Ford Fiesta: výměna motoru Endura DE 66kw z forda mondeo
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Ford Fiesta: výměna motoru Endura DE 66kw z forda mondeo
zdravim chlapy, nedávno jsem přesedlal z benzína na naftu, bohužel na obyčejnou naftu takže jsem bez výkonu.
S čím bych potřeboval poradit je následující: ford fiesta motor Endura DE, výkon 44 kw, tento motor poletí z vozu do věčných lovišť, a místo něj bych chtěl implantovat tentýž motor ve verzi turbo, přesněji, Endura DE 66kw z forda mondeo druhé generace.
Uchycení, držáky a spojení s převodovkou neřeším s tím si poradím ale Endura DE z mondea má údajně čerpadlo Lucas na kterém se nedá přidat aby víc dávkovalo, takže bych chtěl implantovat na již vyměněný motor čerpadlo Bosch z Golfa TD 66kw, za účelem abych na něm mohl přidat naftu, a s tím bych potřeboval právě pomoct stačí teorie práci odvedu, nevím jak koncernové čerpadla pasují zda se dají dopasovat a podobně hlavním problémem je pak imobilizer, který je u mondeáckého motoru v čerpadle, jak se dá imobilizer obejít?
Poslední úprava jak posléze přidám na turbu aby tlačilo víc barů? alespoň 1.2bar ??? a jak to sladis do dávkou paliva od čerpadla? všem děkuji za jakoukoliv radu
S čím bych potřeboval poradit je následující: ford fiesta motor Endura DE, výkon 44 kw, tento motor poletí z vozu do věčných lovišť, a místo něj bych chtěl implantovat tentýž motor ve verzi turbo, přesněji, Endura DE 66kw z forda mondeo druhé generace.
Uchycení, držáky a spojení s převodovkou neřeším s tím si poradím ale Endura DE z mondea má údajně čerpadlo Lucas na kterém se nedá přidat aby víc dávkovalo, takže bych chtěl implantovat na již vyměněný motor čerpadlo Bosch z Golfa TD 66kw, za účelem abych na něm mohl přidat naftu, a s tím bych potřeboval právě pomoct stačí teorie práci odvedu, nevím jak koncernové čerpadla pasují zda se dají dopasovat a podobně hlavním problémem je pak imobilizer, který je u mondeáckého motoru v čerpadle, jak se dá imobilizer obejít?
Poslední úprava jak posléze přidám na turbu aby tlačilo víc barů? alespoň 1.2bar ??? a jak to sladis do dávkou paliva od čerpadla? všem děkuji za jakoukoliv radu
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
Taky jsem menil motor ve fieste... Dej tam motor komplet s kabelovym svazkem... Komplet s rj a tim malim krouzkem imobilizeru... je to otazka par dnu...a nemusis resit jak co dopasovat.... Mozna je ale zbytecne davat tam diesel...dej tam 1,7 benzin z pumy... Pripadne kup fiestu 1,2 benzin a kryt ventilu by mel pasovat na tu 1,7 a na prvni pohled to bude vypadat jako 1,2 a mas po problemech s stk...
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
Jaj neviem či ideš robiť dobre, tie staré 1.8D / TD majú velmi často problém so štartovaním ak príde zima. Mali sme to doma a tiež pekne zožieral a to isté sa pravidelne počas zimy
riešilo po autoforach - neštartuje Fordácky 1.8 (turbo)diesel
A k tej prestavbe na iné čerpadlo sa ani radšej nevyjadrujem, pri cene toho auta ani nemá zmysel sa nad tým zaťažovať, najlepšie kúpiť v pojazdnom stave a ked prestane poslúchať tak do šrotu a kúpiť dalšie
riešilo po autoforach - neštartuje Fordácky 1.8 (turbo)diesel
A k tej prestavbe na iné čerpadlo sa ani radšej nevyjadrujem, pri cene toho auta ani nemá zmysel sa nad tým zaťažovať, najlepšie kúpiť v pojazdnom stave a ked prestane poslúchať tak do šrotu a kúpiť dalšie
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
jestlipak tohle ja nemam v aute
Jsem to já jak zamlada Vaše L.A.M.A.
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
á koukám že konečně forum kde jsou i reakce na otázku, já jsem v dieselech právě nováček do dnes jsem měl motory rs2000 a 18.85kw vše escorty páč jsem zařeklej escorták, ale zvědavost mě dotáhla až k týhle přestavbě fiesty, ono ten motor je teprv začátek, a vzhledem k tomu co čtu tak už to někdo zkoušel taky jinak do šrotu to časem poletí tak jako tak, ale na benzína to stavět nechci, chci právě s tímhle naštvat pár mích kolegů co maj golfa a myslej že když jim to dělá pou že maj nejrychlejší raketu planety, proto jsem se rozhod oživit tenhle fordáckej motor kterej většina lidí zanedbává aby jim padl zas trochu hřebínek dolu, samozřejmě pak budou následovat brzdy z RS2000 podvozek a rám, a bude to jen výkendovka, celková představa je černej mat s mírnym roztáhnutim, na kolech cosworth, aby to z venku vypadalo čistě a zajímavě žádnej tuzing naopak decent vzhled a aby to pak začoudilo golfu do čelního skla a srazilo to majiteli trošku ego zpátky do reality
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
Za mne je blbost delat neco abych nekoho nasral... Za tu stejnou praci ale mozna min penez poskladas nesrovnatelnou raketu s tim benzinem.....ja mam jen tu slabsi 1,6 az na kola, vyfuk, a karbon sani na kapote k nerozeznani od serie... Taky si stim povodim vetsinu aut a absolutne na to nevypada...a spotrebu mam kolem 6_7litru..... Takze si rozmysli jestli se otravovat s dieslem nebo tam hodit motor co je uz k necemu... A ta 1,7 s "vtecem" uz fakt je....je tu par pumistu co by ti urcite rekli vice
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
kdybych už nebyl rozmyšlený tak do toho přeci nejdu, já jsem benzíňák vím jak benzín jede, ale chci změnu benzínový mam mondeo ale tohle je prostě fiesta 1.8D a nikdo nebude čekat že jí zatopim a potrápim ho, jasně s benzínovou fiestou do který bych nacpal N7A motor z Rs escorta tak je jiná dimenze ale mě se chce právě zainvestovat tu naftu, benzína jsem se nadělal už až až
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Někdo šikovnej a ochotnej poradit? Kdo to zvládne?
ne ze by som sa do tych naftakov nejaok vyznal...
ale uvazejm, ze bude treba vstrekovace, prip. inu rotacku ...
nejaky ten lepsi fukar ... a mozno trochu poladit ciselka v softe...
z elektriky viem, ze imobilizer byva priamo v elektronike v cerpadlach (rotacnych), a ked to niekto zamiena..
tak bere chip z klucu, cievku zo spinacky, skatuklu z immo a cerpadlo k tomu..
ale uvazejm, ze bude treba vstrekovace, prip. inu rotacku ...
nejaky ten lepsi fukar ... a mozno trochu poladit ciselka v softe...
z elektriky viem, ze imobilizer byva priamo v elektronike v cerpadlach (rotacnych), a ked to niekto zamiena..
tak bere chip z klucu, cievku zo spinacky, skatuklu z immo a cerpadlo k tomu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ford Fiesta: výměna motoru Endura DE 66kw z forda mondeo
PitbullTD ten tvoj príspevok o tom ako chceš niekoho dať dole upravenou Fiestou 1.8D je hodný 18r puberťáka so včera urobeným VP
Na to nepotrebuješ upravovať snád žiadne auto aby si si urobil názor na pacientov v starých vydojených Golfoch čo si myslia že majú najlepšie auto na svete
Ja takých doslova milujem, ja nepotrebujem závodiť ale občas sa odzadu prirúti nejaký "tuner" na vydojených kachliach a ked vidí aké auto dobehol (a to teda nemám žiadnu raketu) tak mu hrebienok z hlavy padne a zrazu sa nikam až tak neponáhla. Stačí mu že vzadu zbadá dve koncovky, ktoré sú tam originál a nie nejaké dva dorobené odkvapy a vyrezané diery do nárazníku
A to nevravím ked som jazdil chvílu na Impreze GT, tolko krotkých tunerov (tuzerov) sa len tak nevidí, dobre vedia že môžu sekať machra len ked obiehajú Fabie 1.4i, rodinné MPV-čka a podobne, hlavne kopa revu z UNI výfuku a pod kapotou niekedy niet ani 100PS
Kludne si upravuj auto, nič voči tomu nemám, ale upravuj to čo zmysel má, trebárs ten RS2000 (ten stačí dať do úplného origo TOP stavu a si macher)
Na to nepotrebuješ upravovať snád žiadne auto aby si si urobil názor na pacientov v starých vydojených Golfoch čo si myslia že majú najlepšie auto na svete
Ja takých doslova milujem, ja nepotrebujem závodiť ale občas sa odzadu prirúti nejaký "tuner" na vydojených kachliach a ked vidí aké auto dobehol (a to teda nemám žiadnu raketu) tak mu hrebienok z hlavy padne a zrazu sa nikam až tak neponáhla. Stačí mu že vzadu zbadá dve koncovky, ktoré sú tam originál a nie nejaké dva dorobené odkvapy a vyrezané diery do nárazníku
A to nevravím ked som jazdil chvílu na Impreze GT, tolko krotkých tunerov (tuzerov) sa len tak nevidí, dobre vedia že môžu sekať machra len ked obiehajú Fabie 1.4i, rodinné MPV-čka a podobne, hlavne kopa revu z UNI výfuku a pod kapotou niekedy niet ani 100PS
Kludne si upravuj auto, nič voči tomu nemám, ale upravuj to čo zmysel má, trebárs ten RS2000 (ten stačí dať do úplného origo TOP stavu a si macher)