Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Čau chlapi,koupil jsem toto auto na amaterské závody a chtěl bych to trochu oživit,příde mi to takové trochu přidušené.Zatim jsem to nijak neřešil,mám to 2 hodiny :-).Určitě budou potřeba nové svíčky,možná kabely.Co se s timhle motorem dá udělat,nechci do toho cpát náké velké prachy,ale trochu tomu pomoct.A je tady někdo kdo by to čipnul na náký rozum a co by to stálo?
Dík Honza

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6521
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Beaver »

Čipnout to nejde. Bez velkých investic s výkonem nijak nepohneš. Kup na to nějaký sportovní filtr, udělej odstínění, půjde to potom trošku ochotněji do otáček.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl.Co myslíš tím odstíněním?

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Goldies »

odstínit sani od motoru aby to nenasavalo teplej vzduch od motoru...
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Nebo kup karbonový airbox a vyveď rouru kam chceš 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Ok chlapi,to udělám a v tom airboxu je náké čidlo,je potřeba ho zachovat,když tam dám náké KNko?

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Jo a co vejfuck,kat vyhodím a co s tím zbytkem,abych tomu spíš neublížil?

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Dal bych holou rouru, jen ne zbytečně velký průměr. Na ten výkon by ti mělo stačit 57mm
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Lukinho
Příspěvky: 2445
Registrován: 10 kvě 2012 16:08

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Lukinho »

to si vypocital podle ceho ? :D

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Lukinho píše:to si vypocital podle ceho ? :D
no právě,aby to taky mělo náký spětný tlak,abych tomu neubral :-) ono to s těma rourama,není uplně jednoduché.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

;-) a nezapomeň to omotat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Libor12 »

[quote="LOTUS"]Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Idaho »

Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené" :D

Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru.. :((
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Libor12 píše:
LOTUS píše:Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
Prosím tě to nevím,na brzdě to asi nebylo,ale tu čiplou jednotku má kámoš ještě doma,ale tet jsem se dozvěděl,že to bylo ještě v hranaté Celice,tak nevím asi to tam je jinak.

LOTUS
Příspěvky: 22
Registrován: 25 lis 2011 20:19

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od LOTUS »

Idaho píše:Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené" :D

Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru.. :((
OK věřím a nebudu to řešit,to bych možná někomu jenom zaplatil a výsledek žádný.Co do tohoto motoru patří správně za svíčky, motorový a převodový olej s ohledem na točení do maxima?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Libor12 »

Chceš výkon az 150hp +? Vykašli se na výměny vacek, motoru,cipovani,výměny ridicich jednotek,montáž turbokitu. Pořid nitrous kit a za 3hod uz mačkáš tlačítko "GO BABY GO" . A az to rozstrelis nebo prodáš, tak to vymontujes a dáš do dalšího na rozdil od možnosti výše uvedených.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

ludvik2
Příspěvky: 39
Registrován: 21 zář 2011 18:09
Bydliště: západní čechy

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od ludvik2 »

Já ti poradim, jestli do toho nechceš investovat moc peněz tak nic nedělej, "sportovní" filtr, vejfuk od oka nebo raceland a pod. koně akorát snižujou nebo zhoršujou průběh výkonu, měřeno na brzdě

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6521
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw

Příspěvek od Beaver »

Dobře odstíněný filtr funguje. Výkon pochopitelně z principu nepřidává, jen díky vyšší průchodnosti umožní motoru jít rychleji do otáček. Výfuky u atmosfér zpravidla díky vyšší průchodnosti zhorší výkon v nižších otáčkách, kde plyny procházející výfukem mají moc prostoru a zpomalí, takže motor se hůř vyplachuje (klesne efekt kdy podtlak spalin vycházejících ven z výfuku "tahá ven" zbytky spaliny z dokončeného cyklu výfuku). Může teoreticky něco málo přinést v horním rozsahu otáček, kdy by původní výfuk byl už restriktivní (vlivem menší průchodnosti katalyzátoru, středního tlumiče, apod.). Většinou se tak jen posune maximum točivého momentu do vyšších otáček než měl motor s originálním výfukem. U turba je to trochu jinak, ale to on nemá, takže nemá cenu to dál rozvádět.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“