laděné koncovky výfuku
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
laděné koncovky výfuku
čau, zajímalo by mě jestli by se na seriovej výfuk vyplatila dát jen laděná koncovka, pohybujou se od 1000-2000 podle toho co sem měl já vybranýho, ale otázka zní jestli se to vyplatí a jestli to ''změní'' zvuk, mám Chevy Cruze 1.8 poslední tlumič výfuku mám před zadní nápravou takže je dost daleko a k zadku auta mi čumí jen trubka, tak mě napadlo dát tam koncovku. díky
Re: laděné koncovky výfuku
koncovka neudělá vůbec nic, asi tak............
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: laděné koncovky výfuku
samozrejme ze ruzny tvary a hlavne celkovy provedeni koncovek vejfuku do urcity miry menej zvuk, kterej se z konce vejfuku line, podle provedeni i treba dost zasadne, nebo ale taky treba skoro vubec, kazdopadne breakthru keca z hladu asi...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: laděné koncovky výfuku
proč myslíš?pokud si koupíš za tu cenu, co píše, nějakej kus plechu jakože koncovku a budeš od toho něco nečekat, tak ne.Pokud chce změnit zvuk, ať vezme kleště a tu trubku přimáčkne
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: laděné koncovky výfuku
Protoze je celkem logicky, ze zpusob provedeni zakonceni potrubi musi zakonite ovlivnovat zvuk plynu, který z nej vystupujou. Hlavne kdyz je z nejakejch dvojitejch plechu, derovanejch atd., proste slozitejsi stavba, tak muze zpusobit i docela vyraznou zmenu, takova koncovka. Samozrejme zmeny na sani nebo celkove na vejfuku se porojevi asi vyraznejc, ale otazka byla, jestli se na zvuku projevi i zmena koncovky a na to je spravna odpoved ano.Breakthru píše:proč myslíš?pokud si koupíš za tu cenu, co píše, nějakej kus plechu jakože koncovku a budeš od toho něco nečekat, tak ne.Pokud chce změnit zvuk, ať vezme kleště a tu trubku přimáčkne
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: laděné koncovky výfuku
Zvuk to zcela pochopitelně změnit může, ale jsou to vyhozené peníze.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
Jestli ti jde jenom o zvuk, tak dej sportovní sání
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
Sportovní sání zvuk moc nezmění, s koncovým tlumičem s homologací jsem rozdíl skoro nezpozoroval, natož se sériovým tlumičem. A přínos toho filtru je věc druhá, z vlastní zkušenosti vím, že to výkon ubírá
Re: laděné koncovky výfuku
chtěl sem kit sání, ale na moje auto se dá sehnat jedině od KN za 10tisíc, nejsem blázen, tak sem přemejšlel nad vložkou
Re: laděné koncovky výfuku
Gooder: co ubira vykon? Jako sportovni filtr? Co to tu pises za kokotiny? Jestli mas zkusenost, ze jo, tak mas zkusenost se spatnou instalaci nebo spatnym filtrem, rozhodne ne s tim, ze obecne sportovni filtr ubira vykon, to je samozrejme naprosta kravina. Hlavne jde o to, ze zadnej takovej zasah, at do sani, ci vejfuku nikdy nemuze proste pridat nebo ubrat vykon, ale proste zmeni prubeh. Jak, to je otazka mnoha okolnosti.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
https://www.youtube.com/watch?v=OEwhE4YvznU" onclick="window.open(this.href);return false;
vážně sání zvuk nezmění ? Na videu je krásně slyšet rozdíl mezi "skoro žádným plynem" a pořádně otevřenou klapkou výfuk naprosta série, jenom sportovní filtr
Domas: při troše šikovnost si kit sání doma poskládáš sám, stačí koupit univerzální filtr třeba od Simoty a pár trubek.... u nás na Clubu už několik kluků našroubovalo filtr prostě na origo hadice a pohoda. Udělá to přesně ten efekt, který chceš. Není to sice ideální(nevím jak je řešené sání u tebe, ale u Coupečka to pak saje horký vzduch), když to sebere pár koní(odměřeno, že u Coupe 2,0 cca -6hp), ale ten zvuk a placebo efekt to bohatě vynahradí
A jestli by tě hodně sralo těch -6hp, tak kup tohle http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-CA ... -d2645.htm" onclick="window.open(this.href);return false; nakontuj to na origo potrubí místo origo ariboxu a vyveď sii hadici do nárazníku. Je to sice trochu dražší, ale je to funkční a taky to skvěle vypadá(no kdo by nechtěl pod kapotou kus karbonu, že jo )
vážně sání zvuk nezmění ? Na videu je krásně slyšet rozdíl mezi "skoro žádným plynem" a pořádně otevřenou klapkou výfuk naprosta série, jenom sportovní filtr
Domas: při troše šikovnost si kit sání doma poskládáš sám, stačí koupit univerzální filtr třeba od Simoty a pár trubek.... u nás na Clubu už několik kluků našroubovalo filtr prostě na origo hadice a pohoda. Udělá to přesně ten efekt, který chceš. Není to sice ideální(nevím jak je řešené sání u tebe, ale u Coupečka to pak saje horký vzduch), když to sebere pár koní(odměřeno, že u Coupe 2,0 cca -6hp), ale ten zvuk a placebo efekt to bohatě vynahradí
A jestli by tě hodně sralo těch -6hp, tak kup tohle http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-CA ... -d2645.htm" onclick="window.open(this.href);return false; nakontuj to na origo potrubí místo origo ariboxu a vyveď sii hadici do nárazníku. Je to sice trochu dražší, ale je to funkční a taky to skvěle vypadá(no kdo by nechtěl pod kapotou kus karbonu, že jo )
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
i prasklej vejfuk ti změní zvuk....koncovka ve většině případů neudělá se zvukem nic, vůbec nic.Koncovej tlumič jo, ale koncovka ne...
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: laděné koncovky výfuku
Jako promiň ale...LiberaleMiguel2 píše:Udělá to přesně ten efekt, který chceš. Není to sice ideální(nevím jak je řešené sání u tebeale u Coupečka to pak saje horký vzduch), když to sebere pár koní(odměřeno, že u Coupe 2,0 cca -6hp), ale ten zvuk a placebo efekt to bohatě vynahradí
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: laděné koncovky výfuku
mám tak debilně řešený sání, krabice je na podběhu kola s skrz to je díra kterou to nasává mít něco takovýho tak si pískám http://i00.i.aliimg.com/img/pb/794/957/ ... 94_874.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tady je origo sání http://technwheelz.files.wordpress.com/ ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
Kubi: když nemáš co říct, tak neříkej nic...
Domas: však to máš úplně v klidu, vyhoď origo airbox a místo něho dej ten karbonový a hadici vyveď dolů do nárazníku. Je to sice dražší řešení, ale ten karbonový airbox můžeš pak dát aji do každého dalšího auta co si koupíš... Nebo pokud chceš šetřit, tak místo origo airboxu dej prostě kužel a cajk...
Domas: však to máš úplně v klidu, vyhoď origo airbox a místo něho dej ten karbonový a hadici vyveď dolů do nárazníku. Je to sice dražší řešení, ale ten karbonový airbox můžeš pak dát aji do každého dalšího auta co si koupíš... Nebo pokud chceš šetřit, tak místo origo airboxu dej prostě kužel a cajk...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
Toto je veřejné fórum a tudíž jsem nemohl než ocenit tvůj dementní výplod odpovídajícím obrázkem... nechtěl jsem tě urazit... nebo?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
To nehrozí...
Tohle forum ale taky má pravidla, číst umíš kdybys aspoň napsal, co se ti nezdá...
Tohle forum ale taky má pravidla, číst umíš kdybys aspoň napsal, co se ti nezdá...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
rekl bych, ze se mu nezda, ze tu pises o odmereny ztrate maximalniho vykonu po instalaci sportovniho filtru, jako by to melo bejt normalni a kazdej kdo si dava sportovni filtr, by mel pocitat s tim, ze si ho dava kvuli zvuku a placebo efektu a zaplati za to nizsim vykonem, konkretne sesti konema plus minus Nevim jestli se tohle muze povist jen tim ze to zacne sat teplej vzduch misto chladnyho, nebo tam mas dojebany i neco jinyho, nebo se neda verit tvymu namerenymu vykonu pred a po teto jedine uprave, kazdopadne mas muj obdiv Zmenseni restrikci v sani by melo mit za nasledek nizsi vykon maximalne v nizkejch otackach ale s rostoucima by se mela tahle uprava zacit projevovat kladne, ale snizit maximum vykonu, to mi prijde jako dost uctyhodnej pocin
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
Přijel jsem s autem na brzdu s origo sáním, změřil výkon, přímo na brzdě namontoval sání K&N s kuželem vedle motoru a změřil znova. TDiFun zrovna neměl co na práci, tak měl času dost
Měřilo se obojí na benzín, ještě před montáží sportovního sání jsem s origo sáním změřil aji výkon na LPG(-3hp)
Nějaký další problém ?
Měřilo se obojí na benzín, ještě před montáží sportovního sání jsem s origo sáním změřil aji výkon na LPG(-3hp)
Nějaký další problém ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
Další ne, jen si nevyřešil pořád ten předchozí. To, že tvuj způsob povedení sání maximální výkon snizuje, neznamená, že obecně sportovní sání snižuje výkon a ze bys mel takhle delat blbce z tech jeste min zkusenejch, nez jsi ty. Příště napiš něco ve smyslu "v případě, že to uděláš ukázkově na píču, jako já, tak ti to sníží maximální výkon, ale když to uděláš správně, tak by se maximum výkonu mělo lehce zvednout." Prostě jen nevydávej svoje špatný zkušenosti, který jsou obvykle ukázkovym příkladem špatnýho postupu, za precedentní, at mezi náma neni cim dal vic takovejch, to je celý, co po Tobě chci. Pak bych teda chtel, abych se na TF dozil doby, kdy se nebudu muset prokousavat 50ti hadkama LM vs. ostatní členové fora, nez narazim na to, co hledam, ale to je asi utopie, vzhledem k tvymu pristupu, kdy furt musis neco mlit a ostatnim neda aby nereagovali. Tenhle topic je takovej krasnej priklad toho, jak musis psat furt nekde nejaky hovna a svoje domnenky vydavat za fakta a nekdo te musi opravovat abys nedelal blbce z dalsich lidi, ktery by ti to urcite kolikrat i verili vzhledem k jeste mensim zkusenostem s auty, nez mas ty, kdyby jim nikdo nerekl, ze kecas nesmysle.
Jinak uz na tohle tema seru, puvodni otazka je asi zodpovezena a na tohle presne cas fakt nemam.
Jinak uz na tohle tema seru, puvodni otazka je asi zodpovezena a na tohle presne cas fakt nemam.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: laděné koncovky výfuku
Liberale zase vsude rozdava sve dlouholete praxi ziskane zkusenosti...ty woe...navrat pana "vim vse"
" www.autowerks.cz "
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
Hádáš se tu se mnou ty. Já to napsal dobře, nauč se číst
Psal jsem, že když vyhodí origo airbox a místo něho na origo potrubí dá filtr, tak sice dosáhne zvukového efektu, ale bude to sát horký vzduch. Jako ideální řešení jsem mu doporučil Simota karbon s trubkou vyvedenou do nárazníku... Řešit nějaké potrubí a dávat filtr do nárazníku nebo řešit jeho odstínění v motorovém prostoru je v dnešní době, kdy karbon airboxy stojí pár korun, podle mě nesmysl...
Chce to naučit se co píšu bez rudého hadru přes oči, abys to četl pořádně a nehledal v tom automaticky hovna
Psal jsem, že když vyhodí origo airbox a místo něho na origo potrubí dá filtr, tak sice dosáhne zvukového efektu, ale bude to sát horký vzduch. Jako ideální řešení jsem mu doporučil Simota karbon s trubkou vyvedenou do nárazníku... Řešit nějaké potrubí a dávat filtr do nárazníku nebo řešit jeho odstínění v motorovém prostoru je v dnešní době, kdy karbon airboxy stojí pár korun, podle mě nesmysl...
Chce to naučit se co píšu bez rudého hadru přes oči, abys to četl pořádně a nehledal v tom automaticky hovna
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
že vyhodíš prachy za snížení výkonu... to mi připadá jako si nechat zmenšit už tak malý péro.... ale budižLiberaleMiguel2 píše:To nehrozí...
Tohle forum ale taky má pravidla, číst umíš kdybys aspoň napsal, co se ti nezdá...
Tuplem je to volovina, když se to dá udělat tak, aby ti to s výkonem minimálně nehnulo a poskytlo to ten kýžený placebo-efekt....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: laděné koncovky výfuku
Jenže to je aji o penězích. Můžeš koupit filtr za pár stovek, za dvacet minut ho tam šoupnout a užívat si jak to řve a neřešit pár koní v už tak zdechlém autě. Nebo můžeš koupit sání za trojku, dám tomu pár hodin a mít to v cajku a funkční
Napsal jsem obě alternativy, stačí si vybrat podle svých možností.....a dál viz. co jsem psal Nevim
Napsal jsem obě alternativy, stačí si vybrat podle svých možností.....a dál viz. co jsem psal Nevim
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: laděné koncovky výfuku
PROSIM, at uz ho nekdo umlci...
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: laděné koncovky výfuku
Vy ste na něj ale zlí, je sice pravda, že v každým tématu všemu nejlíp rozumí jen Liberale, ale dal sem si práci přečíst konkrétně odpovědi zde a nic zlého nenapsal. Debilní instalace čehokoliv na motoru opravdu zkurví výkon.
Začalo se koncovkou na výfuk, která zvuk opravdu změnit dovede, zvolí-li se nějaká všelijaká a končí se obvyklým hromadným lynčem pana Miguela. To je krása na tom TF
Apropo, při ceně různých bla bla "laděných" koncových tlumičů mi připadne na hlavu řešit koncovku za litr a více.
Začalo se koncovkou na výfuk, která zvuk opravdu změnit dovede, zvolí-li se nějaká všelijaká a končí se obvyklým hromadným lynčem pana Miguela. To je krása na tom TF
Apropo, při ceně různých bla bla "laděných" koncových tlumičů mi připadne na hlavu řešit koncovku za litr a více.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: laděné koncovky výfuku
Koncovka je imho čistě designová záležitost. Z osobní zkušenosti můžu napsat k sání, že dokáže změnit zvuk, a to hlavně při výraznějším přidání plynu. Dávat 1-2k za koncovku a věřit, že mi to udělá sport sound je ale nesmysl. Za tyhle prachy se dá sehnat jetá koncovka i s tlumičem
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: laděné koncovky výfuku
Kupodivu jsem osobně pár, dle vás nefunkčních, koncovek navařil zákazníkům a asi máme vždy zvukové halucinace, protože ten sound to pokaždé +/- změnilo. K tomu co to reálně udělá s výkonem nebo něčím se nemá smysl vyjadřovat. Každý dle svých možností řeší ladění svého auta.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: laděné koncovky výfuku
Tak dira ve vejfuku samozrejme muze zmenit zvuk jeste dost vyrazneji nez koncovka. Ja nejaky koncovky nikdy moc neresil, akorat sem nasadil jednou na svym 3,0 24v koncovku z biturba a zvuk to zmenilo. Do chraplava. Kdyz stal clovek za autem, zmeny si fakt nemohl nevsimnout. Pak sem pred par tejdnama navaroval koncovky klukovi na a6 3.0 tdi a zvuk opet zmenily, tak nevim, jestli mam taky halucinace nebo co. Samozrejme kdyz zmenis koncovku za skoro stejnou tak treba ani nemusi bejt rozdil slyset, ale u me v obou pripadech to byla docela zmena v konstrukci koncovek, takze asi diky tomu byla dost slyset i zmena zvuku. Ono uz jen to, jestli ti vejfuk smeruje do zeme, nebo rovne za auto, udela na zvuku rozdil. Samozrejme ne za vsech okolnosti, tzn ne v kazdejch otackach, zatizeni a ne z kazdyho uhlu poslechu, smaozrejme v aute nemusis zaznamenat ani zmenu, ktera je dost vyrazna, kdyz stojis za autem..Breakthru píše:i prasklej vejfuk ti změní zvuk....koncovka ve většině případů neudělá se zvukem nic, vůbec nic.Koncovej tlumič jo, ale koncovka ne...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)