Poslední návštěva: 23 úno 2020 03:03 Právě je 23 úno 2020 03:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 12:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
patt- píše:
tak toto je fakt uchylny projekt,kebyze mam ja vr6 k dispozicii tak jedine do golfa II alebo III ale favorit??? :shock: fuj

To je o ničem, takových je už spousta...Jinak jsme měli nejdřív k dispozici kastli a pak jsme teprve sehnali motor :lol:

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 13:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 5538
Bydliště: Sokolov-Svatava
proč by mělo být nějaký křížení značek špatný? klidně bych si užíval radosti z jízdy v golfu s motorem z opelu nebo naopak. když to bude pořádně fungovat, tak proč ne?.. taky spojení AR se škodou, by bylo fajn. spek

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 21 led 2011 07:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Závada odhalena a odstraněna! Šlo o špatné čidlo otáček, jak mi někteří radili 8) Takže motor už zase zaVRčel, teda spíš brutálně zařval.
Teď nás čeká vaření klece, oprava střechy a k tomu doladění předních blatníků a nárazníků.
Když už maká motor, hned se bude dělat líp :) Až budu mít po ruce foťák, přidám nějaký fotky z práce

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 led 2007 16:03
Příspěvky: 2217
Bydliště: Praha
patt- píše:
tak toto je fakt uchylny projekt,kebyze mam ja vr6 k dispozicii tak jedine do golfa II alebo III ale favorit??? :shock: fuj

Máš k dispozici clio, tak si ho přelešti i s vocasem a nepruď chytrýma kecama :x

_________________
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 14:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2005 18:52
Příspěvky: 5079
Bydliště: Havířov
Patt-: v trojce golfu je VR6 vcelku normální záležitost... ve dvojce už to má dneska taky každý... ale favoritů?

_________________
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Přesně tak, v koncernových autech už to není taková zvláštnost. U nás jsou VR6 kromě VWček ještě v RABBITu a jednom brutálním erku, snad i s nitrem, určitě je znáte :) My jsme původně zamýšleli i motor z alfy 2.0 V6 Turbo nebo 1.8T 20V ale na ten bysme neměli prachy...tak uvidíme jak to poletí, motor se dá různě ladit :rock:

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 21:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8216
Bydliště: Litvínov
V tom Favoritu to bude zajímavé. Už jen proto, že jsem ještě neviděl Fávo, kde by bylo 6 cylindů :) Těším se na nové fotky :wink:

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 23 led 2011 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2009 09:18
Příspěvky: 355
Bydliště: Praha
To by mě zajímalo proč je VR6 ve Fáčku úchylný a v Golfu II ne, to je zase chytrej post :roll: Mně se to líbí, těším se na další fotky a postřehy 8)

_________________
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 12V
Ronal R46 7x16 ET37
Pirelli PZeroNero 195/45 R16


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 23 led 2011 12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2008 20:56
Příspěvky: 1630
Jsem zvědav, jaké bude mít to auto jízdní vlastnosti. Přece jen, ten motor už bude těžší, ale třeba překvapí. Neber to jako rýpání, ale zvědavost - fakt se na to těším. Projekt je hodně pěkný a zajímavý 8)

_________________
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 09:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Díky chlapi :D sám jsem zvědavej jak to pojede a jestli zvládne i zatáčky. Poslední možnost budou rovinky. Zatím je na autě sportovní výškově stavitelný podvozek Raceland :?: (na lepší jsem neměl) z důvodu maximálního snížení, kvůli vzhledu...

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 13:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Přikládám několik fotek, který jsem pořídil v poslední době. Nejsou na nich moc patrný změny, taky se jich moc neudělalo :roll:
Příloha:
Obraz0487.jpg

Příloha:
Obraz0486.jpg

Příloha:
Obraz0482.jpg

Kvalita fotek z mobilu...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 14:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2008 20:56
Příspěvky: 1630
Z toho auta začíná jít respekt 8)

_________________
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 18:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2009 09:18
Příspěvky: 355
Bydliště: Praha
Sem rád, že vpředu vidím starej dobrej origo nárazník 8) Jinak doufám, že přední světla budou taky klasický Fáva :)

_________________
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 12V
Ronal R46 7x16 ET37
Pirelli PZeroNero 195/45 R16


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 01 dub 2011 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Tak s autem hýbeme jenom pomalu a taky už je potřeba začít dávat do kupy rám.
Můžete mi někdo poradit jak na ohýbání trubek nebo doporučit někoho šikovnýho v rozumný vzdálenosti od Náchoda? Zatím připravuju výztuhy a patky...
Btw. přední nárazník se nám zdál nejvhodnější, lepší než tuningový. Místo světel vepředu budou asi kryty, možná časem nějaké lampy.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 01 dub 2011 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2008 20:56
Příspěvky: 1630
Předpokládám, že budeš mít ohýbačku, která ohýbá za studena. Takže zavař jeden konec trubky, trubku pořádně napěchuj pískem (nejlepší je sklářský, protože je jemný), postupně to po částech vždy pořádně udusej, pak zavař i druhý konec trubky a ještě ty navařené plechy kladivem zatluč co nejvíce dovnitř (tím ten písek ještě více stlačíš). Pak naohýbej 8)
Pokud má ještě někdo lepší poznatky, tak ti je sem určitě napíše

_________________
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 01 dub 2011 12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Díky, takhle bych to asi dělal, mám půjčenou ohýbačku, ale musím si nechat udělat přesný kopyto. Nejsou k tomu ty správný...tak doufám že to půjde.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 01 dub 2011 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2008 20:56
Příspěvky: 1630
Jo - to jsem zapomněl dodat. Že to kopyto, jak píšeš, musí být maximálně přesné, jinak se ti trubka bude hodně a nepravidelně vlnit (ona se trošku zvlní i tak, takže toho se nelekej - i profíkům se to vždycky trošinku zevnitř zvlní) 8)
Ale toto je asi nejjednodušší řešení na "domácí" podmínky 8)

_________________
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2011 11:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Po menší odmlce zase pokračujeme na autě. Měli jsme problém se spojkou ale nový váleček to prozatím vyřešil :potlesk: Nicméně po sezóně bude potřeba vyměnit některé díly...
Také se nám podařilo sehnat firmu na ohýbání trubek a to celkem v dosahu. Mají slušný zařízení a zkušenosti, takže by ohyby měli být přesnější a bez deformací:) Paráda. Zatím jsme navařili patky za sedačkou na hlavní oblouk, jsou navíc vyztužené zespodu. Tloušťka 3 mm, 14x14 cm. Přední mám připravené ale nechám to až budou trubky hotové aby to páslo...Dneska jedu nakoupit ještě nějaký materiál a připravit podklady pro ohýbání.
Hrozně se nám to vleče, ale teď snad přijdou nějaký pokroky...třeba široké 4-body
Příloha:
Pasy.jpg

Více fotek dodám, až bude na co koukat:)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 07 čer 2011 13:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2999
Ten nárazník vypadá hrozně. :(

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 07 čer 2011 13:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2010 17:58
Příspěvky: 890
Ty brďo to auto je jak papír, ve 30 to musí být na sračku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 08 čer 2011 08:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
No uvidíme, doufám že nás žádná kolize nepotká. Nečekám ale že by auto nic nevydrželo :)
Auto není na show´n´shine, žádnej tuning, proto je spíš praktický. Možná že celkově s kapotou, maskou a kryty světel to bude vypadat jinak...když se mě to nebude líbit, určitě to předěláme hochu :lol:

Minulý týden jsme si přivezli naohýbané trubky a žačali jsme s výrobou rámu. Tenhle víkend by měl být hotový.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 08 čer 2011 13:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1804
Bydliště: Třebíč...
já teda osobně nejsu moc nakloněn ke křížení značek, ale co.Škodovka je v koncernu, fávo se dělalo už, když patřila pod VW, tak proč ne.Kluci maj můj obdiv.Kdo si hraje, nezlobí 8)

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 08 čer 2011 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Díky, děláme co můžem. Pro nás to byla asi nejlepší volba na zvýšení výkonu. Za slušněj peníz:) Na úpravy škodováckých motorů jsme neměli a pořád nemáme - prachy

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 10 čer 2011 00:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2010 21:36
Příspěvky: 28
tholis píše:
Ten nárazník vypadá hrozně. :(


Prosimtě.. :mrgreen: Normální nárazník, to auto má snad závodit ne??..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 13 čer 2011 08:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Včera jsme dovařili základní klec, už je potřeba jenom to propojit s předníma a zadníma hrnkama tlumičů a asi na pár místech ke sloupkům...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 12:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 led 2007 16:03
Příspěvky: 2217
Bydliště: Praha
lrrh píše:
tholis píše:
Ten nárazník vypadá hrozně. :(


Prosimtě.. :mrgreen: Normální nárazník, to auto má snad závodit ne??..

On to není nárazník z červen Fabie, takže je hnusnej :lol:
Pecka projekt!!

_________________
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 12:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 5538
Bydliště: Sokolov-Svatava
ohyby vypadaji dobre. 8) vsechno slo za studena? jaky prumery trubek, tloustky sten jste pouzili?.. vykrouzeny otvory v narazniku se mi libi. vypadaji racingove a maji i funkci.

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Naposledy upravil AR166 dne 21 čer 2011 14:59, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 21 čer 2011 11:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Jasně, nemusí se to všem líbit. Otvory jsou tam z praktickýho důvodu, přesně za nimi je chladič a ten by jinak byl z velké části zakrytý. Takhle k němu půjde přímo víc vzduchu.

Trubky jsou ohýbaný za studena, všechny mají teda průměr 40 mm, hlavní oblouk tloušťka 2,5 mm, ostatní trubky 2 mm.

EDIT: rám je komplet dovařený a vevařený do kastle. Přibyly ještě výztuhy k předním a zadním miskám, rozpěra a stropní výztuha. Teď se chystáme dodělat pár plechových maličkostí a pak by se mělo vše nastříkat. Další fotky budou až se trochu pohneme dopředu.

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 12 srp 2011 12:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2006 18:42
Příspěvky: 149
Bydliště: Náchod
Kastle je nastříkaná :) O víkendu snad namontujeme motor, zapojí se elektrika a pak začnem dodělávat maličkosti.

Pokud by měl někdo makrolomy na fáčko, dejte prosím vědět, sháníme 8)

_________________
Project Fajt VR6 kompresor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Project Fajt VR6
PříspěvekNapsal: 14 srp 2011 15:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 832
Bydliště: Opava
Bez fotek si tu piš co chceš :D
Ukaaaaaaaaaaa

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů