Poslední návštěva: 18 črc 2019 18:07 Právě je 18 črc 2019 18:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 09:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
POtřebuju radu.Udělal sem si komplet vedení brzdových a palivových tubiček pod autem z mědi,protože to je už na věky,jelikož měď nerezaví,ale jeden mechoš mě straší,že prý měď reaguje s brzdovkou a že mě to ty trubičky nebo gumičky v hlavním brzd. válci a ve třemenech sežere.Co je na tom pravdy? :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 10:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
sry, za OT, ale jestli je to pravda, tak to asi kurva nasere :lol:

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 10:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
No já právě doufám,že někdo napíše,že je to blbost.Dělal sem to na doporučení jednoho známýho klempíře,který s tím nikdy neměl problém,ale jistota je jistota,tak se radši ptám. Teba volva to mají taky z mědi,ale nevim,jestli to vevnitř nemají něčím potažené.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 14:28 
Offline

Registrován: 05 říj 2004 11:25
Příspěvky: 2590
To je tak když začneš něco dělat a nevíš o tom nic moc. Já ti to samozřejmně nepřeju, ale vem si, že to bude pravda a budeš muset vše vyhodit a předělat. Peníze, čas a hlavně snaha v prdeli. Nehledě na to, že brzdy jsou dost podstatná věc. Tak hodně štěstí :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 15:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
No nechal sem si poradit právě od profíka,kterýá normálně dělá,takže sem se do toho nehnal bezhlavě,ale prostě našel se 1,co mi tohle řekl.Myslim si,že to není pravda,ale je lepší se pro jistotu zeptat více lidí

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 08:29 
Offline

Registrován: 03 kvě 2004 07:32
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha
Mam medeny trubky na trakturku 20 let a neni problem. A ty Volva nic uvnitr potazenyho nemaj, repasoval jsem ted trmeny a strihal trubky, budu zase davat med. Podle mne dotycnej keca, minimalne v pripade normalnich brzdovek, jestli plne synteticky se chovaj jinak, to nemuzu posoudit, pac jsem nezkousel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 10 srp 2014 23:31, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2004 00:35
Příspěvky: 9274
Bydliště: Moravian-Silesian region
no ty vole tak to je pech.. tak sis to vyzkousel a asi to budes delat znovu :roll:

_________________
..:: Audi A6 Allroad 2.7biT 184KW ::.. family car
..:: Audi A4 1.8T 120KW ::.. my wife
..:: Audi R8 2x35W ::.. my son
..:: FIRST Bike ::.. my daughter


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 09:42 
Offline

Registrován: 03 kvě 2004 07:32
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha
Tak tohle je na zamysleni. Taboo dik, ale na upresneni, tyka se to i medenych trubek, primo urcenejch na brzdovy vedeni u starsich aut?Vzhledek k oblasti, kde se pohybujes ten nerez beru bez vyhrad, ale u bezny produkce, kde to pouzival vyrobce, co s tim?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
Taboo píše:
kucik píše:
POtřebuju radu.Udělal sem si komplet vedení brzdových a palivových tubiček pod autem z mědi,protože to je už na věky,jelikož měď nerezaví,ale jeden mechoš mě straší,že prý měď reaguje s brzdovkou a že mě to ty trubičky nebo gumičky v hlavním brzd. válci a ve třemenech sežere.Co je na tom pravdy? :?

Chces opravdu dobrou radu, ktera ti jednou muze pripadne zachranit i zivot? Brzdove trubky vyrobene z medi na auto v ZADNEM pripade nedavej. Nejenze med je za tepla velice mekka (a snadno prorazitelna kdejakym kamenem), za studena je naopak velice krehka a casem (tepelnymi cykly) tvrdne a praska (zvlaste v oblasti namahanych spojeni). Tlak v brzdach mnohdy prevysuje i 1,000 PSI - a v zime ti muze stacit jen mala microscopicka prasklina v potrubi k tomu, aby se to potrubi pri plnem tlaku brzd doslova roztrhlo... Z techto duvodu je pouziti medeneho potrubi v brzdovem anebo vysokotlakem palivovem systemu v mnoha zemich (vcetne USA) doslova nelegalni. Pokud chces potrubi, ktere bude spolehlive trvat na veky, pouzij nerez ocel. :wink:
můžu se jen zeptat, jak je na tom tedy Volvo, to to ma řešene jinak? ani jsem nevedel ze ma medene trubky...

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 10:51 
Offline

Registrován: 03 kvě 2004 07:32
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha
Konkretne moje brzdy z 240 Volva mely privody ke trmenum v medi origo a stav po mnoha letech nesrovnatelnej s beznejma trubkama.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 10 srp 2014 23:32, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
Taboo píše:
bóďa píše:
můžu se jen zeptat, jak je na tom tedy Volvo, to to ma řešene jinak? ani jsem nevedel ze ma medene trubky...

Volvo (a jini vyrobci) pouziva slitinu medi a niklu, ktera je mnohem pevnejsi, nez jen cista med. Pokud clovek pouzije trubky, ktere jsou urceny pro brzdove systemy, tak to je OK, ale v zadnem pripade nepouzivejte nejake obycejne medene trubky urcene treba pro vodu anebo nejake nizkotlakove rozvody... :wink:
ok, díky za vysvětlení... mě by hlavně vlbec nenapadlo se pouštět do výroby, než bych si o tom všechno zjistil :lol: to musi totiž pěkně nasrat... ohejbat ty trubky a vsude mozne je provlikat asi neni žádná prdel...

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 22:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Tak zjištěno že brzdovka s mědí nereaguje,tudíž tento problém odpadl. Jinak co psal Tabbo,cěřím,že má velké znalosti,ale měděné trubky se dávaly do aut už dřív a problémy s tím nebyly.Změny struktury mědi pochybuju že by se děly v běžných podmínkách,to by musely být teplotní výkyvy ve stovkách stupňů C.Známý to už dělal na mnoha autech a v životě s tím neměl žádný problém.A jinak napředpokládám,že mám tak výkoné auto a tudíž i brzdový systém,aby tam byl problém s tlakem.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 23:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
kucik píše:
Tak zjištěno že brzdovka s mědí nereaguje,tudíž tento problém odpadl. Jinak co psal Tabbo,cěřím,že má velké znalosti,ale měděné trubky se dávaly do aut už dřív a problémy s tím nebyly.Změny struktury mědi pochybuju že by se děly v běžných podmínkách,to by musely být teplotní výkyvy ve stovkách stupňů C.Známý to už dělal na mnoha autech a v životě s tím neměl žádný problém.A jinak napředpokládám,že mám tak výkoné auto a tudíž i brzdový systém,aby tam byl problém s tlakem.


Měď je pro brdový systém zakázána. :wink: Teda +- čistá, toco chceš tam dát.

Dělej si so chceš, ale pokuď mi přijdeš do cesty, tak ti rozbiju hubu. :kladivo: :mad: :x

Nedělej to. :wink:

A ještě ohledně změny struktury mědi, si nejdříve něco o tom naštuduj.

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 23:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 23:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
kentoya píše:
všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane


Tak tohle je mega blbost. :roll: :roll: :roll: -50°C jsme tu nikdy neměly. :wink:

Další odborník :lol:

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 23:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Anděl píše:
Měď je pro brdový systém zakázána. :wink: Teda +- čistá, toco chceš tam dát.

Dělej si so chceš, ale pokuď mi přijdeš do cesty, tak ti rozbiju hubu. :kladivo: :mad: :x

Nedělej to. :wink:

A ještě ohledně změny struktury mědi, si nejdříve něco o tom naštuduj.


Chlape tak tímhle jsi mě dostal,ale jak je známo,že přes net je každý hrdina. Ale jelikož nejsem žádný blb,který se chce zabít,tak to budu muset ještě pozjišťovat a v nejhorším případě předělat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 00:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 led 2007 16:03
Příspěvky: 2217
Bydliště: Praha
kucik píše:
Anděl píše:
Měď je pro brdový systém zakázána. :wink: Teda +- čistá, toco chceš tam dát.

Dělej si so chceš, ale pokuď mi přijdeš do cesty, tak ti rozbiju hubu. :kladivo: :mad: :x

Nedělej to. :wink:

A ještě ohledně změny struktury mědi, si nejdříve něco o tom naštuduj.


Chlape tak tímhle jsi mě dostal,ale jak je známo,že přes net je každý hrdina. Ale jelikož nejsem žádný blb,který se chce zabít,tak to budu muset ještě pozjišťovat a v nejhorším případě předělat.

Tak to jsou silný slova :x

_________________
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 08:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
Anděl píše:
kentoya píše:
všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane


Tak tohle je mega blbost. :roll: :roll: :roll: -50°C jsme tu nikdy neměly. :wink:

Další odborník :lol:


děkuji za uznání :D aspon vidím jak ti to myslí, tak jak je možné když je na slunku +40 a začne foukat vítr tak je hned jen +30 :D , ještě jednou si to přečti dvakrát se zamysli a znova to napiš, při -20 když pojedeš tak díky proudícímu větru zchládnou některé díly až na -50 :D kapišto mysliteli ?

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 08:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2004 19:54
Příspěvky: 45
:shock: To snad ne tohle? Jako když je venku -20 stupňů a jedeš autem tak vlivem proudění klesá teplota na -50 stupňů? To je vtip ne? To je blbost přece. By popíralo rovnice rovnováhy. Nikdy ti nemuže klesnout teplota míň, než je teplota okolí, ať jedes třeba rychlostí 300kh/h. Jiné je to u zdroje tepla, třeba motor, člověk, zde se samozřejmě ochlazuje podle proudícího vzduchu, ale nikdy nebude chladnější než teplota okolí. Dyžtak mě ukamenujte.

_________________
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 2005 20:02
Příspěvky: 638
Bydliště: Havířov
No nevím, jak to Kentoya myslel, ale něco na tom je. Když budeš ležet na slunku v létě, když je 40st, tak ti je logicky horko, ale sedni na motorku a jeď 100kmph... Bude ti stejné horko, nebo tě bude okolní vzduch ochlazovat? :wink:

Nevím, fyzika ani podobné vědy mi nikdy moc nešly, ale logickou úvahou to dává smysl...Nejsem si ale jistý tím markantním rozdílem, ale jak říkám, nevím, jenom uvažuju.. :wink:

_________________
Audi A3 8L, 1.9TDI

HUMMER - Like nothing else

Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 09:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3727
Bydliště: Český Těšín
Hans píše:
No nevím, jak to Kentoya myslel, ale něco na tom je. Když budeš ležet na slunku v létě, když je 40st, tak ti je logicky horko, ale sedni na motorku a jeď 100kmph... Bude ti stejné horko, nebo tě bude okolní vzduch ochlazovat? :wink:

Nevím, fyzika ani podobné vědy mi nikdy moc nešly, ale logickou úvahou to dává smysl...Nejsem si ale jistý tím markantním rozdílem, ale jak říkám, nevím, jenom uvažuju.. :wink:
taky bych rekl , to same mas -10 a jdes a zima neni,ale jed z kopce na lyzich a myslim ze to bude rozdil :lol:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2004 19:54
Příspěvky: 45
Ono souhlasim s tím, že když jsi na slunku nebo jedeš na lyžích, že cítíš větší zimu, ale člověk je zdroj tepla, okolní proudění ho ochlazuje a ty maš pocit větší zimy. Ale nikdy tě neochladí víc jak okolí. To prostě podle mě nejde.

_________________
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 09:28 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
Hans : lenze ak sa clovek nehybe (a nefuka), zohreje vzduch ktory je priamo okolo neho a je mu horko.
ak sa zacne hybat (fukat) tak ten zohriaty vzduch co ma okolo seba odfukne a preto je mu zima.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 10:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
kentoya píše:
Anděl píše:
kentoya píše:
všeobecně se samotná měd přestala používat na trubky před +- 25 lety, použít jde, ale hlavní problém je s praskáním při teplotách 20 pod nulou, kdy při jízdě mají některé plechové části díky proudícímu větru teplotu pod -50, kde už začíná být problém, samozřejmě že pokud je tam dáš nové tak to nějaký pátek vydrží, jinak zkus si to porovnat za odhadem tři roky, vytáhni jednu trubičku, narovnej ji a opět ohni, pravděpodobně ti praskne, pokud to samé udělám s trubičkou z mého nissana, a přitom trubky jsou staré 20 let, tak se nic nestane


Tak tohle je mega blbost. :roll: :roll: :roll: -50°C jsme tu nikdy neměly. :wink:

Další odborník :lol:


děkuji za uznání :D aspon vidím jak ti to myslí, tak jak je možné když je na slunku +40 a začne foukat vítr tak je hned jen +30 :D , ještě jednou si to přečti dvakrát se zamysli a znova to napiš, při -20 když pojedeš tak díky proudícímu větru zchládnou některé díly až na -50 :D kapišto mysliteli ?


Mě to myslí dobře. 8)

Zajdi prosím např. za Fyzikářem na nějakou základní školu a on ti to rád vysvětlí. :wink: :lol:

Zamysli se. Pokuď by jsi měl pravdu, tak je to nobelova cena za fyziku.
:lol:

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:06
Příspěvky: 278
Ono je podstatnej rozdíl v tom co je opravdová fyzikální veličina,a pocit člověka spocenýho orosenýho jedoucího dolů ze sjezdovky pánové:D :D

Jinak souhlas s tím učitelem fyziky na základce, myslím si že to bude tak 7má třída, strana 56 :D :P

_________________
Mini Cooper 1,3 SPi & Mini Cooper S
+ some daily cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 10:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2004 12:41
Příspěvky: 2146
Bydliště: !!!
Bravo! Takže, Kentoyo, tvrdíš, že z chladnějšího tělesa (plechu na předku) přeneseš teplo na těleso teplejší (proudící vzduch)? Tak sláva, zřejmě jsi prolomil termodynamické zákony a jsi na nejlepší cestě k sestrojení perpetum mobile.

_________________
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: reakce brzdovky s mědí?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 10:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 10 srp 2014 23:32, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 14:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srp 2007 18:57
Příspěvky: 118
Bydliště: ostravwa
To co píše Kentoya je dost možné protože když u nás dyzláky nastartovali v -20stupních bylo to v pohodě ale když začali jezdit tak jim zamrzala nafta v trubkách.

_________________
Vento GTI 150+


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů