Poslední návštěva: 24 říj 2017 12:21 Právě je 24 říj 2017 12:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017 19:07 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Ahoj chlapi,tak jsem si dovezl tohle auto a chtěl bych mu trochu ulehčit.Příde mě,že jde pomalu do otáček,možná je to tak normální a jsem zhýčkanej 1.8 132kw v Audi.Tohle by mělom mít 100kw,ale dočetl jsem se ,že v roce 87 se začal dávat katalyzátor a výkon klesl na 90 kw.Tak jsem to prolezl a má to dokonce katy dva,jeden je přímo u svodu a druhý pod autem,má to jednu lamdu která je ve svodech,tak jsem uvažoval,že bych ty katy oba vyhodil.Bohužel informací o tomhle autě je pramálo,co je ve světě tak to překládám a píšou odstranit katy a komplet výfuk 3 palce,tak že 75mm.Auto nechci nijak bastlit,na to ho je opravdu škoda,je jich už dost málo,tok jen ty katy,výfuk a asi filtr KN.Co si o tom myslíte,neublížím tomu?Žádnou velkou elektroniku to ještě nemá,má to dva vstřiky,je to takový trošku zvláštní motor.
Dík Honza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6409
FWD nebo AWD? Jinak je to strašně ošklivé auto :mrgreen: Ty katalyzátory dost možná budou v háji, ucpané, rozlomené, vysypané, takže to dusí motor. 3" potrubí bude asi na tohle auto zbytečný luxus a určitě by stačilo použít menší průměr (2.5").

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017 21:54 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Tak je to bohužel FWD ,ale quattro mám v Audině,tak mě to zase tolik nemrzí.Tak to je samozřejmě věc názoru,hezké-ošklivé,ale já jsem se do toho auta zamiloval,ani ne proto jak vypadá,nebo jak jede,ale proto jak vše funguje.Auto má najeto 160 000,za posledních 9 let ujelo 2000 km a poslední 4 roky bylo bez pohybu.Přišel jsem,nalil benal,dal baterku a na potřetí auto nastartovalo a motor jde luxusně.Funguje i všechna výbava a když jsem otočil knoflikem na radiu,tak mě naskočila husina po celem těle,ještě jsem neslyšel v žádném autě hrát takle origo rádio a to se zataženou anténou.Prostě mám rád stará auta a věci co fungují.Za tohle auto jsem ani nelitoval zaplatit 10 000 ekovypalný.O dnešních autech se nebudu vubec vyjadřovat i když je samozřejmě v rodině máme,ale není to nic pro mě.
Tet na tom musím uděla stk a pak zkusím odpojit ty katy,jestli se něco změní,nemyslím si,že by bylo něco špatně,turbo tlačí i tahá,ale někde tomu chce trošku pomoct,aby se mu líp dejchalo.

Kdyby někdo věděl kde na tohle auto sehnat díly,tak budu rád,moc jsem toho už bohužel nenašel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017 22:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2714
Bydliště: Havířov
A mě se to líbí, taková zajímavá old schoolovka :-)

Ale shánění dílů ti nezávidím :-( letmo jsem kouknul k Polákům a NIC a to už je teda co říct, když na Allegro(vrakáčích) není na nějaké auto vůbec nic

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 24 bře 2017 23:58 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Jo to bylo prvni kam jsem se podival,ani sroubek.Ale na druhou stranu je to dukaz toho,ze to neni zadna tuctovka :-).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 06:43 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Tak oni mechanické díly budou nekteré určitě stejné třeba s Tredii,Precisem,Miragem ,Galantem i Coltem,dáli se ve stejnou dobu,tak to se asi ještě nák sežene.No a jinak asi sledovat Ebay.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 06:55 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Tak přece .
http://allegro.pl/1986-mitsubishi-cordi ... 36888.html
http://allegro.pl/1987-1988-mitsubishi- ... 40946.html


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 07:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2714
Bydliště: Havířov
Jako jo, nějaké nové díly tam jsou. Ale vesměs jen proto, že jsou shodné s Coltem nebo Lancerem

https://allegro.pl/listing?string=mitsu ... t-1-4-0222

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 08:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6409
CORDIA píše:
...poslední 4 roky bylo bez pohybu.Přišel jsem,nalil benal,dal baterku a na potřetí auto nastartovalo a motor jde luxusně.

...někde tomu chce trošku pomoct,aby se mu líp dejchalo.

Tak doufám, že to nejelo na ty 4 roky starej olej :nono:

Jinak pokud to chceš nechat v originálním stavu, tak nějak extra možností co dělat nemáš, motor bude mít svoje technologické limity dané konstrukcí (rozdělovač, slabý alternátor pokud bys chtěl dát výkonné EFI, atd.). Takže bys mohl hlavně odstranit nedostatky z továrny. Vyhodit ty katalyzátory, případně je nahradit jedním novým třeba od Magnaflow, což by mělo i zajistit, že to dá emise bez úplatků a přitom bude systém pořád průchodnější než před tím. Můžeš taky přidat menší intercooler, blow off ventil (ideálně asi recirkulační) a zkusit trochu zvednout plnící tlak - otázka je, jak daleko lze zajít s původní těsněním hlavy a vstřikama, takže v tomhle bodě opatrně a pokud Cordia nemá měřák tlaku turba, tak možná nějaký stylový a decentní nainstalovat. Prostě jen klasické BPU, žádná hardcore přestavba :)

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 13:28 
Offline

Registrován: 21 zář 2011 17:09
Příspěvky: 35
Bydliště: západní čechy
Tak tohle vidim poprvé :-D ale jako za mě dobrý :-D to se jen tak nevidí :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 16:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 654
Bud to nechaj v origo stave, alebo sa na to - ved vieš čo

Ako auto je to hnusné, ale v TOP stave by to mohlo byť velmi zaujimavé pre určitých ludí. Ked to doserieš tuningom, tak to nebude mať žiadnu cenu. Na tuning sa dá nájsť určite vhodnejší adept.
Inak ma to neprekvapuje, na tomto webe je podobných projektov kde uniká zmysel dosť


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 25 bře 2017 16:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2714
Bydliště: Havířov
pufko zastřel se konečně :hlazeni

Osobně bych se ale ve vzhledu taky moc nehrabal, spíš bych se věnoval těchnice :-) Jenom škoda, že to není zadokolka, k takovému autu by mi to tak nějak víc sedělo

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 05:51 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Chlapi věc se má tak,je me 45 let a nikdy jsem netíhnul k nákému tuningu vzhledového stavu,auto po téhle stránce zustane v apsolutním originálu.Tak že v první řadě letěli do popelnice tygrované potahy,modré hliníkové koberečky,červené sportovní pedály a náké samolepky na palubce,zaplat panbu,že to posledních 16 let měla ženská a neudále tam zádnou prasečinu co by se nedala jednoduše odstranit.Potřebuju sehnat pár blbostí,aby to bylo komplet,tak se mě to snad podaří.Na férovku s tim tenhle týden zajedu na stk a uvidím co uvidím,nechám to tak jak to je,jsem zvědavej co řeknou na emise po takové době co to nejezdilo.
Po mechanické stránce bych chtěl udělat to co píšete,ale vždycky jen vratné upravy s možnosti jit do originálu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 06:03 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
LiberaleMiguel píše:
pufko zastřel se konečně :hlazeni

Osobně bych se ale ve vzhledu taky moc nehrabal, spíš bych se věnoval těchnice :-) Jenom škoda, že to není zadokolka, k takovému autu by mi to tak nějak víc sedělo

To by se mi taky líbilo,ale zadokolku nedělali,jen 4x4 ale to bude asi nesehnatelné.Jsem rád,že jsem narazil na tenhle nesprasenej kousek.
Na bazosi jedno někdo prodává,pak vím o 3 zbědovaných na jedné zahradě všechny v turbo verzi,ale hodně sežrané a pán je chce prodat jedině všechny pohromadě a chce za to 90 000 a je nekompromisní,neprodá z toho ani šroubek.Na Mitsubishi klubu jsou asi 3,tam se se mnou,ale nikdo nebaví,tak jsem to zkusil tady a věřím že se mi tu náké pomoci dostane.
Myslím,že tohle auto už nákou cenu má,je to vlastně 87,tak že veterán a rozhodně přibejvat nebudou,podle toho se kněmu budu taky chovat .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 10:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 784
Bydliště: Opava
Zajímavé vozidlo, asi bych se tak nějak ideově přidal k pufkovi s prosbou to uvést do co nejoriginálnějšího stavu. Jen tak to auto bude mít jakousi cenu. Vzhledem k raritnosti bych asi nic víc nepodnikal. Držím palce, v zástupech zprofanovanýh aut to bude vždy vyčuhovat (někdy i svou škareosti ale co už). 8) 8) 8) A hlavně by to chtělo fotky toho konkrétního auta.
Jo a na japonce je takové přátelské JDM-meeting.cz forum. Tam tě nikdo nebude prudit s blbostmi.

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 15:30 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Angličák píše:
Zajímavé vozidlo, asi bych se tak nějak ideově přidal k pufkovi s prosbou to uvést do co nejoriginálnějšího stavu. Jen tak to auto bude mít jakousi cenu. Vzhledem k raritnosti bych asi nic víc nepodnikal. Držím palce, v zástupech zprofanovanýh aut to bude vždy vyčuhovat (někdy i svou škareosti ale co už). 8) 8) 8) A hlavně by to chtělo fotky toho konkrétního auta.
Jo a na japonce je takové přátelské JDM-meeting.cz forum. Tam tě nikdo nebude prudit s blbostmi.

Dík za odkaz,hledal jsem kam bych se s timhle autem vetřel a o tomhle jsem neměl ani ponětí.
Fotky udělám a nák to sem hodím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 16:50 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Jenom pár fotek když jsem to přivezl.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 16:53 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
dalši


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 16:54 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
ještě


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1509
to auto není ošklivý, je prostě zajímavý, mě se dokonce líbí- hlavně někteýr varianty co na mě vyplivl google..v dnešní době to je prostě EXOT, kterýho stojí za to zachovat tak jak je, maximálně na něj dát lepší , dobový kola...

dle stavu kastle, pokud vyloženě někde neleze rez, bych aplikoval mastnej nerez do dutin...na všech autech co jsme toto provedl (či předchozí, první majitelé) ,tak po 25 letech a více letech je absolutní klid... jen místy trochu co bylo ostříleno kamínky..

píšeš, že chceš jít na STK...
pro lepší emise by stálo za to dát novej benzín, pustit do něj VIF klidně v ostřejším ředění, novej palivovej filtr, chvíli an tu šťávu pojezdit a pak udělat ještě proplach motoru a dát novej olej,.... to by mělo trochu pomoci (i pocitu z jízdy, pokud tam je nějakej neduh..) společně s novými svíčkami..to prospěje i kultuře chodu.. je pravda že u takovýho auta to ještě emise moc neřešej a asi an to budou koukat jak na UFO :)

pokud to chceš trochu oživit, to co jsem nahoře napsal je základní servis, kterej taky udělá divy.. a pak se zaměřit na ten výfuk - s katy jsem teda zažil problém , pouze v podobě nevhodně zvolené velikosti vzhledem k výkonu motoru...ale klubáci psali i potíže s vysypaným katem , jehož zbytky přicpali výfuk..

tohle bude nějaká euro1,? takže stačí nějakej 200CPSI kat, na tento výkon, pokud chceš budovat nový výfuk si myslím stačí něco kolem 55-60mm.. víc bych nedával.. (moje Giulietta se 125kW má trubku 50-55mm..)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 18:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6409
No vida, dokonce to má měřák tlaku turba v sérii. Sice bez hodnot, ale aspoň má trochu člověk představu, že to něco dělá :D Měřák tlaku (?) oleje se taky hodí.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 18:54 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Ten předek je takovej zvláštní,zadek se mě teda líbí hodně.Ale vubec se nezlobím za názor,že je to ošklivé,je to tak v pořdku, nemuže mít každý stejný vkus.Ani já netvrdím,že je krsné,ale je určitě zvláštní a už vubec ne běžné,proto jsem do toho šel a vlastně i proto,že je to oturbené,kdyby to byla ta verze bez turba,tak bych to asi nevzal.
Jak píšeš musí se na tom udělat nejdřív základní servis.I když na nových rozvodech je najeto 2000 km,tak už je to 8 let co se měnili.Na oleji se má najet ještě 5000,ale výměna byla v roce 2007 :D
V TP je EHK OSN 83 B a poznámka auto je vybavené řízeným katalyzátorem,ale bohužel to uředníkoj nestačilo a eko jsem platil 10000.
Nejsem si jistej,ale možná ty kola jsou origo.On tam žádný benzín nebyl,musel jsem tam nalejt z kanystru ,svíčky určitě koupím,jen uplně nevím co tam dát,musím se podívat co tam vlastne patří a co tam je.Olej tam je 10w40,tak ho vyměním dám nový filtr a po 3000 ho vyměním znova,já na ty proplachy moc nejsem.Právě potřebuju udělat stk ,abych s tim mohl jezdit a zjištovat případné neduhy co se objeví.Je mi jedno i když mi to daji na měsíc,za tu dobu zjistim co je potřeba udělat.
Výfuk si určitě udělám komplet nový od parohu ,až dozadu.Myslel jsem,že bych kat nedával vubec,jen rezonátor a koncák.Samozřejmě komplet origo výfuk i s katy bych schoval a jednou za dva roky bych to hold přehodil,to mě už nezabije.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 18:56 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Beaver píše:
No vida, dokonce to má měřák tlaku turba v sérii. Sice bez hodnot, ale aspoň má trochu člověk představu, že to něco dělá :D Měřák tlaku (?) oleje se taky hodí.

Taky jsem nikdy nic takového neviděl,ale maká to,samozřejmě mě to nedalo a musel jsem zjistit jestli tlačí a tlačí kurva ,až nahoru,ale kolik to je to ví jen pánbu :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 19:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6409
No Supry Mk3 to mají taky. Ovšem se stupnicema, takže víš i nějaké hodnoty, což mi přijde přece jenom o něco lepší.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 19:21 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Beaver píše:
No Supry Mk3 to mají taky. Ovšem se stupnicema, takže víš i nějaké hodnoty, což mi přijde přece jenom o něco lepší.

No to je určitě lepší,tak třeba něco nenásilného tam někde schovám.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 19:23 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
Trochu rezu tam je ,ale nic zásadního.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 19:25 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
To červené na sedačkách jsou chlupy z těch krásných potahu,ale zaplat panbu,že tam byli.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 654
Asi ako bolo napísané, nejaké dobové al disky. Čo je treba to zrenovovať, opraviť výfuk a môžeš ho zavesiť na EBAY a ver tomu že nejaký nemčúr za to zaplatí poriadne groše...

Emisná? Ak je KAT vysypaný, tak ho nahradiť novým (UNI vložka) a prípadne omotať po KAT termopáskou aby mal KAT potrebnú pracovnú teplotu (to je dôvod prečo to na emisnej často túrujú - lebo nie je teplota) a musí to cez emisnú prejsť


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 20:49 
Offline

Registrován: 24 bře 2017 18:52
Příspěvky: 24
pufko píše:
Asi ako bolo napísané, nejaké dobové al disky. Čo je treba to zrenovovať, opraviť výfuk a môžeš ho zavesiť na EBAY a ver tomu že nejaký nemčúr za to zaplatí poriadne groše...

Emisná? Ak je KAT vysypaný, tak ho nahradiť novým (UNI vložka) a prípadne omotať po KAT termopáskou aby mal KAT potrebnú pracovnú teplotu (to je dôvod prečo to na emisnej často túrujú - lebo nie je teplota) a musí to cez emisnú prejsť

Tohle má jen jednu lambdu ve svodech,katy jsou bez .Bude k němu šetrný,jinak mu urazím ruce,rozbit si to mužu sám.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mitsubishi Cordia 1.8 turbo 1987
PříspěvekNapsal: 26 bře 2017 22:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2714
Bydliště: Havířov
Buď v klidu, tůruje se hlavně diesely, aby vyzkoušely, jestli nezahulí 8)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO