svíčky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
vrabi
Příspěvky: 48
Registrován: 07 črc 2004 12:48
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrabi »

Mám Brisk Premium LGS a jsem maximálně spokojen, najeto na ně mám cca 20 000 km a bez jediného problému 8) Auto chytá dobře a jde ochotněji do otáček. Je ale fakt, že jsem slyšel, že to nejsou svíčky do každého auta :nono: V mém kadettu 1,8 ale šlapou perfektně. Co se týká nevhodnosti vícebodých svíček pro provoz na LPG tak mám vyzkoušeny tříkontaktové Brisky co mají životnost 60 tis km a jezdí to na ně úplně normálně. Najel jsem na ně asi 25 tis km a pak jsem tam dal ty LGS, oba druhy svíček se mi na LPG osvědčily. Zkoušel jsem i ty speciální stříbné na LPG a taky nebyli špatné, ale jezdilo mi to s nimi mizerně na benzín tak jsem je vyhodil. Teď dělají v Brisku jako novinku jednokontaktové (obyčejné) svíčky se zvýšenou životností a přesně zabroušeným jiskřištěm, jsou vhodné pro běžné ježdění v novějších autech a moc nestojí, na www.brisk.cz o nich mají bližší informace. Jmenují se Brisk Super Forte. Pokud jsi vatař tak Denso Iridium jsou samozřejmě nejlepší 8) Pro běžného spotřebitele, ale Brisky plně stačí.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

vrabi píše:Mám Brisk Premium LGS a jsem maximálně spokojen, najeto na ně mám cca 20 000 km a bez jediného problému 8) Auto chytá dobře a jde ochotněji do otáček. Je ale fakt, že jsem slyšel, že to nejsou svíčky do každého auta :nono: V mém kadettu 1,8 ale šlapou perfektně. Co se týká nevhodnosti vícebodých svíček pro provoz na LPG tak mám vyzkoušeny tříkontaktové Brisky co mají životnost 60 tis km a jezdí to na ně úplně normálně. Najel jsem na ně asi 25 tis km a pak jsem tam dal ty LGS, oba druhy svíček se mi na LPG osvědčily. Zkoušel jsem i ty speciální stříbné na LPG a taky nebyli špatné, ale jezdilo mi to s nimi mizerně na benzín tak jsem je vyhodil. Teď dělají v Brisku jako novinku jednokontaktové (obyčejné) svíčky se zvýšenou životností a přesně zabroušeným jiskřištěm, jsou vhodné pro běžné ježdění v novějších autech a moc nestojí, na www.brisk.cz o nich mají bližší informace. Jmenují se Brisk Super Forte. Pokud jsi vatař tak Denso Iridium jsou samozřejmě nejlepší 8) Pro běžného spotřebitele, ale Brisky plně stačí.
No tak já a kasa.d ti pošleme ty naše a na tři výměny svíček máš vystaráno :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
krysarr
Příspěvky: 214
Registrován: 18 srp 2004 11:25
Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krysarr »

Klidne muzete i mne :wink:

V my octavce 1,6/74 chodej supr 8)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

krysarr píše:Klidne muzete i mne :wink:

V my octavce 1,6/74 chodej supr 8)
Když si přijedeš nebo mě někde někdy odchytneš, klidně ti je dám, do motoru zpátky už nepudou, do mýho teda určitě ne :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
kasa.d
Moderátor
Příspěvky: 524
Registrován: 24 srp 2004 13:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kasa.d »

tak ty moje k dispozici už nejsou, nevím kam sem je založil.
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

Uživatelský avatar
krysarr
Příspěvky: 214
Registrován: 18 srp 2004 11:25
Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krysarr »

Skoda, akorat se do Jihlavy jen tak nedostanu :(

Uživatelský avatar
kasa.d
Moderátor
Příspěvky: 524
Registrován: 24 srp 2004 13:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kasa.d »

příští víkend budu projíždět Prahou, srazovat v Mostě, a zase projíždět Prahou, tak je můžu od Beavera vzít
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Mam bezbodove Brisk Premium DOR. Prijdou mi v pohode. I kdyz znamy od kolegy je dal do auta a po nejakem case mu to propalilo pisty. Nevim, jestli to bylo svickama, ale diry tam opravdu byly.
Kazdopadne u meho auta vyrobce doporucuje NGK a to je jistota. Budu se muset poohlednout, jestli delaji nejake bezbodove nebo alespon tri az ctyrbodove.
Kazdopadne jak se tu resila cena svicek Denso, tak 500Kc za kus mi prijde dost.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Já mám NKG 1ks :smich2:
No a nějak mi to nechce chytat :roll:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Sly píše:Mam bezbodove Brisk Premium DOR. Prijdou mi v pohode. I kdyz znamy od kolegy je dal do auta a po nejakem case mu to propalilo pisty. Nevim, jestli to bylo svickama, ale diry tam opravdu byly.
Kazdopadne u meho auta vyrobce doporucuje NGK a to je jistota. Budu se muset poohlednout, jestli delaji nejake bezbodove nebo alespon tri az ctyrbodove.
Kazdopadne jak se tu resila cena svicek Denso, tak 500Kc za kus mi prijde dost.
Svíčka není autogen, svíčkou píst nepropálíš a snad každej kdo má Japonský auto používá Japonský svíčky. Z nějakýho záhadnýho důvodu se úplně obyčejný svíčky NGK nebo Denso chovají v těch motorech líp než jakýkoliv x bodový svíčky jiných značek :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Beaver píše:Svíčka není autogen, svíčkou píst nepropálíš a snad každej kdo má Japonský auto používá Japonský svíčky. Z nějakýho záhadnýho důvodu se úplně obyčejný svíčky NGK nebo Denso chovají v těch motorech líp než jakýkoliv x bodový svíčky jiných značek :D
Urcite motorum rozumis lepe, nez ja. Kazdopadne to, co jsem napsal je pravda. Netvrdim, ze to udelala svicka, ale ta dira tam opravdu byla.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Driver
Příspěvky: 17
Registrován: 22 říj 2004 11:31
Bydliště: region Razovity
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Driver »

spokojeny je asi kazdy ale jak poznat ktere jsou lepsi? ja mam NKG zadne problemy s nimi nemam, ale nemuzu rict jestli jsou dobre bo jsem jine nezkousel.... :-))))

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

vždy NGK a nikdy problém ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jind005 »

No jak to tady tak čtu tak myslím že nejlepší budou do mojeho favoška asi ty 4bodové brisky..? :roll:

PaJaS
Příspěvky: 222
Registrován: 05 říj 2004 10:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS »

jind005 píše:No jak to tady tak čtu tak myslím že nejlepší budou do mojeho favoška asi ty 4bodové brisky..? :roll:
Taky uvazuju o koupi svicek do facka. Ale nejak ty brisky ne a ne najit. Ani vyrobce je nema v nabidce. Kamos to vyresil tak, ze si koupil svicky do zavodniho fava a zatim si nejak nestezoval

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jind005 »

No a kde je sehnal??Já je ještě nezačal shánět ale je mi jisté že to bude problém.. :twisted: Zkusím se poptat..

PaJaS
Příspěvky: 222
Registrován: 05 říj 2004 10:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS »

Ja si nejsem jistej. Jeste se ho optam. Kazdopadne vim, ze za ne dal cca 1200 nebo 1300

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jind005 »

No tak to je pěkná pálka to se nedivím že si nestěžoval :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

jind005 píše:No tak to je pěkná pálka to se nedivím že si nestěžoval :D
Já měl na krabičce myslím nálepku 780 Kč. A svíček potřebuju 6, takže 12 stovek je supr cena.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jind005 »

No každopádně pro mě 1200 je pálka :roll:

SConan

Příspěvek od SConan »

Já mám 4 kontaktní BERU s pozlaceným kontaktem a fakt rachot
motor šlape znatelne lepei i za studena což mi vyhovuje hlavně v zime
problem je trochu v ceně pod 300 na kus je asi neseženeš :lol:

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: svíčky

Příspěvek od Velbloud »

Leňulka píše:
Loyd-Krismas píše:ocitl jsem se ve fázi kdy je potřeba vyměnit svíčky, tak se chci zeptat zda máte zkušenosti z nějakýma lepšíma svíčkama... pomůže to něčemu, nebo jen prachy v háji? Myslel jsem nějaký Brisky... ale nevím jestli to má cenu. 8)
Brisk...ctyrbodove...stoji 160 korunek jedna...ale sou vazne dobre...jsou to vlastne takove tuning svicky 8)
No já si přesně tyhle koupil v Brně.. (málem jsem vykrvácel - psali že tam daj slevu a nedali)

Měl jsem je tam měsíc, pak jsem měl nehodu a v servisu mi je vyměnili, že prej to s nima nestartovalo.... takže nevim...
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
.:]{UBIS:.
Příspěvky: 91
Registrován: 26 úno 2005 10:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .:]{UBIS:. »

Týpci v servisu tě možná prachsprostě obrali.. nenapadla tě tahle možnost?
www.cardomain.com/id/kubis

EX: MAZDA MX-3
EX: BMW E36 318is coupe
HONDA CIVIC 02 coupe
RENAULT R19 cabrio Karmann

WWW.BRYXLE.CZ
.:]{:.

Uživatelský avatar
MikRacing
Příspěvky: 104
Registrován: 04 bře 2005 14:13
Bydliště: Řepníky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MikRacing »

Ja mam Denso Iridium a nemuzu si stezovat! 8)

A rek bych, ze cena 480 za svicku je dobra! Kvalitka neco stoji!
Peugeot 206XS 1.6 16V 100kW.... moje láska,
ale muj Miláček je jen moje Janinka!!!


TuningClub206
TuningClub206-Forum

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon 8)
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon 8)

Moc dobře řečený 8)
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Uživatelský avatar
MikRacing
Příspěvky: 104
Registrován: 04 bře 2005 14:13
Bydliště: Řepníky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MikRacing »

Skala píše:
Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon 8)

Moc dobře řečený 8)
8) 8) 8)
Peugeot 206XS 1.6 16V 100kW.... moje láska,
ale muj Miláček je jen moje Janinka!!!


TuningClub206
TuningClub206-Forum

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

zalezi taky co od nich cekate, pokud jen vymenu za nove ,
tak jak se rika tuningovy Brisk bude lepsi o proti normalu, ale prece jenom Denso je Denso a ted uz neni jen power , ale i racing, kdyz chce nekdo to nejlepsi, musi si priplatit

Uživatelský avatar
Mikee
Příspěvky: 58
Registrován: 30 říj 2006 14:22

Příspěvek od Mikee »

Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon 8)
moc sa tomu nerozumiem .. ale ako je mozne aby sa zmes nezapalila "dobre" bud sa zapali , alebo nie..
Honda LEGEND 3.5 VTEC 295hp roc.07

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

Mikee píše:
Placenta píše:dobra svicka je dobry zapal smesi a dobry zapal smesi je dobre bezici motor a dobre bezici motor je dobry vykon 8)
moc sa tomu nerozumiem .. ale ako je mozne aby sa zmes nezapalila "dobre" bud sa zapali , alebo nie..
cituji ...
svicka sama o sobe nedava motoru zadny vykon ale spolu s celou zapalovaci soustavou je schopna ovlivnit vykon motoru. Jde o to ze vhodne vybrana svicka dokaze perfektne zapalit smes. U upravenych motoru kde je vetsinou vyssi teplota a tlak je dobre zapaleni smesi podminkou.

Svicky se rozdeluji podle tepelne hodnoty, coz vlastne znamena jak dokazou odvadet teplo ze spalovaciho prostoru. (zavisle na delce spicky izolatoru). Studene svicky maji vyssi tepelne moznosti na odvadeni tepla a tim padem maji i vyssi schopnost odvadet teplo a casteji se pouzivaji u poladenych motoru. Pokud tedy udelate nejakou upravu ktera ma za nasledek vetsi tepelne namahani napr. one snizeni hlavy, vetsi plnici tlak atd. meli byste pouzit svicky studene, tedy studenou svicku (ktera je schopna odvest vice tepla)
Svicka je pak schopna lepe vytvorit jiskru k zapaleni smesi ktera neni dokonale slozena prave napriklad pri akceleraci. Na vlastnost svicky ma velky vliv material elektrody jiskriste a jeho slozeni. (tvrde stribro, iridium). Pokud byste vsak u upraveneho motoru ktery ma zvysene tepelne namahani pouzili teplou svicku (je schopna odvest mene tepla) muze dojit k jeji utaveni, v krajnim pripade k destrukci motoru
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“