Čidlo tlaku paliva - elektronika

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Idaho von Věšín
Příspěvky: 89
Registrován: 21 bře 2013 09:07

Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Idaho von Věšín »

Dotaz asi spíše na Taboo a zkušenější - potřebuji dostat do ECU info o tlaku paliva a nevím jaké použít čidlo, vždy sem používal mechanický budík na regulátoru ale vím že "klasická" tlaková čidla co s epoužívají třeba na tlak oleje mívají s palivem problém jsou nějaká el. čidla určená přímo pro palivo? Jakého výrobce, případne pokud používá nějaké snadno implementovatelné nejaké seriové EU auto, docela by se mi hodil tip..
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv :)
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.

Mr. Grimes
Příspěvky: 119
Registrován: 14 črc 2012 17:22

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Mr. Grimes »

Napis rozsah kolik potrebujes. 0-10bar je myslim 06E906051. To je pouzivane koncernem pro nizky tlak paliva, a da se pouzit na tlak oleje.
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Libor12 »

Používám tohle. http://www.ebay.co.uk/itm/Pressure-Tran ... 1969163039" onclick="window.open(this.href);return false; je jednoduše kalibrovatelne v ecu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od JRD McLAREN »

to co poslal Libor, su "bezne predavane cidla" k vsemoznym pridavnym budikom ...

to co poslal MrGrimes ma aktualnu nahradu 06E906051J , je to na 2.0FSI TSI motoroch ..
nekupoval by som cidlo 06E906051K ani 06E906051JE, tam je 99% pravdepodobnost ze sa po<>

hocico zo spominanyvh je pouzitelne...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Taboo »

My pouzivame vyhradne Kavlico10 BAR sensory - s odduvodnenim, ze je pouziva Haltech (ktery se vsi pravdepodobnosti delal nejake testy rozdilnych znacek sensoru), jsou drahe (takze prece MUSI byt dobre :lol: ) a take se nam vzhledove libi :lol: . Vpodstate ale kazdy linearni 0-5V 10 BAR sensor (jako treba ten v odkazu od Libora) bude pracovat. S jakou davkou presnosti anebo spolehlivosti ale skutecne nemohu nijak porovnat.
IQ stylingem nenahradis.

Mr. Grimes
Příspěvky: 119
Registrován: 14 črc 2012 17:22

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Mr. Grimes »

Taky pouzivam ty ciny. Jeden jsem uz usmazil protoze meli spatne barevne vyvedene kabely. Ale jinak jsou relativne ok, jen se mi zda ze ke konci rozsahu se zacinaji cca 0,2-0,3 baru rozchazet + ukazuji presneji kdyz mam prepocet na 145PSI (10bar) ne 150.

Na foto sdruzeny budik pro tlak turba, tlak oleje v KPA vlevo dole a teplota C vpravo dole.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2286
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Libor12 »

Mr. Grimes píše:Jeden jsem uz usmazil protoze meli spatne barevne vyvedene kabely.
Já taky :lol: asi stejná série. Když použiju 0.5-4.5V pro 0-150psi tak co jsem porovnával s mechanickým odchylka takřka žádná,ale jakmile nastavím 0-5V tak to samé co jsi psal ty.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Mr. Grimes
Příspěvky: 119
Registrován: 14 črc 2012 17:22

Re: Čidlo tlaku paliva - elektronika

Příspěvek od Mr. Grimes »

0,5-4,5 mam vzdy, ale lepe me vychazi nastavit 145psi. Treba zase jiny bude lepe sedet na 150, zaver budu delat az otestuji vice ks.
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“