Leštění - návod
Leštění - návod
Zdar Pánové!!!
Skončila nám sezona a ted už se v hlavě rodí nové nápady na sezonu další!!
Prosím někoho kdo má skušenosti s leštěním hliníku at sem nahodí návod!!!!!!!
Prosil bych podrobnější info třeba jakou pastu koupit,kde sehnat Filc kotouče atd..
Bude to jen kuprospěchu věci jelikož asi hafo lidí dumá jak na to.
Dík CZERT
Skončila nám sezona a ted už se v hlavě rodí nové nápady na sezonu další!!
Prosím někoho kdo má skušenosti s leštěním hliníku at sem nahodí návod!!!!!!!
Prosil bych podrobnější info třeba jakou pastu koupit,kde sehnat Filc kotouče atd..
Bude to jen kuprospěchu věci jelikož asi hafo lidí dumá jak na to.
Dík CZERT
Nevim jak moc konkrétní, ale návod najdeš taky na www.few-rabbits.cz
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
No neco bylo na netu...tak omluv pripadne slovni vsuvky...
Postup:
Začneme nejhrubším smirkem abychom si očistili a srovnali povrch ,který chceme vyleštit do vysokého lesku.Na tomto nahrubo obroušeném povrchu pokračujeme hrubostí 320.Zde je již potřeba práci neflákat ,ale začít trochu precizně,protože se vše projeví na finálním výsledku,který přeci musíme mít perfektní,lepčí,než má ta Supra s 2JZ-GTE na fotkách v Optionu!Po pečlivém obroušení se pomalu přehoupneme na hrubost smirku 600,zde to chce ještě pečlivější práci a už začíná být vidět relativně jemný povrch.Nesmíme usnout na vavřínech a hned to přejet pastou s myšlenkou,že to stačí,ale pak ve finále to bude spíš jemný matový povrch a to my nechceme,to bychom to neměli,jako ta Supra,která je přeci super.Pokračujeme přes smirky 800 a 1200 s neméně velkou pečlivostí broušení.Tyto jemné smirky je dobré namáčet,nevadí jim to,jelikož jsou na vodu stavěné a lépe se s nimi pak pracuje a lépe to vypadá .To je ono,to je ono!!Už aby to bylo,zatím to vypadá dobře,začíná to odrážet světlo!!!Pokud se toto nekoná,musíme broušení 1200 smirkem,případně 800 smirkem opakovat ještě s větší pečlivostí.(Doporučuji tlačit na smirek).Pokud nám to již pěkně odráží světlo,přejdeme na smirek o hrubosti 2000,se kterým musíme ještě pečlivěji a musíme velmi tlačit a brousit a brousit dokud se smirek mezi rukou a povrchem naprosto nepotrhá.Zjistil jsem,že pokud je smirek dostatečně "ojetý" (nachytá jemné piliny a zestříbrní) ,tak se s ním dá vybrousit lesklý povrch,ve kterém začínáme rozpoznávat svůj obličej a jiné předměty.HURÁ!!!HURÁ!!!!Teď už jen povrch opláchnout čistou vodou,utřík papírovými kapesníky a jde se leštit,leštit pastou,kterou rovnoměrně naneseme na povrch a rozetřeme prsty.Dáme si leštící kotouč na vrtačku a leštíme a leštíme a leštíme.Je dobré tlačit a chce to pečlivost.Jak se říká "vyhrát" si s tím.Už?Už to je?Mno,pokud nám to přijde jako dostačující,opláchneme povrch vodou (není špatné vzít tekuté mýdlo a povrch namydlit a znovu opláchnout) ,utřeme papírovými kapesníky a můžeme se radovat(pokud jsme postupovali podstivě a pečlivě) z krásného leštěného povrchu.Tak co?Už to vypadá jako na těch autech z Optionu?Opravdu?...není to krásný pocit,všechna ta práce za sebou a jen se už kochat a kochat a ukazovat ,jak je to pěkné a že je to naše práce,žádný chrom nebo leštění na objednávku,ale VLASTNÍ práce,která se cení.Protože po nějaké době se ztrácí lesk,měli bychom povrch jednou za čas přeleštit leštící pastou za pomocí jemného bavlněného hadru.Cože?Není?!Aleee,tričko nebo trenky to jistěj,ty jsou vždycky po ruce
No_name
Postup:
Začneme nejhrubším smirkem abychom si očistili a srovnali povrch ,který chceme vyleštit do vysokého lesku.Na tomto nahrubo obroušeném povrchu pokračujeme hrubostí 320.Zde je již potřeba práci neflákat ,ale začít trochu precizně,protože se vše projeví na finálním výsledku,který přeci musíme mít perfektní,lepčí,než má ta Supra s 2JZ-GTE na fotkách v Optionu!Po pečlivém obroušení se pomalu přehoupneme na hrubost smirku 600,zde to chce ještě pečlivější práci a už začíná být vidět relativně jemný povrch.Nesmíme usnout na vavřínech a hned to přejet pastou s myšlenkou,že to stačí,ale pak ve finále to bude spíš jemný matový povrch a to my nechceme,to bychom to neměli,jako ta Supra,která je přeci super.Pokračujeme přes smirky 800 a 1200 s neméně velkou pečlivostí broušení.Tyto jemné smirky je dobré namáčet,nevadí jim to,jelikož jsou na vodu stavěné a lépe se s nimi pak pracuje a lépe to vypadá .To je ono,to je ono!!Už aby to bylo,zatím to vypadá dobře,začíná to odrážet světlo!!!Pokud se toto nekoná,musíme broušení 1200 smirkem,případně 800 smirkem opakovat ještě s větší pečlivostí.(Doporučuji tlačit na smirek).Pokud nám to již pěkně odráží světlo,přejdeme na smirek o hrubosti 2000,se kterým musíme ještě pečlivěji a musíme velmi tlačit a brousit a brousit dokud se smirek mezi rukou a povrchem naprosto nepotrhá.Zjistil jsem,že pokud je smirek dostatečně "ojetý" (nachytá jemné piliny a zestříbrní) ,tak se s ním dá vybrousit lesklý povrch,ve kterém začínáme rozpoznávat svůj obličej a jiné předměty.HURÁ!!!HURÁ!!!!Teď už jen povrch opláchnout čistou vodou,utřík papírovými kapesníky a jde se leštit,leštit pastou,kterou rovnoměrně naneseme na povrch a rozetřeme prsty.Dáme si leštící kotouč na vrtačku a leštíme a leštíme a leštíme.Je dobré tlačit a chce to pečlivost.Jak se říká "vyhrát" si s tím.Už?Už to je?Mno,pokud nám to přijde jako dostačující,opláchneme povrch vodou (není špatné vzít tekuté mýdlo a povrch namydlit a znovu opláchnout) ,utřeme papírovými kapesníky a můžeme se radovat(pokud jsme postupovali podstivě a pečlivě) z krásného leštěného povrchu.Tak co?Už to vypadá jako na těch autech z Optionu?Opravdu?...není to krásný pocit,všechna ta práce za sebou a jen se už kochat a kochat a ukazovat ,jak je to pěkné a že je to naše práce,žádný chrom nebo leštění na objednávku,ale VLASTNÍ práce,která se cení.Protože po nějaké době se ztrácí lesk,měli bychom povrch jednou za čas přeleštit leštící pastou za pomocí jemného bavlněného hadru.Cože?Není?!Aleee,tričko nebo trenky to jistěj,ty jsou vždycky po ruce
No_name
hustě
Tomu řikám návod díkes!!!!!!!
Ještě by mne zajímalo jaká pasta by to měla býti!!!!????
Ještě by mne zajímalo jaká pasta by to měla býti!!!!????
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- TOMIK__007
- Příspěvky: 407
- Registrován: 13 zář 2005 13:22
- Bydliště: Hr. Kr. - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Tak obcas mrknete na nejaky auto.Mam Taunuse ze 77ho a ma hlinikovy lesteny listy a jsou porad stejne a jeste lepsi ma Scorpio,jsou jak zrcadlo a je jim 15 i 20 let..Kdyz je ten hlinik perfektne vylestenej,tak voda nema kde zacit hlodat.....
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
jj hlinik oxiduje.. ale oxiduje tím pomalejš čím víc jste jej vyleštili.. třeba sání na motoru mi vydrželo celou zimu celkem v poho, ale třeba kola byly matný hned za týden.. taky jde o to jak dobrá ta slitina hliníku je, třeba u kol typu alessio nidky nedosáhnete toho pravýho lesku.. povrchová ochrana - lakovat to doma bezbarvym lakem je blbost protože pokud je to dobře vyleštěný tak tam nebude držet, pokud bude držet tak jste se moc nesnažili .. na to je speciální lak.. silikonovym olejem sem to zkoušel, nepřipadá mi že by to bylo lepší, hlavně to hned zmatní, ostatně to i když se to nastříká lakem.. jinak taunus 77, neni to spíš chrom než leštěnej hlinik??
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
nene, je to leštěnej hliník...... na shadine mám taky leštěný hliníkový lišty a vypadaj jako z chromovaný.. násdherně se blejskaj
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
hliník se teplotou zahřátí a pomocí pasty mění jeho povrchový vlastnosti,takže po odborném vyleštění je to pořád takové.občas to párkrát za sezonu vzít tím silichromem,ale leštit kus surovýho hliníku silichromem je holý nesmysl.
tady je něco když mi to ještě bavilo:
tady je něco když mi to ještě bavilo:
- Přílohy
-
- DSC06295.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1822 x
vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA opel warriors pilsen [/img]
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA opel warriors pilsen [/img]
ale fuj,tak to jsem se ošklivě spletl
ale když už jsme u toho tak tohle je z autoshow praha 05 a naše šáde 120 white dostala kalíšek za nej tuning domácí scéna.jo a já jsem ten vobejda upně vlevo
ale když už jsme u toho tak tohle je z autoshow praha 05 a naše šáde 120 white dostala kalíšek za nej tuning domácí scéna.jo a já jsem ten vobejda upně vlevo
vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA opel warriors pilsen [/img]
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA opel warriors pilsen [/img]
tak snad teď,byl to hnus prožranej od soli a moje šikovný ruce z toho udělali tohle
- Přílohy
-
- P1080297.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 1809 x
-
- Otočené P1080298.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 1804 x
vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA opel warriors pilsen [/img]
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA opel warriors pilsen [/img]
Tak když už ste v tom tak se taky přidám. 3 Druhy smirku a leštící sada z Hornbachu a jakej je krásnej výsledek. A mimochodem vyleštil sem to minulou zimu a na autě to drží dodneška.
- Přílohy
-
- potom
- 2.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 1783 x
-
- před
- 1.JPG (78.53 KiB) Zobrazeno 6302 x
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
No_name: Sem to nejdiv hlavne vzal barvozroutem abych odstranil lak no a pak pekne po sobe 400,800,1200 pekne rucne pod vodou no a pak uz jenom lestit lestit a lestit. Jo a jedna rada je docela dobre kdyz vezmes kotoucek do vrtacky naneses prislusnou pastu (v ty sade sou dva kotoucky a dve pasty - sysalovej a flanelovej a modra a hneda pasta, ted nevim jak se presne jmenuje ale maj ji tam kde sou kotoucky do vrtacek, vrtaky a tak) a na povrch striknu trosku oleje ve spreji. Nevim jestli je to lepsi, ale me se to osvedcilo. A priprav se ze od ty pasty budes spinavej jak svina hodne stesti.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look