skusenosti s BITPOWER???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
blazer
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2004 14:27

skusenosti s BITPOWER???

Příspěvek od blazer »

Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Re: skusenosti s BITPOWER???

Příspěvek od Eddie »

blazer píše:Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik


Myslí, že když se podíváš na starší příspěvky, odpověď najdeš. Už se to tu myslím řešilo...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
blazer
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2004 14:27

Příspěvek od blazer »

ano, nasiel som to, ale moja otazka nebola len bitpower...dik

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Re: skusenosti s BITPOWER???

Příspěvek od leon4x4 »

blazer píše:Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik

NA FSI už jedině turbínu nebo kompresor. Ale řekl bych že problíém aut s FSI motory není motor. Je to spíš jejich ohromná váha. Koukni se kolik vážili auta před 10-ti lety a kolik váží tvoje auto. takže raději bych se snažil odhodit 100-200kg a to bude znát víc.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
blazer
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2004 14:27

Příspěvek od blazer »

co by to znamenalo turbinu, alebo kompresor? kolko take stoji a kto to vie dobre previest? vaha? no a ako zhodit z auta? :lol:

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Turbo nebo kompresor neni levná věc. Jak schodit? vyndej vše co tam být nemusí. Sedačky vzadu apod........ nebo něco z karbonu
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
blazer
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2004 14:27

Příspěvek od blazer »

kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Příspěvek od leon4x4 »

blazer píše:kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?

To víš že musí, je to tak 200tis. za základní kit + další prašule za ladění atd...
Bojím se ale že zatím je moc brzo aby už byl hotovej nějakej kompletní kit od nějakýho úpravce jako HKS, GREDDY nebo BLITZ


BTW: CO přesně máš za auto - koukl bych se po něčem
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
blazer
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2004 14:27

Příspěvek od blazer »

nova octavia 1.6FSI, skus mi teda pomoct co by sa s tym dalo spravit..nemusi to byt ale za vela penazi, dik :)

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)

Příspěvek od Shr3k »

blazer píše:nova octavia 1.6FSI, skus mi teda pomoct co by sa s tym dalo spravit..nemusi to byt ale za vela penazi, dik :)

Nic, za nevela penazi nic. Prodat a koupit 2.0 FSI nebo 2.0 TDI.

pecak
Příspěvky: 109
Registrován: 08 čer 2004 18:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od pecak »

Tak fakt nechápu, proč si někdo kupoje nové auto a hned ví, že mu výkon nestačí... Nechápu, proč sis nekoupil něco výkonějšího... Z 1,6 žádné dělo neuděláš, to by se ti ten motor vysral po 100000... Chipovat to absolutně neá cenu a rvat tam nějaké vyfuky asi taky ne... No a kdybys udělal oboje, tak ti to stejně přidá tak 10 koní aby sis zachoval životnost motoru...

Uživatelský avatar
blazer
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2004 14:27

Příspěvek od blazer »

bitpower ponuka zvysenie vykonu na 136ps, myslite, ze zivotnost klesne radikalne? to auto je firemne a som rad, ze ho mozem pouzivat hocikedy..nemohol som moc vyberat. prosim pomozte

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)

Příspěvek od Bidrin »

blazer píše:bitpower ponuka zvysenie vykonu na 136ps, myslite, ze zivotnost klesne radikalne? to auto je firemne a som rad, ze ho mozem pouzivat hocikedy..nemohol som moc vyberat. prosim pomozte


Čip od kohokoliv neudělá na atmosferickým motoru žádnej zázrak. Holt máš velký auto s motorem 1,6, kterej je vhodnej tak do auta jako Felicie, Fabie, Honda Civic/CRX a podobně.
Jakejkoliv turbokit bude stát mraky peněz a ještě to s největší pravděpodobností nevydrží spojka, nebudou stíhat brzdy a kdo ví co ještě se bude daleko víc opotřebovávat - dneska se auta dělají tak, aby přežily záruční dobu a pak se můžou začít sypat i bez úprav, natož, když tam namontuješ turbo, nebo kompresor.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6521
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

leon4x4 píše:
blazer píše:kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?

To víš že musí, je to tak 200tis. za základní kit + další prašule za ladění atd...
Bojím se ale že zatím je moc brzo aby už byl hotovej nějakej kompletní kit od nějakýho úpravce jako HKS, GREDDY nebo BLITZ


BTW: CO přesně máš za auto - koukl bych se po něčem


No moc bych nesázel na to, že by zrovna GReddy dělal turbo kit na 1.6 FSI...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“