laděné koncovky výfuku

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Domas
Příspěvky: 60
Registrován: 05 říj 2013 21:31

laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Domas »

čau, zajímalo by mě jestli by se na seriovej výfuk vyplatila dát jen laděná koncovka, pohybujou se od 1000-2000 podle toho co sem měl já vybranýho, ale otázka zní jestli se to vyplatí a jestli to ''změní'' zvuk, mám Chevy Cruze 1.8 poslední tlumič výfuku mám před zadní nápravou takže je dost daleko a k zadku auta mi čumí jen trubka, tak mě napadlo dát tam koncovku. díky

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Breakthru »

koncovka neudělá vůbec nic, asi tak............
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od NeviM »

samozrejme ze ruzny tvary a hlavne celkovy provedeni koncovek vejfuku do urcity miry menej zvuk, kterej se z konce vejfuku line, podle provedeni i treba dost zasadne, nebo ale taky treba skoro vubec, kazdopadne breakthru keca z hladu asi...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Breakthru »

proč myslíš?pokud si koupíš za tu cenu, co píše, nějakej kus plechu jakože koncovku a budeš od toho něco nečekat, tak ne.Pokud chce změnit zvuk, ať vezme kleště a tu trubku přimáčkne :D
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Brutus »

Tahle asi bude ideální. :lol:

E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od NeviM »

Breakthru píše:proč myslíš?pokud si koupíš za tu cenu, co píše, nějakej kus plechu jakože koncovku a budeš od toho něco nečekat, tak ne.Pokud chce změnit zvuk, ať vezme kleště a tu trubku přimáčkne :D
Protoze je celkem logicky, ze zpusob provedeni zakonceni potrubi musi zakonite ovlivnovat zvuk plynu, který z nej vystupujou. Hlavne kdyz je z nejakejch dvojitejch plechu, derovanejch atd., proste slozitejsi stavba, tak muze zpusobit i docela vyraznou zmenu, takova koncovka. Samozrejme zmeny na sani nebo celkove na vejfuku se porojevi asi vyraznejc, ale otazka byla, jestli se na zvuku projevi i zmena koncovky a na to je spravna odpoved ano.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Ivan »

Zvuk to zcela pochopitelně změnit může, ale jsou to vyhozené peníze.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Jestli ti jde jenom o zvuk, tak dej sportovní sání 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Gooder »

Sportovní sání zvuk moc nezmění, s koncovým tlumičem s homologací jsem rozdíl skoro nezpozoroval, natož se sériovým tlumičem. A přínos toho filtru je věc druhá, z vlastní zkušenosti vím, že to výkon ubírá ;)

Domas
Příspěvky: 60
Registrován: 05 říj 2013 21:31

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Domas »

chtěl sem kit sání, ale na moje auto se dá sehnat jedině od KN za 10tisíc, nejsem blázen, tak sem přemejšlel nad vložkou

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od NeviM »

Gooder: co ubira vykon? Jako sportovni filtr? Co to tu pises za kokotiny? Jestli mas zkusenost, ze jo, tak mas zkusenost se spatnou instalaci nebo spatnym filtrem, rozhodne ne s tim, ze obecne sportovni filtr ubira vykon, to je samozrejme naprosta kravina. Hlavne jde o to, ze zadnej takovej zasah, at do sani, ci vejfuku nikdy nemuze proste pridat nebo ubrat vykon, ale proste zmeni prubeh. Jak, to je otazka mnoha okolnosti.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

https://www.youtube.com/watch?v=OEwhE4YvznU" onclick="window.open(this.href);return false;

vážně sání zvuk nezmění ? Na videu je krásně slyšet rozdíl mezi "skoro žádným plynem" a pořádně otevřenou klapkou :-) výfuk naprosta série, jenom sportovní filtr 8)
Domas: při troše šikovnost si kit sání doma poskládáš sám, stačí koupit univerzální filtr třeba od Simoty a pár trubek.... u nás na Clubu už několik kluků našroubovalo filtr prostě na origo hadice a pohoda. Udělá to přesně ten efekt, který chceš. Není to sice ideální(nevím jak je řešené sání u tebe, ale u Coupečka to pak saje horký vzduch), když to sebere pár koní(odměřeno, že u Coupe 2,0 cca -6hp), ale ten zvuk a placebo efekt to bohatě vynahradí 8)

A jestli by tě hodně sralo těch -6hp, tak kup tohle http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-CA ... -d2645.htm" onclick="window.open(this.href);return false; nakontuj to na origo potrubí místo origo ariboxu a vyveď sii hadici do nárazníku. Je to sice trochu dražší, ale je to funkční a taky to skvěle vypadá(no kdo by nechtěl pod kapotou kus karbonu, že jo :lol: )
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Breakthru »

i prasklej vejfuk ti změní zvuk....koncovka ve většině případů neudělá se zvukem nic, vůbec nic.Koncovej tlumič jo, ale koncovka ne...
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od kubi »

LiberaleMiguel2 píše:Udělá to přesně ten efekt, který chceš. Není to sice ideální(nevím jak je řešené sání u tebeale u Coupečka to pak saje horký vzduch), když to sebere pár koní(odměřeno, že u Coupe 2,0 cca -6hp), ale ten zvuk a placebo efekt to bohatě vynahradí 8)
Jako promiň ale...

Obrázek
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Domas
Příspěvky: 60
Registrován: 05 říj 2013 21:31

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Domas »

mám tak debilně řešený sání, krabice je na podběhu kola s skrz to je díra kterou to nasává mít něco takovýho tak si pískám http://i00.i.aliimg.com/img/pb/794/957/ ... 94_874.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tady je origo sání http://technwheelz.files.wordpress.com/ ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Kubi: když nemáš co říct, tak neříkej nic...

Domas: však to máš úplně v klidu, vyhoď origo airbox a místo něho dej ten karbonový a hadici vyveď dolů do nárazníku. Je to sice dražší řešení, ale ten karbonový airbox můžeš pak dát aji do každého dalšího auta co si koupíš... Nebo pokud chceš šetřit, tak místo origo airboxu dej prostě kužel a cajk...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od kubi »

Toto je veřejné fórum a tudíž jsem nemohl než ocenit tvůj dementní výplod odpovídajícím obrázkem... nechtěl jsem tě urazit... nebo? :D 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

To nehrozí...
Tohle forum ale taky má pravidla, číst umíš 8) kdybys aspoň napsal, co se ti nezdá...
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od NeviM »

rekl bych, ze se mu nezda, ze tu pises o odmereny ztrate maximalniho vykonu po instalaci sportovniho filtru, jako by to melo bejt normalni a kazdej kdo si dava sportovni filtr, by mel pocitat s tim, ze si ho dava kvuli zvuku a placebo efektu a zaplati za to nizsim vykonem, konkretne sesti konema plus minus :lol: Nevim jestli se tohle muze povist jen tim ze to zacne sat teplej vzduch misto chladnyho, nebo tam mas dojebany i neco jinyho, nebo se neda verit tvymu namerenymu vykonu pred a po teto jedine uprave, kazdopadne mas muj obdiv :lol: Zmenseni restrikci v sani by melo mit za nasledek nizsi vykon maximalne v nizkejch otackach ale s rostoucima by se mela tahle uprava zacit projevovat kladne, ale snizit maximum vykonu, to mi prijde jako dost uctyhodnej pocin :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Přijel jsem s autem na brzdu s origo sáním, změřil výkon, přímo na brzdě namontoval sání K&N s kuželem vedle motoru a změřil znova. TDiFun zrovna neměl co na práci, tak měl času dost 8)
Měřilo se obojí na benzín, ještě před montáží sportovního sání jsem s origo sáním změřil aji výkon na LPG(-3hp) :-)
Nějaký další problém ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od NeviM »

Další ne, jen si nevyřešil pořád ten předchozí. To, že tvuj způsob povedení sání maximální výkon snizuje, neznamená, že obecně sportovní sání snižuje výkon a ze bys mel takhle delat blbce z tech jeste min zkusenejch, nez jsi ty. Příště napiš něco ve smyslu "v případě, že to uděláš ukázkově na píču, jako já, tak ti to sníží maximální výkon, ale když to uděláš správně, tak by se maximum výkonu mělo lehce zvednout." Prostě jen nevydávej svoje špatný zkušenosti, který jsou obvykle ukázkovym příkladem špatnýho postupu, za precedentní, at mezi náma neni cim dal vic takovejch, to je celý, co po Tobě chci. Pak bych teda chtel, abych se na TF dozil doby, kdy se nebudu muset prokousavat 50ti hadkama LM vs. ostatní členové fora, nez narazim na to, co hledam, ale to je asi utopie, vzhledem k tvymu pristupu, kdy furt musis neco mlit a ostatnim neda aby nereagovali. Tenhle topic je takovej krasnej priklad toho, jak musis psat furt nekde nejaky hovna a svoje domnenky vydavat za fakta a nekdo te musi opravovat abys nedelal blbce z dalsich lidi, ktery by ti to urcite kolikrat i verili vzhledem k jeste mensim zkusenostem s auty, nez mas ty, kdyby jim nikdo nerekl, ze kecas nesmysle.
Jinak uz na tohle tema seru, puvodni otazka je asi zodpovezena a na tohle presne cas fakt nemam. :kladivo:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od tholis »

Liberale zase vsude rozdava sve dlouholete praxi ziskane zkusenosti...ty woe...navrat pana "vim vse"
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Hádáš se tu se mnou ty. Já to napsal dobře, nauč se číst 8)
Psal jsem, že když vyhodí origo airbox a místo něho na origo potrubí dá filtr, tak sice dosáhne zvukového efektu, ale bude to sát horký vzduch. Jako ideální řešení jsem mu doporučil Simota karbon s trubkou vyvedenou do nárazníku... Řešit nějaké potrubí a dávat filtr do nárazníku nebo řešit jeho odstínění v motorovém prostoru je v dnešní době, kdy karbon airboxy stojí pár korun, podle mě nesmysl...
Chce to naučit se co píšu bez rudého hadru přes oči, abys to četl pořádně a nehledal v tom automaticky hovna :-)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od kubi »

LiberaleMiguel2 píše:To nehrozí...
Tohle forum ale taky má pravidla, číst umíš 8) kdybys aspoň napsal, co se ti nezdá...
že vyhodíš prachy za snížení výkonu... to mi připadá jako si nechat zmenšit už tak malý péro.... ale budiž :lol:

Tuplem je to volovina, když se to dá udělat tak, aby ti to s výkonem minimálně nehnulo a poskytlo to ten kýžený placebo-efekt.... :roll:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Jenže to je aji o penězích. Můžeš koupit filtr za pár stovek, za dvacet minut ho tam šoupnout a užívat si jak to řve a neřešit pár koní v už tak zdechlém autě. Nebo můžeš koupit sání za trojku, dám tomu pár hodin a mít to v cajku a funkční 8)
Napsal jsem obě alternativy, stačí si vybrat podle svých možností.....a dál viz. co jsem psal Nevim
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od gizmi »

PROSIM, at uz ho nekdo umlci... :( :zadek: :(
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Angličák »

Vy ste na něj ale zlí, je sice pravda, že v každým tématu všemu nejlíp rozumí jen Liberale, ale dal sem si práci přečíst konkrétně odpovědi zde a nic zlého nenapsal. Debilní instalace čehokoliv na motoru opravdu zkurví výkon.

Začalo se koncovkou na výfuk, která zvuk opravdu změnit dovede, zvolí-li se nějaká všelijaká a končí se obvyklým hromadným lynčem pana Miguela. To je krása na tom TF 8)

Apropo, při ceně různých bla bla "laděných" koncových tlumičů mi připadne na hlavu řešit koncovku za litr a více.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Kane13 »

Koncovka je imho čistě designová záležitost. Z osobní zkušenosti můžu napsat k sání, že dokáže změnit zvuk, a to hlavně při výraznějším přidání plynu. Dávat 1-2k za koncovku a věřit, že mi to udělá sport sound je ale nesmysl. Za tyhle prachy se dá sehnat jetá koncovka i s tlumičem
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od Angličák »

Kupodivu jsem osobně pár, dle vás nefunkčních, koncovek navařil zákazníkům a asi máme vždy zvukové halucinace, protože ten sound to pokaždé +/- změnilo. K tomu co to reálně udělá s výkonem nebo něčím se nemá smysl vyjadřovat. Každý dle svých možností řeší ladění svého auta.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: laděné koncovky výfuku

Příspěvek od NeviM »

Breakthru píše:i prasklej vejfuk ti změní zvuk....koncovka ve většině případů neudělá se zvukem nic, vůbec nic.Koncovej tlumič jo, ale koncovka ne...
Tak dira ve vejfuku samozrejme muze zmenit zvuk jeste dost vyrazneji nez koncovka. Ja nejaky koncovky nikdy moc neresil, akorat sem nasadil jednou na svym 3,0 24v koncovku z biturba a zvuk to zmenilo. Do chraplava. Kdyz stal clovek za autem, zmeny si fakt nemohl nevsimnout. Pak sem pred par tejdnama navaroval koncovky klukovi na a6 3.0 tdi a zvuk opet zmenily, tak nevim, jestli mam taky halucinace nebo co. Samozrejme kdyz zmenis koncovku za skoro stejnou tak treba ani nemusi bejt rozdil slyset, ale u me v obou pripadech to byla docela zmena v konstrukci koncovek, takze asi diky tomu byla dost slyset i zmena zvuku. Ono uz jen to, jestli ti vejfuk smeruje do zeme, nebo rovne za auto, udela na zvuku rozdil. Samozrejme ne za vsech okolnosti, tzn ne v kazdejch otackach, zatizeni a ne z kazdyho uhlu poslechu, smaozrejme v aute nemusis zaznamenat ani zmenu, ktera je dost vyrazna, kdyz stojis za autem..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Odpovědět

Zpět na „Pokec“