Poslední návštěva: 18 črc 2019 18:46 Právě je 18 črc 2019 18:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 11:02 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
především SW z výroby bude pro motor bezepečný. To,že budeš tlačit starým polochcíplým turbem daleko víc,mu moc neprospěje a tak to bude i s ostatním mechanckým zařízením toho engine.

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 11:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2006 20:32
Příspěvky: 3575
Bydliště: PilsN
Dejme tomu..
přivezu ti tam deset let starou oktávku RS 1.8T všem známá
bude mít velký intercooler,komplet výfuk bez katu ( problem oblbnout řj že tam neni) a hlavně větší vstřiky 550
Co mi s tim uděláš,hodíš to do excellu a nakopeš do řj , nebo jak to budeš řešit abych tam měl aspon deklarovaných 230k ??


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 11:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 14:42
Příspěvky: 1152
Bydliště: Hradecko
si myslim jestli tady nejste zbytecne kriticky...na to ze to v cr dela 90% "ciparu" rozhodne je skoda ze nemas brzdu...a mozna bych tvych sluzeb vyuzil s pasikem (afn,edc15) ale potreboval bych nez se neco zacne vymyslet,zmerit kompresy,odzkouset cerpadlo,vstriky, vyndat a vycistit a otestovat turbo. a pokud by jsi byl ochotny pricestovat tak tve zmeny map zkouset na brzde.

_________________
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 12:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2004 12:03
Příspěvky: 11957
Bydliště: OK
Já bych do toho chipu klidně šel, ale chtěl bych to mít všechno podložený smlouvou. Jednalo by se o T4 2,5 TDI 111kW. Pokud se tebou nalitej výkon bude na brzdě lišit, budu požadovat zaplacení všech výloh, tj. cestovní výlohy k tobě a na brzdu, zaplacení brzdy( 2x, chci kontrolu, žes tam dal opravdu původní soft), času tím stráveného a navrácení celý původní částky. Dál bych chtěl taky záruku na motor, turbo a spojku min. dalších 80tis.( motor momentálně po GO - všechno origo díly). Pokud bys byl ochotnej do toho jít a byl bys ochoten akceptovat tydle závazky, můžu ti tady udělat zpětnou referenci.

_________________
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 12:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2973
Tak ja bych sve auto i pres zaruky nikdy neposkytl. Presto ze chip planuji a to po nahozeni komponent..tak to radsi sverim renomovanemu upravci s brzdou, zazemim, dobrymi referencemi a otevrenym a profesionalnim jednanim. Navic mam jistotu ze me ochrani i predemnou samym v pripade ze chci neco co neni vhodne... Tehle upravcu je tu minimalne 5. Nevidim duvod usetrit vzhledem k nakladum na upravy smesnou castku kdyz me to muze prijit pekelne draho.

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 17:41 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
Rudi píše:
Já bych do toho chipu klidně šel, ale chtěl bych to mít všechno podložený smlouvou. Jednalo by se o T4 2,5 TDI 111kW. Pokud se tebou nalitej výkon bude na brzdě lišit, budu požadovat zaplacení všech výloh, tj. cestovní výlohy k tobě a na brzdu, zaplacení brzdy( 2x, chci kontrolu, žes tam dal opravdu původní soft), času tím stráveného a navrácení celý původní částky. Dál bych chtěl taky záruku na motor, turbo a spojku min. dalších 80tis.( motor momentálně po GO - všechno origo díly). Pokud bys byl ochotnej do toho jít a byl bys ochoten akceptovat tydle závazky, můžu ti tady udělat zpětnou referenci.


Jestli chceš, zajeď nebo pošli jednotku, já ti tam dám patice s mojima chipama, do ruky dostaneš origoše a platit nebudeš nic. Odjedeš, vyzkoušíš, případně odbrzdíš a uvidíš. Když budeš spokojen, pošleš peníze, když ne, tak pošleš chipy a hodím sem "odbornou referenci" ...

Pokud už to má flash jednotku, tak by to bylo složitější o to, že si to nepřendáš sám. Jaký to je rok?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 20:10 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
opravdu myslíš,že úprava jednotky poštou je něco,co bys měl nabízet na foru,kde se pár lidí snaží přivést spoustu ostatních na správnou cestu?

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 2049
Bydliště: Plzeň
Jestli chceš, zajeď nebo pošli jednotku, já ti tam dám patice s mojima chipama, do ruky dostaneš origoše a platit nebudeš nic. Odjedeš, vyzkoušíš, případně odbrzdíš a uvidíš. Když budeš spokojen, pošleš peníze, když ne, tak pošleš chipy a hodím sem "odbornou referenci" ...

:lol: :lol: :lol: to je mooooooooooooooooooooooooc :D :D :D Cesky receno - tohle jsem jeste nezral :lol:

PS: puvodne jsem chtel reagovat smirliveji (sam jsem auto nechal odladit DieselPower, protoze se spokojim pouze s tim nejlepsim), ale po tomhle uz jen smich :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 20:36 
Offline

Registrován: 30 říj 2011 13:06
Příspěvky: 14
Jo což pak ty vaše správný cesty, cesty samozvaných rádců :D Tomu se zase chechtám já :D :D Tady je to fakt marný.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 kvě 2011 11:53
Příspěvky: 3616
Bydliště: prágl
hele lidi, jestli chcete, tak to budu delat zadarmo.. na netu se ty mapy daj sehnat, kabel bych taky sehnal.. a klidne vam to tam naleju :D

_________________
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
all4net píše:
No po dlouhé době jsem se sem přihlásil a vidím tu opravdu sofistikované názory lidí, kteří nemají ani páru o čem vlastně mluvím, jak motor a jeho řízení funguje atd. Ano, moje úpravy jsou neověřené brzdou, ale jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru. Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW, tak to podle algoritmu udělám úplně stejně jako kdokoliv jiný. Jediný rozdíl je, že dodám graf s 5% tolerancí, který vychází ze skutečnosti, že motor je naprosto v pořádku. To si samozřejmě ověřím předchozí diagnostikou a měřením. Pokud dělám nějakou extrémní úpravu, tak z algoritmu daného typu motoru lze vycházet jen do určité míry a někdy dokonce vůbec, když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru. V těchto případech se vychází opět z podrobných logů a měření všech důležitých veličin.

Tohle mne zaujalo. Co to je - ten "algoritm motoru"? Mohl by jsi, prosim, uvest nejaky konkretni priklad (nejlepe nejakeho japonskeho benzinoveho, at uz N/A anebo turbo motoru) a blizsi vysvetleni postupu uprav map predstihu zapalovani a dodavky paliva na zakladech tech "presnych algoritmu"?

Ptam se ze zajmu a se vsi slusnosti - a proto ocekavam odpoved na stejne urovni. :wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 21:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2973
Opravdu je tato firma partnerem tuning fora?? Me prijde jako obrovsky krok vedle.

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2011 18:12
Příspěvky: 144
Bydliště: Český Krumlov
pochybuju že používá rádoby mapy stažený někde z netu...
docela koukám kolik je tady odborníků :lol: :lol:

_________________
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car

jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré :P


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2013 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 2049
Bydliště: Plzeň
Croc: kabel mam, rozjedem to ve velkem, ne? :lol:
Tholis: take se divim, ABC hadr - ti to alespon delaji s vedomim podvodu a ne z presvedceni, ze jsou specialiste 8)
Taboo: tak na odpoved jsem sam zvedav - kord u Japan vozidel, kde jsem doma.. 8)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 09:09 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
all4net píše:
Jo což pak ty vaše správný cesty, cesty samozvaných rádců :D Tomu se zase chechtám já :D :D Tady je to fakt marný.


Tohle je hodně smutné a pro některé by to mohlo být až urážející. Tak se s tím svým vercajgem spakuj a jdi to nabízet někam do potravin. Třeba Něco jako kilo chipů za 4000kč. Vhodné pro vašeho mazlíčka.

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 09:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
A ja uz se tesil, ze mi nachipuje IS200 na 200 koni, takze nebudu muset shanet ten nedostatkovy Bemani kompresor... :cry:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů