Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

ten 1mm právě eliminuje ten vliv náběžnejch ram, kde se děje co se týče průtoku vzduchu naprostý prd...

proto kloudnej výrobce udává u vaček jak od 0k 0, tak od 1mm k 1mm..

90% českejch brusičů a výrobců udává od 0 k 0....v 99% případ tady v CZ když zajdeš kamkoliv a řekneš že chceš 270°tak dostaneš 270° měřeno od 0k 0...

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

no co jsem třebas koukal tak mi doporučujou vačku 270 ale nikdo nepiše jakou takže muže bejt jen domenkou zda to je 0k0 nebo 1k1
tak ted teda nevim jakou teda doporučuji:-(
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

co třeba kdyš prodejce to nabizi takle co ztoho vyčtete je to vačka v 0 k 0 nebo 1 k 1
Ostrost (stupeň): 262°.
Příklon: 110.
Zdvih ventilu: 10,4.
Zdvih v horní úvrati: 1,1.
Časování rozvodů EO/ES - AO/AS: 21/61 - 61/21.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

pri "europskych" vyrobcoch je to vacsinou udavane 0 k 0 ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kentoya »

honza 2.0 16v píše:vídávám sací vačku s nižším zdvihem a méně ostrou,

v porovnání s čím?

s atmosferickou verzí motoru to v 99% případů platí ( to krom 5válce ve fiatu coupe, kde je zdvih o 1mm větší - běžně to je spíš naopak, o 1mm menší zdvih a o cca 10-20°kratší doba otevření ), ale u turbomotorů a tomu co nabízej výrobci vaček to Tvoje tvrzení dost silně odporuje...

většina low cost úprav navíc spočívá v použití amosferický vačky na sání a ponechání seriového výfuku... zvětšíš dobu otevření, a zvih, čímš zlepšíš plnící účinnost...
opravdu to funguje, i při seriovým plnícím tlaku maximálně lehké korekci tlaku paliva se běžně dá získat příjemnejch 15PS navíc a hlavně ten motor ožije na vršku...


ten malej zdvih na vejfuku a hlavně kolem HU (atmosferický motory maj v serii kolem 1-1,5 mmm upravený i 6mm v HU, přičemž turbomotory maj zdvih na vejfuku v HU do 1,5mm , hlavně kvůli tomu aby ti všechno co tan postíš sací stranou nevyletělo hned do vejfuku)

jediný auta kdy sem zažil menší vačku na sání než na vejfuku jsou VW 16V atmosférický 1.8my se 129PS... a tady to bylo jen a jen kvůli emisím... protože původní 137PS varianta nesplňovala nový emisní normy.. tak se tam prdla jiná vačka, elektronika a katík...



sací k výfukové....... laicky na turbomotoru, většinou vídávám sací s nižším zdvihem oproti výfukové a i méně ostrou už z výroby
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Alfoun »

Tak jsem se nakonec rozhodl pro Xpower intercooler. Mel by stacit do 510ps.
Obrázek
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Barret
Příspěvky: 2
Registrován: 26 bře 2012 14:59

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Barret »

Je na SK alebo v CR nejaka spolocnost kde by som im dal Nissan 350Z a cele by to zriesili? - myslim turbo a vsetko co ku tomu treba - nove zvody, cely vyfukovy system, pripadne sanie a vsetko ostatne co pre to turbo treba... o cenach komponentov si ako tak viem spravit VELMI HRUBU predstavu... len co moze stat praca... Spominane afto ma tusim 300 koni... -kolko tomu moze turbo este hodit do vykonu? Za nejaku plodnu radu aj dost dakujem :)

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kentoya »

klidně se rozepiš do SZ co by sis představoval, a kolik máš monů, a jestli počítáš jen s motorem, nebo i brzdy a podvozek, a na co to auto chceš, zamyslím se a zkusím odpovědět jak mi bude té havárce trochu lépe
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

2asasd
Příspěvky: 2
Registrován: 31 bře 2012 13:59

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od 2asasd »

toto jsem nasel http://www.ebay.com/itm/D-SERIES-STAINL ... 162wt_1139 co na to říkáte , hledal jsem zpusob jak s Hondy Civic 1.4 96 rok vytahnout par koni navíc a napadlo me turbo ale za ty prachy bych tomu neveril co vy , máte nějákou zkušenost ?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od blázen »

kup to,namontuj a projed se :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
menyjak
Příspěvky: 144
Registrován: 14 bře 2011 18:12
Bydliště: Český Krumlov

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od menyjak »

na 1.4 turbo bych se vykašlal,swapni tam motor B16 nebo B18 a ani nebudeš potřebovat turbo :) a bude to i levnější a jednoduší.a pojede to jako kráva 8)
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car

jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré :P

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kony5 »

http://www.sportovnivozy.cz/23907-honda ... my-inzerat tady máš...sklepej ho na 30 a 5snady dostaneš když rozprodáš díly a za 25 máš civica ala integra :D

2asasd
Příspěvky: 2
Registrován: 31 bře 2012 13:59

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od 2asasd »

a kdyz tam nacpu jinej motor , tak to mam udělat u technický jak ? aby to přošlo .

Uživatelský avatar
menyjak
Příspěvky: 144
Registrován: 14 bře 2011 18:12
Bydliště: Český Krumlov

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od menyjak »

překlepeš čísla ne.16ventil to je taky.a s tim turbem by se jim to taky nelíbilo
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car

jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré :P

Barret
Příspěvky: 2
Registrován: 26 bře 2012 14:59

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Barret »

http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html nieco z tohoto na nissan 350Z ???

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od evocolt »

Barret píše:http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html nieco z tohoto na nissan 350Z ???

..presne taky turbo kit ma spolocnik..(nepouzity na predaj)

284016605
Příspěvky: 1
Registrován: 22 čer 2012 15:27

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od 284016605 »

Ahoj zajimal by me vas nazor na prestavbu. Jednalo by se o zastavbu kompressoru....
Vozidlo je Cordoba SX 1.8 16V a predbezne jsem premyslel nad pouzitim ŘJ a skrtici klapky z G60....
Ve sve podstate by to byla stavba 16V G60tky....Mate nekdo neco proc by to nemelo fungovat?

Diky

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od ernst »

Nazdar taky přemýšlím o montáži turba na opláckej motor x16sz (1,6 ;8v ,52kW, jednobod)

motor je v dobré kondici po skoro GO :D (jiná hlava, šálky, rozvody,těsnění náplně...) vzhledem k tomu že má 52kW a prakticky žádnej potenciál:D je nesmysl do takovéhoto motoru cpát peníze a na 2.0 16V nějak nemám...

předem píšu že pokud po pár kilometrech odrovnám motor, tak se zase tak moc nestane.. mám možnost mít stejnej motor prakticky zadarmo :D

spíš mě zajímá co se může stát a na co si dát pozor, co ještě nastavit (tlak paliva? jakej tlak vzduchu) a jestli to vůbec pobere seriová jednotka :roll:

někde na netu jsem našel stejnej motor jak na něj borec narval turbo aniž by nějak (u)opravoval motor.. prostě sundal svody napral tam turbo a IC a jezdil.. jenže mu pak fouklo těsnění pod hlavou... to já mám ale nové (cca 2000 km na něj najetých), takže myslím že to zase tak nereálné nebude :)

ještě jednou píšu že je mi jedno pokud motor odrovnám takže mě neukamenujte :D ale pokud by to mohlo fungovat tak at to ještě něco najezdí aspon pár set km :D

P.S. podvozek mám z dvoulitra GSI takže není třeba řešit poddimenzovaný podvozek či brzdy, když motoru přidám pár poníků :D (stejně od toho moc nečekám :D :D )
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

dej tam turbo a nic neřeš až se ti neco vysere tak to přište udelaš lepši a druha možnost pročti si todle tema a dozviš se vše naco se ptaš
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Vmirda
Příspěvky: 6
Registrován: 13 srp 2012 15:05

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Vmirda »

zdravim,

menil jste tu nekdo MAF za MAP sensor ? Jedna se o stavbu N/A prestaveno na turbo.... MAF je nyni jediny limiter, funguje to nekomu bez piggy?

Pjasatoo
Příspěvky: 24
Registrován: 05 zář 2012 14:24
Bydliště: Orlová IV.

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Pjasatoo »

No jsem tady nový, a to co pořád vídám na youtube ohledně přestavby motorů jako mám já na svém Oplu G 1.8 16V (X18XE1) tak právě mě zajímá, jestli jde opravdu docílit toho, aby to auto vydrželo co nejdéle.

Viděl jsem že jeden týpek na své Hondě, jednoduše koupil matroš ( turbo, svody do Turba, svody od motoru, následně písty a klikovou hřídel, těsnění pod hlavu, hadice do Turba atd...)

Omluvte mě za mé nedostatky...když to tam pojmenovávám.

Je tedy možné aby to motor při vyměnění jen těch pístů včetně hřídele...fungoval a vydržel nápor ve válcích....jde to tedy natlakovat tak, aby se nepřetlakovalo turbo???
Sunday Lover 1.8 16V (X18XE1)
______________________________________
Please Let Us Live Forever

http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994

LANiN
Příspěvky: 74
Registrován: 21 lis 2008 10:13
Bydliště: Ostrava - Dubina

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od LANiN »

Nazdar, snad nebude vadit když přiložím svou trochou do mlejna :D
Auto viz podpis.. Motor poskládaný ze tří F3N F7P a B18FT, ŘJ upravená originální pro provoz z atmosféry na přetlak. Púvodně 66kW. Seriový výkon s Turbem 88kW při seriovém tlaku 0.3Bar, aktuální tlak 0.6Bar a výkon neznámý :D
Pár věcí je už jinak, třeba trubky/hadice z T k IC a ke klapce, řemenice, vstřiky, regulátor paliva, walbro, atd atd + ve volných chvílích ladím detaily. Motor a okolí vypadá hrozivě ale já jedu na funkčnost ...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?

Touge Project 峠

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Juraj »

a smysl tohoto počínání? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LANiN
Příspěvky: 74
Registrován: 21 lis 2008 10:13
Bydliště: Ostrava - Dubina

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od LANiN »

Juraj píše:a smysl tohoto počínání? :-)

Kdo si hraje nezlobí? :D
hlavně to chtělo trochu výkonu, který nemáo ubírá automatická převodovka..
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?

Touge Project 峠

Pjasatoo
Příspěvky: 24
Registrován: 05 zář 2012 14:24
Bydliště: Orlová IV.

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Pjasatoo »

No každopádně to je dobrý řešení "zvedání s hubcukem" :) ;)
Sunday Lover 1.8 16V (X18XE1)
______________________________________
Please Let Us Live Forever

http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994

LANiN
Příspěvky: 74
Registrován: 21 lis 2008 10:13
Bydliště: Ostrava - Dubina

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od LANiN »

Pjasatoo píše:No každopádně to je dobrý řešení "zvedání s hubcukem" :) ;)

co se ti na tom nelíbí? má to zpětnou brzdu, obousmrný chod, zvedne to snad auto.... ještě pravé komoušské havířské podctivé železo od dědy, né jako ty dnešní tesco "papírové uděláka" :D
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?

Touge Project 峠

Pjasatoo
Příspěvky: 24
Registrován: 05 zář 2012 14:24
Bydliště: Orlová IV.

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Pjasatoo »

Já ti to nevyzlívám, jen ti to chválím :)
Sunday Lover 1.8 16V (X18XE1)
______________________________________
Please Let Us Live Forever

http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3009
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tholis »

Nesmírně obdivuji takovéhle přestavby a rád bych sledoval tvé auto v projektech, našel by sis čas dát tam popis a fotky? Moc by mě to zajímalo 8)
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Juraj »

jedno zábavné video :-) http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bGWgvJN1_8 jinak cely ten chanel vypadá zajímavě :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Maluchteam
Příspěvky: 2
Registrován: 18 říj 2012 11:40

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Maluchteam »

Zdravim, jsem to procet skoro vsechno, ale co jsem hledal jsem nenasel,
Zkousel tady uz nekdo prestavet na turbo starej motor jeste na karbcich? Zajimalo by me hlavne jaky zvolit karbce, popripade co by to dal obnaselo, a co se zapalovanim, kdyz je reseny jeste postaru obyc rozdelovacem :D

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“