Poslední návštěva: 21 zář 2019 18:10 Právě je 21 zář 2019 18:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 935 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 14:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3053
Bydliště: Havířov
Richie: rad se necham poucit, proto se tady ptam 8) Me jde hlavne o to, ze na tom XYZ pisou, ze s tema jejich brzdama maji kotouce az 700°C a desky az 500°C a vim, ze zmrazene kotouce a desky snesou aji vyssi teploty. Kamos uz s temadle brzdama co budu mit brzdy uvaril. Proto to resim. Radsi problemum predchazet, nez pak resit zavady ;-) Prave o tomdle toho fakt moc nevim, proto se tady na to ptam. Ja se docetl jenom to, ze to chce proste neco s vyssim bodem varu, ze by to melo byt DOT5.1, protoze DOT5 je silikonova(ted nevim jestli si to dobre pamatuju) nebo co a ta proste neni vhodna do neupravene soustavy.

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Richie: 8) Máš pravdu, jsem zblblej jako Tholis - taky jsem myslel Zimmermany :lol: každopádně já vlastně vždycky řešil brzdy na auta, který se civilně nikdy už nepoužijou, tak,že jsem se nějak negativama racing brzdovek detailně nezabýval - ale samozřejmě o nich a vím a taky by mi nenapadalo je nalít do auta, kde bych brzdovej systém nedělal od začátku a nevěděl, že tam je všechno jak má bejt 8)

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 14:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2973
Vzhledem k tomu ze se tim nezivim jako Richie ani se v tom nepohybuju a neni to mym hlavnim konickem tak v nejakych nazvech hold plavu no..brzdovku mi pred 3mesici Richie taky vymlouval...:)

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 16:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
Tak to vezmem odzadu ... :D

Tholis: Pokud se o to nezajímam,neni to mojim koníčkem a vím o tom kulový,tak se alespoň zdržím rozdávání nepravdivejch informací. Nicméně,brzdama se taky neživým :D ... a nemyslel jsem to teď nějak špatně,uřážlivě nebo ironicky. Nechci rozpoutávat žádnej flejm,takže klid -> hezký svátky přeju,Tobě i Kamče,když už jsme u toho 8) Jo,a nemam ve zvyku někomu něco rozmlouvat,jen se ptám,proč to ten člověk chce a zajímá mě,estli ví i o negativech,který takový materiály přináší. Dost lidí zná jen klady a pak jsou rozladěný,nebo v lepším případě nespokojený...

Tead: stane se,opět to nemyslim špatně,jenom nemam prostě rád,když někdo plácá nesmysle. Očividně jsi se upsal,to se děje každýmu. Jen mě to v tu chvíli pobavilo. Sorry,estli to vyznělo nějak špatně... 8)

Liberale: Ty teploty jsou reálný,ale opět záleží,jaký jsou použitý materiály,na jakým autě,jakým setupem je to auto vybavený,na jakým okruhu,případně tracku je to měřený. Nicméně takovýhle teploty nejsou nic neobvyklýho :D ... To,že kámoš uvařil brzdy je nic nevypovídající informace. Posadíš do jednoho auta dva lidi,jeden ti odrovná brzdy během 5 minut a druhej nanich bude jezdit hodinu. Nicméně,je dobrý a vhodný použít lepší brzdovku s vyšším bodem varu,ale ne závodní. Závodní kapaliny jsou téměř všechy na syntetický bázi,obsahujou hodně srágor a maj spoustu negativních dopadů pro řadovýho uživatele. U spousty takovejch kapalin je třeba zapotřebí nejprve udělat proplach celýho okruhu,to znamená koupit týhle rejsový kapaliny pár litrů a několikrát to v okruhu protočit. Nesnese se totiž s obyč brzdovkou. a když už se snese,tak zbytky seriový znehodnotěj tu rejsovou. A to jí pak nemusím kupovat,žejo. Další věc - právě díky složení závodní kapaliny má tato svojí specifickou vlastnost. Mnohonásobně víc,než seriový kapalina,pohlcuje vzdušnou vlhkost. To znamená,že interval výměny se nám rapidně zkracuje a to na cca 1-3 měséce v průměru. a čím víc jí dáváš za uši,tím častěji je potřeba jí měnit. neuděláš to a rázem z ní máš znehodnocenou obyčejnou brzdovku. Další neřestí je to,že má tendenci výrazně unanovat pryový části v okruhu... a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho. Prostě,za mě - jednoznačně chválim,že někdo myslí i na brzdovku,ale na druhou stranu,není potřeba dávat hned závodní. Opravdu stačí použít "seriovou",případně "sportovní" s vyšším bodem varu... ... ... Aby bylo jasno,nikomu nic netlačím,spíš jen dávám do placu informace,který nejsou veřejně tak INN ... ... ... každej,ať si to přebere dle sebe a naleje tam to,co chce on 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 24 pro 2012 16:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2973
Richie. Vsak ja to neberu nijak zle. Jste v tomhle znalejsi a proto se na vas obracim..ja uz radit radej nebudu:) Preju vam taky krasny svatky..snad se potkame nekde na draze pristi rok.

Edit: nebejt vas nemam o brzdach kteryma ted brzdim ani zdani.

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3053
Bydliště: Havířov
Richie: diky za vysvetleni 8) a ted to jeste dovrsim jednim, asi ocekavanym, dotazem: Jakou bys teda brzdovku doporucil ? Pokud mozno konkretne(nejlepe primo odkaz), bo na tech strankach jsou schopni k tomu napsat mraky nesmyslu a pak clovek vi prd co to vlastne kupuje.
Jinak s kompletnim proplachem cele soustavy pocitam tak ci tak, to jsem delal aji pri vymene normal brzdovky, zas tolik to nestoji, takze v tom neni problem

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 12:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
...no,právě ten proplach stojí nejvíc,protože aby jsi zabránil smísení a tím znehodnocení rejsový brzdovky s čímkoliv,tak je nejlepší udělat proplach právě novou brzdovkou :D :D :D ...

Osobně bych ti asi doporučil něco na bázi glykolu. Jsou to většinou sportovní brzdovky s vyšším bodem varu a nevadí jim ani částečný smíchání s obyčejnou kapalinou. Maj i dobrou životnost a nejsou až tak náchylný na absorbování vlhkosti... Na trhu je toho poměrně dost.

Chybu asi neuděláš těmahle produktama:

- Ate Super Blue Racing - bod varu 280C
- EBC BF307+ - bod varu 307C
- Castrol SRF - bod varu 310C

Nicméně,nerad někomu něco doporučuju,protože co sedí pocitově jednomu,nemusí sedět druhýmu.


Edit: Ještě je třeba zohlednit,zda má auto například ESP,ale jelikož jsi to nepsal,tak tuhle funkci nepředpokládam...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
8) Z těch výše uvedenejch mám zkušenosti s klasikou - Castrol SRF - a je úspěšně provozována i v závodních autech sk.N (kde se na brzdách mění jen hadičky za pletený, a dávají se závodní desky a kvalitní kotouče - víc homologace neodovolí) a při kompletních výměnách jednou ročně a pravidelným ovzdušňováním brzd(zároveň tedy částečnou výměnou - po každým závodním dni tzn. okolo 100km RZ ) v pohodě zvládá i normální rallye na úrovni MMČR 8)

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3053
Bydliště: Havířov
Tak ono dat 400kc za brzdovku nebo tisicovku uz neprijde takovy rozdil vzhledem k tomu kolik me budou stat brzdy :D Takze nakoupim ji radsi vic a kompletne to proplachnu, u mojeho auta si to minule vzalo asi 2,5l :D

diky za doporuceni 8)
Richie: neboj, az to uvarim, tak te neprokleju :lol: A na nove pocity pri brzdach si budu muset zvyknout tak ci tak.

Jeste jsem zvedavy co zvladne brzdovy valec. Kamo na Coupecku uz stejne velke brzdy ma(ma Wilwood 4pot 13") a funguje to v pohode, tak doufam, ze to bude fungovat aji s Brembama, kdyztak pak tady budu jeste resit ktery brzdovy valec :D Ale na http://www.highperformanceparts.cz nejake jsou za celkem sympaticke penize, tak to uz bude to nejmensi

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 28 srp 2014 08:59, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
:poklona: :poklona: :poklona:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 25 pro 2012 22:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 2012 20:37
Příspěvky: 19
Taboo: Nechtěl jsem jmenovat,ale když už jsi jí zmínil první :D ... právě kapalina Motul RBF je jedna z těch "zlobivejch". Byla vyvinutá pro použití především v závodních motorkách a tomu odpovídají i její vlastnosti. Značně absorbuje vlhkost,tudíž je potřeba jí měnit často a to i když je vůz odstavenej a nejezdí. Interval třeba 2 měsíce. Taky je dost nevhdoný,nebo dokonce špatný jí mísit s jinou brzdovkou,takže proplach je nutností,pokud chceme zachovat vlastnosti... Nicméně,pro závodní využití je samozřejmě víc,jak vhodná. A ty jsi zrovna uváděl,že to měníte po každým okruhu,takže věřím,že pak ta kapalina funguje na výbornou... 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 28 pro 2012 20:55 
Offline

Registrován: 26 čer 2011 19:58
Příspěvky: 5
darec,
vlastním audi a4 b6 2003 1.8t
tak nějak sem zjistil že mám všechny kotouče jak od pana Nakaši. Tudiž jsem zapátral na elit a vysledek vylezl přez 10tisíc. To by nebyl problém ale už kdysi dřív jsem si říkal, že bych tam radši viděl něco většího.
Ted tam mám 312mm vepředu, 255 tuším vzadu.
Na polákách jsem našel nějaké asi "bremba" se zimmermannama a pagid deskama za cca15tis.
http://allegro.pl/audi-a4-s4-b6-7-i-s4- ... 85839.html

ale to je vše co jsem nasel. Nové sady od 30tis výše jsou ale až tolik nekradu :(

Z jakých aut pasují brzdiče do moji a4b6 at vím co hledat, ideální velikost bych viděl tech 345x32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 29 pro 2012 23:00 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
tohle by ti tam mělo psaovat s minimen úprav , na A4 jsem to teda nikdy nedával,ale měla by mít rozteč natěhlici 145mm , takže by to mělo sednout

tady se prodávají od 7tis za pár do 10tkč ++ dle stavu

kotouč můžeš použít ten koncernový sériový 345mm x 30 ,ale musíš se trošku upravit díry v brzdiči , lepší je dát kotouč z Mercedes GL 350 x 32 , to sedne s pár úprava jak pr*el na hrnec 8) 8)

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 18:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3727
Bydliště: Český Těšín
luke.bean : Bral jsi o Křenka i brzdové hadice?Nebo jen palivové? Díky

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 18:41 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
všechno , ale dá se to sehnat i o dost levněji než zrovna u něj

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 18:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3727
Bydliště: Český Těšín
a mas kontakt u koho popriklade primo odkaz?Nasel jsem neco na speedpro,jen nevim jestli to bude to samy...

http://www.speedpro.eu/pancerova-brzdov ... -7542.html

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 18:59 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
www.isa-racing.de , tam bere křenek všechno

jinak na speedpru to nakoupíš taky včechno,přesně tu hadici co jsi poslal a pak k tomu koncovky co potřebuješ 8)

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 19:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3727
Bydliště: Český Těšín
a na palivove trubky pouzivas to same?

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 19:12 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1347
Bydliště: Praha - venkov Bydliště2: Litvínov
na palivo větší průměr , třeba tohle , ale nevím jak jsou na tom z koncovkama na tuhle hadici , nějak jsem to neprohledával

http://www.speedpro.eu/pancerova-benzin ... -1199.html

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 02 led 2013 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
právě jsem to chtěl napsat, že se chystám ty hadice objednat ze speedpro 8) chtěl bych jak brzdové, tak i palivové.. dá se to i s tím opletem stáhnou sponou? nebo se to musí obnažit..

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 05 led 2013 12:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
Má někdo nějaké zkušenosti s brzdovýma destičkama EBC? 8)

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 07 led 2013 23:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2004 12:03
Příspěvky: 11957
Bydliště: OK
já teď jezdil žlutý EBC na MG a nemůžu si je vynachválit, vydrželi bez problém 20min. na okruhu bez nějakýho znatelnýho vadnutí 8)

_________________
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 07 led 2013 23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
a pro daily? Nechci někomu za studena skočit do kufru :D

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 08 led 2013 00:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2004 12:03
Příspěvky: 11957
Bydliště: OK
Abych pravdu řekl, tak sem si nevšiml rozdílu oproti ostatním v normálním provozu, ten sem našel až na okruhu, kdy mi jiný začli vždycky po 10min. vadnout nebo zvadli, kdežto tydle drželi pořád :D Takže bych se toho nebál...

_________________
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 08 led 2013 01:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2007 17:31
Příspěvky: 4963
Bydliště: Dětmarky
Tak asi jó :)

Obrázek

_________________
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 11 led 2013 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
potřebuji upgrade brzdového systému a řeším jaké použít na předek třmeny. kotouče budou 330 mm (původně 320) rozmýšlím jestli použít 4 písty nebo 6 písty. u 6 pístových třmenů mi vyšla plocha pístů téměř 2x větší než plocha stávajícího pístu (v jednopístkovém brzdiči). průměry pístků u 4pístového brzdiče jsem bohužel zatím nenašel (myslím klasiku brembo 4píst - pokud by někdo věděl).
neumím si moc představit, k jak dramatické změně by v praxi na chodu pedálu došlo.

edit: omlouvám se, odpověď jsem našel po přečtení jiného topicu: viewtopic.php?f=33&t=40510
plocha pístu u plovoucího třmenu se při výpočtech násobí 2x. dvakrát větší plocha u pevného vícepístkového třmenu tedy odpovídá poloviční ploše u plovoucího třmenu.

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 13 led 2013 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2012 21:10
Příspěvky: 185
Chci se zeptat jak je to s odvzdušňováním brzd u Octavky 1996 1.8 20V Jestli to je jako klasická šáde nebo nějaký fígle :? Každej mele něco jinýho jen se chci ujistit jestli to dělám dobře někdo mele o VAGu někdo klasika snad jen že nesmí klesnout kapalina pod MIN kvuli ABS :D Dík za objasnění 8)

_________________
ŠKODA OCTAVIA 1.8 20V- 92 kW 1996 Prodáno
ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi - 66 kW 1999
TDI svatý :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 14 led 2013 02:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 15:45
Příspěvky: 1146
Bydliště: Kutná Hora
Mila76 píše:
Chci se zeptat jak je to s odvzdušňováním brzd u Octavky 1996 1.8 20V Jestli to je jako klasická šáde nebo nějaký fígle :? Každej mele něco jinýho jen se chci ujistit jestli to dělám dobře někdo mele o VAGu někdo klasika snad jen že nesmí klesnout kapalina pod MIN kvuli ABS :D Dík za objasnění 8)

Tak obecně u auta s ABS by se diagnostikou měly otevřít ventily v ABS, nebo tak něco :D
A kapalina by neměla moc klesat pod MIN u žádnýho auta, abys neodvzdušňoval vzduchem až ho to začne sát, s abs to nic společnýho mit nebude :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 14 led 2013 07:32 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
bóďa píše:
potřebuji upgrade brzdového systému a řeším jaké použít na předek třmeny. kotouče budou 330 mm (původně 320) rozmýšlím jestli použít 4 písty nebo 6 písty. u 6 pístových třmenů mi vyšla plocha pístů téměř 2x větší než plocha stávajícího pístu (v jednopístkovém brzdiči). průměry pístků u 4pístového brzdiče jsem bohužel zatím nenašel (myslím klasiku brembo 4píst - pokud by někdo věděl).
neumím si moc představit, k jak dramatické změně by v praxi na chodu pedálu došlo.

edit: omlouvám se, odpověď jsem našel po přečtení jiného topicu: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=33&t=40510
plocha pístu u plovoucího třmenu se při výpočtech násobí 2x. dvakrát větší plocha u pevného vícepístkového třmenu tedy odpovídá poloviční ploše u plovoucího třmenu.


To že je 6ti pístek silnější než 4 pístek není pravda. Ten výpočet je složitý. Stejně jako síla u plovoucího jednopístku ,kde si to přitahuje desku na opačné straně-u těchto třmenů jsou velké průměry pístků. Např. 6ti píst má průměry okolo 20-30mm 4píst zase 35-45mm vše cca. Nelze přímo říst ,co je silnější a lepší. To že třmen více pístkový je dáno především průměrem kotouče, kde s průměrem roste velikost třmenu.Systémy 4 a více pístkové využívají tzv. klínové svírání desek. http://files.subitomo.cz/200000785-4b3e ... G_1835.JPG Tedy vždy jsou ve třmenu pístky od menšího průměru až po větší. Kotouč musí nabíhat do malého průměru a opouští ho na velkém pístku. Kdo u těchto brzd brzdí razantně ,tak tam můžeme vidět sjeté desky šikmo a to není závada ,ale normální projev systému.
Pozor na přebržděné auto-je to horší než standartní brzdy. Je mnohem lepší nechat výrobcem spočítanou sérii a investovat do velmi kvalitních třecích materiálů než si koupit 4 pístky a pak to posrat s obyč. kotoučem a deskama jelikož co si budem povídat peněz už moc nezbylo. Ještě jsem neviděl nikoho ,kdo by si dal více pístkové třmeny s velkými kotouči a použil špičkové třecí materiály (pokud to není tedy k závodním účelům) jelikož to každý bastlí spíše pro parádu.
Mé děti to mají např. na hraní místo hraček :D
Příloha:
IMG_1857.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 935 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů