Poslední návštěva: 18 črc 2019 18:19 Právě je 18 črc 2019 18:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
jo tak. a jak je to s vlastní výrobou těch PUR siletbloků? já myslel, že se vyrábí téměř vždy na konkrétní auto (myšleno na zakázku) a ne, že se dají koupit. na moje auto je zcela jistě žádná firma nevyrábí. představoval jsem si to jako materiál, z kterého se dají vysoustružit, není to tak?

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 23:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2004 17:43
Příspěvky: 705
Bydliště: Prague, North Moravia
Ono treba powerflex na Oktavii na predni naprave moc dlouho nevydrzi pac ten silentblok je tam namahanej na tlak, tah a snad i krut. Kamaradovi takhle odesli dve sady. Pak nechal udelat silenbloky v silentbloky.cz a zadnej problem. Ja od nich mam silenbloky na rally aute a taky no problem ;)

_________________
babyCupra


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010 23:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
powerflex nebrat. Používají jeden z nejhorších materiálu pur.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 07:27 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
co tento výrobce?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PROTHANE-TOTAL-KIT-NISSAN-240SX-89-94-S13-PS13-URETHANE-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ170432341965QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Obrázek

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 07:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
bodo pokud mas soustruh tak si je klidne spraskej doma sam. Ale nesmi bejt volne musis mi vsude presha abychs to do sebe vsecko nalisoval..

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 10:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:04, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 10:32 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
to jsem rád,že jsem zvolil dobrou značku,už po mě zas tekl pot,že budu muset tohle prodat a kupovat jiný kit,.. tímhle způsobem už sem přeprodal skoro celé auto :lol:

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:05, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 20:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2004 09:59
Příspěvky: 2347
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
taky jsem s Prothane max spokojen, jen to vsechno namaz tou vazelinou co k tomu davaj :D jinak to vrze jak stara svine :lol:

nevim jak novy ale muj starej pekac ma subframe napevno prisroubovanej ke karoserii, takze nejaky hlinikovy silentbloky davat nemusim. po prechodu z originalnich gumovych sb na ty PUR byl rozdil v rizeni a chovani auta naprosto nesrovnatelny, drive rozevlata gumova jizda se stala presnou pevnou a reagujici na sebemensi pohyb volantu. jako vlak po kolejich

_________________
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 21:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
prothan je ok. Neříkám že na pur nedoslo ke zlepšení,došlo a opravdu znatelnému ale tím zpevněním bych chtěl udělat krok i k bezpečnosti. Dnes jsem třeba zkusmo koukl na řízení,a zjistil jsem že to uvnitř pod volantem je napevno uchyceno ke karosérii,ale tam kde je ten spojovací kloub do celého řízení a řízení samotné je uložené v gume asi tak 1.5cm silné. Pokud opřu 1kolo o obrubník tak aby nedoslo k pohybu kola a opravdu vezmu za volant tak se celé řízení zhruba o 1 možná 1.5cm hýba ve svém uložení. Tím asi začnu,guma pryč a napevno ke karosérii.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 22:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Jak to tak ctu, tak mne to zacina lakat i na E10, je to sice dailydriver, ale zase s tim najezdim hafo a na silnicich mezi vesnicema je zatacek dostatek, takze presnejsi rizeni by nebylo na skodu. Minimalne tvrdsi silentbloky by se uzily.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 23:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
soustruh nemám.
dík za info Taboo. dostal jsem se na nějaké české stránky s tím polyuretanem (ne přímo pro výrobu silentbloků, ale univerzální použití), ale maj tam toho asi tak bžilión druhů a já moc ani nevím, co potřebuju..

mimochodem, když se udělají ty silentbloky větší, jdou tam potom bez problémů dostat? jde asi o ten první okamžik, že? nebo se na silentbloku udělá na jedný straně menší náběh aby tam lépe vklouznul?

a teď další lama dotaz, co přesně se docílí použitím silnějšího stabilizátoru?

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 20 srp 2010 00:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:14
Příspěvky: 438
Bydliště: České Velenice
Taky si prihodim dotaz :) Resim ted na probe trubkovej crossmember (Resp. jestli to vubec ma smysl), hlavne do budoucna bo poskytuje vic mista na instalaci turba apod. Narazil sem na tohle:
Obrázek
Obrázek

1) nemely by tam byt nejaky rozpery krizem ? Nebo to takhle uplne staci ?
2) k cemu presne jsou "traction bars" ? Chapu dobre ze by mely zabranit krouceni ramene "do sneku" a tim zajistit lepsi kontakt pneu se zemi ?


Bóďa (gif, kliknutim spustit):
ObrázekObrázek

_________________
TDi - Ten Dým Ignoruj
Ford Probe 2,5 24v rv.95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 20 srp 2010 07:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:05, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 20 srp 2010 07:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:06, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 20 srp 2010 23:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Taboo jaký je tvůj názor na coilover od ksport usa? Na mé auto mají podvozek za přijatelnou cenu,ale zase ne za každou cenu chci ušetřit. Ještě k odklonu zadních kol. Musím použít excentricke srouby třeba od whiteline nebo by stačilo jednu z der uchyceni tlumiče upravit tak aby v ní šel origo šroub posouvat?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 20 srp 2010 23:39 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
podle toho,co jsem o Ksport komponentech četl já na zahraničních forech,by se mělo jednat o velice slušné komponenty 8)

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 20 srp 2010 23:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:14
Příspěvky: 438
Bydliště: České Velenice
Ksports mam na aute... jede to snad stejna fabrika co D2 a XYZ, lisi se vicemene jen barvou.
K uprave odklonu - na probe je u street verze vpredu i vzadu horni ulozeni pres pillowball a jeste se da odklon nastavit hornim sroubem dole - dira je podlouhla...
Obrázek

K tomu by vlastne mohl byt dalsi dotaz na Taboo-a
Co je lepsi - pro urcitej odklon - posunout vrch tlumice vic ke stredu auta a tehlici odklonit od tlumice nebo naopak vrch posunout ke kraji a tehlici k tlumici ? neresme ted pripadny problemy se skrtanim kol o tlumic apod. Ma to vuci sobe nejaky vyhody ci nevyhody ?

_________________
TDi - Ten Dým Ignoruj
Ford Probe 2,5 24v rv.95


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 21 srp 2010 01:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
A jak jsi spokojený s kvalitou? S možnostmi nastavení? Dneska jsem měl chvilku a tak jsem prolezl cely podvozek a všímal si všech věci o kterých se tu mluví a kterým jsem vůbec nevěnoval pozornost. Jak vpředu tak vzadu nosníky ke kterým jsou uchycena ramena vzadu a vpředu i motor podélně jsou v podstatě dva profilované plechy svařené k sobě. O pevnosti asi netřeba diskutovat. :) a ještě mezi nimi a karosérií jsou vložené další asi 2cm silné silentbloky. Stačí vzít metrovou trubku a pomocí ne ani velké síly člověk kouká jak se to vsechno pěkně kroutí. :) co s tím musí dělat karosérie... proto se mi ten podvozek pořád zda měkký. Sice jsem nahradil pouzdra v ramenech tvrdým pur ale tím jsem vlastně jen posunul krouceni jinam. No čeká mne hodně práce. :) a další otázka z toho plynoucí :) jaký profil materiálu z hlediska pevnosti použít? Čtverec,obdélník,kruh nebo ovál? na přiloženych obrazcích je přesně vidět kde všude k posuvu dochazí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Naposledy upravil Libor12 dne 21 srp 2010 14:13, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 21 srp 2010 09:03 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
já bych ještě nastínil taky jeden dotaz na zdejší odborníky.. Jaký máte názor na průchozí podložky pod kola a delší štefty (bolts) jako nutnost k tomu v nábojích.. já mám v současné době na zadku podložky o síle 5mm a na předních kolech 10mm.. vozidlo by mělo disponovat finálním výkonem někde k 500hp.. Já mám obavy o namáhání těch delších šteftů..(štefty bych použil od Nismo.. řešení silnějšími podložkami s vlastními štefty není možné,pro malou tlouštku podložek..
díky
Obrázek

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 22 srp 2010 13:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:06, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 22 srp 2010 13:49 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
já o nich četl kdysi na polském foru,oni je tam hojně používali pro 200sx.. je možné,že snimi v té době ještě neměli tolik odježděno,ikdyž ani posléze jsem si tam negativ nevšimnul..

na podložky mrknu,ale přišly mi ,že je mám dobré a vyrobené na míru pro 200Sx náboje

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 22 srp 2010 18:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Taboo jenže k posuvu celeho řízení dochází tak jak jsem naznačil na obrazku cca 1 až 1,5cm. Ty gumy jsem daval cca přěd rokem nové a vizuelně jim nic neni a nejsem si jisty jestli by ten pur pomohl. Chtěl jsem ty gumy vyndat a přěs nějaké ocelove pozdro napevno přichytit ke karoserii.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 22 srp 2010 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 22 srp 2010 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
IQ stylingem nenahradíš hehe to mě rozesmálo :-) :-) :-)

_________________
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 22 srp 2010 21:35 
Offline

Registrován: 02 kvě 2007 11:45
Příspěvky: 584
Krosmen píše:
IQ stylingem nenahradíš hehe to mě rozesmálo :-) :-) :-)


taky sem se nad tím před chvílí zastavil :smich2:

_________________
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 23 srp 2010 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
btw jestli teda dobře rozumím z čeho je vhodné myslím tím profil udělat zadní nápravy příčná a podélná ramena???Raději trubky a nebo profilovou ocel uzavřeného průřezu?????

_________________
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 23 srp 2010 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 23 srp 2010 16:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 23 srp 2010 17:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Díky určitě zkusím,silentbloky mam nahradní. Kdyby jsi se mohl podivat na přiložene obrazky,kroužky označuji kde chci dat sfericka ložiska. na předni naprave jsem označil jak bych chtěl upravit tu horní díru pro upravu odklonu. nebo radeji použit tyto šrouby? http://www.whiteline.com.au/product_det ... ber=KCA415


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Majestic-12 [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů