Poslední návštěva: 20 črc 2019 00:16 Právě je 20 črc 2019 00:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 bře 2011 10:57 
Offline

Registrován: 02 led 2006 23:11
Příspěvky: 166
Teoreticky, auto ma klasicky hlavni brzdovy valec se 4 vyvody (2x2). Trubicky vedou ke vsem kolum samostatne. Otazka zni, jake je nejvhodnejsi zapojeni? Krizem nebo predek/zadek (a do kterych vyvodu)...? Diky

_________________
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2011 16:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
z bezpečnostních důvodů křížem, protože samotným zadkem nezastavíš (1 předním kolem ale ano..i když s eauto bude trochu štorcovat..)

z praktických důvodů (kvůli kapalinový ručce a tiltonu) u závoďáků jdeme cestou primární komora předek, sekundární zadek a to proto, že mezi komorama je lehká diference, cca 1-2,5 baru.. tudíš vyšší tlak posíláme na předek, zadek je stejně stažen tiltonem.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů