Poslední návštěva: 17 črc 2019 10:39 Právě je 17 črc 2019 10:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 dub 2007 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2005 22:58
Příspěvky: 80
Čau, čekají mě měnit všechny 4 kotouče a přemýšlím nad sportovními, potažmo vrtanými. Můj styl jízdy je velice klidný a pořádný účinek brzdy využiji spíše v krizových situacích. 60% si nabrzdím motorem a stylem jízdy. De mi o to jestli tímhle stylem ježdění, sjedu dříve klasické nebo sportovní. Jsou nějaké zkušenosti?

_________________
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2007 20:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
I kdyby si sjel "obyč" dříve, tak stejně cena je úplně jinde. :wink: Já jsem např. kupoval Brembo a za dva kotouče jsem dal cca 10tis. :D Takže u tebe bych to neřešil a koupil normální. 8)

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2007 00:03 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Je taky fakt, že většina lepších brzdných systémů má lepší nástupy až po zahřátí, takže nic vhodného do města...

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2007 04:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Ivan píše:
Je taky fakt, že většina lepších brzdných systémů má lepší nástupy až po zahřátí, takže nic vhodného do města...


To jde ale spis o desticky nez o kotouce.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: gti
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2005 17:41
Příspěvky: 753
Bydliště: ostrava
můžu ti poradit od ATE power disc. Dáváme je lidem na auta spokojenost jsou jen drážkované,ale dávají se na ně seriové desky a jsou jen o asi 200 - 300 dražší než serie a mají lepší učinek hlavně v mokru je dřívější nástup brzdné sily. :wink:

_________________
VW golf II GT 1.8Turbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: gti
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007 17:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
fakie vw píše:
můžu ti poradit od ATE power disc. Dáváme je lidem na auta spokojenost jsou jen drážkované,ale dávají se na ně seriové desky a jsou jen o asi 200 - 300 dražší než serie a mají lepší učinek hlavně v mokru je dřívější nástup brzdné sily. :wink:


S tím mokrem to nikterak nepozoruji... :?

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007 19:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace :) Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír :lol:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007 20:25 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Beaver píše:
Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace :) Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír :lol:


Co Ty víš, může to fakt dobře brzdit... Životnost je věc druhá...

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: gti
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2005 17:41
Příspěvky: 753
Bydliště: ostrava
ale power discy nejsou drážkované kotouče jako jiné. A hlavně záleží druhu materialu kotouče. Výrobce těchto kotoučů uvadí seriové desky tak to asi ví proč. :roll:

_________________
VW golf II GT 1.8Turbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 13:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Ivan píše:
Beaver píše:
Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace :) Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír :lol:


Co Ty víš, může to fakt dobře brzdit... Životnost je věc druhá...


To si piš, že to bude dobře brzdit, než se to teda ohobluje, drážky se zaplní prachem a ten se tam zapeče, takže jako by tam nebyly :D

fakie vw píše:
ale power discy nejsou drážkované kotouče jako jiné. A hlavně záleží druhu materialu kotouče. Výrobce těchto kotoučů uvadí seriové desky tak to asi ví proč. :roll:


No to je právě ono - ty kotouče jsou z úplně obyčejnýho materiálu, tvrdý desky by je nadměrně likvidovaly. De facto vezmeš normální kotouč, nafrézuješ do něj drážky a máš "tuningový" kotouč, který dobře vypadá, ale šmirgluje měkký destičky a kroutí se s tvrdýma :lol:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: gti
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 18:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2005 17:41
Příspěvky: 753
Bydliště: ostrava
no kdyžto tak vemeš tak to je pravda. Ale chlazení toho kotouče je lepší než normál :lol:

_________________
VW golf II GT 1.8Turbo


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 22:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2005 22:58
Příspěvky: 80
takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?

_________________
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 23:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Mafox píše:
takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?


Říká se, že ano, ale já to neměl možnost v praxi otestovat...

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2007 06:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Mafox píše:
takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?


V podstate ano, ale zase plati, ze by mely byt od slusneho vyrobce - ten si nedovoli navrtat kotouc, ktery stoji za prd. Pokud jsou totiz vrtane kotouce vystavene situaci, kdy se nevrtane krouti, potom maji tendenci praskat. Takze je to vzdycky neco za neco - drazkovane nefungujou tak dobre a v drazkach se zapeka prach z desticek, vrtane zas muzou praskat kdyz je upeces jako kure.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2007 08:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
Beaver píše:
Mafox píše:
takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?


V podstate ano, ale zase plati, ze by mely byt od slusneho vyrobce - ten si nedovoli navrtat kotouc, ktery stoji za prd. Pokud jsou totiz vrtane kotouce vystavene situaci, kdy se nevrtane krouti, potom maji tendenci praskat. Takze je to vzdycky neco za neco - drazkovane nefungujou tak dobre a v drazkach se zapeka prach z desticek, vrtane zas muzou praskat kdyz je upeces jako kure.


Přesně tak. 8) Hodně lidí mě od vrtaných odrazovalo právě kvůli možnosti prasknutí. Brembo by ale snad mělo vydržet. :D
Obrázek

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2007 13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2005 22:58
Příspěvky: 80
no mám v merku Zimmerman + desko ferodo

_________________
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů