FUNKCE TURBA

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

mvolesko píše:
Sinkas píše:tak to asi nepujde nenapada mne cim by jsi to turbo mazal,a o preplnovanem dvoutaktu jsem zatim neslisel ale kdo vi
treba cesky lokomotivy maj preplnovanej dvoutakt
to je mozny v tech se neviznam jako princip spalovani to urcite fungovat bude ale u motociklu by jsi ho nemnel cim mazat protoze tam neni tlakovy mazani
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Sinkas píše:
mvolesko píše:
Sinkas píše:tak to asi nepujde nenapada mne cim by jsi to turbo mazal,a o preplnovanem dvoutaktu jsem zatim neslisel ale kdo vi
treba cesky lokomotivy maj preplnovanej dvoutakt
to je mozny v tech se neviznam jako princip spalovani to urcite fungovat bude ale u motociklu by jsi ho nemnel cim mazat protoze tam neni tlakovy mazani
Dodelat mazani je rozhodne ta jednodussi cast.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

to asi jo ale kdys tam pridas olejovi cerpadlo tak sezere trictvrte vykonu co tam tim turbem pridas bavime se o motociklu cca 4KW
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od Šubi »

nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od kentoya »

Šubi píše:nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....
jenže kinetická energie je tak zjednošený a nic neříkající pojem, že bych z toho dostal průjem, přečti si jednu z posledních odpovědí co jsem psal marauderovi, a do kinetické energie, lze schovat takřka jakoukouli energii,

že když pustíš kámen do vody a ten kámen udělá žblunk, tak ty budeš tvrdit, že žblunk udělala kinetická energie a já budu tvrdit že gravitace, samozžejmě budeš mít pravdu protože díky gravitaci ten kámen začal nabývat na kinetické energii (nenapadl mě lepší slovosled), ale bude to stejnej nesmysle jako u turba to tvrdit, přestože je to pravda, to samé je zákon setrvačnosti, pokud rozjedu auto a nechám ho jet svou setrvačností, tak taky kinetická energie,
aby jsi to nemusel hledat hodil jsem ti kopii, rozlišujme co je co
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od Šubi »

četl jsem...
četl jsem...ale všichni tu řikaj to samý...pořád do kola..jen se řeší čí formulace je správnější...

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od leon4x4 »

kentoya píše:
Šubi píše:nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....
jenže kinetická energie je tak zjednošený a nic neříkající pojem, že bych z toho dostal průjem, přečti si jednu z posledních odpovědí co jsem psal marauderovi, a do kinetické energie, lze schovat takřka jakoukouli energii,

že když pustíš kámen do vody a ten kámen udělá žblunk, tak ty budeš tvrdit, že žblunk udělala kinetická energie a já budu tvrdit že gravitace, samozžejmě budeš mít pravdu protože díky gravitaci ten kámen začal nabývat na kinetické energii (nenapadl mě lepší slovosled), ale bude to stejnej nesmysle jako u turba to tvrdit, přestože je to pravda, to samé je zákon setrvačnosti, pokud rozjedu auto a nechám ho jet svou setrvačností, tak taky kinetická energie,
aby jsi to nemusel hledat hodil jsem ti kopii, rozlišujme co je co
Když pustíš kámen do vody tak je to jinak. Na začátku má potenciální energii a ta se po puštění začne měnit na kinetickou až do doby těsně před nárazen nemá již kámen žádnou potenciální energii a ta se komplet přeměnila na kinetickou.

Jeden ze základních předpokladů existence je zákon zachování energie. Žádná energie nevzniká ani nezaniká, jen se vždy mění na jinou formu nebo se předává z jedné hmoty do druhé. :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

však právě že ten kámen předá kinetickou energii hladině vody tak to udělá žblunk, ale jde o to že za to může gravitace, ale už mi to kecání okolo stačilo takže já už si dávám pohov
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od milosh »

Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty :)
Toto je jedno z nich.

cerww
Příspěvky: 1
Registrován: 07 srp 2016 23:00

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od cerww »

Taky si pohravam s touto myslenkou. A jedine co me napadlo je vzduchovy kompresor na nafukovani matraci a clunu. Myslim ze by to vyresilo problem jak pohanet turbo a jak ho mazat. Uz to mam obejdnane pripravenou prirubu na novej karburator. Ted to staci jen pozapojovat a ladit a ladit. Treba to klapne a nebo jen zaplacnu cas. Jelikoz turbina je 6V coz resi problem s pohanenim. To babeta spolehlive utahne.
Přílohy
Screenshot_2016-08-07-23-06-45.png

0martin0
Příspěvky: 35
Registrován: 14 zář 2010 22:11

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od 0martin0 »

Zapomen na to, za celou tu dobu tu nikdo nenapsal to nejdulezitejsi, ze 2t motor v motorce preplnovat nejde protoze vse co tam nafoukas navic ti utece vyfukem protoze ta konstrukce co je v motorkach nema vyfukove ventily

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: FUNKCE TURBA

Příspěvek od Kuno »

Tak mne napadá po přečtení některých komentářů...nestačilo by pod tím turbem zatopit? :D

Dvoutakt je něco jako částečně přeplnovaný motor,funkci onoho "přeplnování" zajištuje klika.


P.S. Jednou mi někdo řekl: Nejhorší situace vznikají,když se lidi začnou brát moc vážně. :)
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“