Punto Cabrio - motor / zamena / vymena

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Punto Cabrio - motor / zamena / vymena

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ludkovia, jeden rychly dotaz na fiatakov..

Mam Punto Cabrio 1.2 .. prva generacia
motor je KO, oprava asi neeee...
Mame monovstrek, s placatym airboxom navrchu ...
motor je zaveseny odspodu.

Z coho vsetkeho tam viem dat motor ..??

Je po ruke 1.1 z 3dv Punta, 1gen.
potom 1.1, asi seico ..

ale rad by som ostal na objeme 1.2 pripadne aj vyssi 1.3 .1.4 ..

Pasovalo by tam nieco z 2gen .??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto Cabrio - motor / zamena / vymena

Příspěvek od honza 2.0 16v »

ahoj,

do punta jde nacpat cokoliv :) od 1.1 po 1.6 SOHC 90PS (nebo agregát z punta GT 1.4T..)

jsou to skládačky... ale je to o držákách motoru (přestože ty 1.1-1.2 jsou stejná rodina motorů, můžou bejt jiný držáky atd..) a odpovídajicí brzdové soustavě...


vzhledem k podobnosti 1.2 8v s 16V (kdy stačí málo ke swapu hlavy) byhc šel do 1.4 16V co má 90-100PS dle euro normy. a běžně se dává do cinque a seicent místo 1.1/55PS

.. k sehnání od punta II gen., stila, pandy po současnost (stále se montuje do všehomožnýho..v podobě s turbem - označení T-JET i Multiairem - s výkony od 130 do 170PS, kterej nemá šk.klapku a vše si řídí průběhem zdvihu SV pomocí hydrauliky)

záleží jak moc chceš bastlit..

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto Cabrio - motor / zamena / vymena

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ..
vzhladom na to, ze si neplanujem to auto nechat do smrti. .. (ci uz toho auta alebo mojej :) )
tak by to malo pod kapotou vypadat viac menej stejne...

pri tom swape je ale potrebne mat "celeho darcu organov" ..a z punta Gen2 uz co to chyba..

tak neviem teraz, ci tam davat ten 1.1 z P1 alebo pockat este chvilu na vhodnejsieho darcu ... :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto Cabrio - motor / zamena / vymena

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak maly sumar, az bu to niekho zaujimalo ..

Rozdiely medzi MK1 a MK2 su ...

1.2 z dvojkovej verzie ma inu hlavu - kanaly su sice na rovnakom mieste, ale stifry na uchytenie su inde..
blok - rozdielne olejove cerpadla su "vseobecne znamy fakt", jedna M6 diera je trosku inde, chybaju naliatky na uchyt / drziak servocerpadla, vana a sruby na vanu su ine...

to len take tie najzasadnejsie co nas "postihlo" pri vymene ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Pokec“