Škoda Fabia RS by Tholis

Vyberte každý měsíc ze 3 aut to nejlepší

Moderátoři: Fáboš, Berry

Zamčeno
milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Škoda Fabia RS by Tholis

Příspěvek od milosh »

Škoda Fabia RS "Červená Paprička"

Obrázek

Technická data
Motor:

- Řadový vznětový čtyřválec s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek, počet ventilů na válec: 2 celkově:8
- Výkon 96 kw při 4000 ot/min, kroutící moment 310 Nm při 1900 ot/min
- Zdvihový objem: 1896 ccm, označení bloku motoru ASZ, označení motoru: 1,9TDI PD (turbo-diesel-injecktion, pumpe diese) :D

Obrázek

Převodovka:
- Šestistupňová
- Manuální
- Přední poháněná náprava
- Setrvacnik dvouhmotnostni na 240mm spojce

Všeobecné parametry:
- Rok výroby: 2004
- Barva: červená corrida
- Pohotovostní hmotnost: 1320Kg
- Rozchod/Rozvor: 1432/2462mm
- Objem zavazadlového prostoru min/max: 260/1016 litry

:arrow: Podvozek:
- Přední brzdy: Kotoučové 288mm , s vnitřním chlazením desky+kotouce ATE
- Zadní brzdy: Sériové, kotoučové
- Podvozek: HP-sporting vcetne pruzin, horni ulozeni na prednich Kayaba, zadnich SNR
- Disky: OZ- racing superturismo, 8x17, rozteč: 5x100 na pneu 205/40/R17 Kumho Ecsta Ku31
- Predni naprava: Plné zadni silentbloky v ramenou ze Seat Ibiza cupra, cepy ramen TRW,
- Nove rizeni a servo z F2 TRW vymena za rozbity system KOYO

Bezpečnostní systémy:
- Airbag řidiře a spolujezdce
- ABS, ASR, Dualt Rate, MSR

Sériová výbava:
- Xenonové světlomety
- Elektrické stahování předních oken
- Automatická klimatizace Climatic
- Dálkově ovládané centrální zamykání
- Autorádio na CD s 8 reproduktory
- Palubní PC a Posilovač řízení :D
- Kožený volant, řadicí páka a ruční brzda, kozene loketniky ve dvernich panelech

Obrázek

Mé opravy
-Hned po koupi proběhli úpravy co nebyli vidět jako: výměna silentbloků ze Seatu Ibiza Cupra, výměna silentbloků na motoru. Novy olej, vzduchový, palivový, kabinový a olejový filtr, provozní kapaliny..
- Auto se profesionálně vyčistilo a zakonzervoval se interiér.
- Od předchozího majitele mělo auto poškrábaný nárazník který byl i špatně spasovaný s blatníkem. Vše se nalakovalo, spasovalo a rozleštilo.
- První věc kterou jsem na Fabii spáchal bylo nalakování rámečků světel do barvy karoserie, faceliftové modely fabie je měli v černé, já jsem zvolil červenou corridu, do toho se strikly kliky.
- Zaujalo mě lízátko ze Seatu Leon Cupra, po mírném boji je na aute.
- Casem se hodil podvozek od HP vcetne noveho ulozeni, odeslo rizeni tak se dala fungl komplet system vcetne serva.
- Mel jsem moznost vyhodne sehnat FMIC od Forge motorsport, tak tenuz je take na aute doplnen o nahradu EGR od stejne znacky.
- Umístil jsem předních a zadní znáčky z nové Fabie RS 2, včetně nového nápisu Fabia z Fabie RS 2
Co nás brzy čeká:
- Nová spojková sada, spojkové ložisko a setrvačních od Sachs+lamela s organikou od renovaku, pocitam s pritlacakem Sachs Race
- mozna dojde na Chip

Obrázek

Nějaké ty zajímavosti
- Takže fabie je už mé třetí auto v pořadí. První auto na kterém jsem začínal byla Felicia Combi, po které následovala Octavia I RS. O těch, ale tento topic není.
- Před koupí mé červené papričky bylo požadavky jasné..chci auto kterého se nedotkla ruka tuningu a už vůbec ne chiptuningu..Což je u oblíbeného vozidla všech mladých frajírku celkem těžké, leč podařilo se a nyni ji prznim ja.
- Červenou papričku použival seriózní pán kolem 35let takže byla velice zachovalá a bez jakýhkoliv úprav krom nevzhledných zadních světel.

Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Auto měsíce“