Poslední návštěva: 20 črc 2019 00:09 Právě je 20 črc 2019 00:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdy
PříspěvekNapsal: 15 črc 2007 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2006 22:45
Příspěvky: 1002
Bydliště: Praha
Toto téma je myšleno od čtyřpístků a výše. Dost zvažuji dát na předek 4pískové MDčka s 313x30 kotoučem s plovoucím uložením a dozadu zachovat stávacící třmen s 312x25 plovoucím kotoučem. Co máte vy? Zkušenosti?

_________________
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 07:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
čím větší brzdy tím lépe. Jiank není od věci zužitkovat přední větší brzdič na brždění zadního kotouče pokud tam pasuje nebo není těžké jej tam uchytit (ale nevím jak to máš z ručkou). plovoucí kotouče jsou super věc na předek nacpi klidně 8pístky ale je potřeba zvážit jestli bude stačit seriovej brzdovej válec a pancéřové hadice jsou samozřejmostí.

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 08:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2006 22:45
Příspěvky: 1002
Bydliště: Praha
Origo přední třmen vzadu by asi šel, ale nevim jak s ručkou, to by asi musela být hydraulicka a mohly by být neočekávené drifty :D tak to se musim zeptat jestli ty hadice k tomu dávaj, ty vyjdou jinak nakolik? :twisted:

_________________
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 08:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
v průměru 1500kus ale bez nich to nemá smysl jelikož origo hadice by se ti rozpínali a ztratil by jsi v nich tlak. Misto bay šel do brzdiče tak by ti nafukoval hadice.

Jinak to fáboš když tak to skopni do toho nového co jsi vytvořil. :wink:

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 08:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2004 21:25
Příspěvky: 4047
Bydliště: Praha
JJ během dne to přesunu, kdyžtak pokračujte v nově vytvořenym. díky.

_________________
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 16:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2006 22:45
Příspěvky: 1002
Bydliště: Praha
Tak prej pancéřovky nejsou potřeba...v mém použití se gumotextilky budou chovat stejně jak pancéřovky.

_________________
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 16:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Vasekk píše:
Tak prej pancéřovky nejsou potřeba...v mém použití se gumotextilky budou chovat stejně jak pancéřovky.


Na tomhle prvku už bych zbytečně nešetřil.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 01:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2006 21:12
Příspěvky: 757
Bydliště: svoje
jeden dotaz kdyz uz tady toto tema je. V praci mam dost te pancerove oplete na hadicky... kdyz tim potahnu origo hadice, budou se chovat (nerozpinat) stejne jako koupene pancerove? nebo alespon jestli to bude "neco mezi" :)

_________________
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 06:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Videl bych to spis na neco mezi, ty origo maji prece jenom oplet utazeny a ukonceny az v koncovkach, takze rozpinani je skutecne minimalni nebo nulove. Ale zkazit tim nic nemuzes :)

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů