Poslední návštěva: 21 zář 2019 18:52 Právě je 21 zář 2019 18:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 935 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 22:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
jelikož dělám ve vývoji brzdovejch systémů, kde část našeho oddělení vyvíjí brzdová vedení, tak můžu potvrdit to, že samotná měď by se vůbec neměla používat...


Už jen kvůli tlakům, který v brzdový soustavě mohou nastat při panickým brždění a u systémů s rozdělováním brzdného účinku a stabilizace už vůbec..tam elektronika sama pracuje pro každý kolo individuálně s dost vysokými tlaky...
(100 a více bar u systému s 10" singl posilovačem a TMC 23,81mm což je dnes standart u velkýho% nových aut. Destrukční tlak nesmí jít pod 500 bar..zpravidla se u potrubí a hadic pohybuje na hranici 800 bar což měď nedává ani kdyby za ní stál chuck norris)

tlak je problém č. 1 a rekrystalizace mědi, kdy měď mění svoje mechanický vlastnosti věc druhá... Pokud se nemýlim, tak měď začíná měnit svou krystalickou strukturu už na cca 150°C a to není vůbec problém při delším bržděn, aby se takto prohřála brzdovka a ohřála trubky...navíc má měď 3-4x lepší tepelnou vodivost než ocel..takže opatrně...


trubky jsou z velké části ocelové s povlakem ze slitini nikl/měď.. případně ještě ochranej nástřik
,že se to prodává je hodně slabej argument... větráčky do sání, 20korunovej pičtuing, či zmíněný 100W žárovky a hromada dalších chujovin se taky prodává že...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 22:24 
Offline

Registrován: 02 kvě 2007 11:45
Příspěvky: 584
maRkus píše:
tak se nechavam podat... nevim jak to je... vsude vsichni mluvi o medi.....


z mědi to matlaj garážisti protože se to dá napertlovat důlčíkem.

_________________
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 23:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
Taboo> dík, konečně to snad každý pochopí :)

honza 2.0 16v> taky jsi to pěkně napsal.. :mavani:


posero> tak ty opancéřované hadice dám jen místo stávajících

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 23:09 
Offline

Registrován: 02 kvě 2007 11:45
Příspěvky: 584
Lukin_GSi píše:
posero> tak ty opancéřované hadice dám jen místo stávajících
určitě, rozmysli zdali nedat ty trubky dovnitř je to nej řešení. další věc je taky omezovač dozadu a ručka, takový věci si rozmysli než to budeš předělávat pořád dokola jako já.

_________________
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
U Astry GSi je ručka na pakny.. tudiž na lanko.. to bych neřešil.. a tahat trubky vnitřkem taky nechci.. takže je víceméně rozhodnuto.. co se týče omezovače tlaku zadní nápravy.. těžko říct.. brzdový válec se dělal u ABS pro 4x kotouče snad jen 1 typ.. akorát některé Astry mají na zadní nápravě omezovač s pružinkou dle zatížení.. jiné nikoliv.. já ho tam zrovna mám.. na jaře jsem ho rozhýbal.. takže funguje.. má ho cenu tam nechat? Nastavil jsem ho asi dost agresivně.. protože když pořádně šlápnu po brzdě.. bloknu i zadní kola.. v případě ABS OFF.

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 23:48 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
honza 2.0 : konečně kloudný vysvětlení 8)

akorát mě teda zaráží,že kamkoliv přijde člověk do nějaký mototechny apod , tak tam visí trubky snad jenom z mědi

já to dělám třeba takhle spek :
Obrázek

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 21 pro 2012 23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
luke.bean píše:
akorát mě teda zaráží,že kamkoliv přijde člověk do nějaký mototechny apod , tak tam visí trubky snad jenom z mědi

to preto, ze su to tie iste trubky, co pouzivaju chladnickari, a su pomerne lahko dostupne, s priaznivou cenou

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 15:45
Příspěvky: 1146
Bydliště: Kutná Hora
no jako já jsem taky dost čuměl, když mi kámoš přinesl z kelly měděnou trubku, at mu ji tam dam... bych necekal, ze si dovolej to prodavat... tak jsem mu jen rekl, co si o tom myslim (respektive co uz tu davno psal Taboo :lol: ) a dal jsem mu ji tam no, on to je stejne takovej vrak, ze se to snad rozpadne driv nez ta trubka...
(OT: to auto je fakt šílenost, fiesta původně 1.1 karbec, bo co to bylo, motor uplne v prdeli, to vzdycky rozjel do 4. kvaltu na 90, dal tam petku a zaclo to zpomalovat :D tak jsem mu tam dal k tý trubce ještě 1.6 16v z escorta, aby to bylo aspoň trochu pouzitelny :lol: ale desna kasle, desnej podvozek, desnej interier, proste pojizdnej vrak)

luke.bean: nevim nevim, ale na Tvym miste bych si precetl par postu zpet, kde se pise o zkusenostech s celohadicema, pak bych si eventuelne nasel jeste dalsi zkusenosti lidi co to meli (a predelali zase na trubky) a pak to rovnou predelal, dokud to mas rozdelany a ne pak zas kvuli tomu rozebirat pul auta, az zjistis sam, ze to je na hovno :D

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:20 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
tohle auto vyjelo titul mistra republiky ve svý třídě v MČR rally , takže jsem naprosto v klidu z nějakých trubek :pifko:

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
jako dobre berem .. titul MCR ..

ale skus rozlisovat medzi autom "na bezne cesty" a autom "na zavody"

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 15:45
Příspěvky: 1146
Bydliště: Kutná Hora
luke.bean: jo aha, ja myslel, ze to je nejaka tvoje tuning vikendovka :) a co to je za kategorii a auto? takze uz s tim zkusenosti prakticky mas? docela by me zajimaly 8) ja jsem to zatim neresil, jen me tak napadlo o tech hadicich taky zapremejslet vzhledem k jednoduchosti montaze a přiznám se, i designu :lol: a nazor mam zatim jako ze ne, ale jsem na zacatku zjistovani informaci o tomhle :D

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)


Naposledy upravil NeviM dne 22 pro 2012 00:34, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:34 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
já nevim , řídit neumim , brácha čaka norise taky nejsem , abych poznal jestli se mi nafukuje opancířovaná hadice nebo ne :mrgreen:

moje práce to auto je , ale neřídil jsem ho

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 15:45
Příspěvky: 1146
Bydliště: Kutná Hora
aha :) no tak ja nemyslel, ze bys sledoval za jizdy jak se nafukujou hadice :lol: ale kdyby kazdy kolo brzdilo jinak, by sis asi musel vsimnout, kdybys to teda nejak testoval :) no ale stejne by me zajimalo, co je to za auto a kategorii :D

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
chválíš se takovou práci a že se nepoužívají meděné trubky na brzdy nevíš.. hm 8) 8)

a jaká je Tvoje teorie o kompletním hadicovém opancéřovaném potrubí, pán odborník??

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:41 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
Polo 1.4 16V N1 , nejslabší kategorie , ale stavělo se to pro kluka kterej jezdil v 17 letech tzv Pohár Mládeže a tam musíš mít tohle maličký auto 8) dneska jezdí nějaký mišáky,jel i pár světů a tak :?:

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 00:43 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
GSI : viděl jsem to ve spoustě vozech ( dokonce i závodních ) , viděl jsem že to funguje, prodává se to , tak jsem víc neřešil . ani ve snu by mě nenapadlo že se to legoslativěn nesmí natož že je to tak nebezpečný

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 10:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Luke.Bean : Není to Semišovo auto? to který na prvním závodě rozstřelil o barák a pak stavěl nový ? :lol:

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 11:50 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
no,tak to nový už jsem stavěl já právě z toho rozstřelenýho

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 22 pro 2012 22:39 
Offline

Registrován: 02 kvě 2007 11:45
Příspěvky: 584
luke.bean píše:
já to dělám třeba takhle spek :



pěkná práce, mohl bys napsat co tam přišlo za ručku? omezovač? a zajmají mě palivový hadice pokud jsou od paliva ty co tam vidim :lol: odkud? za kolik? sem nebo do sz prosím

_________________
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 23 pro 2012 03:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2012 20:04
Příspěvky: 37
Lukin_GSi píše:
luke.bean> však ano a co? jako že jsou to články 4 roky staré tak co? Měď je dneska asi považován za nevodič, že? Máš dost.. 8)

To víš fyzikální vlastnosti to se mění jak zákony ČR :lol: nechápu proč se s ním dohaduješ ať si tam dá třeba papírový trubičky z hajzlpapíru :rock: (druhá věc je až někoho zabije ale to prostě některým nevysvětlíš)

_________________
I cesta může být cíl


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 23 pro 2012 11:06 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
posero : ručka samo domo vyrobená a omezovač je takovej specál udělanej ze zátěžovýho regulátoru zadní nápravy , je to takhle v homologaci,tak to tak musí být , klasickej pákovej nebo kolečkovej nemůýe být v tomhle autě

Obrázek

nakupovali jsme všechno u Křenek motorsport a ten bere z německa od www.isa-racing.de :mavani:

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 00:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
Pořád mi v hlavě leží to hadicové vedení k zadní nápravě.. asi to tak udělám.. když většina zázodních strojů to má běžně na všechny 4 kola.. a vede jim v tom určitě daleko větší tlak..

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3053
Bydliště: Havířov
Pánové mám ještě dotaz: Jakou brzdovku používáte do extremně zatěžovaných brzd ? Četl jsem na stránkách XYZ Racing, že s emá používat brzdovka s bodem varu 300+°C Po dlouhém hledání jsem našel todle jako asi nejlepší alternativu, můžeb být ? Kotouče a destičky budu nechávat zmrazit, takže by měly snést hodně vysoké teploty. Neuvařím to při výletech na okruh ?

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 11:10 
Offline

Registrován: 10 kvě 2012 15:08
Příspěvky: 2445
Hodne znamych lidi, co navstevuje okruh, tam lije http://www.ficars.cz/c73-brzdovy-system ... cing-0-5l/. 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 11:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Pokud jsi si jistej stavem svejch brzd 8) http://www.ask-motorsport.cz/?page=sort ... rt_id=1296
edit: hlavně brzdovýho systému jako takovýho, ta kapalina se moc nekamarádi s gumou už - bod varu 320°C...

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 12:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
...nechci bejt rejpavej,ale závodní brzdovku si rozmyslete. Pochybuju,že to totiž využijete,čili z toho pro vás bude plynout víc nevýhod,než výhod... Navíc by mě zajímal důvod,proč chcete použít závodní kapalinu - od toho se to dost odvíjí spek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Chtěl kapalinu s bodem varu nad 300 :lol: moc dobře vím, že "obyč" 5.1, když se pravidelně mění tak jí po třech kolech na okruhu neuvaří...to spíš věřím tomu, že padnou desky...

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
...tak já to psal spíš z důvodu,že je sice hezký mít v autě závodní kapalinu,ale pro člověka,kterej využívá auto převážně civilně a občas se rád sveze,tak je to prostě nevhodnej produkt. Proto jsem se ptal,co ho nutí dávát závodní kapalinu? Aby to na foru znělo dobře??? A uvědomuješ si,co to obnáší používat závodní kapalinu??? Myslím,že každej,kdo do problemu alespon trochu vidí,tak se mnou bude souhlasit,když si dovolím tvrdit,že kapalina určená pro závodní použití je to poslední,co by měl člověk ve spojistosti s brzdama řešit... Kolikrát si uvařil brzdovku??? A pokud jsi jí uvařil,bylo to způsobený tím,jakej si palič,nebo spíš nevhodným výběrem kotoučů,třecích materiálů a konfigurací systemu pro dannej vůz??? V žádnym případě nechci rejpat,nebo prudit. Spíš bych rád donutil majitele se zamyslet,jestli je tahle volba opravdu nutná a zda si uvědomuje klady a zápory. Osobně v závodní brzdový kapalině spatřuju jen jedno plus a to je právě bod varu,ale upřímě,kdo z nás uvařil seriovou kapalinu,která byla poctivě měněná??? ... nicméně,je to každýho volba...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 13:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
Tead píše:
Tak záleží na tobě co chceš...tu značku neznám, což neříkám, že jsou špatný to určitě ne 8) ale asi bych vzal komplet Feroda a máš klid DS performance destičky i kotouče, víš že napíšeš ke Krejsům do Kostelce (Renovak) a nic neřešíš ;)


...pánové tady je to samej blábol :D ... ukaž mi pls kotouče DS Performance 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
tholis píše:
luke.bean píše:
tholis píše:
Já jezdím Derodo DS2500 (teď je to snad ten performance) na kotouče ferodo (nějaká special verze za 6tis jeden) koupil jsem to jako set a chová se to fantasticky.. V provozu o moc lepší než série i za studena a za tepla je to porno 8)


ty woe , alespoň se nauč co máš na autě než začneš zase psát nějaký bludy ... to je lepší mlčet než říkat něco co není pravda :kladivo: :kladivo:

kotouče jsou OZ Zimmermann formula :?


Ta moje mizerná paměť no :oops: Jak to nekupuju nové a nekrvácím na tom finančně hned se mi to vykouří..



...DS2500 nejsou žádný performec ty woe :D :D :D ... mezi směsí obou typů je poměrně značnej rozdíl :D ...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 935 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů