přestavba na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav

přestavba na turbo

Příspěvek od Larry »

Zdravim pánové vim že se tady vyznáte tak bych rád poradil s přestavbou , pokud by to vyšlo plánoval bych to na příští léto ... rád ybch mu pomohl třeba menším turbem s oktávky té 66Kw verze nebude to žádnej mco velkej extrém ale myslim že to postačí ... je jasné že s turbem se budou muset udělat kované písty a nové svody , ale rád bych věděl jestli jsem na něco ještě nezapomněl popřípadě větší rizika co by se mohlo stát , to že motor nevydrží potom víc jak třeba 20 000 km se počítá...
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Příspěvek od Breakthru »

a když teda víš, cos tím bude za problémy a kolik do toho narveš, tak proč ty love neinvestovat někam jinam do lepšího auta?.....
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU

Re: přestavba na turbo

Příspěvek od Idaho »

larry prjdi si staré prizpevky, existuje funkce hledej, bylo to omýlané x-krát..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6520
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Kovaný písty nepotřebuješ, svody potřebuješ, ale daleko větší problémy budeš mít s palivovou soustavu a řízením směsi, protože ti buď nebude schopnej počítač nadávkovat palivo a nebo to nezvládnou vstřikovače kvůli omezené kapacitě. Případně nebude stíhat dodávat benzín pumpa. Pokud se ti tohle všechno podaří naladit, narazíš na omezení kvůli vysokýmu kompresnímu poměru motoru, takže turbo nebudeš moct nechat moc tlačit. Víc informací najdeš ve starších příspěvcích, dodatečné oturbení se tu řešilo mockrát.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Pinky
Příspěvky: 740
Registrován: 29 pro 2005 13:17
Bydliště: P-Z

Příspěvek od Pinky »

to mas na toho 16ventila v podpisu?
http://www.bbperformancetuning.co.uk/
8)

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová

Příspěvek od Leňulka »

kompresni pomer se da vyresit vyssim kovovym tesnenim pod hlavu, ale "oturbit" atmosferu je jak je tady receno opravdu nakladne a navic narocne, neni to jen strcit tam turbo a je hotovo, pokud chces zvysovat nejak razantnej vykon, urcite se to neobejde bez GO motoru, coz uz samo o sobe vyjde cca 20tis, ne-li vic, pokud ti jde o opravdu vysoky vykon, je lepsi vymenit seriove vnitrnosti za kovane, ty zvladnou daleko vetsi zatez, co se tyka paliva, muzou to vyresti vetsi vstriky, jine palivove cerpadlo, regulator tlaku paliva, atd. ale veci na takovou prestavbu je potreba daleko vic, napr. IC, svody, intake, exhaust, nejake ty budiky, pripadne olejovy chladic, elektro soucastky, atd. atd.

hodne stesti, ja do toho jdu za cca pul roku, muj hruby rozpocet je cca 90tis vcetne GO :wink:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Larry »

Leňulka píše:kompresni pomer se da vyresit vyssim kovovym tesnenim pod hlavu, ale "oturbit" atmosferu je jak je tady receno opravdu nakladne a navic narocne, neni to jen strcit tam turbo a je hotovo, pokud chces zvysovat nejak razantnej vykon, urcite se to neobejde bez GO motoru, coz uz samo o sobe vyjde cca 20tis, ne-li vic, pokud ti jde o opravdu vysoky vykon, je lepsi vymenit seriove vnitrnosti za kovane, ty zvladnou daleko vetsi zatez, co se tyka paliva, muzou to vyresti vetsi vstriky, jine palivove cerpadlo, regulator tlaku paliva, atd. ale veci na takovou prestavbu je potreba daleko vic, napr. IC, svody, intake, exhaust, nejake ty budiky, pripadne olejovy chladic, elektro soucastky, atd. atd.

hodne stesti, ja do toho jdu za cca pul roku, muj hruby rozpocet je cca 90tis vcetne GO :wink:


je toho dost no se vstřikama jsem počítal ty jsem zaopmněl napsat a Go motoru už je hotové ... ale pořád se nemůžu rozmyslet jestli do toho jít , těch 60-70 litrů bych na to měl a docela by mě zajímalo co ten prďola ještě dokáže ,nebo zkusit z něj dostat maxmum bez turba probojavt se v kategorii do dvoulitrů někam co nejvýše :?:
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Larry píše:
Leňulka píše:kompresni pomer se da vyresit vyssim kovovym tesnenim pod hlavu, ale "oturbit" atmosferu je jak je tady receno opravdu nakladne a navic narocne, neni to jen strcit tam turbo a je hotovo, pokud chces zvysovat nejak razantnej vykon, urcite se to neobejde bez GO motoru, coz uz samo o sobe vyjde cca 20tis, ne-li vic, pokud ti jde o opravdu vysoky vykon, je lepsi vymenit seriove vnitrnosti za kovane, ty zvladnou daleko vetsi zatez, co se tyka paliva, muzou to vyresti vetsi vstriky, jine palivove cerpadlo, regulator tlaku paliva, atd. ale veci na takovou prestavbu je potreba daleko vic, napr. IC, svody, intake, exhaust, nejake ty budiky, pripadne olejovy chladic, elektro soucastky, atd. atd.

hodne stesti, ja do toho jdu za cca pul roku, muj hruby rozpocet je cca 90tis vcetne GO :wink:


je toho dost no se vstřikama jsem počítal ty jsem zaopmněl napsat a Go motoru už je hotové ... ale pořád se nemůžu rozmyslet jestli do toho jít , těch 60-70 litrů bych na to měl a docela by mě zajímalo co ten prďola ještě dokáže ,nebo zkusit z něj dostat maxmum bez turba probojavt se v kategorii do dvoulitrů někam co nejvýše :?:


NO pokud má motor měkké střeva tak ti nepomůže ani GO prostě se ti to rozpadne pak záleži taky na odolnosti bloku některé motory mají měkké bloky a ten by se taky mohl rozpadnout... jak bylo zmíněno palivová soustava ECU apd.. navíc turbo s dieesela určitě použít nemůžeš... ve výběru turba musíš buď pořádně přemejšlet a nebo to nechat vybrat odborníkem... musíš zvolit otáčky kdy má tlačit (respektive kolik točíš ty a podle toho zvolit) kolik má turbo natlačit kolik spalin ti jde z výfuku atd atd a podle toho vybrat velikost... Pokud to chceš do toho clia tak je to mím odhadem tak garet T25 ten ti natlačí v poho 0.8 na větší talk by to chtělo T28 ale trimi apd ti neřeknu... jinak těch 0.8 bar by ti stejně ten motor asi roztrhalo kdybys dostatečně nesnížil kompress... Za těch 70tis by se to dalo udělat doma pokud máš známé a pokud nebudeš muset kupovat ECU programovatelnou a půjde upravit stávající... a měl bys alespoň super wiliemse...

Jak bylo zmíněno na jednu stranu je to nesmysl za ty prachy koupíš už oturbenej kočár... na druhou stranu budeš tím autem vyjímečnej a bude tě to těšit stokrát tolik než kdybys koupil auto s turbem o stejném výkonu...

Bude to drahý a pracný...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová

Příspěvek od Leňulka »

to elviiis: presne souhlas, jeste bych to doplnila o to ze to neni jen o turbu, dobre, vykon dejme tomu bude, pokud dost velky je na miste popremyslet jestli to zbytek auta pobere, necim ten vykon musis ubrzdit, a taky prizpusobit podvozek (homokinetaky, atd.)
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU

Příspěvek od Idaho »

Leňulka píše:to elviiis: presne souhlas, jeste bych to doplnila o to ze to neni jen o turbu, dobre, vykon dejme tomu bude, pokud dost velky je na miste popremyslet jestli to zbytek auta pobere, necim ten vykon musis ubrzdit, a taky prizpusobit podvozek (homokinetaky, atd.)


hlavne hak ten výkon dostat na silnici, vydrží to prevodovka? co diferák? co poloosy.. ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Leňulka píše:to elviiis: presne souhlas, jeste bych to doplnila o to ze to neni jen o turbu, dobre, vykon dejme tomu bude, pokud dost velky je na miste popremyslet jestli to zbytek auta pobere, necim ten vykon musis ubrzdit, a taky prizpusobit podvozek (homokinetaky, atd.)


tak tak... ale vzhledem k tomu že starej wiliams je sporttovní verze bude mít snad nějaké rezery a kotouče zimrman by nemělo bejt problém sehnat po brzdičích bych se koukl třeba zlagun apd... a poloosi a klouby buď vydrží nebo ne...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Idaho píše:
Leňulka píše:to elviiis: presne souhlas, jeste bych to doplnila o to ze to neni jen o turbu, dobre, vykon dejme tomu bude, pokud dost velky je na miste popremyslet jestli to zbytek auta pobere, necim ten vykon musis ubrzdit, a taky prizpusobit podvozek (homokinetaky, atd.)


hlavne hak ten výkon dostat na silnici, vydrží to prevodovka? co diferák? co poloosy.. ??


Já byhc to vyděl na navýšení s těch 130koní na cca 150 až 160 a tam si myslím že by to nemusel bejt problém...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová

Příspěvek od Leňulka »

ten narust bych videla na vic, ....prevodovka spojka jasne, ty to taky nemusi rozdychat, urcite to bude chtit minimalne lozisko a lamelu novou...a rozhodne bych pocitala se snizenou zivotnosti motoru, coz je ale asi jasne...
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Leňulka píše:ten narust bych videla na vic, ....prevodovka spojka jasne, ty to taky nemusi rozdychat, urcite to bude chtit minimalne lozisko a lamelu novou...a rozhodne bych pocitala se snizenou zivotnosti motoru, coz je ale asi jasne...


jo více by se dalo ale já bych to více nehnal :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová

Příspěvek od Leňulka »

ja se seriovymi vnitrnostmi urcite ne, ale s kovanyma je to uz o necem jinem, ale to uz se opakujeme :wink:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU

Příspěvek od Idaho »

elviiis píše:
Idaho píše:
Leňulka píše:to elviiis: presne souhlas, jeste bych to doplnila o to ze to neni jen o turbu, dobre, vykon dejme tomu bude, pokud dost velky je na miste popremyslet jestli to zbytek auta pobere, necim ten vykon musis ubrzdit, a taky prizpusobit podvozek (homokinetaky, atd.)


hlavne hak ten výkon dostat na silnici, vydrží to prevodovka? co diferák? co poloosy.. ??


Já byhc to vyděl na navýšení s těch 130koní na cca 150 až 160 a tam si myslím že by to nemusel bejt problém...


no zalezí co jeto za auto, u te daewoo jakjsme se bavili nedávno, navýsení i 60PS a kazdou druhou výmenu oleje / každých 10tis km / dává majitel nové poloosy a to je to jen "nasláplé" načko kdejenarust výkonu linearní, zadné skubání . asi také zálezí jak je to postavené v serii..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Předpokládám že to chce dávat na to clio a to snad nebude postavené nejhůř... jinak s temi kovanými vnitřnostmi nevím nevínm jestli se vleze do té částky... písty 20 ojnice 20 (otázka co klika a jestli půjde sehnat nějaká performance) turbo 25 (pokud nekoupí jeté) cometic pod hlavu 6 + další těsnění turbo apd 2 až 3 svody 10 palivová soustava 5 až 10t ecu 10 (pokud půjde upravit) WBčko nevím kolik... a to jetě ůpravi jako příprava na mazaní a chlazení turba tak 2 až 5 , sání a IC tak 5 pokud je šikovnej.

Takže bez spojky s kovanými střevy minimálně 100tis jen motor s turbem k tomu popř spojku brzdy apd...

Takže bych to vyděl na navýšení cca 30koní na seriovejch střevíčkách... a jsme na 60tis (pouze motor)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová

Příspěvek od Leňulka »

ja to psala jako muj hruby odhad na me auto s tim ze nejake veci mam uz doma a za hubicku, a zbytek pres par lidi sezenu taky za hubicku, neco bude muset byt nove, to je logicke, ale kdyz clovek vi kde hledat a nakupovat, tak se ta suma hned zmensi :wink: jinak larry pise ze ma po GO, takze pokud by menil streva za kovane, tak se urcite neobejde bez uhlovani ojnic (pokud budou kovane samozrejme ne), premereni kliky, honingu bloku, srovnani hlavy, to taky neco stoji, ale to uz se tyka vlastne GO, taky by to chtelo nekoho pres elektriku...
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No prostě tu není věc pro někoho kdo to bere ajko alternativu silného auto spíše pro fandu tohoto auta co nemá nouzi o kačky :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová

Příspěvek od Leňulka »

asi tak nejak, pro cloveka kteremu jde jen o vykon a nebere to jako fandovstvi, je lepsi zvolit alternativu swapu, ikdyz to je taky docela financne narocne, ale myslim ze jednodussi a s vetsi pravdepodobnosti uspesnosti :wink:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Leňulka píše:asi tak nejak, pro cloveka kteremu jde jen o vykon a nebere to jako fandovstvi, je lepsi zvolit alternativu swapu, ikdyz to je taky docela financne narocne, ale myslim ze jednodussi a s vetsi pravdepodobnosti uspesnosti :wink:


je řekl bych že by se dalo poohlédnout po větších motorech s větších modelů... ale taky je fakt že přeci jenom turbo motor je výkonej ale malej a lehkej a na vlastnostech auta to jde poznat... ale clio wiliams není auto do kterého si myslím že má cenu nalejt 100tis + za oturbení...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice

Příspěvek od reproboy »

..budu o tom psat clanek, sice obecnej, ale neco ti urcite rekne..

www.overonebar.com

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21

Příspěvek od blázen »

Leňulka píše:ja to psala jako muj hruby odhad na me auto s tim ze nejake veci mam uz doma a za hubicku, a zbytek pres par lidi sezenu taky za hubicku, neco bude muset byt nove, to je logicke, ale kdyz clovek vi kde hledat a nakupovat, tak se ta suma hned zmensi :wink: jinak larry pise ze ma po GO, takze pokud by menil streva za kovane, tak se urcite neobejde bez uhlovani ojnic (pokud budou kovane samozrejme ne), premereni kliky, honingu bloku, srovnani hlavy, to taky neco stoji, ale to uz se tyka vlastne GO, taky by to chtelo nekoho pres elektriku...


odkdy se nemusí kované ojnice nechat úhlovat? srovnání hlavy asi 1000kč..

k článku
za ty peníze si kup rychlé auto a máš to bez práce.. a levnější..
pokud se do toho pustíš, rozeber motor znovu, změř každý šroubek a vyházej všecko od štangla a použij pořádné díly.. hodně štěstí
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Larry »

děkuji všem za příspěvky mám o čem přemýšlet , jinak Williams má od základu dobrý podvozek s brzdama se samozřejmě počítá ,sice tam jsou 4 kotouče a brzdí to libově,ale určitě bych pořídil vrtané kotouče a možná větší průměr. Převodovka se spojkou jsou obě nové i když přemýšlím že by to asi chtělo keramickou spojku a převodovku opravdu nějakou pořádnou nejlépe ze speciálu co jezdí s Cliama rally... ale to už jsme asi cenově někde trochu jinde, šlo mi o to odlišit se od ostatních a dle mého tenhle motor má velkej potenciál a chtěl jsem to ostatním dokázat ,ale vypadá to že ten sen budu muset ještě na chvíli odložit a opravdu našetřit alespoň 120 000 aby to bylo komplet když už tak už a mohli jsme jít více jak přes 40 koní nárůstu. Takže zřejmě teď z něj zkusim vyšťávit maximum bez turba a mezitim budu šetřit na pořádnou přestavbu můj vzor bude asi ten černý Civic, protože to je luxusní zrychlení co předvádí na sprintech
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44

Příspěvek od tom28 »

No ale ten je fakt asi někdě uplně jinde.

Uživatelský avatar
StreetFighter
Příspěvky: 1514
Registrován: 30 črc 2004 10:36
Bydliště: Hamilton, Canada

Příspěvek od StreetFighter »

521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde..... 8)
Radši budu druhej než mrtvej!

Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Larry »

StreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde..... 8)


no tak ten je sakra někde jinde ,neřikám že z toho chci dostat 520 koní ,ale že se mu povedla taková přestavba ,rád bych v budoucnu dokázal něco podobného ne až takovej extrém ,ale něco skromnějšího by stačilo :D
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6520
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

StreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde..... 8)


AWD :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21

Příspěvek od blázen »

Larry píše:
StreetFighter píše:521HP FWD CRX? myslím, že ten je úúúplně někde jinde..... 8)


no tak ten je sakra někde jinde ,neřikám že z toho chci dostat 520 koní ,ale že se mu povedla taková přestavba ,rád bych v budoucnu dokázal něco podobného ne až takovej extrém ,ale něco skromnějšího by stačilo :D
)


to si přichystej hodně stovek tisíc
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6520
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jeste pro predstavu, co budes potrebovat MINIMALNE abys instalovat turbo na atmosfericky motor:

Obrázek
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“