Poslední návštěva: 18 črc 2019 18:46 Právě je 18 črc 2019 18:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 úno 2012 22:12 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
Chiptuning: U motorů 1.9TDi nárust výkonu až 35ps a 80nm točivého momentu.

Koncernové motory TDi MSA11,12,15 3.000Kč

Koncernové motory TDi EDC15 3.500Kč

Koncernové motory TDi EDC16 4.000Kč

Většina atmosferických motorů 2-3.000Kč

Škoda Favorit/Felicie (10%) 1.200Kč


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2012 22:20 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
www.chiptuning.all4net.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2012 22:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2010 22:12
Příspěvky: 1694
Bydliště: Praha
a jak mi dokazes ze tam tech 10% navic mam? :?

_________________
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2012 22:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 črc 2005 14:45
Příspěvky: 1594
Tojo, za tu cenu je to těžko s brzdou před a po. A pokud u nějaký úpravy neni brzda před a brzda po, tak je to skoro k ničemu. :?:

_________________
KEHO rennsport


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2012 06:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2011 08:31
Příspěvky: 313
Bydliště: v zimě u krbu...... v létě u vody...
xciba píše:
a jak mi dokazes ze tam tech 10% navic mam? :?


10% musíš poznat ne ? co bys to byl jinak za šoféra :D

_________________
www.R32.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2012 06:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 718
Ale len vtedy ak vymení vzduchový filter za hrušku, ktorá bude vydávať muhutnejší
zvuk a pridá taktiež + dalších 5% :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2012 09:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2010 22:12
Příspěvky: 1694
Bydliště: Praha
a jeste budes vyrabet benzin potom :lol:

_________________
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 16:12 
Offline

Registrován: 26 úno 2012 15:56
Příspěvky: 5
rallik píše:
Tojo, za tu cenu je to těžko s brzdou před a po. A pokud u nějaký úpravy neni brzda před a brzda po, tak je to skoro k ničemu. :?:


Máš pravdu jak není buď brzda nebo válcová zkušebna před a po, tak to asi těžko dokáže... A navíc, každé austo by měli nastavovat originál a né házet mapy jen tak na určité motory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2012 16:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2004 12:03
Příspěvky: 11957
Bydliště: OK
xciba píše:
a jak mi dokazes ze tam tech 10% navic mam? :?

to cejtíš hnedka sám, jak to tahá líp a hlavně míň žere 8)

_________________
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 19:35 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
No po dlouhé době jsem se sem přihlásil a vidím tu opravdu sofistikované názory lidí, kteří nemají ani páru o čem vlastně mluvím, jak motor a jeho řízení funguje atd. Ano, moje úpravy jsou neověřené brzdou, ale jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru. Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW, tak to podle algoritmu udělám úplně stejně jako kdokoliv jiný. Jediný rozdíl je, že dodám graf s 5% tolerancí, který vychází ze skutečnosti, že motor je naprosto v pořádku. To si samozřejmě ověřím předchozí diagnostikou a měřením. Pokud dělám nějakou extrémní úpravu, tak z algoritmu daného typu motoru lze vycházet jen do určité míry a někdy dokonce vůbec, když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru. V těchto případech se vychází opět z podrobných logů a měření všech důležitých veličin.

Jako všechno se dá chiptuning dělat dobře i špatně, ale vadí mi, že mne tu hodnotí, kdo mne vůbec nezná a hlavně nezná moji práci. Notabene když ten člověk ani neví, že změřit výkon motoru se dá objektivně mnoha různými způsoby a nejen na brzdě!

Chiptuningem se zabývám víc než 5 let a nemám jediného nespokojeného zákazníka!

Reference např zde:

http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=55260

http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=53337

Navíc na veškeré úpravy dávám doživotní záruku a je tu možnost vyzkoušení a v případě nespokojenosti vrácení do původního stavu ...

Více info http://www.autoelektronika-chiptuning.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 2049
Bydliště: Plzeň
1. "Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW" .... mam tu civica 1.3 16V - upravis mi motor na TDI za udavanou cenu? :D:D:D:D
2. "jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru" .... vis ty vubec neco o vyrobe ? Co jsou to povolene mezni hodnoty, atd? Proto kvalitni upravce ma brzdu a odladuje kus od kusu.
3. "ověřím předchozí diagnostikou a měřením"...to by me zajimalo, co na TDicku chces merit :)
4. " když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru" .... ladim, ladim a najednou zjistuji, ze jsem vynalezl neco uplne noveho...ale neeeeeeeeeeeeee :lol:
5. "změřit výkon motoru se dá objektivně mnoha různými způsoby a nejen na brzdě!" A jak to meris teda? Nezlob se na me, ale bez simulace protivzduchu kvuli chlazeni turba a brzdy objektivne nameris HOVNO :lol:
6. "reference" ... tak pokud bych mel brat referenci nejakeho joudy co napise: "Ta Audi nejdede, ta letí jak hovado! :-)", tak bych byl asi slusne hovadko :lol:

