Opel Kadett GSi 2,0 8V

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Tak jsem potahoval jen v sobotu, nedele byla zabita kvuli nakupum na vanoce :spac: . Jde to mnohem hur nez jsem cekal, to co je na fotkach je vysledek 6 hodinove prace :kladivo: .
Calouneni zadni plast 1..jpg
Calouneni zadni plast 1..jpg (146.81 KiB) Zobrazeno 2511 x
Callouneni zadni plast 2..jpg
Callouneni zadni plast 2..jpg (134.95 KiB) Zobrazeno 2511 x
Calouneni zadni plast 3..jpg
Calouneni zadni plast 3..jpg (137.55 KiB) Zobrazeno 2511 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Ted jsem vymamil fotku Kadetta od kluka, ktery mi ho prodaval nez jsem si ho odvezl, pro srovnani pridavam fotku jak to vypada ted.
Fotka je vespod poskozena, ale lepsi neco nez nic, je to asi jediny dochovany dokument puvodniho stavu 8)
Takhle jsem to koupil.jpg
Takhle jsem to koupil.jpg (112.52 KiB) Zobrazeno 2438 x
29112009155.jpg
29112009155.jpg (150.29 KiB) Zobrazeno 2438 x
Zitra jsem hodim fotky temer hotoveho calouneni zastavby v kufru.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od JOE_Cik »

gut, ale to zadní kolo je moooooc zalezlý.... a ten cervenej tahokov bych stříknul černou mat ... :-D
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Možný bych popřemýšlel o návratu půvosní zpětných zrcátek co? Ale jinak změna je to veliká.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

JOE_Cik píše:gut, ale to zadní kolo je moooooc zalezlý.... a ten cervenej tahokov bych stříknul černou mat ... :-D
Nejsi prvni kdo si vsimnul uz jsme to tu jednou resili ted uz tam mam podlozky,auto jeste neni komplet hotovy, takhle to nechat to bych mu neudelal :D
A ten tahokov jsem prave chtel do kontrastu s tou cernou, cerna je sice nej barva ale vseho moc skodi .
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

m.artty píše:Možný bych popřemýšlel o návratu půvosní zpětných zrcátek co? Ale jinak změna je to veliká.
Covece nevim, za prvi ted uz by tam nesli i kdybych chtel, je tam navareny novy trojuhelnik aby tam pasovali tyhle zrcatka (montazni adaptery ktere se k nim delaji mi nejak k srdci neprirostli), vim sice ze M3 zrcatka jsou dost ohrany proto jsem tyhle alespon zkratil asi o 3cm, ale i tak me urcite kritika fanosku BMW nemine :mrgreen: .
Original nejsou osklivy ale ten tvar mi k tomu proste nesedel hodi se podle me vic na F Astru, tam bych si je klidne nechal. Dik za postreh. Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

A tady jsou ty slibovane fotky zastavby kufru. Jeste tak zitra a mohlo by to byt hotove, snad spek
PRED
PRED
Zástavba kufru osazená.jpg (95.38 KiB) Zobrazeno 2377 x
A PO
A PO
P1000051.JPG (156.86 KiB) Zobrazeno 2377 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

P1000050.JPG
P1000050.JPG (139.73 KiB) Zobrazeno 2377 x
P1000049.JPG
P1000049.JPG (167.34 KiB) Zobrazeno 2377 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

favoracer
Příspěvky: 62
Registrován: 27 říj 2007 14:39
Bydliště: Kosice, SR

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od favoracer »

cim je prosim ta caluneny ten kufor? paci sa mi ten matros...diky
Punto Power

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

favoracer píše:cim je prosim ta caluneny ten kufor? paci sa mi ten matros...diky
Je to primo potahova latka, tohle konkretne je ,,KARA,, cervena a cerna, povrch neco jako semis. Prodavaji spousty barev ja davam 130-145kč za 1x1,5m, chce to, ale aby sis ji mohl osahat musi byt lehce pruzna, tenka a vespod by mela byt hladka s ne prilis dobre propustnym povrchem, bez nej se pak da spatne lepit protoze skrz ni snadno projde lepidlo na povrch, taky uz jsem jich mel par takovych v ruce. Odkaz na nejaky www bohuzel nemam kupuji ji pobliz ve meste, ale snadno ji sezenes nekde, kde maji potahove latky.
PS: Nechci te nejak odrazovat, ale pokud bych delal dalsi auto sel bych uz jedine do kozenky, cena podobna, mnohem pruznejsi (da se i nahrivat), nepropusti zadne lepidlo (mnohem lepe se s tim pak pracuje, zadna starost) a barev delaji jeste vic nez co sezenes v pripade latky. Pokud by jsi jeste neco ohledne latky potreboval staci napsat, rad pomuzu
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od pufko »

Pepe nechcem ti kaziť radosť ale zdá sa mi že si sa vybral zlým smerom, čo sa týka audiosústavy, osobne by som z toho nekúpil nič, tvoj najkvalitnejší komponent zosilovač Magnat patrí iba k priemeru... O zvyšku radšej ani nehovorím...

favoracer
Příspěvky: 62
Registrován: 27 říj 2007 14:39
Bydliště: Kosice, SR

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od favoracer »

PepeGSi píše:
favoracer píše:cim je prosim ta caluneny ten kufor? paci sa mi ten matros...diky
Je to primo potahova latka, tohle konkretne je ,,KARA,, cervena a cerna, povrch neco jako semis. Prodavaji spousty barev ja davam 130-145kč za 1x1,5m, chce to, ale aby sis ji mohl osahat musi byt lehce pruzna, tenka a vespod by mela byt hladka s ne prilis dobre propustnym povrchem, bez nej se pak da spatne lepit protoze skrz ni snadno projde lepidlo na povrch, taky uz jsem jich mel par takovych v ruce. Odkaz na nejaky www bohuzel nemam kupuji ji pobliz ve meste, ale snadno ji sezenes nekde, kde maji potahove latky.
PS: Nechci te nejak odrazovat, ale pokud bych delal dalsi auto sel bych uz jedine do kozenky, cena podobna, mnohem pruznejsi (da se i nahrivat), nepropusti zadne lepidlo (mnohem lepe se s tim pak pracuje, zadna starost) a barev delaji jeste vic nez co sezenes v pripade latky. Pokud by jsi jeste neco ohledne latky potreboval staci napsat, rad pomuzu
dakujem za vycerpavajucu odpoved:)
Punto Power

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

pufko píše:Pepe nechcem ti kaziť radosť ale zdá sa mi že si sa vybral zlým smerom, čo sa týka audiosústavy, osobne by som z toho nekúpil nič, tvoj najkvalitnejší komponent zosilovač Magnat patrí iba k priemeru... O zvyšku radšej ani nehovorím...
Pufko to ja vim vetsinu jsem sehnal nekde od kamosu jen ten kapacitator jsem kupoval, ja za prvi do muziky nejsem az takovy silenec a hlavne jsem ted nemel penize na to koupit 8 repraku 2 zesilovace a subac. To co by se mi libilo by me vyslo tak ke 20tisicum a ty ted momentalne nemam. Az je mit budu proste jen vymenim veskere komponenty v platu a bude. Sam bych takovehle znacky ktere tam jsou nebral ale cena byla smesna, jelikoz to bylo od znameho a pulku veci jsem dostal od kluku co ji ze sveho auta vyradili tak aspon prozatim tam neco hrat bude, za muziku jsou to opravdu hrozny palby, pokud chces neco kvalitniho. Dik Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od pufko »

... no len ked si už začal , tak je to kopec práce a tiež materialu, ktorý nie je zadarmo... Ked nie si úplny fanatik tak si mal dať len dve lepšie komponentné sady 165mm a pohánať ich nejakým radiom od Alpine a mal by si vystarané. Neskôr by si to doplnil nejakým subwooferom ktorý by si pohánal nejakým zmostíkovaným dvojkanálovým zosilovačom, a verím že by si si vystačil aj bez kapacitora... Tolko reprákov ti vytvorí iba akustický skrat a nie porciu kvalitnej muziky. Čudoval by si sa čo dokáže samostatné radio ako je Alpine, tam kde vačšina už dávno skresluje a chrčí , hrá Alpine krásne čisto a to isté dosiahneš kúpou kvalitného zosilnovača, lacné budú skreslovať ovela skôr a preto si myslíš že potrebuješ kapacitor aby pri vysokej hlastosti nedochádzalo k skresleniu. Ja som nejaký ten rok používal Hioinics Eagle , ktorý má poctivých 4x45W (o takomto výkone sa tiež niektorým zosilnovačom môže len snívať) má také možnosti nastavenia o akých sa dnes vačšine zosilnovačov ani len nesníva, daroval som ho budúcemu švagrovi...
Obrázek

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

[quote="pufko"]... no len ked si už začal , tak je to kopec práce a tiež materialu, ktorý nie je zadarmo... Ked nie si úplny fanatik tak si mal dať len dve lepšie komponentné sady 165mm a pohánať ich nejakým radiom od Alpine a mal by si vystarané. Neskôr by si to doplnil nejakým subwooferom ktorý by si pohánal nejakým zmostíkovaným dvojkanálovým zosilovačom, a verím že by si si vystačil aj bez kapacitora... Tolko reprákov ti vytvorí iba akustický skrat a nie porciu kvalitnej muziky. Čudoval by si sa čo dokáže samostatné radio ako je Alpine, tam kde vačšina už dávno skresluje a chrčí , hrá Alpine krásne čisto a to isté dosiahneš kúpou kvalitného zosilnovača, lacné budú skreslovať ovela skôr a preto si myslíš že potrebuješ kapacitor aby pri vysokej hlastosti nedochádzalo k skresleniu. Ja som nejaký ten rok používal Hioinics Eagle , ktorý má poctivých 4x45W (o takomto výkone sa tiež niektorým zosilnovačom môže len snívať) má také možnosti nastavenia o akých sa dnes vačšine zosilnovačov ani len nesníva, daroval som ho budúcemu švagrovi...


Nekoho takoveho jako jsi ty jsem potreboval kdyz jsem tu muziku daval dohromady aby mi rekl co kam dat , co nedavat a hlavne jak to zapojit aby to nejak hralo, jenze nikdo takovy se v mem okoli nenachazi, takze jsem tam dal to co jsem mel po ruce, tak abych nejak vyplnil to plato, ktere jsem taky vytvoril jen tak jak to vyslo do kufru (bez nejakych vypoctu objemu a takovych tech nutnosti). Rikam vse se da zamenit za lepsi, jen pocet a velikost repraku se jiz zmenit neda, zapojeni jen pres radio mi prijde trochu malo i kdyz Alpine jsem v ruce nemel, mam tam ted sonku 4x,,50" (snad 50 :wink: ) a jen s ni by to i pro me bylo asi trochu malo, myslim ze tu kvalitu jsem trochu dohnal pres vyhybky (jsem laik tak se mi to mozna jen zda). Rekl bych ze z kazdeho repra jde to co ma jit, subac basuje, stredy stredujou, vysky vyskujou, :mrgreen: :mrgreen: a radio a oba zesiky jsem nastavil radsi na mensi ,,vykon" tak aby ta kvalita za neco stala, ale prave verim ze kdyby byl po ruce clovek co se v tom vyzna dokazal by to same z pulkou mnou pouzitych veci a take nakladu. Jenze nikde nikdo a vse si musim placat sam tak jak nejlip umim a podle toho vypada vysledek.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od pufko »

človek sa musí dosť krotiť u lacnejších komponentných sád a u koaxiálných obzvlášť. Ich papierový údaj o výkone je poriadne prestrelený a na ich zaťaženie si hravo vystačí kvalitnejšie rádio, zosilovačom im nie problém zakrútiť krk... Kamarát sa nedal presvedčiť o tom že Ground Zero je šmejd, dal do zástavby asi 80000,- vrátane všetkých prác, z obťahovaním a lakovaním, káblami a dopadlo to už 2x odpáleným basákom 15" a 1x odpálenými výškami... Problém nebol v nastavení ale iba v tom že majitel si myslel že ked má Ground Zero že má niečo viac
Obrázek
Ja som dal za jazdený Hifonics Eagle 3000,- a za dvá tieto repráky na polských trhoch dalších 3000,-, dal som to do obyčajného bassreflex boxu a bolo to na nevydržanie, jeden tento 10" basák váži 4,5kg (na webe píšu dokonca 5,8kg), za 115 zł sa bude ťažko hladať konkurencia... Dnes je to v prepočte nejakých 20€ za kus. Zaoberal som sa aj plošným ozvučením a basák, ktorý znesie napríklad 1kW poctivého výkonu RMS stojí tak 250€, priemer kmitačky má 4" = 100mm a váži poctivých 12-14kg pokial nie je s neodym magnetom
Obrázek

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Tak zase nejaky mensi pokrok, v kufru je hotovo a pomalu se šinu interierem od zadu dopredu.
P1000098.JPG
P1000098.JPG (185.71 KiB) Zobrazeno 2245 x
P1000095.JPG
P1000095.JPG (180.7 KiB) Zobrazeno 2245 x
P1000097.JPG
P1000097.JPG (200.44 KiB) Zobrazeno 2245 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Potahovani stropnice a zadniho ramecku okna
P1000087.JPG
P1000087.JPG (192.23 KiB) Zobrazeno 2245 x
P1000089.JPG
P1000089.JPG (161.78 KiB) Zobrazeno 2245 x
P1000090.JPG
P1000090.JPG (197.99 KiB) Zobrazeno 2245 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Po napasovani do auta
P1000092.JPG
P1000092.JPG (210.34 KiB) Zobrazeno 2244 x
P1000093.JPG
P1000093.JPG (173.44 KiB) Zobrazeno 2244 x
P1000094.JPG
P1000094.JPG (181.92 KiB) Zobrazeno 2244 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Pěkné, jen v kufru potáhni ještě podlahu. A kdyby si chtěl, tak bych měl mít v garáži gumy kolem dveří, které jsou celé černé.....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

m.artty píše:Pěkné, jen v kufru potáhni ještě podlahu. A kdyby si chtěl, tak bych měl mít v garáži gumy kolem dveří, které jsou celé černé.....
na gumy jsem ti poslat SZ a na tu podlahu uz nepujde latka, dam tam akusticky molitan
acr-hstopf01.jpg
acr-hstopf01.jpg (19.72 KiB) Zobrazeno 2241 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od kucik »

Ten kufr je hrozný, je tam toho moc a navíc ani ne kvalita. Heslo: "méně je někdy více"-tady dostalo pěkně na prdel.Být tebou tak uvažuji o změně.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

kucik píše:Ten kufr je hrozný, je tam toho moc a navíc ani ne kvalita. Heslo: "méně je někdy více"-tady dostalo pěkně na prdel.Být tebou tak uvažuji o změně.
Vetsina tehle veci je jiz pouzitych a mel jsem je za babku (2 tretiny zadarmo) do budoucna urcite pujdou zamenit za nejakou vyzsi kvalitu, na tu ted ale nemam penize, ty jsou potreba na jinych mistech auta. Jednoduche je na tom to ze tyto repro ci zesik, proste potom jen vyndam a nahradim kvalitnejsim o stejnem prumeru, zapojeni a veskere veci okolo budou jiz hotove a pripravene. Kdybych mel cekat az budu mit veskere komponenty podle mych predstav asi bych ten kufr a snad ani to auto nikdy nedodelal. Na techto jsem alespon odzkousel veskere zapojeni a do zacatku mi postaci, az bude na lepsi vymeni se. Ten pocet se mi zda optimalni, az na to prijde koupim jeden mono zesik pro subac a jeden dvoukanal pro dva pary stedu a je to, nevim ceho se tam zda moc, mozna ty 4 vyhybky mohli byt schovane, ale neplanuji tam vozit pytle s piskem, takze o prostor mi nejde. Pokud bys mi rekl co podle tebe udelat jinak rad si necham poradit a mozna i zmenim nazor. Diky za postrehy, kritika je presne to co prave potrebuji (to myslim vazne, bez ironie). S pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od pufko »

Tak to je ozaj celkom zle... Ja som myslel že je to len hromadou lacných reproduktorov, ale to je aj z hladiska technického úplne nanič. To čo som ti písal vyššie o akustickom skrate platí u teba dvojnásobne, nie len že tam máš kopec reprákov, ale ty nemáš pre ne ani žiadnu "ozvučnicu" a aj keby si ju mal tak musí byť oddelená pre "basák" a zvyšok repro, pretože ked ten basák bue hrať v jednej ozvučnici spolu s dalšími reproduktormi tak jeho kmitanie by spôsobovalo že by ovplyvnoval iné reproduktory, čo by znižovalo podstatne kvalitu (akustický skrat). Ked nemáš ozvučnicu žiadnu , respektíve ju vytvoríš zadnou sedačkou , tak zasa sa jedná o podajné materiali čo spôsobuje skreslenie, a vysokú nekvalitu. Basak musí byť jednoznačne v nejakej poriadne pevnej ozvučnici , či už bude uzavretá, bassreflex alebo bandpass je už jedno len nesmie to hrať len tak do priestoru, stratíš kopec výkonu (rovnako pri prehnanom objeme) a tiež na nejaké hlbšie basy môžeš zabudnúť, čiže kvalita zvuku 0 bodov. Další problém sú nekvalitné "stredové" repro, zosilovač je na ne už silný a garantujem ti že ich odpáliš, už len z toho dôvodu že tiež nie sú v ozvučnici, a bude sa ti zdať že to hrá slabo. Urob si jeden experiment, zober si hociakú kartonovú krabicu , zalep ju páskou a daj do nej repro a vypočuj si zvuk, potom to isté repro vytiahni a polož si ho len tak na stôl, a budeš počuť ten obrovský rozdiel (membránu pôjde pomali vytrhnúť). A to sa bavíme len o sprostej kartonovej krabici. Garantujem ti že ked to dáš do ozvučníc tak na pohon stredov a výšiek si vystačíš s autorádiom a na subwoofer daj dvojkanál ktorý zmostíkuješ, a opatrne, pretože nie je stavaný na nejak vyšší výkon

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od Fifi »

Původně jsem se k audiu vůbec nechtěl vyjadřovat, ale jak už bylo řečeno, méně je někdy více... V případě 3dv. bych osobně coby "nízké" ceny a relativní kvality šel do systému 2.1, nebudeš sice tolik "kchůl" jak s tím co máš (vypadá to jak by přijeli kolotočáři), ale co se týče projevu, tak to bude úplně jinde... Základem je rádio, klidně starší, vyšší řady než nové zákl. řady... na něj bych napíchl přední 16,5cm komponenty (raději něco citlivějšího), kdyby jsi hrál někdy bez subu, případně bych se nebál 13tek se subem... dveře samozřejmě vytlumit, do kufru 12" sub v tvém případě asi BR na zmůstkovaný 2k zes. (mac audio z2200 třeba, je už seriozní) a konec, s tímto budeš určitě o hodně dál než jsi teď pokud nekoupíš nějaké "rádoby" repro... :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od kucik »

Přesně jako fifi: Kloudné rádio, do předních dveří kvalitnější 16,5 komponentní repro a do kufru 12 nebo 15" sub (ten mám já:-),větší vypadá líp ) a buď 4-kanál a namůstkovat na 3-kanály nebo 2-kanál a monoblok a nebo 2 dvoukanály.Teď ten kufr vypadá hrozně jak množstvím repro,tak i jejich kvalitou a výsledný efekt bude hrozný jak hudebním projevem,tak i po designové stánce.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Tak to me chlapci teda pekne ser... , asi to teda budu muset nejak predelat, problem jsou ale ty boky, jelikoz z auta uz je ven nedostanu a hlavne jsou uz potazeny od spoda az po strehu v jednom kuse latky ( a verte ze potahovat to znovu nebudu :twisted: ). Pokud bych chtel premistit zesiky nebo jeden z nich odebrat zbydou mi na bocich diry po kabelech, coz taky nebude zrovna pekny. Jeste horsi jsou ale ty bocni repra(stredy), po tech by mi zbyli trochu vetší dirky, ty tam proste zustat musi(samozrejme je casem vymenim za neco co mi pak doporucite). Jedine s cim se da jeste neco delat je zadni celo to lze vyndat a udelat treba cele znova a ted bych rad slysel co tam tedy dat, a co vsechno nedat. Druhy par stredu tedy urcite ne, kapik ten tam nekde byt musi a podle vas tam mam tedy hodit jen 12" subac a smitec jo?
Shrnuti: Pokud bych na bocich tedy nechal ty stredy, do cela bych hodit 12" subac, tak bych pak potreboval poradit jaky zesiky tam dat. Vim ze 2 jsou zbytecny, ale jak jsem psal, kdyz jeden z nich vyndam zbyte mi tam po nem par nehezkych der. Nebo proste navrhnout nejake reseni jak by to bylo podle vas nejlepsi prekopat. Diky vsem za pripadne rady a nazory. S pozdravem Pepe

To Pufy: S tim uzavrenim neco udelam bocni stredy budou mit prostor vlastni prostor z boku a zezadu na to celo pak vymyslim nejakou bednu ktera to uzavre, aby to nemohlo nikam jinam. Tak jak to je ted jsem veskery prostor chtel vytlumit vatelinem, ale je fakt ze je to stejne k hov... kdyby mel subac a stedy spolecnou ozvucnici.
Za tou zadni sedackou neni sice moc mista, pro 12" subac by to bylo asi malo, ale pokud by tam byl jen ten jeden tak by se tam urcite dalo vymyslet neco dostacujiciho.
Dik Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od Fifi »

Když přemýšlíš takto (viz tvůj poslední post), tak zapomeň co jsem psal, odděl ty ozvučnice jak ti někdo radil a nech to tak... Až tě to omrzí nebo budeš mít peníze na adekvátní audio, tak se potom s někým kdo tomu rozumí poraď aď nekoupíš to co máš jen třeba v jiné barvě, to co tam máš vytrháš a postavíš to od základu, nemá cenu to nějak "lepit/plácat" z toho co máš a už vůbec ne řešit co se zbylými dírami. Tolik můj názor... :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Kdyz jsem nad tim ted premyslel a koukal na to v garazi, jedine reseni ktere by mi vyresilo asi cely muj (a mnou vytvoreny) "problem" by asi bylo zvytvoreneho prostoru boků a zadniho cela udelat onu zminenou ozvucnici zezhora hodit nejaky plato a zpredu desku, tim bych to vlastne cele uzavrel (vse samozrejme v nejakem desingu :mrgreen: ) a do tohoto neve vytvoreneho cela dat pouze jeden subac nespis 12" (vic se mi tam asi nevleze) a nahoru do plata hodit 2 ovaly a tot vse co by v kufru bylo. Cely vnitrni prostor (ve kterem jsou nyni nastlany ty repra a zesiky) vytlumit napr. tim akustickym molitanem, cimz by vznikla myslim velice kvalitni ozvucnice pro subac. Jen nevim jak ty ovaly zda je nahoru do plata vubec davat, jelikoz by opet meli spolecnou ozvucnici s subwooferem (ci opet nejak oddelit), ale mit vpredu dve 16cm stredy, dve vysky v palubce a vzadu jen subac ,no nevim zda by tam ty ovaly nebylo lepsi dat. Predek bych nechal pres radio,jak to je a zadek bych hnal tim magnatem co tam mam ted je to 600W 4kanal. Posilejte rady zda by toto reseni za neco stalo, pokud nekdo nepochopi jak to chc predelat tak dovysletlim diky Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od kucik »

Ovály do kufru nedávat,pokud jim zas neuděláš vlastní ozvučnici (sub by jim zničil membránu tlakem,i když asi ne hned) a i tak budou určitě díky subu hrát zkresleně.Fakt stačí sub + kvalitní kompa, která dokreslí zbytek.Zeptej se na autohificlubu a uvidíš, co ti tam znalci řeknou.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Odpovědět

Zpět na „Projekty“