Poslední návštěva: 18 črc 2019 18:07 Právě je 18 črc 2019 18:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 18:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
tady jsem objevil stranky vyrobce a ma tam celkem dobré animace jak co funguje,tak kdyby někdo pro inspiraci http://www.ultraracing.com.my/template.asp?menuid=30 http://www.ultraracing.com.my/template.asp?menuid=03

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 19:02 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
nejsem žádný odborník,spíš naopak..ale na to ,jak se podvozek chová, a co se sním stane,když změníš jeho výšku ...na to stačí logické zamyšlení a každý ,kdo někdy viděl na svém autě ,co na tom podvozku je,si musí umět představit,co sním změna udělá..

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 19:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
ale tohle je spíš na zpevnění karoserie a nektere veci se chystam na auto dat,konkretně fender bar a 4 bodovy lower arm bar. majií to pekně popsane ale skutečne to tak funguje? na podvozky take žadny odborník nejsem,na svem autě jezdim serii.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 19:18 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
podle mě ano..ta kastle je většinou měkká,.. když sem rozřezával auta,..celkem sem zíral,jak je to měkké ten tenoučký plech

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2004 17:43
Příspěvky: 705
Bydliště: Prague, North Moravia
Jsou tam ukazany zajimavy alternativy pro ty co nemuzou mit plnohodnotny ram .) Diky

_________________
babyCupra


Naposledy upravil Michelin dne 15 srp 2010 23:09, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 22:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
si myslim, ze tohle je lepsi nez ram ne? jako proti krutu karoserie. pri bouracce samozrejme ne.

určitě to vypadá hodně zajímavě až mě ten můj trošku přestane trápit, tak popřemejšlim určitě aspon nad tema rozperama tlumicu a zespoda ramen.

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 23:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
No rád bych o tom rozvedl nějakou diskuzi. Udělat web s pár animacemi a fotkami není až takový problem. :) ale opravdu to funguje? Zpevnění karosérie až o 40%?? Jsem podezřívávy. Přední rozpera funguje,ale co ten zbytek? Skutečně to alespoň zčásti nahradí ram? Rád bych se pustil do podvozku a tímhle bych začal.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2004 17:43
Příspěvky: 705
Bydliště: Prague, North Moravia
Predni/zadni rozpera funguje zcela jiste. Stabiky jsou taky jasne.
SIDE FLOOR BAR se dela i na ramech, ale tezko rict jestli takhle samostatne ma nejaky prinos.
O zbytku vubec nevim, protoze neznam nikoho kdo s tim ma zkusenost, takze bud projet zahranicni fora, nebo taboo by mohl vedet.
Kdyz resite tohle, premysleli jste o dodatecnem provareni svaru karoserie, napravni atp.?

_________________
babyCupra


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 23:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
pokud myslíš "stich welding"tak ten už mám. Určitě to karosérií zpevnilo,protože když si dám prsty na spoj mezi sloupkem a čelním sklem tak ten pohyb při přejíždění nerovností je skoro neznátelný. Všechny silentbloky jsem vyměnil za pur o tvrdosti 90sh,chování se hodně zlepšilo,ale než postoupím k coiloveru bych to co nejvíce zpevnil aby podvozek plnil svoji funkci tak jak má.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 07:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:01, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 08:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
tak ještě jednou a pomalu :) ty tedy říkáš standartní silentbloky at už gumové nebo pur nahradit ocelovymi pouzdry. co použít kloubove ložisko? http://www.tobex.cz/eshop/eShop-loziska ... -hlavy.htm příklad. Nemáš nějakou fotku pro přiklad?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 08:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2005 19:55
Příspěvky: 1610
Bydliště: doma
Ja se chystam casem na spodni rozperu na predni naprave tak pak muzu napsat moje postrehy :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 10:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:01, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 11:20 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
tady taky fotka..
Obrázek
Obrázek

tato rozpěra...je vhodné takovou použít pokud použiju hliník místo klasického silentbloku na té zadní seriové subframe?
Obrázek
tuto použiju dopředu
Obrázek

popř. jak to dobře vyztužit? Když by toto nebylo vhodné

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 18:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:02, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 18:52 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
Taboo píše:
Hezke fotky 8) , presne toto jsem mel na mysli. Po uchyceni tech subframes napevno ke karoserii zcela urcite dochazi v nekterych smerech (pri krouceni karoserie) k jejim vetsimu namahani (nebot zacnou slouzit vpodstate coby vystuzne vzpery) a jejich pripadne strukturalni zesileni zabrani jejich pripadnemu praskani. Ja jsem u sve stare DSM zlomil svar zadni rozpery zadniho differencialu, ale jeji zesileni vse vyresilo. Taktez pouzivam treba zesilene (uzavrene) zadni ramena, abych zamezil jejich krouceni. Nejake obecne anebo doporucovane pravidla tam ale nejsou a vse je ponechano "zdravemu rozumu" a vynalezavosti, ale mnohdy se vyplati ty crossmembers dodatecne posvarovat, zesilit v jejich rozich vsemoznymi navarenymi trojuhelniky, uzavrit jejich pripadne "U" profily, treba se daji navzajem svazat jejich uchytne body dodatecnymi rozperami (tak, jak se to dela u prednich crossmembers), etc. Kazdy vuz je samozrejme jiny...



já mám obavy o to,abych stím autem pak mohl vůbec jezdit. Aby ta tvrdost celého toho auta nebyla už příliš.. ono se to těžko dělá,když jsem to ještě nedělal. A zrovna ted je chvíle,kdy ten podvozek řeším,takže bych chtěl,aby se mi napoprvé podařilo dosáhnout toho,jak si představuju ,že se to bude ve výsledku chovat. (auto nebude pro denní ježdění, lákaj mě boky,okruh,400m a jsem si vědom,že každé odvětví vyžaduje rozdílně poskládaný podvozek..)

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 05:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:02, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 05:58 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
Dík za názor a doporučení, udělám to tedy tak, jak bylo zamýšleno původně. Coilovers mám od apex performance , model pro drift, takže s těmi nejsilnější pružinami.Uvidíme tedy

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 10:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:03, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 14:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
ja mam ae92 gti to je klasicke fwd. předek je shodný s americkou verzi 92gts a tady na te fotce je vidět jak to vypada. http://www.ultraracing.com.my/Bars.asp?ID=2822 v ramenou už pur silentbloky mam,přemýšlel jsem je vyměnit za unibaly a doplnit tim ramem. Zadní naprava je takova Obrázek


je videt i kousek příčneho nosniku kde jsou chycena ramena.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 16:15 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
Taboo píše:
Ja verim, ze budes s temi plnymi pouzdry naprosto spokojen. V mnoha pripadech uchyceni toho zadniho crossmember napevno naprosto eliminuje fenomen, kteremu se rika "wheelhop", coz kazdopadne pri zamyslenem pouziti tveho vozu jen uvitas. O cem mluvim je nazorne videt v tomto videu (nekolikrat pri tvrdych startech priblizne v polovine toho videa):
http://www.youtube.com/watch?v=o1SSIGSTPBo
V nekterych pripadech je ten wheelhop zapricinen take krouticimi se rameny. Tady jsem nasel pro tebe dobre step-by-step video, jak se ty ramena bezne zesiluji:
http://v8tvshow.com/component/option,co ... ic,169.15/
To video je tam nekde v polovine stranky. Naprosto stejne se to dela s prednimi rameny, spodnimi i hornimi, jakymikoliv. Ty jednoduche tubularni ramena, ktere mnoho shopu prodavaji, se vetsinou krouti jak z gumy. Samozrejme, pote velice tvrde polyurethanove silenbloky pro ulozeni ramen a stabilizatoru a hodit celou praci na pruziny, tlumice a stabilizatory. Ja sice nejsem drifter, ale v pripade vozu pro drift bych logicky pote pouzil tvrdsi pruziny dozadu (k zabraneni prenosu vahy) a mene tvrde dopredu (k drzeni stopy ridicich kol). Pro 1/4 mile pote naopak (s tim, ze bych docasne odpojil predni stabilizator), abych docilil co nejvyssiho zatizeni hnanych kol. :wink:


pěkné video,je to docela síla,jak se to chová s obyčejným silentblokem. K těm ramenům,já zadní ramena nahrazuji stavitelnými od motoria,tak jsem zvědavý,jak se to bude chovat. Mělo by to být určitě pevnější,než 20let starý rezavý "U" profil.

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 18:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:03, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 19:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Taboo: Děkuji za názor. Něco takového jsem očekaval :) popravdě ta zadní naprava se nelíbí ani mne a proto jsem s celým tematem začal. takže mne ted čeká předělání celeho podvozku :) Určite nez neco začnu bych načrtnul a pokud budeš mít čas ocením opět tvůj nazor na řešení. Díky.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 22:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
muzu se zeptat, da se na toom polyuretanu normalne jezdit? jak moc se to ovlivni vlastosti auta/komfort?
tohle tema me docela zajima, chtel bych totiz podvozek propracovat a docilit vetsi citlovosti, ale zaroven nesrazit moc komfort, takze nejaky kompromis. mimochodem, co takove horni ulozeni tlumicu? napriklad na moje auto se predni uz nedela a zadni stojí asi bžilión, takže stejně budu muset řešit jeho repasi. přecejen bych řekl, že je to (logicky) jeden z nejdůležitějších prvků co se "přesnosti řízení" týče.

sorry za trochu ot, vim, ze treba libor to ma asi na jine ucely 8)

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 04:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
S PURem se urcite normalne jezdit da. Ono se da normalne jezdit i s tema ocelovyma "silentblokama", akorat pokud jezdis casto po rozmlacenych cestach, tak proste vsechno schytaji rovnou tlumice a logicky se tim drive opotrebuji. Nejake to zhorseni komfortu je celkem subjektivni, ale na druhou stranu davat do limuziny tvrdy silentbloky nema smysl, takze pouvazuj, jak moc ti za to zlepseni jizdnich vlastnosti bude stat :D

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 10:22 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
Ty PUR silentbloky .. zdejší člen mirek200Sx či jak se tu nazývá psal na silentbloky.cz a tamní odborník mu odepsal,že polyurethan nedoporučuje.. Otázka pro tabooa ,jaké vy používáte materiály při nahrazování seriových silentbloků?

kopie zprávy od silentbloky.cz


Dobrý den,
nechci Vám polyuretan vymlouvat,
jen Vám v krátkosti vysvětlím, proč jej nedoporučuji pro podobné aplikace.
PUR silentbloky jsou skládané vložky a jejich výhodou je ve většině případů bezesporu snadná montáž...
Co se týká kvality a trvanlivosti uložení, je to následovně.
Jedná se sice převážně o kvalitní materiály, ale vzhledem ke koncepci vložek, jsou namáhané cca o 100% více,
než vulkanizované pouzdrové silentbloky.
Pouzdrový silentblok, kde je guma pevně spojena s pláštěm a vložkou, je schopen zachytit sílu na tlak i tah.
Kdežto skládaná PUR vložka s vloženou trubičkou, pouze na tlak.
Na jedné straně se PUR stlačuje a na straně druhé vzniká mezera, která se cyklickým namáháním zvětšuje.

Jako přílohu zasílám foto silentbloků, které vyrábíme pro rallye a naši zákazníci jimi úspěšně nahrazují díly originální a tuningové PUR vložky.

S pozdravem

Kmoníček

btw: já už mám samozřejmě sadu polyurethanu doma koupenou.. :roll:

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:04, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 21:23 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
díky

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 21:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Taboo má pravdu. Ale dřív nebo později skoncíš u unibalu. :) ty žluté silentbloky mají tvrdost 90shore,tvrdší než silon,ale na rozdíl od silonu pur porad pohlcuje vibrace. Z takové tvrdosti pur už se vyrábí i nízkonámahana kola se šikmým ozubením. :) po montáži jsem byl naprosto spokojený o kolik se zlepšily jízdní vlastnosti,přesto postupují na další level :) a budu komplet předělávat a vyzvuzovat podvozek který bude zavěšeny na unibalech. Další level už je pouze pevná náprava přivařena ke karosérií. :D

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 21:47 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
já použiju tu sadu polyurethanu co mám,s tím,že na uložení do subframe použiju hliník, zkusím vše vyztužit,někde sem viděl k s13 obrázek se spoustou ruzných rozpěr a výztuh. Uvidíme ,jak se vše bude chovat. Ten žlutý matroš mám doma,je to pěkně tvrdé, používá se to na spojování kolejnic na dráze. Tak sem si to z práce donesl, případně bych zkusil z toho vysoustružit nějaký silentblok a vyzkoušet ho.

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů