Ludkovia, jeden rychly dotaz na fiatakov..
Mam Punto Cabrio 1.2 .. prva generacia
motor je KO, oprava asi neeee...
Mame monovstrek, s placatym airboxom navrchu ...
motor je zaveseny odspodu.
Z coho vsetkeho tam viem dat motor ..??
Je po ruke 1.1 z 3dv Punta, 1gen.
potom 1.1, asi seico ..
ale rad by som ostal na objeme 1.2 pripadne aj vyssi 1.3 .1.4 ..
Pasovalo by tam nieco z 2gen .??
Punto Cabrio - motor / zamena / vymena
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Punto Cabrio - motor / zamena / vymena
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto Cabrio - motor / zamena / vymena
ahoj,
do punta jde nacpat cokoliv od 1.1 po 1.6 SOHC 90PS (nebo agregát z punta GT 1.4T..)
jsou to skládačky... ale je to o držákách motoru (přestože ty 1.1-1.2 jsou stejná rodina motorů, můžou bejt jiný držáky atd..) a odpovídajicí brzdové soustavě...
vzhledem k podobnosti 1.2 8v s 16V (kdy stačí málo ke swapu hlavy) byhc šel do 1.4 16V co má 90-100PS dle euro normy. a běžně se dává do cinque a seicent místo 1.1/55PS
.. k sehnání od punta II gen., stila, pandy po současnost (stále se montuje do všehomožnýho..v podobě s turbem - označení T-JET i Multiairem - s výkony od 130 do 170PS, kterej nemá šk.klapku a vše si řídí průběhem zdvihu SV pomocí hydrauliky)
záleží jak moc chceš bastlit..
do punta jde nacpat cokoliv od 1.1 po 1.6 SOHC 90PS (nebo agregát z punta GT 1.4T..)
jsou to skládačky... ale je to o držákách motoru (přestože ty 1.1-1.2 jsou stejná rodina motorů, můžou bejt jiný držáky atd..) a odpovídajicí brzdové soustavě...
vzhledem k podobnosti 1.2 8v s 16V (kdy stačí málo ke swapu hlavy) byhc šel do 1.4 16V co má 90-100PS dle euro normy. a běžně se dává do cinque a seicent místo 1.1/55PS
.. k sehnání od punta II gen., stila, pandy po současnost (stále se montuje do všehomožnýho..v podobě s turbem - označení T-JET i Multiairem - s výkony od 130 do 170PS, kterej nemá šk.klapku a vše si řídí průběhem zdvihu SV pomocí hydrauliky)
záleží jak moc chceš bastlit..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto Cabrio - motor / zamena / vymena
no ..
vzhladom na to, ze si neplanujem to auto nechat do smrti. .. (ci uz toho auta alebo mojej )
tak by to malo pod kapotou vypadat viac menej stejne...
pri tom swape je ale potrebne mat "celeho darcu organov" ..a z punta Gen2 uz co to chyba..
tak neviem teraz, ci tam davat ten 1.1 z P1 alebo pockat este chvilu na vhodnejsieho darcu ...
vzhladom na to, ze si neplanujem to auto nechat do smrti. .. (ci uz toho auta alebo mojej )
tak by to malo pod kapotou vypadat viac menej stejne...
pri tom swape je ale potrebne mat "celeho darcu organov" ..a z punta Gen2 uz co to chyba..
tak neviem teraz, ci tam davat ten 1.1 z P1 alebo pockat este chvilu na vhodnejsieho darcu ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto Cabrio - motor / zamena / vymena
tak maly sumar, az bu to niekho zaujimalo ..
Rozdiely medzi MK1 a MK2 su ...
1.2 z dvojkovej verzie ma inu hlavu - kanaly su sice na rovnakom mieste, ale stifry na uchytenie su inde..
blok - rozdielne olejove cerpadla su "vseobecne znamy fakt", jedna M6 diera je trosku inde, chybaju naliatky na uchyt / drziak servocerpadla, vana a sruby na vanu su ine...
to len take tie najzasadnejsie co nas "postihlo" pri vymene ..
Rozdiely medzi MK1 a MK2 su ...
1.2 z dvojkovej verzie ma inu hlavu - kanaly su sice na rovnakom mieste, ale stifry na uchytenie su inde..
blok - rozdielne olejove cerpadla su "vseobecne znamy fakt", jedna M6 diera je trosku inde, chybaju naliatky na uchyt / drziak servocerpadla, vana a sruby na vanu su ine...
to len take tie najzasadnejsie co nas "postihlo" pri vymene ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/