Poslední návštěva: 28 črc 2017 03:36 Právě je 28 črc 2017 03:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 13:39 
Offline

Registrován: 18 lis 2016 13:33
Příspěvky: 3
Vážené dámy, vážení pánové,
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.

Předem děkuji za odpovědi.

V úctě Ivory007


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 13:53 
Offline

Registrován: 14 lis 2016 00:09
Příspěvky: 3
Jesli nemáš peníze na jiný auto, tak nemáš ani na to turbo...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 14:00 
Offline

Registrován: 18 lis 2016 13:33
Příspěvky: 3
to jsem netušil, že vyjde tak draze, a co byste mi prosím pěkně doporučil, aby byla jízda svižnější než doposud.

Děkuji :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 14:09 
Offline

Registrován: 14 lis 2016 00:09
Příspěvky: 3
Prodat citigo a koupit auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 17:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2192
Bydliště: Dobříš
ivory007 píše:
to jsem netušil, že vyjde tak draze, a co byste mi prosím pěkně doporučil, aby byla jízda svižnější než doposud.

Děkuji :)

:nx: Rychlá,bezproblémová instalace i provoz. Za cca 25000 můžeš mít zhruba 50hp navíc během jednodenní instalace. Nic nerozebíráš,do ničeho nezasahuješ,kdykoli přendáš na jiný vůz,žádné lazení atd. Mám i demo kit se kterým ti jsem během deseti minutové instalace předvést přímo na tvém voze 25HP+.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 zář 2012 13:22
Příspěvky: 807
a pak to bude pořád jenom citigo... prodej to a kup něco, co má potencionál a nemusíš se v tom stydět

_________________
life's too short to drive slow


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 18 lis 2016 23:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2192
Bydliště: Dobříš
Nemyslím,že by se měl za citygo stydět. Určitě je bezpečnější než nějaká shnilá skořápka z devadesátek a pokud se mu trochu pomůže ma vcelku rychlý vůz co da stovku pod 10s a velmi dobré jízdní vlastnosti. V uk jsou jak GO tak UP velmi oblíbené pocket rocket.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 19 lis 2016 12:21 
Offline

Registrován: 18 lis 2016 13:33
Příspěvky: 3
Dobrý den,
v tomto autě se rozhodně nestydím. Je široké, rozvor krátký, drží jako přibité s 16 na silnici a s 860 kg (teda když se moc nenajím a jedu s prázdnou nádrží) je dynamika pohybu po městě skvělá. Nemluvě o tom, že do města je to auto jako dělané a kdybych z toho vymáčkl pár koníků navíc, mohlo by to být ještě zajímavější. Chtěl bych si z toho udělat samozvaný "sleeper" :D Mohl by to být zajímavý projekt.

Je to prostě motokára :D je po tátovi takže mám k tomu určitou citovou vazbu. A proto rady stylu kup si nový auto jsou naprosto zbytečné, poněvadž se ptám na toto konkrétní, jelikož mi přirostlo k srdci.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 19 lis 2016 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3772
bla bla bla...
a pod.

Takze aby to tu nebolo len o "kecani do vetra" ...

Ake verzia motorizacie je pod kapotou ..??
ono predpokladam, ze len "blby" chiptuning by mohol mat tebou zelany efekt.

Vo vacsine pripadov, je nastaveny dost konzervatyvny predzapal, z dovodu "EURO" normy.
Neudem ti tvrdit, ze ti chiptuning rapidne dzvihne vykon, ale vylepsenie jazdnej dynamiky motoru bude.

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 20 lis 2016 14:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
ivory007 píše:
Vážené dámy, vážení pánové,
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.

Předem děkuji za odpovědi.

V úctě Ivory007

Problemem vetsiny dnesnich N/A motoru je absence jejich tovarnich turbo verzi, ktere by mohly slouzit budto coby darci potrebnych komponentu anebo kompletni transplanty, a jejich nedostatecna konstrukcni predimenzace z duvodu usporu materialu, zvyseni ucinosti a snizeni spotreby pomoci snizeni parazitnich ztrat snizenim vahy rotacni hmoty (klikove hridele, ojnic a pistu). Jednoduse receno, vetsina dnesnich N/A motoru mensich objemu neni skutecne pro preplnovani budto pomoci turba anebo superchargeru diky jejim strukturalnim limitacim vhodna a jejich patricne zesileni obnasi nemalou investici v podobe silnejsi klikove hridele, pistu (ve vetsine pripadu nizsiho kompresniho pomeru) a ojnic - a to je pouze zacatek, ktery povoli vyuziti plneho potencialu turba. Pokud chce clovek promenit N/A motor ve skutecny turbo motor k preplnovani optimalizovany, tak casto pribude narocna modifikace spalovacich komor a kanalu hlavy, optimalizovane ventily, jejich pruziny a vackove hridele a taktez kompletni sani (intake manifold + klapka). To vse samozrejme vedle fabrikace exhaust manifoldu a celeho vyfukoveho systemu, intercooleru a jeho potrubi, zvyseni kapacity dodavky paliva (palivoveho cerpadla, vstriku, regulatoru tlaku paliva a casto take celeho palivoveho potrubi) a potrebneho preprogramovani ridici jednotky. A ani tim to mnohdy nekonci... Se zvysenym vykonem prijdou take casto vyssi naroky na chladici system ( = vetsi radiator a vykonejsi feny, casto take adekvatni elektricke vodni cerpadlo), potrebne zvyseni kapacity spojky, prevodovky a naprav, etc. To vse pokud chce clovek promenit N/A ve skutecny turbo vuz, ne jen na N/A motor placnout turbo a byt i nadale omezen jeho limitacemi, ktere povoli pouzit jen velice nizky preplnovaci tlak nejakych 3-5 PSI.

Pokud uz se nekdo chce vydat touto cestou, tak je casto financne vyhodnejsi pouziti jineho vykonejsiho tovarniho N/A (anebo turbo) motoru, spojky, prevodovky a naprav k tomu vykonu uz urcenych. Z duvodu kontraproduktivity zvyseni vykonu motoru FWD platformy za cenu nizsi trakce se v tomto pripade nabizi prestavba na RWD za pouziti cele hnaci soustavy z vhodneho FWD darce. Za vynikajici nazorny priklad vhodny pro inspiraci se da povazovat treba puvodne FWD Ford Festiva, kterou vlastni Jay Leno, prestavena na RWD za pouziti tovarniho N/A 220HP SHO motoru + 90HP N2O kitu:



I presto, ze vetsina lidi by neco podobneho nikdy ani nezvazila a okamzite zavrhla, tak si je dobre uvedomit, ze kazde radikalnejsi zvyseni vykonu daneho motoru at uz pomoci zvyseni jeho dynamicke komprese, pouziti nektere z forem preplnovani anebo N2O systemu se vzdy negativne odrazi v jeho snizene zivotnosti. V tomto aspektu je skutecne nejvyhodnejsi pouziti jineho (nejlepe N/A) osvedceneho 100% tovarniho motoru a prevodovky v chassi mnohem nizsi vahy k dosazeni vyssiho vykon / vaha pomeru. Dalsimi vyhodami teto cesty jsou treba take nizsi naroky na brzdovy system a casto lepsi jizdni charakteristiky.

Ono proste zalezi jak daleko s tim chce clovek jit a jaky je jeho cil. V tvem pripade se jevi nejspis jako nejvyhodnejsi - z duvodu legality, narocnosti a navratnosti investice - reseni, ktere uz nabidl Libor12. Instalace N2O systemu je casove a z pohledu nutne fabrikace anebo modifikace existujiciho motoru nejmene narocna, vuz se da vzdy (z jakychkoliv duvodu - at uz k nejake nutne kontrole z duvodu legality anebo k prodeji) snadno a rychle uvest do puvodniho stavu a clovek tu investici do N2O systemu trvale neztrati (pokud nechce). Za rok anebo za dva muzes byt v situaci, kdy si budes moci dovolit koupit vykonejsi vuz a soucasne i nadale vlastnit ten soucasny, ktery ma pro tebe z uvedenych duvody vysokou sentimentalni hodnotu. JMHO.
:wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 21 lis 2016 19:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1734
Bydliště: Ecce Homo
Promazáno od OT. Rád bych, aby se tady řešilo téma, které je v názvu. Pufko už se vyjádřil, ostatní prosím o slušnost a o rady pro autora, tak jako se doposud snažili. 8)

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2016 00:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 kvě 2011 11:53
Příspěvky: 3575
Bydliště: prágl
ma se zacit vyrabet VW up s TSI... ;)

_________________
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS
NOW: family car skoda octavia 1 RS combi 1.8T 180 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2016 13:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1734
Bydliště: Ecce Homo
On už se dokonce od června vyrábí

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2016 18:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2006 14:21
Příspěvky: 815
Bydliště: kousek vod Prahy
kane, ty nevíš, že si zakladatel topicu dělá pr.el?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 22 lis 2016 18:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1734
Bydliště: Ecce Homo
Necítím se jako hodnotitel toho, co kdo myslí vážně. Lidi upravujou různý auta

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo do citigo
PříspěvekNapsal: 23 lis 2016 17:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2192
Bydliště: Dobříš
Instantní turbo je připraveno. ;) Možností kitu je dodávka 5 -150hp+. Neomezená záruka na poškození motoru garantovaná výrobcem na mnou zkontrolovaný motor při montáži kitu a jeho nastavení a zaplombování,doživotní záruka na solenoidy i komponenty celého systému.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO