značeni vstřiku

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

potřebuji možna začatečnickou radu chci kupovat vetši vstřiky na moje auto podle čeho se řidit jak poznam jake typ vstřikovaču
mam tak aby my pasovali nove tvar sedla a tak podobne
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

spiše bych potřeboval vedet jak poznam kterej typ vstřiku bude pasovat do moji lišty a potrubi je to anglicky a přes překladač jsem se ztoho nic otom nedozvedel
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Libor12 »

přímo na vstřiku je výrobce a číslo. Dej ho sem a já Ti řeknu co je to zač. Nejaké mám doma tak se mužem domluvit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od blázen »

hlavně pak vyčistit 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

supr jak se dostanu do garaže nafotim opišu a ozvu se
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

tak konečne jsem se dostal do garaže vstřiky co jsou v aute jsou černe vyrobce simens a čislo nanich je 000 078 81 23 jaka je jejich identifikace?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od blázen »

ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

pak se my valej doma ješte jedny z komprsoru 000 078 85 23ty jsou červeny pak fialovy 000 078 72 49 a jedny se znakem mercedes a ty maj dve čisla z jedny strany 000 078 73 23 a zdruhe 0280 155 209
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Libor12 »

kozorozecek píše:tak konečne jsem se dostal do garaže vstřiky co jsou v aute jsou černe vyrobce simens a čislo nanich je 000 078 81 23 jaka je jejich identifikace?

To by měly být 315cc body typ ev1 neudělal jsi náhodou fotku aby měl jistotu. Mám doma nové 440cc od bosch,taky ev1,na ceně se určitě domluvíme.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

posilam fotky, v aute mam ty s kratkou špičkou ale telo maj všechny stejne
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od JRD McLAREN »

ma tak napda, je niekde aj prevodova tabulka..
z ccm/min na g/min ..??

EDITED:
cervene by mali byt 380ccm/min @3Bar
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

nejsem si prave jist jestly se to deli podle barev navic ve špičce v jednejch vstřikach je jedna vetši dirka v jednejch jsou dve dirky kolmo k lište a v dalšich jsou dve dirky soubežne s lištou a ted babo rad
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Libor12 »

jak píše jrd. Každý výrobce si to dělí podle barev. Taky jsi nám ještě neřekl kam az chceš jít s výkonem? 440 s 80% duty jsou zhruba do 280hp při 3bar,pokud správně počítám. Někde jsem na to měl přímo kalkulačku. Počet dírek nesouvisí s průtokem,je to o tvaru a dobrém rozprachu paliva.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

rad bych minul hranici 300ihahaču tu nejakou kalkulajdu jsem zkoušel hledat nebo vubec nejake info ale jelikož nejsem jazyku znalej tak jsem nemel štesti.že dirky neudavaji prutok mi je jasne ale nevim proč je každa triska jina jako proč maj ruzne rozmisteni tech direk a jedny maji jako by prodlouženou tu špičku
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

koukal jsem na zahranični fora pro mercedes a všude doporučuji 500-600ccm
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od JRD McLAREN »

no moje povodne vstrekovace vyzerali takto..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6915s.jpg
nove maju kratku spicku a 4 otvory..

a kalkulacka je napr. aj tu http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

tak ta kalkulajda je super neco takovehio se rozhodne hodi a moc ty dlouhe špičky mam taky na jednejch vstřikach akorat to nejsou s tou kubaturou:-(
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Malutky
Příspěvky: 12
Registrován: 08 pro 2008 22:53

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Malutky »

asi už to není moc aktuální ale asi by ti pomohlo tohle http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm tam najdeš že ty vstřiky z mercedesu nic moc 197cc/min

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

při mem pracovnim vitiženi se na auto moc nedostava takže veřim že aktuelni to bude i za rok:-(
mrknu nato ješte bych potřeboval poradit s tema omama nejak to vysvetlit co je standar co je lepši
jestli vetši odpor nebo menši??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od JRD McLAREN »

..dobra stranka..

to ci zvolit HiZ ci LowZ vstrekovace zalezi na ECU..
ze na ktore je stavana...
LowZ (by mali) mat lepsie casove odozvy, mensi narok na spotrebu el.energie
(teda ide hlavne o ten lepsi reakcny cas)
ale nie vsetky standalone ecu ich dokazu ovladat.

...ludia to riesia taq, ze zapajaju do obvodu odpory, ale mne to nepride ako to najlepsie riesenie..
...cize ja som pre moju ecu zvolil HiZ vstrekovace...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Fifi »

JRD McLAREN: ...menší odpor-vyšší proud-stejné napětí-vyšší výkon-vyšší spotřeba el. proto ty lepší časy...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od kozorozecek »

tak ted vtom mam uplne bordel mužete mi to vysvetlit trošku polopate přeci jen jsem blondak dekuji za pochopeni :-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od JRD McLAREN »

Fifi píše:JRD McLAREN: ...menší odpor-vyšší proud-stejné napětí-vyšší výkon-vyšší spotřeba el. proto ty lepší časy...

no ked plati ohmov zakon, co asi ano ...tak mash pravdu..(a ja som sa mylil)
ja som si ale poslednou dobou vsimol, ze u "novych" vwag (s lowz) nejdu vstrekovace na 12V (teda palubne napatie 13.5-14.5v)
ale na svorkach nameras "iba" 5V, a zapojenie je riesene tak, ze obidva dratiky zo vstrekovaca su pripojene priamo do riadiacej jednotky

..nie teda "klasicky", jeden kontakt vstrekovacov na +12V, a druhy do ECU (na tranzistor na spinany - )

cize predpokladam ze v ECU je spinaci obvod pre vstrekovace, teda pre kazdy jeden vstrekovac, je riesene spinanie oboch polov... (el. kontaktov)
cim je odstranene oplyvnovanie sa vstrekovacov navzajom "kdejakym zbytkovym napatim", "virivim prudom", "samotnou indukciou vstrekovaca" a pod.
(cize dosiahnuta presnejsia dodavka paliva)

:roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Fifi »

Může být, já se o ty "novinky" nikdy nezajímal, takže k tomu nemám co napsat... reagoval jsem hlavně na ten ohmův zákon, takové malé popíchnutí, v dobrém samozřejmě. :D

Edit: Tak mě napadá, kdyby tam bylo těch 5V stabilizovaných bez ohledu na kolísání palubního napětí z jakéhokkoli důvodu (horší aku., pomalý regulátor v alternátoru, případně jeho porucha atd...), tak by vlastně ze hry vypadla "mapa" korekce delky vstřiku vs. napětí aku... - další plus pro přesnost vstřiku. :?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od semysak »

HiZ - vstrikovace s velkym odporem (impedanci)

budi se tak ze se pripoji na napeti po celou dobu vstrik impulsu

LoZ - s malym odporem (impedanci)

budi se tak, ze se v ramci jednoho vstrik impulsu pripoji nejdriv rovnou na napeti po otviraci dobu, tim se zajisti rychle otevreni a pote proud vstrikem poklesne. vypada to hodne sofistikovane ale je to udelane tak, ze pokles proudu se dela modulaci spinace vstriku (PWM) na nejakou mensi honotu proudu dostatecnou pro pridrzeni vstrikovace otevreneho.

edit: elektricky mezi LoZ a HiZ je vtsinou rozdil v materialu dratu civky - hiz mosaz a loz med

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od Libor12 »

neboli funkce peak&hold kterou některé standalone ecu mají a tuším že mitsu už to používá v serii od 1989. Koncern VW dělá díru do světa 8) :lol: :lol: :potlesk:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od bóďa »

oživím toto téma.
neví někdo, z čeho použít vstřiky cca 500 ccm, který by pasovaly za bosch 0280150804 311ccm? ať jsem hledal, jak jsem hledal, všechno mělo menší průtok..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od bóďa »

...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: značeni vstřiku

Příspěvek od JRD McLAREN »

??
co tu teda bolo ..??
okrem troch bodiek ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“