Zkušenost s brzdama Hart Sport

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
Kein
Příspěvky: 1537
Registrován: 08 zář 2007 13:39
Bydliště: In the ghetto

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Kein »

Beaver píše:Komu není rady, až se ucho utrhne... :D
to je styl tomu ty nerozumíš stejně většině aut ujede tak na co brzdy?
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Beaver »

No jako dopadlo to presne jak jsem psal na zacatku - seru na rady, chci derovany brzdy protoze to vypada cool a vsichni se mnou muzete bud souhlasit a nebo si polibte prdel :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
G3-Lower
Příspěvky: 1313
Registrován: 09 črc 2006 14:20
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od G3-Lower »

Ja se ptal na Hart Sport ne na rady ohledne derovanych kotoucu atd! Zimmermanny jsou overena jistota :?:
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od Chosse »

Který ti stejně popraskaj kolem děr... :roll:
Není třeba...

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od tholis »

G3- Lower: Měl jsem zimmermany, měl jsem je na octávce v 330mm a byl jsem neštastnej. Po 5tis po půl roce měli prasklinky, po roce a 10tis už velké prasklinky..Takže šli do hajzlu i s autem 8)
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport

Příspěvek od kentoya »

na fotkách těch brzd jsou díry na jedné kružnici, čili k ničemu, ale jsou tam drážky a ty čistí destičky, já osobně kupuji nejlevnější nejměkčí kotouče za pár šestek, a k nim tvrdší destičky aby to brzdilo fest, a protože ty kotouče nemají ani drážky ani díry, tak si díry odvrtávám, ale tak aby plnily funkci těch drážek, tudíž, když nakreslíš od středu jakoukoliv kružnici, vždy se musíš strefit do jedné z dírek, a protože kupuji měkké kotouče tak vydrží stejně max jednu sezonu a je milimetr dole, a to sotva stihnou popraskat okolo dírek, a v podstatě místo jedněch zimermanů na čtyři sezony, jezdím čtyři sezony vždy na nových kotoučích, za stejné peníze, které ještě ve sběru mají svou váhu :lol: takže tak, pokud je možnost jen drážek je to lepší jak celé kotouče bez čehokoliv, pokud máš díry, musíš je kontrolovat, jakmile začnou okolo dírek praskat, chce to nové, takže pokud tyhle harty stojí 500 jako starliny, ber tři sady a neřeš, pokud stojí trojku tak se na ně vyser

a pokud s tím co jsem napsal někdo nesouhlasí, anebo je mu k úsměvu, že si je odvrtávám, je to jeho problém, mě to takhle vyhovuje a brzdí mi auta lépe díky tvrdým destičkám
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“