Momentový klíč

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Bohuš
Moderátor
Příspěvky: 710
Registrován: 30 kvě 2011 09:11

Momentový klíč

Příspěvek od Bohuš »

Zdarec,

Potřeboval bych vybrat momenťák, v tomhle jsem uplně amatér, použítí bude na toma takže to nemusí být žádný top spec, ale aby to nebylo zase uplně šméčko.

Potřebuju to na motorku a auto, mám v plánu brát dva, jeden na malé momenty(kryty motoru od motorky a podobně okolo 10Nm) a druhý na podvozek, olej, kola jak na motorce tak na autě takže ideálně těch 50-120nm.

Počem se teda dívat?

Díky

Edit: díval jsem se na utahovací momety pro moto, tak kryty motoru a podobně 9Nm, olejový filrt 10Nm, výpustný šroub 25Nm, zadní tlumič 48Nm a osa zadního kola 119Nm, takže bych potřeboval asi 1 klíč cca 5-25Nm a druhý 40-120Nm...

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Momentový klíč

Příspěvek od Breakthru »

doma používám malou ráčnu od Tony...stála mě ale sedm kil po slevě a za tři roky úplně OK.Je tuším do 40Nm..Velká stačí obyč nějakej polák, co se dá sehnat kolem litru.Jinak v práci používám Wurth.Super na nastavení, přesnej a vydrží dost.Jen cena je kolem 3500,-...
svět dospělých je pro mne záhadou......

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Momentový klíč

Příspěvek od Tom_ »

Ja mam momentak kupovany z Lidlu a svete div se, zatim dotahuje v pohode a co jsem si ho nechaval zkouset v praci, tak i presne :lol: :lol:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Momentový klíč

Příspěvek od Tuner#2 »

Presne z lidlu za petikilo a je fakt presny. Na virtu ho kluci taky nechali premerit.

Bohuš
Moderátor
Příspěvky: 710
Registrován: 30 kvě 2011 09:11

Re: Momentový klíč

Příspěvek od Bohuš »