Poslední návštěva: 20 srp 2019 19:17 Právě je 20 srp 2019 19:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 pro 2018 18:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
v uplne prvom prispevku je link..
https://rusefi.com/wiki/index.php?title=Main_Page

a maju vlastne forum https://rusefi.com/forum/index.php

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
..no tak som strasne zvedavy, ci to bude fungovat ... :roll:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 18:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
...tak bude to zniet neuveritelne ... ale funguje to ...

po par pokusoch, nejakych tych spravach a vynienaniach si nazorov po forach ...
po oprave unaveneho starneta ... za drobnej pomoci kamarata a blikanim si stroboskopom do xichtu ...

to ide nastartovat ... a bezi to ...

(uz to len doladit)

Obrázek
Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 dub 2019 17:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
Takze zakupena "velka doska" ..

Obrázek

a celkom sa mi pozdava moznost, ladit palivou tabulku podla TPS+RPM a "ostatne"
teda tabulka predzapalu a tabulka AFR podla MAP+RPM rezimu ..

..co je pre motor s ITB pravdepodobne to "najidealnejsie" z toho dostupneho na trhu ..

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 08:21 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Nevim jestli ti správně rozumím ale při řízení podle mapu budeš mít cca od 30%otevreni klapky atmo tlak tzn nadtoto budeš mít pořád stejný předstih a poměr af, který budeš moct měnit pouze v závislosti na otáčkách a to si myslim že není vůbec ideální pro čistý itb. Tenhle způsob řízení se používá v případě kombinace itb a turbo kdy je třeba nějak zareagovat na zvýšení tlaku po náběhu turbíny respektive zajistit snížení předstihu při přetlaku a správný target af .
Jinak tuhle desku už mám taky, včera jsem ji dával bráchovi na osazení,tak jsem zvědav. Druhý procik mám napajenej natvrdo do starý ecu ze který jsem stávající vyriz, tam mi komplet fungují vstriky, zapalovací výstupy, výstupy relé, analogový vstupy, jen musím najít na ktery nohy původního procesoru je přiveden signál z triggeru (vr snímače, origotam určitě převod na TTL úroveň bude) a pak to už půjde vyzkoušet do auta naostro.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 18:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
No ono je to stym ITB a TPS a MAP trochu zlozitejsie ..

ano cca od tych TPS 30-35% je proste MAP na "atmosferickom tlaku" ..
ale skutocna potreba paliva tomu akosi nezodpoveda,

aj napriek tomu ze MAP je stale na urovni povedzme 86-95kPa pri otackach medzi 2000-2500
tak AFR 14.3-5 pri TPS 25% je relativne prijatelna hodnota ...
tak AFR 12.3 pri TPS 12% je uz moc .. (aj na turbo)
..a pri rezime ovladania Speed Density stale "chodime" iba v 4 polickach ..

Ono pri jemnom ubrati plynu .. (teda pohyb TPS z 25% na 15% )
sa uz zase zacina ten podtlak vytvarat ...

Takze prave koli tymto javom, mi pride mat dobre palivovu mapu podla TPS..
a mapu prezapalu (IGN) a Target AFR mat podla MAP ...

Palivova mapa sa teda najprv naladi napevno a nasledne
sa o spravne AFR potom dokaze postarat Lambda regulacia ...
(..ak bude samozrejme funkcna..)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 05:38 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Ale já netvrdím že máš motor s itb ladit se speed density, ta je výhodná pouze pro klasický manifold. Naopak mi přijde nesmysl používat map i pro řízení předstihu a arf, v tomhle případě s itb. Právě kvůli tomu že při větším otevření klapek už není podle čeho řídit tlak je 100kpa a nekoresponduje s potrebou motoru. Osobně prostě ladím itb, tak že vše jedu podle tps, af na poměr af 13/1 a v nízkým zatížení si to na správný poměr 14.8 stahuju přes korekce z map senzoru.tim mám i zajištěnou rychlou reakci af na přidání plynu(nemusím to honit vše přes akceleracni obohacení) a zároveň i řízení obohacení při otevření volnobezaku. Tímhle způsobem se mi daří udržet af poměr celkem slušně tam kde má být a lambda už dělá jenom lehký korekce.(v případě její chyby(teď mě napadá řeší se nějak u rusEfi vyhodnocení nefunkčnosti?např porucha vyhřívání ujede zobrazovány af poměr mimo) motor dokáže v klidu běžet na přibližně ok poměru.)
Předstih je jasnej při řízení podle mapu by musel být v nízkých otáčkách už od tech 30%otevreni na cca12 st aby ses vyhnul detonacim při větším otevření, takže řízení dle tps jejasne lepší tam může být u té h 30% klidně kolem 16 - 18 a na nižší přejít až pri otevření 50 +(vše samozřejmě dle motoru /komprese/paliva).
Af by se podle mapuasi dal řídit jen za cenu lehce vyšší spotřeby, přijde mi že při vyssich otáčkách je zbytečný mít pri50% otevreni klapky af poměr 13/1 tam může být bez problemu 14-14,3.....
Ale každé máme svůj rozum, vyzkoušej si to a uvidis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 19:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
No ved v principe hovorime to iste...
spek

Ono mapa predzpalu "musi" byt na cca tych istych hodnotach
ked uz neni podtlak .. co je nad 50% TPS .. vzdy ..
tam mi uz rozdiel 0.5 stupna nehra rolu ..

AFR mapa tiez moze vyzerat tak ze do 3000 ot a MAP do 70kPa
bude nastavena pozadovana hodnota 14.3 ..
a od 3000 do redline a MAP nad 70kPa tam bude 13.6 -13.4


Ono co mam "odsledovane zavodne motory na ITB", kad nikto znich si nedal namahu
vyrobit si vacum tank, a pouzivat aj MAP senzor na pripadne korekcie..
...
(kedze vacsina to ani nepotrebuje, napriklad okruhovky idu vacsinu casu plny plyn)
(a to co idu neaku tu kratku chvilu "niekde medzi v mapach", im je v podstate jedno, kedze na spotrebu sa nehraaaa)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 20:48 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Tak ja mám tu výhodu že to většinou dělám komplet, takže si to připravím jak chci. A pak to i funguje tak jak potřebuji. https://www.facebook.com/87258353973976 ... 3/?app=fbl
Opraven odkaz


Naposledy upravil monty01 dne 24 dub 2019 21:14, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
..a tiez narazas na problem .. ked robis pre druhych ..
povies im co vsetko treba k tomu kupit, co to bude stat ...
..
a oni sa ta v zapati opytaju .. TO PRECO ... ?? A TO TREBA .. ??

:mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 21:10 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Abych řekl pravdu tak asi ani ne, snažím se nastínit možnosti cena vs zisk případně nevýhody polovicatyho řešení a nějak si nevybavuju že by někdo šel do úplně nejlevnější varianty. Dost dělám Hondy a tam je třeba varianta zachovat rozdelovac a použít vr snímače v něm + jeden zapalovací výstup a klasicky palec.
Další verzi zachovat rozdelovac, použít v něm snímače jako zdroj ale zapalovani už solo s cop.
Poslední verze rozdelovac zrušit, na kliku časovaci kolo, na vacku synchronizacni puls , tj dvě kola, dva snímače, cop, atd
A i když je samozřejmě ta poslední verze nejdražší tak jsem jinou ještě nedělal....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
...tak to su potom zakaznici od hondy o dost odlisny od tych od oplu .. spek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 21:25 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Tak nedělám jen Hondy, teď jsem dělal swifta gti, předtím foukany bmw. Spíš je to o lidech, nikomu to nenutím, nezivi mě to , třeba lowcost projekty ala d16z6 na 0.5 baru odladim na oem ecu, ale třeba B16 turbo přes 300 hp už na oem odmítám. Ono by to sice šlo, ale nerisknu si to. A když to nechce akceptovat, není problém, ať mu to odladi někdo jiný.

_________________
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2019 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
..tak som zacal pajkovat "velku dosku" ... Fankenso ..

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2019 23:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6499
No, upřímnou soustrast, hrátky s SMD jsou noční můra. A pokud tam nebude dobrý kvalitní spoj a uklepe se to v autě za provozu, tak to bude ještě větší mazec najít :mad:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2019 07:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
.. zachovajte paniku .... spek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
v piatok dorazila krabica ...
a dnes, po par veceroch to vyzera takto ...

Obrázek

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2019 16:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
Dorazili plosaky k WBO2 kontroleru ..

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 05:26 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Budeš potřebovat všechny? Chtěl jsem něco kreslit ale když je máš hotový....

_________________
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019 21:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
tak som po veceroch popajkoval dohromady prvych 5 WBO2 kontrolerov..
jeden osadil to toho mojho nadratkovaneho zazraku ... a moznto to aj funguje ..

:mrgreen:

Obrázek

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2019 10:47 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 122
Tak jsem v klubu 8)
Příloha:
tmp-cam-2834296998123564950.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů