Octavia Combi Lowride ( 3. kolo )

Vyberte nejlepší tuningové auto pro rok 2013

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Berry, habitat3, Tommy1978, Ritchma

Odpovědět
admin
Administrátor
Příspěvky: 190
Registrován: 26 říj 2012 13:19

Octavia Combi Lowride ( 3. kolo )

Příspěvek od admin »

Vůz: Škoda Octavia I
Soutěžící: J3nik26

>>>>>>>>>>>>>>>
Hlasovat pro tento vůz
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Octavia Combi Lowride

Jestli také patříte mezi majitele extrémně snížených vozů, jistě jste už někdy zažili problém v
podobě zaseknutí se na příčném prahu. Já sama si pamatuji situace, kdy jsem před cestou
přemýšlela, kudy vlastně pojedu. A to právě proto, abych někde nezůstala viset, nebo abych
autu neublížila. Kdeže ty loňské sněhy jsou. Stejný problém řeší dnes a denně náš další
soutěžící Honza, který vám představuje svou Škodu Octavii první generace.


Obrázek

Jak už jsme naznačili, tahle Octavia rozhodně nepatří mezi ty klasicky snížené o nějakých
pár milimetrů. Honza to vzal od podlahy a díky podvozku FK-AUTOMOTIVE a pružinami
SACHS vůz přiblížil k zemi o celých 125 mm vpředu a 140 mm vzadu. To už není málo,
co říkáte? Bez pořádných kol by snížení nemělo smysl a tak Hona pořídil kola z Audi S3 o
rozměru 7,5 x 17 palců. Na čelních plochách jsou kola vyleštěna a jejich vnitřní části jsou
lakovány do zářivě oranžové barvy. Ta se následně opakuje na několika dalších částech
vozu, jako jsou zpětná zrcátka, brzdové třmeny, na několika prvcích v interiéru i na přední
masce. Maska je použita z faceliftované verze Octavie. Její výměna, i když se tvářila,
že zabere tak hodinku čistého času, nakonec trvala hodin několik. No, tak je to vždy a se
vším. Výměna přední části vozu za ten z faceliftu nakonec zabrala více než 7 hodin. Vše
naštěstí pasovalo přesně tam, kam mělo a Hona navíc trochu pozměnil světla i blinkry.
Oboje bylo zatmaveno a do světel se navíc nastěhovala HID xenonová sada. Celek pak
doplňuje přední lízátko ze SEATu Cupra a boční blinkry se zadním nárazníkem z Octavie
RS. Následně byly odstraněny všechny nápisy a boční lišty byly nalakovány do černé lesklé
barvy.

Obrázek

Stejně jako přední část vozu, prošel faceliftem i interiér. Navíc byly všechny plasty
nalakovány do lesklé černé barvy. Interiéru vévodí sedačky z Octavie RS, prostor na nohy
cestujících je nasvícen modrými RGB páskami a řadicí páka byla snížena o 3.5 centimetru.
Originální gumové koberce nahradily velurové s dekorem maltézského kříže.

Asi se shodneme, že taková leštěnka by se neobešla bez pořádného audia. Základní
poháněcí jednotku audiosystému tvoří rádio ALPINE 9880r. Přední reproduktory
jsou 2 pásmové komponenty ESX XE6.2C (reproduktor + výška + výhybka) o výkonu
100 Watt RMS, zadní reproduktory jsou 2 pásmové koaxiální ESX QX462 o rozměru 4 x 6
palce s výkonem 70 Watt RMS. Obě sady reproduktorů jsou přiživovány zesilovačem JBL
CS 50.4 s naměřeným výkonem 4x65 Watt RMS při 4ohms. O kvalitní basy se stará 2x12“
subwoofer JBL GT5-2402BR o výkonu 550 Watt RMS, který je napájen jednokanálovým
zesilovačem INFINITY KAPPA ONE. Kvůli velkému poklesu napětí byl v kufrovém prostoru
umístěn 2F kapacitátor značky DIETZ. Bonusem pro cestující na zadních sedadlech je
střešní LCD monitor napojený na DVD přehrávač.

Obrázek

Honza má na vás takovou prosbu. Až ho někde potkáte, jak stojí zaseknutý na nějakém
prahu nebo překážce, pomozte mu. Lehké postrčení prý stačí.

Obrázek

>>>>>>>>>>>>>>>
Hlasovat pro tento vůz
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Odpovědět

Zpět na „Auto roku 2013“