit vačku. Z takových těch základních co ME nabízí mám 265/258 zdvihy 6,5 a 6,3mm a ta vačka jede krásně od spoda viz graf výkonu a točivého momentu: http://skoda-virt.cz/cz/auta/?id3=37&idp=98292" onclick="window.open(this.href);return false; Pak dělá 278/265, zdvihy už kolem 7mm a ta vačka má samozřejmě větší výkon, ale posunutý už od nějakých 700 - 1000rpm výš než mám já a to se projeví i na průběhu točivého momentu. Ta vačka už jede vespod hůř než ta moje. Pokud půjdeš ještě výš, tak už počítek ale se sníženou životností motoru a to dost podstatně.
Borbet: Co jsem viděl naposled Pešana, tak mladší tam měl dva karbce a ten motor to už je opravdu jen na sprity a nebo závody, pochybuju, že by se s tím vydal třeba do Maďarska na sraz jako loni já. Jak říkám, je to o prioritách a radit co je lepší, když se nezná 100% využití auta je těžké.
Borbet: Co jsem viděl naposled Pešana, tak mladší tam měl dva karbce a ten motor to už je opravdu jen na sprity a nebo závody, pochybuju, že by se s tím vydal třeba do Maďarska na sraz jako loni já. Jak říkám, je to o prioritách a radit co je lepší, když se nezná 100% využití auta je těžké.
Re: Škoda 120 Jihlava
jj naposled na sprintech v hoškovicích měl dva sedry vedle sebe - frajer že to sladil. Stejně mu to jede brutálně, ale do nový sezony se do toho ještě víc opřel
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Tuner#2:Jakto ze se nezna vyuziti auta?padlo tu nekolikrat,ze auto se stavi na sprinty
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Škoda 120 Jihlava
FubuTomas: Pokud chce jezdit sprinty na úrovni, tak o vačce pod 300° bych ani neuvažoval. A pokud bude s takovým autem na ty srazy jezdit, tak se může stát, že tam ani nedojede Mě je vcelku jedno co si tam dá, ale bohužel bez toho aby si tím člověk sám prošel se těžko radí neb dotyčný opravdu nemá představu co chce. Tím teď nemyslím někoho konkrétně, ale obecně.
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
Tuner#2:To je jasny,ale kazda rada dobra,vis jak,proste bude potreba na sprinty,ale samozrejme aby se s tim na ten sraz kde jsou ty sprinty dalo dojet,ne kazdej ma podval proste neco mezi aby se s tim dalo slusne jet a aby to poradne mazalo....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 120 Jihlava
No však už jsem to tady trochu naznačoval, že zkloubit auto, který bude jezdit po vlastní ose a bude úspěšný na sprintech, nejde. Taky jsem si myslel, jakou udělám parádu s 1,4kou motorem, který snad těch 90koníků má. Jako na silnici se s tím pobavíš dost, protože to s lehkou škodovkou jede jak střelená svině. Na volných sprintech za sebou taky dost aut necháš. Ale když se proti tobě postaví swifty Gti a škodárny co mají třeba 120koní a váhu o 100kg menší, tak se můžeš snažit jak chceš a nezmůžeš ani prd. Proto už budu sprinty jezdit jen pro srandu a radši si sjedu rally, kde se aspon víc pobavím a není to jen o výkonu motoru.Ale zase s tím motorem můžu je klidně v provozu a šlape to ve všech režimech.
Tak jestli chceš Luboši jezdit na srazy po ose, tak bych moc brutální motor nestavěl, aby to taky něco vydrželo. Spíš bych šel cestou snižování váhy, ale zase škodovka už tak vydrží při nehodě prd a mít z toho ještě pulku vyřezanou a odvrtanou, tak v tom bych se rozbít nechtěl. Nebo si nechat přeskládat převodovku.
Tak jestli chceš Luboši jezdit na srazy po ose, tak bych moc brutální motor nestavěl, aby to taky něco vydrželo. Spíš bych šel cestou snižování váhy, ale zase škodovka už tak vydrží při nehodě prd a mít z toho ještě pulku vyřezanou a odvrtanou, tak v tom bych se rozbít nechtěl. Nebo si nechat přeskládat převodovku.
Škoda 120 1400