no asi bez komentare .... ladime...ladime...a najednou je treba koupit nove turbo (v lepsim pripade) :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 19:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2004 21:52
Příspěvky: 2108
Bydliště: Panelový dům
all4net píše:
No po dlouhé době jsem se sem přihlásil a vidím tu opravdu sofistikované názory lidí, kteří nemají ani páru o čem vlastně mluvím, jak motor a jeho řízení funguje atd. Ano, moje úpravy jsou neověřené brzdou, ale jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru. Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW, tak to podle algoritmu udělám úplně stejně jako kdokoliv jiný. Jediný rozdíl je, že dodám graf s 5% tolerancí, který vychází ze skutečnosti, že motor je naprosto v pořádku. To si samozřejmě ověřím předchozí diagnostikou a měřením. Pokud dělám nějakou extrémní úpravu, tak z algoritmu daného typu motoru lze vycházet jen do určité míry a někdy dokonce vůbec, když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru. V těchto případech se vychází opět z podrobných logů a měření všech důležitých veličin....


To si děláš srandu??? :smich2: :smich2: :smich2:

Klobouk dolů před tvou odvahou..Co daný motor, to 100% shoda s "papírovejma" hodnotama?

_________________
...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2011 18:12
Příspěvky: 144
Bydliště: Český Krumlov
on vám něco provedl že mu takhle dáváte pokouřit?? :smich2: :smich2:

_________________
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car

jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré :P


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 20:08 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
Taky jsem nechal vočipovat universální mapou 81kw tdi. Ale stalo to 5piv Večer v hospodě a víc bych za to nedal

Chudák taboo , toho odnesou až si to tu přečte :lol:

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2006 20:32
Příspěvky: 3575
Bydliště: PilsN
klasický přehrání sw,zvýší se tlak turba na bomby a pak to jede no :rock:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:20 
Offline

Registrován: 10 kvě 2012 15:08
Příspěvky: 2445
Nevim jak vy kucííí, ale ja byl zde http://www.abctuning.cz/ a po cyptuningu to jede jako splaseny, mechanik byl tak sikovnej, ze to mel za 10min. hotovo ! :rock:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2007 00:50
Příspěvky: 9161
Bydliště: PIT-STOP
tak tam si bejt nemohl, protože ho neumí :lol:
http://www.abctuning.cz/?id=11&lang=cs&pid=18&aid=1

_________________
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:24 
Offline

Registrován: 10 kvě 2012 15:08
Příspěvky: 2445
Vsak tam je, nevidis snad to GTR ? :? :lol: :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:35 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
No joo, když on tady každý ladí a mění turba a ve skutečnosti nedokázal vůbec nic a nesahá mi ani po kotníky, naštěstí každý člověk má svůj vlastní rozum a udělá si vlastní úsudek a píše do SZ nebo přímo na mail, protože tohle vlákno je díky pár slabším jedincům zabité. Chtěl jsem sice původně napsat nějakou dojemnou slohovou práci, ale když mi někdo napíše, "co bys chtěl na TDičku měřit" ... to snad néé, to půjdu radši spát.

Myslím, že lidi, který tomu nerozumí a nenaladili aspoň pár aut, by měli šoupat nohou, pokud se nechtějí třeba něco dozvědět, ale na téhle úrovni já se s nikým bavit nehodlám.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2004 21:52
Příspěvky: 2108
Bydliště: Panelový dům
s tímhle přístupem běž prodávat rohlíky do alberta 8)

_________________
...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:45 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
Opravdu duchaplná odpověď "alberte" :D :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2013 23:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 říj 2004 12:14
Příspěvky: 1852
Bydliště: Kopeček Příspěvky: 13654
all4net píše:
No joo, když on tady každý ladí a mění turba a ve skutečnosti nedokázal vůbec nic a nesahá mi ani po kotníky, naštěstí každý člověk má svůj vlastní rozum a udělá si vlastní úsudek a píše do SZ nebo přímo na mail, protože tohle vlákno je díky pár slabším jedincům zabité. Chtěl jsem sice původně napsat nějakou dojemnou slohovou práci, ale když mi někdo napíše, "co bys chtěl na TDičku měřit" ... to snad néé, to půjdu radši spát.

Myslím, že lidi, který tomu nerozumí a nenaladili aspoň pár aut, by měli šoupat nohou, pokud se nechtějí třeba něco dozvědět, ale na téhle úrovni já se s nikým bavit nehodlám.



ebleble... tohle je moje oblíbený... výblitky by ti šly...

já auta neladím, občas piána... takže na mě nereagujte, nemám právo nic říct, jenom procházím...

_________________
štyrykrátštyry tédéí


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 00:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2004 21:52
Příspěvky: 2108
Bydliště: Panelový dům
all4net píše:
Opravdu duchaplná odpověď "alberte" :D :D

na co bych měl odpovídat, když se chováš jak 15ti letej namachrovanej blb? :D myslíš, že s tímto přístupem můžeš nabízet solidní služby?

_________________
...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 08:41 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
Jasný, takže bych si měl nechat srát na hlavu, abys byl spokojený? Hele já bych zakopal válečnou sekeru, kvůli tomu jsem to vlákno nezaložil a nedal jsem si odkaz na stránky, abych se tu s někým hádal. Když myslíš, že nejsem seriozní, OK. Já ti to neberu, nikomu to neberu, moje služby nikomu nenutím. Já se tím živím už dost dlouho, celkem slušně a neměl jsem jediného nespokojeného zákazníka. Jen nechápu, proč někde se můžou bavit lidi normálně a někde to prostě nejde? Jestli jsem se ještě někoho dotkl, tak se omlouvám, ale nikdo se mi nemůže divit, že jsem se trochu rozjel, po vašich příspěvcích. V žádném kšeftě není jednoduché prorazit, všechno se dá dělat dobře a špatně. I kdybych byl patlal, tak mě mrzí, že jste mě odsoudili, aniž by jste mě znali nebo znali moji práci a to jen na základě toho, že nemám brzdu? To přeci neznamená, že dělám špatně ne? Hlavně nikoho nenutím, nepřemlouvám k nachipování auta od mne. Kdybych byl patlal, tak už by mi možná někdo zakroutil krkem nee?

Takže bych chtěl poprosit všechny mé protivníky zde, aby už nechali toto vlákno žít. V jiných fórech to funguje tak, že když někdo něco chce, tak napíše co a já mu odpovím. Nechci se s nikým hádat a řešit tu žabomyší války ... děkuji za pochopení.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 10:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2973
Nemam nic proti tobe, ale seriozni upravce by mel narovinu rict jak se veci maji:

Nemas prachy tam ti naleju o neco lepsi software nez serie co neni presne vylazenej ma konkretni motor..ale diky ...(pridani plniciho tlaku, vylazeni palivovyh mam atd..pridava o fous vic...

Pokud mas prachy zaplatis si chip na miru s grafem pred a po atd..

Keci typu: brzdy netreba atd...to je mimo..jak dosahujes tech parametru?? Co kdyz je auto v neporadku? Zatuhla regulace...nic moc vstriky...poddimenzovane fmic??? Nalejes to tam trada??

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 10:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2006 20:32
Příspěvky: 3575
Bydliště: PilsN
motor se musí odladit na brzdě když tam něco ladíš,protože jinak nezjistíš co jsi s tim provedl a proto většinou po nějaký algoritmizaci nebo přehrání sw to nesedí na každý auto,musí se to odladit individuálně
Prostě to je jak kdyby jsi byl profesionální kuchař a měl restauraci,ale místo trouby by jsi to vařil na táboráku,tak výsledek je stejný,bud to vyjde nebo ne
Prostě a jednoduše, k upravování je potřeba brzda, nase


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 10:36 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
Ano ano, je to hrozný šlendrián, dělat to bez brzdy, máte pravdu, ve fabrice taky ladí každý vyrobený motor na brzdě, protože je každý jiný a každá řídící jednotka je originál, tak už mě nechte prosím žít a provádět ten můj šlendrián. Děkuji, děkuji. Je to na každém jak se rozhodne.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2004 21:52
Příspěvky: 2108
Bydliště: Panelový dům
z výrobny je ten motor novej, ano, tam se předpokládá, že každej kus bude mít stejný parametry a sw se to pak dá naladit. Ale když ti někdo přijede s 5tis km a 200tkm, tak jim zaručíš stejný parametry????? Asi ano..

_________________
...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 10:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2004 20:29
Příspěvky: 5529
all4net s tímhle přístupem nevim nevim jak chceš podnikat :(

_________________
clean&style


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 10:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2973
Prave diky tomu ze u noveho motoru se dava univerzalni software ma smysl chiptuning i u serioveho vozu..protoze se da snizit ta tolerance a rezerva z vyroby. Ale pokud neznas parametry konkretniho motoru..tezko ses schopny urcit kde ma rezervy.. O tom ze muze mit nejakej HW problem ani nemluvim..ten je kolikrat problem odhalit i na brzde..

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů