Poslední návštěva: 17 črc 2019 09:47 Právě je 17 črc 2019 09:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 13:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
Co říkáte na kombinaci kasických ocelových kotoučů ( vetraných s drážkama a otvory ) např. EBC Sport rotors nebo Power Slot spolu s keramickými deskami?? Je to použitelné ?

Osobně se mi to nezdá vhodné, radši bych zákazníkovi doporučil kevlarové ale vzhledem k tomu že vím o brzdách ho*no tak proste nevím co mu na to říci :(

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 13:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1563
Bydliště: Praha
A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...

_________________
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 14:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
Břéťa píše:
A ja mel za to ze klasicke kotouce jsou litinove, o ocelovych slysim poprvy...


bud to blbě překládám nebo se výrobce trošku sekl :D

Rotor Material: Iron
Rotor Finish: Gold zinc plated

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 12:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2004 22:32
Příspěvky: 340
Iron je litina

_________________
Cryogenic treatment
www.cryo-centrum.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
a iron man je litinový muž, tzv radiatorman

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 20:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 pro 2004 22:47
Příspěvky: 1419
Bydliště: Crash bar
No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina 8)

_________________
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2004 22:09
Příspěvky: 1217
Bydliště: Český Těšín
iron je zelezo-litina,, a litina je ted uz tak propracovana ze mnohdy ma lepsi vlastnosti nez ocel,viz treba LKG,ADI apod. litiny...

_________________
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 21:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 pro 2004 22:47
Příspěvky: 1419
Bydliště: Crash bar
záleží na použití :ja_nic:

_________________
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 21:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
Brutus píše:
záleží na použití :ja_nic:


no j epotřeba aby brzdy dlouho vydržely a vydržely i vysokou teplotu a dlouhodoubou zátež ( okruhové ježdění, spíše endurance jízdy ), práve rozhoduej mezi keramikou a kevlarem..

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 23:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
Brutus píše:
No rozhodně ocel je steel...iron je železo nebo litina 8)


anebo slitiny železa at je to kompletní
a metal je kov

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 15:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2004 22:09
Příspěvky: 1217
Bydliště: Český Těšín
on se na brzdy dava kevlar??? kdyz porsche lamba apod stoji keramicke brzdy take prachy tak to rozhodne neco vydrzi( ale je pravda ze prvni gen. u porsche na okruhu zhorela - co sem cetl)

_________________
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 16:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2005 14:27
Příspěvky: 7439
Bydliště: Karviná
jak dáš keramické desnky na litinové kotouče tak kotouče půjdou brzy srát! Můj názor

_________________
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 19:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
kevlarové desky sou celkem už běžná záležitost, otázka zda na kotouče bdeu lepší kevlar enbo keramika, životnost kotoučů neřeším, jde spíše o to jak se to bude chovat na vytrvalostních závodech :(

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: hmmmmmmm a cena ?
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 00:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2007 00:34
Příspěvky: 8
Cena těchto keramických desek ? od seriových :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 01:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 20:01
Příspěvky: 591
Bydliště: bažina ;)
Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
... atd

_________________
Gr33N MoNsT3R


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 02:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 23:03
Příspěvky: 217
Shr3k píše:
Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...

..a proc? :? no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.

Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci :nono:

_________________
Lexus GS300
Nissan 200sx S14


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 03:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 20:01
Příspěvky: 591
Bydliště: bažina ;)
GTRunner píše:
..a proc? :? no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).

No právě že EBC Green a Red Stuff jsou hodnocený jako docela naprd a skvěle sedí k "docela naprd" okrasným kotoučům EBC. Aspoň tak mi to doporučili, když jsem se na ptal na http://www.ebcbrakesdirect.com/ na zinc platted & slotted koutouče + Red desky na svou Mazdu jako takovou lepší kombinaci cit. "for street use".

Jistě, dvoudílné kotouče nejsou pravidlem a ani nic nezachrání, nejlepší asi bude použít takovou kombinaci racing destiček/kotoučů, kterou doporučuje výrobce. Tzn. jako Galfer X-Treme, Tar-Ox Track Day Kit apod.

Ale teď jsem se schválně mkrnul k EBC, mají tam nový evropský katalog na 2007 a už asi vím odkud vítr vane. Oni tam právě Red Stuff označují jako CERAMIC verzi takže odtud jsou asi ty "keramické" destičky Idaha. A ty "karbonové" jsou ve skutečnosti EBC DPC "CARBON" pro dodávky a náklaďáky - s prodlouženou životností. :D

Takže závěr je, pokud ony keramické destičky jsou Red Stuff od EBC, bez problémů lze použít na ony pozinkované zlaté kotouče EBC Turbo. Nicméně k závodnímu použití má tato kombinace trochu daleko.

_________________
Gr33N MoNsT3R


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 20:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
GTRunner píše:
Shr3k píše:
Pane, kombinace EBC gold zinc plated, slotted kotoučů versus jakýchkoliv závodních brzdových materiálů je vražedná. Na takové relativně obyčejné kotouče patří Red nebo Green desky od EBC a je to. Pokud chce zákazník brzdit s racing deskama (nevím teda od koho) na vytrvalostních závodech, tak na takové desky patří plovoucí kotouče s duralovým středem, jinak ty obyčejné kotouče utaví. Viz. Galfer Racing, Tar-ox Racing...

..a proc? :? no prave ze Green-stuff a Red-stuff desky jsou hodnoceny jako docela naprd..(ja bych je pouzil tak maximalne na zadni napravu).
To ze je kotouc plovouci s duralovym stredem jeste neznamena, ze jsou odolne vuci "utaveni"...i klasickej kotouc muze velice dobre fungovat (pokud je z kvalitniho materialu) s "racing" destickama a naopak, i plovouci se muze (a ze se to stava casto) zkroutit a popraskat.

Jinak tyhle kotouce Tar-ox na obrazku nejsou plovouci :nono:


Právě zákazník má silne omezené finace a s kompletním kitem brzd počítá avšak udajně až po květnu, do té doby potřebuej něco co mu vydrží jeden závod a jeho poptávka znela čistě na EBC :(

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Brzdy na 205GTI
PříspěvekNapsal: 18 dub 2007 11:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2006 10:22
Příspěvky: 210
Bydliště: Kromeriz - Zlin
Zdravim, chci misto stavajicich vetranych kotoucu poridit nejake sportovni. Puvodne jsem chtel poridit klasicke OMP pro skupinu N (3560.-Kč + 2.173,-Kč desky do 971°C ) dale jsem zjistil, ze OMP dela i tzv radu tuning ( kotouče 4.126,-Kč + desky 985,- Kč) tyto tuningove kotouce by mely byt oproti eN-kovym drazkovane a vrtane (ale nevim, jakou snesou zatez). Tak se chci zeptat, ktere by mely byt lepsi pro sportovni vyuziti, jestli mate s OMPckama zkusenosti. Dale by me zajimalo, srovnani OMP a kotoucu Zimmerman. Proste piste, sve zkusenosti, diky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: KOmbinace kotoučů a desek
PříspěvekNapsal: 18 dub 2007 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2005 08:54
Příspěvky: 982
Bydliště: Btrnio
litina je tvrdší oproti pružné oceli to je jasné. Ale taky je křehká. Jinak by se už dávno používala ve stavebninách. Ale baráky musí být pružný tudíž ocel.
Brzdy by neměly být pružný proto tvrdé materiály... keramika, litina, kevlar...

_________________
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů