Poslední návštěva: 24 úno 2018 03:22 Právě je 24 úno 2018 03:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prumer nerez potrubi za turbem.
PříspěvekNapsal: 23 led 2018 20:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 854
Bydliště: Brno
Zkusim to i tady, treba se danou problematikou nekdo zabyval. Zachovavam u auta Twin turbo, kolem tyce rizeni je dost tesno, tak bych rad nejakych 20cm potrubi mel co mozna nejmensi prumer.

V současné době je motor osazen sériovými turby, ale mam již nachystanou dvojici od HKS GT-SS, které mají výstup z turba 45mm a obtok 33mm. Teď přichází ta otázka, jaký průměr mohu použít pro dump pipe a downpipe. Momentální řešení se mi nelíbí a rad bych to předělal a použil V-band spoje místo klasických. Jaky nejmensi prumer trubky mohu pouzit abych se dostal alespon za rizeni?

Zkoušel jsem se ptát ve firmě co děla výfuky ( No Turbo No Performance "Chorche Motorsport" ) Bohužel jak z toho nekouká kšeft, nestojím jim zdá se ani za odpověď.

Pak je tady jeste druha otazka, setkavam se dvemi verzemi dump pipe:
Jedna verze ma velkou komoru a bez prepazky spojuje vystup z turba i obtoku do jedne trubky.
Druha verze to ma 10-15cm oddelene jako moje soucasne.

Jaky je duvod tech reseni? Nebo se jedna jen o dve konstrukcni varianty se shodnym vysledkem?

Obrázek

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prumer nerez potrubi za turbem.
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 16:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 854
Bydliště: Brno
nikdo nic? :/ Nejake poznatky z praxe?

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prumer nerez potrubi za turbem.
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 17:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1514
no jelikož za turbem potřebuješ co nejnižší tlak, tak bych tam nacpal co největší průměr co se vejde -tj 45mm+ s minimem změn směru (těžko v tomto místě proveditelný..)

jestli spojit downpipe a dumpipe je otázka -z hlediska prostoru a požadavku na co nejrychlejší expanzi možná "trubky" (spíš svařenec torza trubky a pomocnejch plechů pro dosažení vhodnýho tvaru - taková komora jak pšeš dál, oddělelující výstup z waste gate od výstupu z turbíny) spojit do jediný odpovídajicího min. průměru cca 55mm a pak po spojení těhto 2 klasicky pokračovat 3" trubkou (což je cca logicky plošnej dvojnásobek 55mm trubky)...

co jsem rychle hledal, tak třeba Blitz (pokud chápu e to je na motor ze skylina) dělá downpipe s průměrem 2x70 jdoucích do 80mm.. což rozměrově ty primáry jsou dost mega :)

http://justjap.com/engine/exhaust/dump- ... 4-gtr.html


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prumer nerez potrubi za turbem.
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 17:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 854
Bydliště: Brno
Diky za reakci 8)

Ano je to motor z R33 GT-R a vim ze upravci delaji takove rozmery, nicmene skaj je original jen RHD, takze tam nikdo nemusel resit problem s mistem kolem tyce rizeni. To co je na obrazku je stara fotka upraveneho dilu urceneho pro tento motor. Ja to mam ve 240sx, ktera je normalne LHD, takze mista je po skromnu. Jde mi vicemene jen o nejakych 20cm za turbem (kvuli vyvazenosti tedy obou turbin, ale prostorove je to potreba jen u predniho turba).

Napadlo me jeste "splosteni" vetsi trubky kolem rizeni do tvaru "0" misto "O", ale tim zmensuji vysledny prurez trubky ne? Videl jsem to ted na jednom BMW z vyroby, kde jedna cast vyfuku byla kvuli mistu splostela.

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prumer nerez potrubi za turbem.
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 684
Či má trubka pekný priemer alebo je sploštená, tak na priereze to nemení nič = ostáva rovnaký


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO