Poslední návštěva: 24 říj 2014 12:57 Právě je 24 říj 2014 12:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 22:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2097
Bydliště: Jihlava - Staré hory
S ceho dat cerpadlo na dva karburatory?Kolik ma takovy cerpadlo tlacit?Je treba udelat nejaky prepady zpet do nadrze?Je to na motor TATRA 3,5 V8 2x skodovacke karburatory. nemel treba favorit,nebo stary feldy s karbecem elektricky cerpadlo?Diky :-)

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 22:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2005 18:52
Příspěvky: 5054
Bydliště: Havířov
čerpadlo Facet 8)

_________________
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 06:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 5123
FubuTomas píše:
nemel treba favorit,nebo stary feldy s karbecem elektricky cerpadlo?


Nemel, je tam mechanicky, pohaneny excentrem od vacky. Elektricky mely az jednobody.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 07:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1409
kup facet a budeš mít klid...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2097
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Jde o to pouzit neco za rozumnej peniz... z neceho co melo nejaky nizkotlaky cerpadlo.... kupovat do tohohle novy cerpadlo za cca 2tis a vys nema smysl.... z ceho pouzit? :?

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 12:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 4959
Bydliště: Sokolov-Svatava
felda ma silnejsi cerpadlo, nez favo. zkus ho a uvidis. to je i muj plan do PP.

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 12:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2097
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Jak tohle ale resit,mam tu Opelacky cerpadlo,ale to tlaci cca 3bar... coz je hrozne moc,myslim ze by to pretlacilo jehlu v plovakovy komore... jediny co me napadlo tam udelat prepad zpet do nadrze a nechat ho naplno pruchodnej,kdyz to nebude stihat dodavat palivo,tak tam dat nejakej skrtici ventil,kterej priskrcovat a zkouset... jinak nevim teda :( jak to chces resit ty Honzo?

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 4959
Bydliště: Sokolov-Svatava
nedavno jsem si o tom procital na skoda foru, najdu to.

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 13:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1409
facet a nemusíš řešit nic... ten nejlevnější do cca 150 koní stojí 1100,- ale i tak chce zpátečku do nádrže, nebo trochu ubrat tlak... mě to přeplavovalo akbrurátor a nedělalo to dobrotu..

ono tak jak je dává cca 0,3 bar a to ej pro jehlovej ventil moc, takže to chce seškrtit na 0,1...

pokud si chceš zadělat an potíže se spolehlivostí, prosím.. použij něco z nějakýho došlýho verku

svýho čaus byla populární pumpa/2 ze škody 1203 zapojený do serie... obě šli najednou a v případě výpadku jedné, druhá stále šla... (někdy..) mnoho lidí s tím mělo potíže...

vidím to stále - kdo nejede facet, tak řeší spolehlivost, kdy to nejede vůbec, nebo náhlý ztráty výkonu... a vidím to jak na závodech do vrchu/rallyecrossu, tak i v požárním sportu, kde dost přestavěnejm motorům že škody 1203 (objemy dosahují až 2,2l a výkony kolem 80-100 koní ve 4000 otáčkách) přestává původní membránový čerpadlo stačit....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 14:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 4959
Bydliště: Sokolov-Svatava
projdi si to, tady o "bajpasu" pise m8rinek.. http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... 1#p1959731 nebo dat regulator, kdyz to nebude fungovat, ale ten stoji taky pres litr.

jestli stoji facet 1100,- , tak je vlastne rozhodnuto. 8)

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2007 10:14
Příspěvky: 458
Bydliště: In my PC
stalo se vam nekdy u 4 valce, ze by facet red top nestihal davat benzin?
nevim jeslti to je tim, ale kdyz jedu dyl na petku pod plnym, tak se auto zacne za chvili chovat, jak kdyz ma malo benzinu.... staci jet chvili pomaleji a zas je pak vse ok... jde o 1.9 +-180hp

_________________
www.black-demon.own.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 19:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 21:58
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
posledni 130 měli eletricky čerpadlo z vyroby tka leda zkusit sehnat to :wink:

_________________
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 5123
No ale to stojí nový dva litry :)

Co tohle ? 1.2 baru (furt moc no...) za litr: http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=Puuel3qs&zmm=x2a4h4z2y2y2e413z2t2a4437423c4i4a4i5r5


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 21:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 2841
ja sa len divim ...
jak tu zbytocne riesite .."ze kolko to tlaci" ..3bary, 1.2baru a pod...
pricom to je len od vyrobcu info, kolko to "zvladne tlacit"

takze by som proste len zobral bars co, co mam doma zadarmo..
napojil systemom- nadrz, cerpadlo, 8ma hadica, karbec 1, 8ma hadica, karbec 2, 6ka ci 4ka hadica, pripadne palivovy filter, nech mam "odpor" pretoku, s5 do nadrze...

a hned by som vedel, ci je to OK alebo nie..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
predaj a servis riadiacich jednotiek firmy IMF Soft
Zlava 10% pre clenov tohoto fora


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 črc 2011 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:00
Příspěvky: 381
bude se mu to tlačit tou zpátečkou
já teda do jednoho projektu instaloval facet od těhle http://speedpro.cz/facet-cerpadlo-konco ... -6444.html
sice jim chvíli trvalo, než ho dodali, ale kolega co to tam vyzvedával hlásil plné regály
krmí to 2,5ltr, sytič už netřeba, zapneš zapalování, našlapeš akc.pumpičkou a běží

_________________
vzdělání není zárukou inteligence


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 črc 2011 22:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2007 10:14
Příspěvky: 458
Bydliště: In my PC
j elepsi pro facet kdyz je hend za nadrzi a tlaci benzinz nebo u motoru a taha benzin? obcas me to nasava bud vzduch nebo nestiha

_________________
www.black-demon.own.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 črc 2011 04:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1409
hned u nádrže, ideálně pod úrovní dna a tlačit to dopředu k motoru...

kámoš to má teda ve předu a saje a občas má potíže s nedostatkem benzínu, protože to má plný vzduchu, takže laboroval s filtrama jako "miniL zásobníkama benzínu...

hlavně že to maj i v návodu, ale prostě si to ennechá vymluvit..přitom když koukne na ostatní, řádně udělaný auta... tak ty to maj přímo u nádrže..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2011 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2007 10:14
Příspěvky: 458
Bydliště: In my PC
parada diky....

_________________
www.black-demon.own.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2011 20:45 
Offline

Registrován: 08 črc 2011 13:53
Příspěvky: 35
Benzínové čerpadlo není konstruované na to aby benzín sálo, ale aby ho tlačilo.
Takže k nádrži.
Skoro všechna auta s elektrickými čerpadly mají i vstřikování, kde je třeba tlak cca 3 bary, ale pro karburátory by měl být tlak benzínu 0,25 baru.
Jinak benzín přetlačí jehlové ventilky karburátorů a ty budou přetékat.
Facet je pulzní pumpa.
To jehlovým ventilkům - jejich životnosti - nedělá časem nejlíp.
Když není nic lepšího, tak aspoň tu.
Lepší je rotační pumpa Bosch.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2011 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 2841
ja este len dodam ..ktomu spatnemu vedeniu..

ze kapalina (benzin) najprv potecie cestou mensieho odporu...
co by teda malo byt do karburatoru..

potom co sa zavru ihlove ventilky, benzin by mal pretekat tym spatnym vedenim..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
predaj a servis riadiacich jednotiek firmy IMF Soft
Zlava 10% pre clenov tohoto fora


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2011 21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:00
Příspěvky: 381
tak teoreticky ano
v praxi jsem viděl takovou bandasku, kde dola byl přivod, uprostřed odvod do karburátoru - skoro stejně vysoko jako vstup do karb. a teprve nahoře přepad a asi tak 4mm hadičkou
ovšem pár lidí, co takhle zkoušelo na karburáor čerpadlo ze stříkačky o časem vyhodilo a dneska maj karburátorový čerpadlo
prý to občas nestíhalo - tedy šlo to hned přepadem

_________________
vzdělání není zárukou inteligence


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 12:33 
Offline

Registrován: 05 črc 2007 10:13
Příspěvky: 16
Budu předělávat clio 1,8 16v ze vstřikování na dva dvojité karburátory. Šlo by použít původní čerpadlo, které tlačí 5bar a před karburatory dat regulator tlaku např. http://www.speedpro.eu/palivovy-ventil-king-karburatorovy-filtrem-p-6447.html
Nebo by to ten regulator nezvladl a budu muset koupit i nějaké to čerpadlo pro karburatory?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 2841
mam sa citovat..?? tam o par prispevkov vyssie ..??

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
predaj a servis riadiacich jednotiek firmy IMF Soft
Zlava 10% pre clenov tohoto fora


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 16:50 
Offline

Registrován: 05 črc 2007 10:13
Příspěvky: 16
Z teho sem nic nepochopil. Chci vědět jestli bude stačit jenom ten regulator, nebo budu muset vyměnit i čerpadlo ať nekupuju něco zbytečně.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1409
ten regulátor těch 5 barů nezvládne... :nono: ten je určenej pro nízkotlaký čerpadla..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 18:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 2841
tak si to teda zopakujme...

ako je riesene stavajuce zapojenie paliva ..??

predpokladam ze clio ma na liste regulator tlaku paliva, ktory reguluje tlak na 5baru
a cerpadlo je schopne fukcie pri tlaku 5bar v systeme / je schopne vyvinut tlak 5baru
a z palivovej listy ide spiatocka do nadrze

JRD McLAREN píše:
ja sa len divim ...
jak tu zbytocne riesite .."ze kolko to tlaci" ..3bary, 1.2baru a pod...
pricom to je len od vyrobcu info, kolko to "zvladne tlacit"

takze by som proste len zobral bars co, co mam doma zadarmo..
napojil systemom- nadrz, cerpadlo, 8ma hadica, karbec 1, 8ma hadica, karbec 2, 6ka ci 4ka hadica, pripadne palivovy filter, nech mam "odpor" pretoku, s5 do nadrze...

a hned by som vedel, ci je to OK alebo nie..


pokial ma clio regulator priamo zabudovany v cerpadle...
tak je situacia ina, a bude pravdepodobne nutna jeho vymena ci uprava.

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
predaj a servis riadiacich jednotiek firmy IMF Soft
Zlava 10% pre clenov tohoto fora


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 18:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1409
5 barů je jednoduše moc moc moc a když to budeš omezovat na 0,1 bar co potřebujou karburátory pro NA motory tak to čerpadlo zničíš...navíc dodaná litráž při takto omezenýmtlaku nebude příliš velká...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 19:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 2841
:kladivo: :kladivo:

Honzo nehnevaj sa, ale precitaj si este raz to, cos napsal ...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
predaj a servis riadiacich jednotiek firmy IMF Soft
Zlava 10% pre clenov tohoto fora


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 19:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2004 09:59
Příspěvky: 2264
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
ceske myty o facetu :nono: .. nejlepsi je Carter rotacni. nejde o tlak paliva ale o objem dodaneho paliva. tlak staci uplne nejkych 0.2baru. cena $80-90

doporucuji procist cele http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -FAQ-Carbs

vynatek o palivovych pumpach:

Fuel Pumps and Fuel Pressure
Fuel delivery is critical to the proper performance of any Weber carb. From a basic 32/36 DGEV to a set of Triple Sidedraft DCOE's. Webers rely on a stable full float bowl in order to mix the fuel and air correctly. Mechanical pumps very rarely do this. They pulse fuel instead of giving a smooth even delivery and the amount of fuel varies with engine RPM.

A Proper Electric Fuel pump will give the best performance and most stable tuning for any Weber carb application. We use only High Volme and Low Pressure pumps. Webers work best at approx 4 psi of fuel pressure (Not 2 psi like many of the older books stated.) and you need Volume not Pressure to keep the float bowl full.

We ONLY use the Carter Rotary pumps. They are High Volume (60-70 GPH) but only 4 psi. This is PERFECT for all Weber applications from a Single 32/36 DGV on a Truck, Jeep or Car to a Triple Sidedraft setup on a Road Race car making 300 HP...This pump DOES NOT and SHOULD NOT use a Pressure Regulator for any reason. That is why we use it....



Problem Pump and Regulator setups:
These are combinations that many of you are using and you could be experiencing problems because of it.


Holly Fuel Pumps with Regulator:
This is a very common combination and it has alot of problems. The pump puts out too much pressure so you have to buy a regulator for it. The Regulator is just a restrictor that inhibits flow. This causes a huge loss of Volume and overloads the pump causing alot of noise and premature failure. This results in the float bowl going low or empty under hard acceleration and causes cornering problems.

Facet Fuel Pump:
This is one of those little square pumps with the transistor mounted on top that make a ticking noise all the time. These pumps are TERRIBLE. No volume and High Pressure. These pumps have been sold for many years with Weber and Mikuni conversions and have cause many people alot of tuning problems. They are a pulse type pump that delivers almost no volume (usually less than the stock mechanical pump did) and usually at High Pressure. This cause flooding at idle and lean out conditions under high load. Do not use them....


footnoted http://www.racetep.com/weber.html#websynch

_________________
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily


Naposledy upravil Mike Mad dne 03 úno 2013 20:03, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 19:57 
Offline

Registrován: 05 črc 2007 10:13
Příspěvky: 16
Ok už to chapu. Na cliu čerpadlo dává 5baru na liště je regulátor na 3bar zbytek jde spět do nádrže.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Srovnejto.cz vám přináší možnost uzavřít havarijní pojištění online.
Pořiďte si levná alu kola pro vašeho plechového miláčka
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO