svíčky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Mám Brisk Premium LGS a jsem maximálně spokojen, najeto na ně mám cca 20 000 km a bez jediného problému Auto chytá dobře a jde ochotněji do otáček. Je ale fakt, že jsem slyšel, že to nejsou svíčky do každého auta V mém kadettu 1,8 ale šlapou perfektně. Co se týká nevhodnosti vícebodých svíček pro provoz na LPG tak mám vyzkoušeny tříkontaktové Brisky co mají životnost 60 tis km a jezdí to na ně úplně normálně. Najel jsem na ně asi 25 tis km a pak jsem tam dal ty LGS, oba druhy svíček se mi na LPG osvědčily. Zkoušel jsem i ty speciální stříbné na LPG a taky nebyli špatné, ale jezdilo mi to s nimi mizerně na benzín tak jsem je vyhodil. Teď dělají v Brisku jako novinku jednokontaktové (obyčejné) svíčky se zvýšenou životností a přesně zabroušeným jiskřištěm, jsou vhodné pro běžné ježdění v novějších autech a moc nestojí, na www.brisk.cz o nich mají bližší informace. Jmenují se Brisk Super Forte. Pokud jsi vatař tak Denso Iridium jsou samozřejmě nejlepší Pro běžného spotřebitele, ale Brisky plně stačí.
No tak já a kasa.d ti pošleme ty naše a na tři výměny svíček máš vystaránovrabi píše:Mám Brisk Premium LGS a jsem maximálně spokojen, najeto na ně mám cca 20 000 km a bez jediného problému Auto chytá dobře a jde ochotněji do otáček. Je ale fakt, že jsem slyšel, že to nejsou svíčky do každého auta V mém kadettu 1,8 ale šlapou perfektně. Co se týká nevhodnosti vícebodých svíček pro provoz na LPG tak mám vyzkoušeny tříkontaktové Brisky co mají životnost 60 tis km a jezdí to na ně úplně normálně. Najel jsem na ně asi 25 tis km a pak jsem tam dal ty LGS, oba druhy svíček se mi na LPG osvědčily. Zkoušel jsem i ty speciální stříbné na LPG a taky nebyli špatné, ale jezdilo mi to s nimi mizerně na benzín tak jsem je vyhodil. Teď dělají v Brisku jako novinku jednokontaktové (obyčejné) svíčky se zvýšenou životností a přesně zabroušeným jiskřištěm, jsou vhodné pro běžné ježdění v novějších autech a moc nestojí, na www.brisk.cz o nich mají bližší informace. Jmenují se Brisk Super Forte. Pokud jsi vatař tak Denso Iridium jsou samozřejmě nejlepší Pro běžného spotřebitele, ale Brisky plně stačí.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Když si přijedeš nebo mě někde někdy odchytneš, klidně ti je dám, do motoru zpátky už nepudou, do mýho teda určitě nekrysarr píše:Klidne muzete i mne
V my octavce 1,6/74 chodej supr
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Mam bezbodove Brisk Premium DOR. Prijdou mi v pohode. I kdyz znamy od kolegy je dal do auta a po nejakem case mu to propalilo pisty. Nevim, jestli to bylo svickama, ale diry tam opravdu byly.
Kazdopadne u meho auta vyrobce doporucuje NGK a to je jistota. Budu se muset poohlednout, jestli delaji nejake bezbodove nebo alespon tri az ctyrbodove.
Kazdopadne jak se tu resila cena svicek Denso, tak 500Kc za kus mi prijde dost.
Kazdopadne u meho auta vyrobce doporucuje NGK a to je jistota. Budu se muset poohlednout, jestli delaji nejake bezbodove nebo alespon tri az ctyrbodove.
Kazdopadne jak se tu resila cena svicek Denso, tak 500Kc za kus mi prijde dost.
Live4Ride Syndicate
Svíčka není autogen, svíčkou píst nepropálíš a snad každej kdo má Japonský auto používá Japonský svíčky. Z nějakýho záhadnýho důvodu se úplně obyčejný svíčky NGK nebo Denso chovají v těch motorech líp než jakýkoliv x bodový svíčky jiných značekSly píše:Mam bezbodove Brisk Premium DOR. Prijdou mi v pohode. I kdyz znamy od kolegy je dal do auta a po nejakem case mu to propalilo pisty. Nevim, jestli to bylo svickama, ale diry tam opravdu byly.
Kazdopadne u meho auta vyrobce doporucuje NGK a to je jistota. Budu se muset poohlednout, jestli delaji nejake bezbodove nebo alespon tri az ctyrbodove.
Kazdopadne jak se tu resila cena svicek Denso, tak 500Kc za kus mi prijde dost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Urcite motorum rozumis lepe, nez ja. Kazdopadne to, co jsem napsal je pravda. Netvrdim, ze to udelala svicka, ale ta dira tam opravdu byla.Beaver píše:Svíčka není autogen, svíčkou píst nepropálíš a snad každej kdo má Japonský auto používá Japonský svíčky. Z nějakýho záhadnýho důvodu se úplně obyčejný svíčky NGK nebo Denso chovají v těch motorech líp než jakýkoliv x bodový svíčky jiných značek
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já měl na krabičce myslím nálepku 780 Kč. A svíček potřebuju 6, takže 12 stovek je supr cena.jind005 píše:No tak to je pěkná pálka to se nedivím že si nestěžoval
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: svíčky
No já si přesně tyhle koupil v Brně.. (málem jsem vykrvácel - psali že tam daj slevu a nedali)Leňulka píše:Brisk...ctyrbodove...stoji 160 korunek jedna...ale sou vazne dobre...jsou to vlastne takove tuning svickyLoyd-Krismas píše:ocitl jsem se ve fázi kdy je potřeba vyměnit svíčky, tak se chci zeptat zda máte zkušenosti z nějakýma lepšíma svíčkama... pomůže to něčemu, nebo jen prachy v háji? Myslel jsem nějaký Brisky... ale nevím jestli to má cenu.
Měl jsem je tam měsíc, pak jsem měl nehodu a v servisu mi je vyměnili, že prej to s nima nestartovalo.... takže nevim...
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
- .:]{UBIS:.
- Příspěvky: 91
- Registrován: 26 úno 2005 10:12
- Kontaktovat uživatele:
Týpci v servisu tě možná prachsprostě obrali.. nenapadla tě tahle možnost?
www.cardomain.com/id/kubis
EX: MAZDA MX-3
EX: BMW E36 318is coupe
HONDA CIVIC 02 coupe
RENAULT R19 cabrio Karmann
WWW.BRYXLE.CZ
.:]{:.
EX: MAZDA MX-3
EX: BMW E36 318is coupe
HONDA CIVIC 02 coupe
RENAULT R19 cabrio Karmann
WWW.BRYXLE.CZ
.:]{:.
Ja mam Denso Iridium a nemuzu si stezovat!
A rek bych, ze cena 480 za svicku je dobra! Kvalitka neco stoji!
A rek bych, ze cena 480 za svicku je dobra! Kvalitka neco stoji!
Peugeot 206XS 1.6 16V 100kW.... moje láska,
ale muj Miláček je jen moje Janinka!!!
TuningClub206
TuningClub206-Forum
ale muj Miláček je jen moje Janinka!!!
TuningClub206
TuningClub206-Forum
Skala píše:Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon
Moc dobře řečený
Peugeot 206XS 1.6 16V 100kW.... moje láska,
ale muj Miláček je jen moje Janinka!!!
TuningClub206
TuningClub206-Forum
ale muj Miláček je jen moje Janinka!!!
TuningClub206
TuningClub206-Forum
cituji ...Mikee píše:moc sa tomu nerozumiem .. ale ako je mozne aby sa zmes nezapalila "dobre" bud sa zapali , alebo nie..Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon
svicka sama o sobe nedava motoru zadny vykon ale spolu s celou zapalovaci soustavou je schopna ovlivnit vykon motoru. Jde o to ze vhodne vybrana svicka dokaze perfektne zapalit smes. U upravenych motoru kde je vetsinou vyssi teplota a tlak je dobre zapaleni smesi podminkou.
Svicky se rozdeluji podle tepelne hodnoty, coz vlastne znamena jak dokazou odvadet teplo ze spalovaciho prostoru. (zavisle na delce spicky izolatoru). Studene svicky maji vyssi tepelne moznosti na odvadeni tepla a tim padem maji i vyssi schopnost odvadet teplo a casteji se pouzivaji u poladenych motoru. Pokud tedy udelate nejakou upravu ktera ma za nasledek vetsi tepelne namahani napr. one snizeni hlavy, vetsi plnici tlak atd. meli byste pouzit svicky studene, tedy studenou svicku (ktera je schopna odvest vice tepla)
Svicka je pak schopna lepe vytvorit jiskru k zapaleni smesi ktera neni dokonale slozena prave napriklad pri akceleraci. Na vlastnost svicky ma velky vliv material elektrody jiskriste a jeho slozeni. (tvrde stribro, iridium). Pokud byste vsak u upraveneho motoru ktery ma zvysene tepelne namahani pouzili teplou svicku (je schopna odvest mene tepla) muze dojit k jeji utaveni, v krajnim pripade k destrukci motoru