Notebook do 20 000

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Notebook do 20 000

Příspěvek od tholis »

Zdravím pánové, jelikož jsem absolutní IT amatér chci se zeptat na radu. Sháním nadupanej notebook s i7, 17palci monitorem. Notebook bude hlavně na hry, filmy nějaký ten CAD systém jak ve 2D tak 3D.
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Notebook do 20 000

Příspěvek od tholis »

http://www.alza.cz/asus-x750ln-ty056h-d603483.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

??
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
MartyCZe
Příspěvky: 1020
Registrován: 10 říj 2011 18:15

Re: Notebook do 20 000

Příspěvek od MartyCZe »

http://www.alza.cz/lenovo-ideapad-z710- ... 481317.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tohle vypadá rozumně.

Z mý zkušenosti neber hlavně HP Pavilion řadu, mam to doma a po třech letech to je katastrofa. Plasty prd vydržej a ATI grafika v tom děla bordel
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů :) - bejvávalo :/

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook do 20 000

Příspěvek od Mike Mad »

http://www.hpmarket.cz/productOpt.asp?konfId=G6W53EA" onclick="window.open(this.href);return false;

Pavilionu bych se nebal.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
8laz3r
Příspěvky: 129
Registrován: 26 srp 2011 10:55

Re: Notebook do 20 000

Příspěvek od 8laz3r »