Vývoj IT technologií do budoucna (Vize,Vývoj)

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Vývoj IT technologií do budoucna (Vize,Vývoj)

Příspěvek od Tom_ »

Studuji na OPF SLU v Karviné a jednou částí ke splnění daného předmětu je rozpoutat věcnou diskuzi na téma "Vývoj IT technologií" popříkladě co nás může čekat v brzké nebo i daleké budoucnosti? Jelikož vím, že tady na tomhle fóru je dostatek členů, kteří v IT pracují a taky hodně členů, kteří rádi diskutují, myslím, že úvahy, které tady budou zaznívat, budou určitě zajímavé.

Budoucnost technologií lze jen těžko předpovídat a dokáže to pouze velmi málo lidí na celé planetě. Jedním z nich byl například Steve Jobs, který svými vizionářskými pohledy dokázal změnit celé jedno odvětví a tím vlastně i celý svět. I přes to lze jednoznačně říci, že svět bude směřovat k další miniaturizaci a možné integraci mnoha zařízení do jednoho. Stejně, jako tomu je i v průběhu posledních několika let, kdy se z přehrávače hudby, fotoaparátu, mobilního telefonu či hodinek stalo jedno jediné zařízení.

Jako příklad pomalu se měnící společnosti může posloužit nejmladší generace, kde jsou rozdíly nejvíce znatelné. Dnešní děti tráví mnoho času před počítačem či mobilním telefonem a jen velmi málo z nich si chodí hrát ven na dětské hřiště. Přitom tomu bylo ještě před necelými dvaceti lety zcela naopak. V té době děti trávily většinu svého času venku s kamarády. Jak to bude vypadat v budoucnu? Budeme žít zcela izolovaně a budeme komunikovat pouze prostřednictvím sociálních sítí? Na tuto otázku nelze v dnešní době zcela jednoznačně odpovědět. Jedno je ale jisté, nové technologie člověka stále více a více izolují od svého okolí.

Co nás může čekat v brzké i daleké budoucnosti?

Prosím, zapojte se do diskuze...

Díky moc 8) 8) :pifko:
Audi Coupe Quattro

kony5